SMS z zastrzeżonego numeru?

Data: 2010-08-12 17:10:42
Autor: SDD
SMS z zastrzeżonego numeru?

Użytkownik "Irk" <jw1066@wp.pl> napisał w wiadomości news:e84480cb-2cbb-4e56-a672-c21eb30f6319i31g2000yqm.googlegroups.com...
Mam zastrzeżony numer (usługa włączona na stałe) ale gdy wysyłam SMS-a
to numer jest prezentowany. Według mnie to nielogiczne. Czym to jest
spowodowane?

Specyfika warunkow technicznych, protokolu, itp.
Jest tak "od zawsze"... co nie oznacza oczywiscie, ze nie daloby sie tego zmienic - wystarczyloby np. podmieniac kontom z aktywna usluga CLIR numer nadawcy na jakis numer typu "0000" (jak z bramek www) czy nawet na nadawce tekstowego "Zastrzezony". Nikomu jednak nie chce sie tego - na dzien dzisiejszy - zmieniac.

Pozdrawiam
SDD

SMS z zastrzeżonego numeru?