SMSy nie dochodzą

Data: 2009-11-02 11:52:28
Autor: SDD
SMSy nie dochodzą

Użytkownik "Rumburak" <r.g.80@.......pl> napisał w wiadomości news:hcktlr$run$1nemesis.news.neostrada.pl...

Robiłem próby z kilkoma telefonami i kartami sim:
1. tel. A z numerem w Play Fresh
2. tel. B z numerem w Play Fresh
3. tel. C z numerem w Play Fresh
4. tel. D z numerem w Plus GSM
5. tel. E z numerem w Play (abonament)

Dla pewnosci obrazu. Czy wszystkei numery A-E sa w swych pierwotnych macierzystych sieciach, czy byly przenoszome?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-02 15:20:38
Autor: Rumburak
SMSy nie dochodzą

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:hcmdlb$eqj$1news.onet.pl...

[...]

Tylko E był przeniesiony z Ery do Playa, ale problem było pomiedzy fonami A i B.

SMSy nie dochodzą