SMS od operatora uruchomił bombę zabijając wyłącznie zamachowca

Data: 2011-01-29 21:03:03
Autor: kashmiri
SMS od operatora uruchomił bombę zabijając wyłącznie zamachowca
Technolog <technoNOSPAMkraton@gmail.com> dared to write:
Rzecz działa się w Moskwie w sylwestra. Terrorystka planowała wysadzenie
bomby w tłumie. Bomba uruchamiana była esemesem. Operator wysłał esemesa z
życzeniami szczęśliwego nowego roku i bomba wybuchła w kryjówce
terrorystki, zabijając wyłącznie ją:

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/russia/8284279/Black-Wido
w-attempted-New-Year-Moscow-attack-but-blew-herself-up-by-mistake.html

A Putin wiedział, skąd był zamachowiec, jeszcze przed odnalezieniem zwłok.

Ja oczywiście zawsze uważam tak jak w Trybunie Ludu.

k,.

Data: 2011-01-29 17:17:47
Autor: Technolog
Dnia Sat, 29 Jan 2011 21:03:03 +0500, kashmiri napisał(a):

Ja oczywiście zawsze uważam tak jak w Trybunie Ludu.

Nawet jeśli to kacza, to przynajmniej barwna.

SMS od operatora uruchomił bombę zabijając wyłącznie zamachowca