SN - to dosc prosta sprawa

Data: 2018-07-02 21:16:54
Autor: jsen
SN - to dosc prosta sprawa

wszystkich sdedziow SN powinnjo sie usunac i wybrac nowych,
nominowanych przez ogolnokrajowe wybory.
pozniej dac prezydentowi prawo mianowania nastepcow na miejsce tych, ktorzy 75 lat ukonczyli lub z innych przyczyn nie moga lub nie sa w stanie
sprawowac swego urzedu.

to proste, uczciwe, pozyteczne i rozsadne rozwiazanie problemow naroslych
podczas zachowawczowladczych ukladow miedzy postsowiecka elita,
a sprzedawczykami i zdrajcami wlasnego narodu.

jacek

Data: 2018-07-03 12:28:08
Autor: pulsar
SN - to dosc prosta sprawa
W dniu 2018-07-03 o 06:16, jsen@op.pl pisze:

[...]

Tak! To interesujące rozwiązanie...!

-- -
pulsar

Data: 2018-07-05 14:55:22
Autor: jsen
SN - to dosc prosta sprawa
W dniu wtorek, 3 lipca 2018 12:28:09 UTC+2 użytkownik pulsar napisał:
> [...]

> podczas zachowawczowladczych ukladow miedzy postsowiecka elita,
> a sprzedawczykami i zdrajcami wlasnego narodu.

Pieknie sie podpisujesz - lata swietlne temu tez kilkukrotnie uzylem
takiego nicka:). Co do rozwiazania, to pewnie sa lepsze - ale skoro od lat uwazam,
ze wlasnie w ten sposob  powinien byc powolany Trybunal Konstytucyjny,
to przyszlo mi do glowy: a czemuz by nie Sad Najwyzszy takze?

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-07-06 09:03:20
Autor: pulsar
SN - to dosc prosta sprawa
W dniu 2018-07-05 o 23:55, jsen@op.pl pisze:

Pieknie sie podpisujesz - lata swietlne temu tez kilkukrotnie uzylem
takiego nicka:).

Tego nicka używam od 04.2005 roku... ale pisuję tu
oszczędnie, tj nie wdaję się w jałowe dyskusje...
mogłeś nie zauważyć.

Co do rozwiazania, to pewnie sa lepsze - ale skoro od lat uwazam,
ze wlasnie w ten sposob  powinien byc powolany Trybunal Konstytucyjny,
to przyszlo mi do glowy: a czemuz by nie Sad Najwyzszy takze?

No tak, po tych walkach o wartości, pewnie też
przyjdzie czas na uporządkowanie meritum...

Pozdrawiam,
pulsar

Data: 2018-07-03 13:13:24
Autor: Lord Donald
SN - to dosc prosta sprawa
W dniu 03.07.2018 o 06:16, jsen@op.pl pisze:

[...]

Wszystkim POsrańcom co liczyli, że ich mafijny układ jest nie do obalenia:

https://www.youtube.com/watch?v=GJ4X4BU-RU4

Skończy się drwienie z wymiaru sprawiedliwości "nie wiem, nie pamiętam". Teraz każdy wasz mafijny pionek będzie swoja dupę chronił i wsypie swojego POsranego bossa. Raczej nikt za was w pierdlu gnić się nie zgodzi. Przyjdzie wam beknąć za zniszczenie, sprzedanie i doprowadzenie do nędzy i zapaści gospodarczej naszego kraju pod dyktando frał Angeli.

Data: 2018-07-03 13:31:04
Autor: Stokrotka
SN - to dosc prosta sprawa

[...]

To jakaś nowa wersja grubej kreski?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-07-05 15:12:22
Autor: jsen
SN - to dosc prosta sprawa
W dniu wtorek, 3 lipca 2018 13:32:10 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
> [...]
> podczas zachowawczowladczych ukladow miedzy postsowiecka elita,
> a sprzedawczykami i zdrajcami wlasnego narodu.

