SMSy nie dochodzą

Data: 2009-11-02 13:15:01
Autor: wiatrak
SMSy nie dochodzą

Użytkownik "Rumburak" <r.g.80@.......pl> napisał w wiadomości news:hcktlr$run$1nemesis.news.neostrada.pl...
Od wczoraj tj. od około 34 godz. nie dochodzą smsy wysłane z play na play. Sytacja jest taka, że nie mogę wysłać ze swojego numeru sms na konkretny inny numer w tej samej sieci. Mogę na ten numer dzwonić, sam dostaję smsy z tego numery, ale wysłac na niego nie mogę. Wykluczyłem winę aparatu telefonicznego.

Robiłem próby z kilkoma telefonami i kartami sim:
1. tel. A z numerem w Play Fresh
2. tel. B z numerem w Play Fresh
3. tel. C z numerem w Play Fresh
4. tel. D z numerem w Plus GSM
5. tel. E z numerem w Play (abonament)

Wszystko jest OK, wszystkie smsy dochodzą, dzwonić można, ale tylko w przypadku wysłania smsa z tel. A na B smsy nie dochodzą. Trwa to już ponad dobę. Ktoś ma jakieś pomysły? Konta sa zasilone, aparaty telefoniczne na 100% sprawne, zresetowane.

Z góry dziękuję za odpowiedzi

U mnie msy dochodzą z bardzo dużym opóźnieniem, gdy telefon jest zalogowany do PLUSA. Gdy jest zalogowany do PLAYA, wszystko jest ok.

wiatrak

Data: 2009-11-02 17:25:44
Autor: Rumburak
SMSy nie dochodzą

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:hcmi1l$jsd$1node1.news.atman.pl...

U mnie msy dochodzą z bardzo dużym opóźnieniem, gdy telefon jest zalogowany do PLUSA. Gdy jest zalogowany do PLAYA, wszystko jest ok.

wiatrak

Zdarza się, że mam opóźnienie 10-20 min., raporty z jeszcze wiekszym opóźnieniem ... tylko te przeklęte reklamy regularnie przychodzą.
Zrezygnowałem z numeru w Erze (abonament, 4 lata) zwabiony 1000 darmowych SMSów przez 10 dni, ale przyznam, że jakości usług nawet nie ma co porównywać.

SMSy nie dochodzą