SNW

Data: 2010-05-23 12:15:56
Autor: Senipla
SNW
Witam
Przepraszam za zawracanie glowy ale chciałbym zapytać i moze ktoś z szanownych grupowiczów pomoże.
Jakiś czas temu - spróbowałem - mocne słowo - otworzyłem rachunek w biurze maklerskim przelałem troche gotówki i próbowałem sił na giełdzie.
Oczywiście bez żadnych profitów przegrałem wszystko co miałem na rachunku .
Zostało mi 700 akcji SNW i 100 TIN czy jakoś tak
Nie logowałem sie do systemu - bo szczerze mówiąc zapomniałem - kilka dni temu zalogowałem sie i ku mojemu zdziwieniu z 700 SNW mam obecnie 35 i jakis dziwny zysk w kwocie 1,05.
Czy ktos może podpowiedzieć o co chodzi?
--
Pozdrowienia
Alpines

Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias Canetti)

Data: 2010-05-23 12:47:29
Autor: DJ\(Dominik\)
SNW
Sanwil zrobił odwrócony split, czyli scalenie akcji 20:1
Dwadzieścia starych akcji zamienia Ci sie w jedną nową, czyli zmniejsza się ilość akcji bez zmiany kapitalizacji.
Czytaj komunikaty od czasu do czasu.
DJ

SNW