Ni grubej, ni cienkiej, ani żadnej innej.
Po prostu najważniejsze, trwale ustanawiane organy kraju powinny być, po raz pierwszy przynajmniej, powoływane na drodze demokracji bezpośredniej.
-- (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

:)
z ta ortografia, to chyba przesadzasz troszeczkę - mi po prostu prawy alt nie działa:)

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-07-03 13:47:27
Autor: Lord Donald
SN - to dosc prosta sprawa

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/36509328_2509468552612128_2489194235366998016_n.jpg?_nc_cat=0&oh=c43d2558b0644b2b83c9d265192ee345&oe=5BE74180

Data: 2018-07-05 18:40:48
Autor: Zenek Kapelinder
SN - to dosc prosta sprawa
Ilu znasz sedziow mogacych pracowac w SN? Ja zadnego, nawet takiego co pracuje w sadzie na wsi. Jakie kryteriaw kampani wyborczej dopuszczasz? Czy zaglosujesz na takiego co w kampani wyborczej uzyje argumentu ze jest homseksualista? Albo ze jest za kara smierci albo zeby jej nie bylo? Nie zapominaj ze tu ludzie na Walese glosowali, albo na czerwona bande chca glosowac. Ta sama co w podobno nowej Polsce zrobila wieksze bezrobocie niz bylo zanim przejela wladze. Ta sama czerwona banda jak sejm przyjal uchwale mogaca stanowic podstawe do reparacji wojennych od niemiec poprzez swojego marszalka sejmu sprawe zamiotla pod dywan. Za uchwala glosowal wtedy praktycznie caly sejm.

Data: 2018-07-05 19:23:00
Autor: jsen
SN - to dosc prosta sprawa
W dniu piątek, 6 lipca 2018 03:40:49 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Ilu znasz sedziow mogacych pracowac w SN? Ja zadnego, nawet takiego co pracuje w sadzie na wsi.

Dla mnie wystarczy aby mial serce zamiast kamienia, umial logicznie myslec
i byl zdolny do wydawania orzeczen zgodnie ze swym sumieniem.

Jakie kryteriaw kampani wyborczej dopuszczasz?

Raczej widzialbym to bez kampanii wyborczej. Wystarczy opis dotychczasowej dzialalnosci i osobista stronka, na ktorej ludzie zadaja pytania a prawnik,
jesli zechce, odpowiada.

Czy zaglosujesz na takiego co w kampani wyborczej uzyje argumentu ze jest homseksualista? Albo ze jest za kara smierci albo zeby jej nie bylo?

Zaglosuje na takich, ktory spelniaja mniej wiecej moje oczekiwania; mniemam,
ze Ty i kazda inna osoba postapi tak samo.
[...]

Przeciez ludzie wowczas nie wiedzieli, ze Walesa to kapus zwykly. Wyroki wydawane przez sedziow sa natomiast jawne i mozna chocby tylko na ich podstawie
okreslic, z kim ma sie do czynienia. Zyciorys w tych czasach tez nie jest tak latwy do podrobienia, jak wowczas.

