SMS specjalny oszukany

Data: 2012-03-28 14:21:07
Autor: Amir
SMS specjalny oszukany
> 1. Nie rejstrowalem sie na zadnych serwisach. Smsy pisze sporadycznie, bo po
prostu tego nie lubie.
2. Sprawdzilem historie w telefonie. Z numeru 7928 dostalem 3 takie smsy. Na takie smsy nawet nie spogladam, nie mowiac o odpowiadaniu.
3. Sprawdzilem biling w play24 i tam jak byk widnieje 5 smsow wyslanych z mojej karty. Jestem przekonany w 100%, ze zadnych smsow nie wysylalem. 2 smsy widnieja z data 17.03.2012 o godzinie 08:04:25 oraz 08:04:46. Dodam, ze 17 w sobote o 8 godzinie to ja spie. Biling jest ewidentnie falszywy.
4. Po otrzymaniu sms z play ze juz mi nabili przeszlo 31 zl udalem sie dzis do salonu i zlozylem reklamacje.
5. Po wroceniu do domu zadzwonilem do BOK i juz dostalem odpowiedz, ze reklamacja NIE zostaje uznana, bo jak byk jest ze takie smsy wysylalem. Wkurzylem sie wiec i powiedzialem, ze tak tego nie zostawie przy okazji zablokowalem ten spam na wszystkich 3 numerach.

Miałem podobre problemu z PLAY (mam 3 numery).
Ogolnie cięzko walczyć z nimi, mnie uratowały nagrane rozmowy
i perfidne kłamstwa z ich strony, na koniec odpowiedzieli telefonicznie, ze nie uznali reklamacji.
Nie dostałem pisemnej odpowiedzi mineło ponad miesiąc, poinformowalem o zgłoszeniu sprawy do UKE.

I nagle reklamacja zostala uznana, ale u mnie chodzilo ok 1k.
Opisz wszystko ładnie do nich i również do UKE przeslij kopie pisma.

niestety play wychodzi z założenia, ze nie uznaje reklamacji.

I to taka przygoda zaczeła mi się na początku wspolpracy z play
15 lat w Erze 'będac' nie miałem takich przebojów nigdy.

pozdrawiam
AT

pozdrawiam

SMS specjalny oszukany