SOLIDURNO¶CIOWCY...! ZAWASOM PSYCYNOM KONIEC POLCKI SIEM ZBLIżO...!!!!

Data: 2011-03-07 23:10:28
Autor: Polok_Prawdziwy
SOLIDURNO¶CIOWCY...! ZAWASOM PSYCYNOM KONIEC POLCKI SIEM ZBLIżO...!!!!

- skoły siem pozamyko, a młodych do Miemiec po nałuki wy¶le, ajak jus zpowrotem na byłe polckie tereny psyjadom, to napewno nawase jemeryturki łozyć niebedom...!

Jeke¶cie chciały, tak mieć bedziecie - "WOLNO¶ć, DEMOKRACYJEM I KAPITULIZM" - do gnoju wos nastare lata pociepnom...

Data: 2011-03-07 14:45:20
Autor: Hans Kloss
SOLIDURNO¶CIOWCY...! ZAWASOM PSYCYNOM KONIEC PO LCKI SIEM ZBLIżO...!!!!
On 7 Mar, 23:10, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
[stek bzdur]

Ogłaszać koniec Polski z tego powodu że przestała być koloni± Raju
Krat- więcej w tym tupetu i bezczelno¶ci czy zwykłej głupoty?
J-23

Data: 2011-03-08 07:50:57
Autor: jadrys
SOLIDURNOśCIOWCY...! ZAWASOM PSYCYNOM KONIEC POLCKI SIEM ZBLIżO...!!!!
W dniu 2011-03-07 23:45, Hans Kloss pisze:
On 7 Mar, 23:10, Polok_Prawdziwy<Baca_Nowoce...@patryjot.eu>  wrote:
[stek bzdur]
Ogłaszać koniec Polski z tego powodu że przestała być kolonią Raju
Krat- więcej w tym tupetu i bezczelności czy zwykłej głupoty?
J-23

Tak Hans, - z deszczu wpadliśmy pod rynnę.

Data: 2011-03-08 00:08:38
Autor: Hans Kloss
SOLIDURNO¶CIOWCY...! ZAWASOM PSYCYNOM KONIEC PO LCKI SIEM ZBLIżO...!!!!
On 8 Mar, 07:50, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Tak Hans, - z deszczu wpadli¶my pod rynnę.
 Żarty sobie chyba stroisz. Było tragicznie, jest niedobrze- czyli
mimo wszystko jaki¶ postęp został uczyniony.
J-23

Data: 2011-03-08 01:46:38
Autor: robertbig
On 8 Mar, 09:08, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

 Żarty sobie chyba stroisz. Było tragicznie, jest niedobrze- czyli
mimo wszystko jaki¶ postęp został uczyniony.

Polska nalezała do Polaków. Dzis Polacy niemal nie maja własnego
kraju.
A zyja głownie z emigracji.
Postep , ze prze chuj ??!

Data: 2011-03-08 11:03:34
Autor: Bogdan Idzikowski
SOLIDURNO¶CIOWCY...! ZAWASOM PSYCYNOM KONIEC POLCKI SIEM ZBLIżO...!!!!

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:bfbd9bde-53ec-4a7f-af1b-50162f1f8aa1v11g2000prb.googlegroups.com...
> [...]

mimo wszystko jaki¶ postęp został uczyniony.
J-23

Polska nalezała do Polaków. Dzis Polacy niemal nie maja własnego

Jeste¶ pewny?
A ja słyszałem, że do ruskich komuchów, a my byli¶my zniewoleni.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-03-08 11:04:02
Autor: u2
> [...]

mimo wszystko jaki¶ postęp został uczyniony.
J-23

Polska nalezała do Polaków. Dzis Polacy niemal nie maja własnego

Jak to nie mamy własnego kraju? Gdzie mieszkasz? Siedlce to nie Polska?

u2

Data: 2011-03-08 12:16:51
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-08 09:08, Hans Kloss pisze:
On 8 Mar, 07:50, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Tak Hans, - z deszczu wpadliśmy pod rynnę.
  Ĺ»arty sobie chyba stroisz. ByĹ‚o tragicznie, jest niedobrze- czyli
mimo wszystko jakiś postęp został uczyniony.
J-23

Ale wtedy dało się jakoś żyć.. Wszystkim Polakom, i to w miarę godnie.

Data: 2011-03-08 16:01:08
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:il5370$lqn$1news.onet.pl...
[...]

I nawet godnie umrzeć, pamiętasz buty dla nieboszczyków?

--
stevep

Data: 2011-03-07 22:27:53
Autor: J-23
SOLIDURNO¶CIOWCY...! ZAWASOM PSYCYNOM KONIEC PO LCKI SIEM ZBLIżO...!!!!
On 7 Mar, 23:10, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
- sko y siem pozamyko, a m odych do Miemiec po na uki wy le, ajak jus
zpowrotem na by e polckie tereny psyjadom, to napewno nawase jemeryturki
ozy niebedom...!

Jeke cie chcia y, tak mie bedziecie - "WOLNO , DEMOKRACYJEM I KAPITULIZM"
- do gnoju wos nastare lata pociepnom...

rzondzic nie umiom

SOLIDURNO¶CIOWCY...! ZAWASOM PSYCYNOM KONIEC POLCKI SIEM ZBLIżO...!!!!