Niemcy moga nam zadosuczynic za zniszczenia nie pograzajac sie przy tym finansowo.
Trzeba tylko rzetelnie i z rozwaga podejsc do tematu. pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-07-05 21:08:09
Autor: Zenek Kapelinder
SN - to dosc prosta sprawa
Nie wiesz czy ma serce czy udaje. System z wyborem bezposrednim sedziego czy szeryfa jest mozliwy w malych spolecznosciach. W duzych to loteria. Ten sam sedzia dla alimenciarza bedzie wrogiem a dla matki dzieci alimenciarza bogiem. Nominowanie przez prezydenta nie jest najgorsze bo z prezydentem jest troche inaczej niz z poslami. Jak ludzie podziekuja prezydentowi za wspolprace to wypada z gry. Poslom podziekowac sie nie da bo glosuje sie u nas na partie. Jak by kazdemu normalnemu czlowiekowi zaproponowano w wieku 65 lat ze jak sie zwolni z pracy to do konca zycia bedzie dostawal pensje a nie emeryture to zamim by mu zakomunikowano cala informacje, wyszedl by zeby posprztac swoje miejsce pracy zeby je zdac. O jaka kase chodzi ze ktos ma dostawac ze trzydziesci klockow na miesiac za odpczywanie i nie chce z tego skorzystac? Przyklad z zycia. Mam znajomego, zostal wdowcem. Mowie mu zeby poszedl na rente rodzinna. Mowi ze za mala bedzie dla niego. Za pol roku meluje ze poszedl na rente bo jak dokladnie policzyl swoj dochod z pracy i koszty zwiazane z wykonywaniem pracy to mu wyszlo ze za sto zlotych wiecej musi o 6:30 wstawac. Po pol roku mowil ze ma nie sto zlotych mniej tylko co miesiac zostaje mu kilkast zlotych nawisu inflacyjnego bo sam gotuje zamiast zywic sie na miescie. Na samochod wydaje jakies grosze bo jak zrobi 100 kilometrow miesiecznie to sie duzo najezdzil. Ze wstaje dopiero jak mu szczanie nie daje dalej spac. Ze poznal calkiem przyjemna wdowe tylko dlatego ze byl w sklepie o 13 i zagail. Poza tym stwierdzil ze na dozywotniej rencie ma wyjebane na wszystko. I to wszystko za jakies 5% tego co ma dostac prezeska SN. Z moich obserwacji wynika ze ludzie na rentach rodzinnych, jesli nie przypaleta sie jakies podle chorobsko, zyja tym dluzej im wczesniej poszli na rente. Minimum 85 lat. Jak by prezeska miala dostac 1200 brutto to bym zrozumial. Ale przy kasie jaka bedzie dostawala trzeba miec cos z garem zeby nie skorzystac. Chyba ze w gre wchodza jakies inne duzo wieksze pieniadze, moze zobowiazania w stosunku do swiata przestepczego. Ale to calkowice dyskwalifikuje do zajmowania takiego waznego stanowiska. W zaden jej patriotyzm nie wierze bo umierac za tych lepszych ma mieso armatnie. Jak pracuje ma byc z zalozenia apolityczna. Na emeryturze moze dowolnie udzielac sie politycznie. Nie ma zadnego argumentu zeby tam siedziala. Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi.

Data: 2018-07-06 09:11:03
Autor: piss
SN - to dosc prosta sprawa
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:f97fa63a-7b71-477c-b4dd-cf1a6f26ad46googlegroups.com...

Sałata słowna - ciach! ;-)))

Co sądzisz o Rydzyku? Szaman ma swoje lata, a  PiS jest ślepy i głuchy! Powinni go juz dawno postawić w stan spoczynku!

CL

Data: 2018-07-06 19:02:42
Autor: jsen
SN - to dosc prosta sprawa
W dniu piątek, 6 lipca 2018 06:08:10 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Nie wiesz czy ma serce czy udaje.

To wynika z jego postepowania i pogladow na rozne tematy, ktore publicznie wyglasza. Poza tym nie mozna miec pewnosc co do blisko ci nieznanej osoby,
co oznacza, ze tylko Bog wie o wszystkich wszystko i jest nieomylny,
ale to tez tylko co do aktualnych pogladow danej osoby.
Nie oznacza to jednak, ze nie mozesz np. zaglosowac na taka czy siaka partie,
czy ktoregos z kandydatow na prezydenta, nieprawdaz?

System z wyborem bezposrednim sedziego czy szeryfa jest mozliwy w malych spolecznosciach. W duzych to loteria.

