SMS specjalny oszukany

Data: 2012-03-19 20:58:06
Autor: MIX-NET
SMS specjalny oszukany

Użytkownik "MIX-NET" <hk@.pl> napisał w wiadomości news:jk591q$dtm$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Mam trzy numery w play na siebie. Dzisiaj dostalem info smsem, ze
"Koszt wysylanych SMS przez (moj numer) na numer 7928 w dniu 17.03 przekroczyl 31 z vat."

Poki co zablokowalem w playu wszystkie smsy premium i dodatkowo kazalem sobie wyslac papier/podkladke, ze blokuja mi SMS premium zarowno przychodzace jak i wychodzace. Jak sytuacja sie powtorzy, to bedzie papier ze takich uslug sobie nie zyczylem i niech sie bujaja. Z rachunkiem powalcze. Ostatni raz mam abonament w tym zlodziejskim kraju.

MIX-NET

Data: 2012-03-20 10:25:00
Autor: Chris
SMS specjalny oszukany
MIX-NET nabazgrał(a):

rachunkiem  powalcze. Ostatni raz mam abonament w tym zlodziejskim kraju.

Chyba w Play bo w T-Mobile nigdy nie miałem i nie widziałem takiej akcji :)

Data: 2012-03-20 10:56:48
Autor: MIX-NET
SMS specjalny oszukany

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:jk9idf$ega$1inews.gazeta.pl...
MIX-NET nabazgrał(a):

rachunkiem  powalcze. Ostatni raz mam abonament w tym zlodziejskim kraju.

Chyba w Play bo w T-Mobile nigdy nie miałem i nie widziałem takiej akcji :)

Jak googlowalem, to widzialem ze problem dotyczy wszystkich sieci, tak ze nie znasz dnia i godziny.........Czego nikomu nie zycze

MIX-NET

Data: 2012-03-20 12:17:23
Autor: Chris
SMS specjalny oszukany
MIX-NET nabazgrał(a):

[...]

Mam wyłączone usługi reklam przez sms  :)

Data: 2012-03-21 11:04:26
Autor: yabba
SMS specjalny oszukany
Użytkownik "MIX-NET" <hk@.pl> napisał w wiadomości news:jk834i$hq8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czy te SMS Premium można zablokować przez Play24 czy tylko przez infolinię?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-03-21 17:46:22
Autor: MIX-NET
SMS specjalny oszukany

Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:jkc93c$c3h$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "MIX-NET" <hk@.pl> napisał w wiadomości news:jk834i$hq8$1inews.gazeta.pl...

Czy te SMS Premium można zablokować przez Play24 czy tylko przez infolinię?

Przez infolinie.

MIx-NET

SMS specjalny oszukany