SN - to dosc prosta sprawa

Data: 2018-07-03 13:31:04
Autor: Stokrotka
SN - to dosc prosta sprawa

wszystkich sdedziow SN powinnjo sie usunac i wybrac nowych,
nominowanych przez ogolnokrajowe wybory.
pozniej dac prezydentowi prawo mianowania nastepcow na miejsce tych,
ktorzy 75 lat ukonczyli lub z innych przyczyn nie moga lub nie sa w stanie
sprawowac swego urzedu.

to proste, uczciwe, pozyteczne i rozsadne rozwiazanie problemow naroslych
podczas zachowawczowladczych ukladow miedzy postsowiecka elita,
a sprzedawczykami i zdrajcami wlasnego narodu.

To jakaś nowa wersja grubej kreski?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-07-05 15:12:22
Autor: jsen
SN - to dosc prosta sprawa
W dniu wtorek, 3 lipca 2018 13:32:10 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
> [...]
> podczas zachowawczowladczych ukladow miedzy postsowiecka elita,
> a sprzedawczykami i zdrajcami wlasnego narodu.

Ni grubej, ni cienkiej, ani żadnej innej.
Po prostu najważniejsze, trwale ustanawiane organy kraju powinny być, po raz pierwszy przynajmniej, powoływane na drodze demokracji bezpośredniej.
-- (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

:)
z ta ortografia, to chyba przesadzasz troszeczkę - mi po prostu prawy alt nie działa:)

pozdrawiam,
jacek

SN - to dosc prosta sprawa