No zobacz, a prezydenta jednak tak wybieramy i jakos nikt nie wymyslil
bardziej sprawiedliwej metody. Czy w malych spolecznosciach, czy duzych,
wybor jest w podobnym stopniu loteryjny, chyba ze te male, to grono
twoich bliskich znajomych. Zawsze niewiadoma bedzie, jak dana osoba zachowa sie
po wyborze, bo ludzie zmieniaja poglady, a i najczesciej punkt widzenia
jest zalezny od punktu siedzenia. Loteryjnosc, na ktora tak utyskiwasz, jest obecna w kazdych wyborach,
nawet gdyby to wyboru ludzi Bog dokonywal, bo jest ta zwiazane z sama istota
czlowieczenstwa, czyli wolna wola kazdego z nas. Zreszta inaczej istnienie
nie mialoby sensu.

Ten sam sedzia dla alimenciarza bedzie wrogiem a dla matki dzieci alimenciarza bogiem.

A co to ma do rzeczy?

Nominowanie przez prezydenta nie jest najgorsze bo z prezydentem jest troche inaczej niz z poslami. Jak ludzie podziekuja prezydentowi za wspolprace to wypada z gry.

Jednak przy TK czy SN takich rozwiazan bym nie stosowal, z dosc oczywistych wzgledow.

Poslom podziekowac sie nie da bo glosuje sie u nas na partie.

Kazde z rozwiazan w tym wzgledzie ma swoje wady i zalety, dlatego trzeba wyposrodkowac. Tu, przy naszym rozwoju umyslowym i duchowym, idealnych
rozwiazan po prostu nie ma, ani byc nie moze.
[...]

Widac nie jestem normalny; zreszta zawsze sam siebie zwolnic, czy zatrudnic moge.
Nasze emerytury za PRL-u przejedzono, rozkradnieto, czy jak tam to chcesz nazwac
(co dla mnie osobiscie bez znaczenia, bo nigdy na Panstwo w tym wzgledzie nie liczylem).
Stad pokolenie mlodsze pracuje na starsze, zamiast na siebie.
I glownie wlasnie to trzeba zmienic. Roznymi metodami.

O jaka kase chodzi ze ktos ma dostawac ze trzydziesci klockow na miesiac za odpczywanie i nie chce z tego skorzystac?

Nie wszystko na pieniadzach sie opiera.

[...]

Nie wiem, jak Ci to powiedziec. Moze zauwazyles, ze PO i ich bedacym przy wladzy
zwolennikom nawet nie chodzilo o dalsze nabijanie wlasnej kabzy, choc oczywiscie
o to tez, ale niejako przy okazji. Dla nich juz nie bylo tak wazne,
kto kradnie, ale wazne zeby kradl na tyle duzy przestepca, ktory wyprowadzi stad
zyski i kraj jak najszybciej zrujnuje; stad wszechobecne na to przyzwolenia
wsrod funkcjonariuszy sluzb wszelakich.

Oczywiscie ma to zazebienia z obecna polityka europejska, jedynym slusznym
modelem swiata, korporacjonalizmem, narzucaniem niewolniczych wiezow,
walka z wiara i wieloma innym sprawami, o ktorych nie wspomne.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-07-06 20:00:42
Autor: japanizer
SN - to dosc prosta sprawa
On Friday, July 6, 2018 at 11:23:01 AM UTC+9, js...@op.pl wrote:
W dniu piątek, 6 lipca 2018 03:40:49 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> Ilu znasz sedziow mogacych pracowac w SN? Ja zadnego, nawet takiego co pracuje w sadzie na wsi. Dla mnie wystarczy aby mial serce zamiast kamienia, umial logicznie myslec
i byl zdolny do wydawania orzeczen zgodnie ze swym sumieniem.

> Jakie kryteriaw kampani wyborczej dopuszczasz? Raczej widzialbym to bez kampanii wyborczej. Wystarczy opis dotychczasowej dzialalnosci i osobista stronka, na ktorej ludzie zadaja pytania a prawnik,
jesli zechce, odpowiada.

