SN - to dosc prosta sprawa

Data: 2018-07-03 12:28:08
Autor: pulsar
SN - to dosc prosta sprawa
W dniu 2018-07-03 o 06:16, jsen@op.pl pisze:

wszystkich sdedziow SN powinnjo sie usunac i wybrac nowych,
nominowanych przez ogolnokrajowe wybory.
pozniej dac prezydentowi prawo mianowania nastepcow na miejsce tych,
ktorzy 75 lat ukonczyli lub z innych przyczyn nie moga lub nie sa w stanie
sprawowac swego urzedu.

to proste, uczciwe, pozyteczne i rozsadne rozwiazanie problemow naroslych
podczas zachowawczowladczych ukladow miedzy postsowiecka elita,
a sprzedawczykami i zdrajcami wlasnego narodu.
jacek

Tak! To interesujące rozwiązanie...!

-- -
pulsar

Data: 2018-07-05 14:55:22
Autor: jsen
SN - to dosc prosta sprawa
W dniu wtorek, 3 lipca 2018 12:28:09 UTC+2 użytkownik pulsar napisał:
> [...]

> podczas zachowawczowladczych ukladow miedzy postsowiecka elita,
> a sprzedawczykami i zdrajcami wlasnego narodu.

Pieknie sie podpisujesz - lata swietlne temu tez kilkukrotnie uzylem
takiego nicka:). Co do rozwiazania, to pewnie sa lepsze - ale skoro od lat uwazam,
ze wlasnie w ten sposob  powinien byc powolany Trybunal Konstytucyjny,
to przyszlo mi do glowy: a czemuz by nie Sad Najwyzszy takze?

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-07-06 09:03:20
Autor: pulsar
SN - to dosc prosta sprawa
W dniu 2018-07-05 o 23:55, jsen@op.pl pisze:

Pieknie sie podpisujesz - lata swietlne temu tez kilkukrotnie uzylem
takiego nicka:).

Tego nicka używam od 04.2005 roku... ale pisuję tu
oszczędnie, tj nie wdaję się w jałowe dyskusje...
mogłeś nie zauważyć.

Co do rozwiazania, to pewnie sa lepsze - ale skoro od lat uwazam,
ze wlasnie w ten sposob  powinien byc powolany Trybunal Konstytucyjny,
to przyszlo mi do glowy: a czemuz by nie Sad Najwyzszy takze?

No tak, po tych walkach o wartości, pewnie też
przyjdzie czas na uporządkowanie meritum...

Pozdrawiam,
pulsar

SN - to dosc prosta sprawa