SMS na numer 60400 w Orange

Data: 2011-01-20 20:07:55
Autor: animka
SMS na numer 60400 w Orange
Dostałam spam od Orange.
Zanim wysłałam tego sms-a na numer 60400 poszukałam na google informacji na ten temat.
Warto przeczytać:
http://tomasz.topa.pl/60400-w-orange.html

--
animka

Data: 2011-01-20 19:57:53
Autor: Olgierd
SMS na numer 60400 w Orange
On Thu, 20 Jan 2011 20:07:55 +0100, animka wrote:

Dostałam spam od Orange.
Zanim wysłałam tego sms-a na numer 60400

Ciekawe czy z takim samym zapałem odpisujesz na różne oferty tańszej viagry, które zapewne dostajesz na pocztę elektroniczną.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-27 06:26:09
Autor: Jurek Jurek
SMS na numer 60400 w Orange
On 20 Sty, 20:57, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

Ciekawe czy z takim samym zapałem odpisujesz na różne oferty tańszej
viagry, które zapewne dostajesz na pocztę elektroniczn±.

Ale czemu sie czepiasz. Dobrze, ze wkleil link. Tam jest chyba ilnk do
regulaminu i wiadomo, ze chodzi o loterie Audi. Niekomu przeciez nei
zaszkodzi.

Data: 2011-03-15 04:30:37
Autor: bobixx
SMS na numer 60400 w Orange
On 27 Sty, 09:26, Jurek Jurek <transpol...@gmail.com> wrote:

> [...]

Ale czemu sie czepiasz. Dobrze, ze wkleil link. Tam jest chyba ilnk do
regulaminu i wiadomo, ze chodzi o loterie Audi. Niekomu przeciez nei

orangutany to pazerne lewusy. wystrzegajcie się tej sieci! a swoj±
drog± - kasować wszystko co nie jest ze znanego numeru i nie czytać.
orangutany w końcu dadz± się siana lub wymy¶lić będ± musieli nowy
wałek.

SMS na numer 60400 w Orange