> Czy zaglosujesz na takiego co w kampani wyborczej uzyje argumentu ze jest > homseksualista? Albo ze jest za kara smierci albo zeby jej nie bylo? Zaglosuje na takich, ktory spelniaja mniej wiecej moje oczekiwania; mniemam,
ze Ty i kazda inna osoba postapi tak samo.  > Nie zapominaj ze tu ludzie na Walese glosowali, albo na czerwona bande chca > glosowac. Ta sama co w podobno nowej Polsce zrobila wieksze bezrobocie niz > bylo zanim przejela wladze. Ta sama czerwona banda jak sejm przyjal uchwale > mogaca stanowic podstawe do reparacji wojennych od niemiec poprzez swojego > marszalka sejmu sprawe zamiotla pod dywan. Za uchwala glosowal wtedy > praktycznie caly sejm.

Przeciez ludzie wowczas nie wiedzieli, ze Walesa to kapus zwykly.

Za to teraz suweren wie, że Piotrowicz był komunistycznym aparatczykiem i sędzią skazującym opozycjonistów, choć po 1990 roku zaczął chodzić do kościoła - więc wg. wykładni PiS, to odpowiedni człowiek to prowadzania "reformy" sądownictwa w Polsce.

Podobnie tow. Macierewicz, który z własnej woli latał do najbliższej jednostki SB donosić na kolegów-opozycjonistów..

Data: 2018-07-06 09:08:53
Autor: piss
SN - to dosc prosta sprawa
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:8680f01d-86e9-4b2d-adb8-a8db861f0ba7googlegroups.com...
Ilu znasz sedziow mogacych pracowac w SN? Ja zadnego,

Buhhhhahahahhahahahaa! I to jest dobry powód by rozgonić SN! Zenek ich nie zna!

CL

Data: 2018-07-06 05:25:07
Autor: Zenek Kapelinder
SN - to dosc prosta sprawa
Sadzisz ze twoja opinia, etatowego grupowego kretyna, kogos obchodzi?

Data: 2018-07-06 19:17:01
Autor: piss
SN - to dosc prosta sprawa
PALANT  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:5c57bf7a-8ac5-4957-8341-257f6f3d427egooglegroups.com...
Sadzisz ze moja opinia, etatowego grupowego kretyna, kogos obchodzi?

Zenuś, wal się ty durniu z ocena zero w skali Apgara! Ty ciapo z retrogresją! Psychasteniku z rozszczepieniem jaźni! Sieroto społeczna cierpiąca na persewrację! Twoje konfabulacje na grupie wskazuja wyraźnie, że jesteś opojem! Gliskroidia zrobiła ci z mózgu kisiel. Stąd ta abulia wskazujaca wyraźnie na przebyta lobotomię. Zajmij sie lepiej reperacjami od Niemców. Jakbys miał problemy poproś o pomoć swego zdziecinniałego kolegę podpisującego sie lo(r)dzik.

CL

Data: 2018-07-06 11:30:58
Autor: Zenek Kapelinder
SN - to dosc prosta sprawa
Przez wiele lat bycia pacjentem psychiatryka troche fachowych zwrotow zapamietales. Nie zmienia to faktu ze pelo 16% i bedzie spadalo. Zaraz wybory samorzadowe. To beda pierwsze duze baty jakie dostanie totalna jelopozycja.

Data: 2018-07-07 07:16:01
Autor: Perseweracja i Schizofazja
SN - to dosc prosta sprawa
kundel łańcuchowy  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:13f9decc-d6dc-47d3-bce9-bd27aac94317googlegroups.com...
Przez wiele lat bycia pacjentem psychiatryka troche fachowych zwrotow zapamietales.

Np inflacja czy deflacja ;-)))))))))))))))))))

Nie zmienia to faktu ze pelo 16% i bedzie spadalo.

Wg sondazy PiS? Prędzej czy później pódziecie na taczki.

Zaraz wybory samorzadowe.

Oczywiście będą sfałszowane! ;-))))))

To beda pierwsze duze baty jakie dostanie

Odszczekasz? ;-)))

totalna jelopozycja.

Sądzisz, że używając takich określeń jesteś postrzegany jako geniusz?

Chyba, że wg standardów PiS ;-)))))

CL

SN - to dosc prosta sprawa