SMSy nie dochodzą

Data: 2009-11-01 22:17:57
Autor: Piotr M
SMSy nie dochodzą
Pewnego razu Rumburak tak oto obwieścił(a):

1. tel. A z numerem w Play Fresh
2. tel. B z numerem w Play Fresh
3. tel. C z numerem w Play Fresh
4. tel. D z numerem w Plus GSM
5. tel. E z numerem w Play (abonament)

tylko w przypadku wysłania smsa z tel. A na B smsy nie dochodzą.

A jak włożysz kartę z telefonu np C do telefonu B to też ww. wysyłka nie
dojdzie?
A jak włożysz kartę z telefonu np C do telefonu A to też ww. wysyłka nie
dojdzie?

Chodzi o to aby wykluczyć trefność SIM z telefonu A (jeżeli takowa może w
ogóle wystąpić w takim przypadku)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-11-01 22:46:39
Autor: Rumburak
SMSy nie dochodzą

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:kekkfmqcg286$.853pojoe0c8l.dlg40tude.net...

[...]

Próbowałem przekładać karty sim pomiędzy kilkoma telefonami tj. Samsung Omnia, Sony Ericsson  P1i, Siemens SK65, Nokia 6220 oraz Samsung D900i. Nic nie pomaga. Wysyłam co jakiś czas - bez rezultatu. Wszystko dochodzi, ale tylko w tym jednym przypadku nie ...

Data: 2009-11-01 23:29:56
Autor: Piotr M
SMSy nie dochodzą
[...]

To wychodzi na to że coś z tym aparatem nie tak. A tak banalnie,
sprawdzałeś ustawienia sms?
Napisałeś że resetowałeś telefon. Jeżeli nic nie pomoże to jeszcze można
zrobić twardy reset (wgrać ten sam firmware lub przy okazji nowszy jak
jest). To się wiąże ze skasowaniem wszystkich danych i ustawień. Jaki to
fon?

Data: 2009-11-01 23:56:08
Autor: Rumburak
SMSy nie dochodzą

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:12wakui0n6xff$.1pwd8p13pjtuo$.dlg40tude.net...
[...]

Przekładałem karty pomiędzy telefonami. Bez rezultatu.
Z mojej Omni wysłane smsy dochodzą na wszystkie numery oprócz jednego. Wszystko było w porządku aż do wczoraj (około południa) kiedy smsy przestały dochodzić. Nie zmieniałem ustawień, wszysko było jak było i nagle przestały dochodzić smsy, ale tylko na ten jeden jedyny numer (Play fresh > Play fresh). Natomiast wysyłając smsa z numeru na który moje smsy nie dochodzą, otrzymam smsa, ale wysyłajacy nie otrzyma raportu.

SMSy nie dochodzą