SMSy nie dochodzą

Data: 2009-11-01 22:23:03
Autor: Liwiusz
SMSy nie dochodzą
Rumburak pisze:
Od wczoraj tj. od około 34 godz. nie dochodzą smsy wysłane z play na play. Sytacja jest taka, że nie mogę wysłać ze swojego numeru sms na konkretny inny numer w tej samej sieci. Mogę na ten numer dzwonić, sam dostaję smsy z tego numery, ale wysłac na niego nie mogę. Wykluczyłem winę aparatu telefonicznego.

Robiłem próby z kilkoma telefonami i kartami sim:
1. tel. A z numerem w Play Fresh
2. tel. B z numerem w Play Fresh
3. tel. C z numerem w Play Fresh
4. tel. D z numerem w Plus GSM
5. tel. E z numerem w Play (abonament)

Wszystko jest OK, wszystkie smsy dochodzą, dzwonić można, ale tylko w przypadku wysłania smsa z tel. A na B smsy nie dochodzą. Trwa to już ponad dobę. Ktoś ma jakieś pomysły? Konta sa zasilone, aparaty telefoniczne na 100% sprawne, zresetowane.

Z góry dziękuję za odpowiedzi

   Miałem tak przedwczoraj na dwóch numerach, przy czym trwało to tylko kilka godzin. Potem smsy (i raporty) przyszły hurtem. SMSy wysyłane z innej sieci do Playa dochodziły normalnie.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-01 23:33:26
Autor: Piotr M
SMSy nie dochodzą
Pewnego razu Liwiusz tak oto obwieścił(a):

   Miałem tak przedwczoraj na dwóch numerach, przy czym trwało to tylko kilka godzin. Potem smsy (i raporty) przyszły hurtem. SMSy wysyłane z innej sieci do Playa dochodziły normalnie.

Tylko że tu raczej strona operatora odpada bo mu tylko z jednego aparatu
tak się dzieje, po włożeniu innej drugiej karty jest ok. Ale bardzo dziwne
że występuje to tylko przy wysłaniu smsa do konkretnego telefonu. Tak jakby
ustawienia tych telefonów były ze sobą niekompatybilne, bez sensu.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-11-01 23:57:42
Autor: Rumburak
SMSy nie dochodzą

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:l999es84msqw$.ov0opkqnhf1o.dlg40tude.net...

[...]

Nie, aparat nie ma znaczenia. To dzieje się tylko w przypadku danego numeru bez względu do jakiego aparatu włożę kartę z tym numerem (kartą sim).

Data: 2009-11-02 00:14:38
Autor: Piotr M
SMSy nie dochodzą
Pewnego razu Rumburak tak oto obwieścił(a):

Nie, aparat nie ma znaczenia. To dzieje się tylko w przypadku danego numeru bez względu do jakiego aparatu włożę kartę z tym numerem (kartą sim).

Pomyślałem że to może wina BTS że coś tam knoci i można było by sprawdzić
czy w innym miejscu w terenie też występuje usterka. Ale jak inne karty
"chodzą". Tak czy siak, po prostu wymień bezpłatnie tą kartę i cześć, no bo
co?