SONDA pl.soc.polityka: Boukun jest Żydem ? (glosowanie)

Data: 2011-01-25 11:37:23
Autor: Neko
SONDA pl.soc.polityka: Boukun jest Żydem ? (glosowanie)
Tak wychodzi z sondy ogloszonej na psp.

Dlaczego ci najbardziej krzyczacy na Zydow
sami okazuja sie Zydami? A przeciez to nie jest zadna hanba. Nacja
jak kazda inna. Tyle tylko, ze najbardziej
doswiadczona przez historie. I za to nalezy im
sie szacunek.

Panie boukun  kiedy szabas? :)

PS. Panslavista tez w czolowce tej sondy...

Data: 2011-01-25 11:43:24
Autor: Panslavista

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:4d3ea817$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
[...]

GWno prawda.

    Określenie Żyd jest przezwiskiem Judejczyka, ale nie jest nazwą narodu, stąd mieszkańcy Izraela nazywają się Izraelczykami. Jest to też błędne, skoro 95% mieszkańców Izraela to Aszkenazi - członkowie sekty talmudycznej pochodzenia chazarskiego.
    Nie należę do żadnej z tych grup, nawet z pochodzenia.

Data: 2011-01-25 11:45:16
Autor: Neko
SONDA pl.soc.polityka: Boukun jest Żydem ? (glosowanie)
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

   Nie należę do żadnej z tych grup, nawet z pochodzenia.

Niech Pan udowodni!

Data: 2011-01-25 11:48:51
Autor: Panslavista

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:4d3ea9f0$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

   Nie należę do żadnej z tych grup, nawet z pochodzenia.

Niech Pan udowodni!

Że jestem Polakiem?
Jestem Polakiem, bo miałem matkę Polkę i ojca Polaka.

Data: 2011-01-25 11:52:40
Autor: Panslavista

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:4d3eab20$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Że jestem Polakiem?
Jestem Polakiem, bo miałem matkę Polkę i ojca Polaka.

A dziadka?

Obaj byli Polakami, babki też.

Data: 2011-01-25 11:54:31
Autor: Neko
SONDA pl.soc.polityka: Boukun jest Żydem ? (glosowanie)
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Obaj byli Polakami, babki też.

A pradziadek?

Data: 2011-01-25 12:16:34
Autor: Panslavista

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:4d3eac1e$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Obaj byli Polakami, babki też.

A pradziadek?

Takoż

Koniec nagabywania.

Data: 2011-01-25 12:22:42
Autor: Neko
SONDA pl.soc.polityka: Boukun jest Żydem ? (glosowanie)
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Koniec nagabywania.

Z przykroscia stwierdzam, ze nic Pani nie udowodnil.

PS. Co bedzie na obiad?

Data: 2011-01-25 12:43:02
Autor: Panslavista

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:4d3eb2be$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Koniec nagabywania.

Z przykroscia stwierdzam, ze nic Pani nie udowodnil.

Byle chujowi nie muszę nic udowadniać.
A jesteś chujem, gdyż normalnemu i uczciwemu człowiekowi wystarczy jeden raz powiedzieć.

Data: 2011-01-25 12:47:04
Autor: Neko
[...]

A pan jest Zydem! :)

Data: 2011-01-25 04:03:30
Autor: Hans Kloss
SONDA pl.soc.polityka: Boukun jest Żydem ? (glosowanie)
On 25 Sty, 12:47, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

A pan jest Zydem! :)

A jaki tam z niego żyd. Gaspadin Dubrovskiy, a właściwie liejtienant
Dubrovskiy został rzucony na odcinek w charakterze Polaka i tej
oficjalnej wersji musi się trzymać bez względu na okoliczności.
J-23

Data: 2011-01-25 13:28:06
Autor: Panslavista

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:d3f4ae2d-9ad8-4e4d-a5a3-ad4579333529y31g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

To nazwisko po matce.

Moje prawdziwe to:  Eugeniusz Stanisław Mikulski hr.Sas

Data: 2011-01-25 04:46:49
Autor: Hans Kloss
On 25 Sty, 13:28, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:

Moje prawdziwe to:  Eugeniusz Stanisław Mikulski hr.Sas

Znaczit' liejtienant Jevgeniy Stanislavovich Mikulskiy.... a co to
zmienia??
J-23

Data: 2011-01-25 13:57:48
Autor: Panslavista

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:c2556573-522e-4f6a-9683-2b2b406bceaam35g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

To, że bracia mojego ojca walczyli o Wolną Polskę i zginęli za nią. Ojciec był za młody, ale zdążył zawalczyć z komuną.

Data: 2011-01-25 14:07:50
Autor: Neko
[...]

Gdzie was klamac nauczyli panie Jerzy D. ?

Data: 2011-01-25 14:27:35
Autor: Neko
SONDA pl.soc.polityka: Boukun jest Żydem ? (glosowanie)
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Precz z fajansem.

Idziesz do fryzjera?

Data: 2011-01-25 14:59:00
Autor: (heÂŽsk)
SONDA pl.soc.polityka: Boukun jest Żydem ? (glosowanie)
On Tue, 25 Jan 2011 14:07:50 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> [...]

Gdzie was klamac nauczyli panie Jerzy D. ?

 a ciebie ireneusz gdzie nauczyli, co?

Data: 2011-01-25 14:35:17
Autor: Grzegorz Z.
Panslavista napisał:

[...]

Sprawdzić czy rzecz nie dotyczy "zgrzesia" i "pedalstwa".

Wtedy zasada "normalnemu i uczciwemu człowiekowi wystarczy raz powiedzieć"
nie obowiązuje.

Data: 2011-01-25 14:40:55
Autor: Panslavista

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1ntcdbihrxal9$.ch078kun08w2$.dlg40tude.net...
Panslavista napisał:

[...]

Pedalstwo i pedofilia z automatu zaliczają "uczestników" do ludzi pozbawionych zdolności honorowych.

Data: 2011-01-25 14:46:41
Autor: Grzegorz Z.

Panslavista napisał:

[...]

Ooo... i jeszcze kwestia tego że Tusk z Putinem zestrzelili przerobiony
bombowiec nie jest objęta zasadą że "normalnemu i uczciwemu człowiekowi
wystarczy raz powiedzieć".

Znaczy panie ukraiński Żydzie udający Polaka - nie miej pan do nikogo
pretensji o nic.

Data: 2011-01-25 13:55:06
Autor: Azor jest kapusiem
Użytkownik "Neko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d3ea817$0$2507$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

http://tinyurl.com/66rvqhv

ps.  To tylko potwierdzi, że jest kretynem, bo do niedawna mówił, iż premier
Tusk spiskował z Putinem.

Przemysław Warzywny

--

"Prezydent wszedł do kabiny załogi i zapytał: "Panowie, kto jest
zwierzchnikiem sił zbrojnych?". "Pan, panie prezydencie" - padło w

Data: 2011-01-25 14:59:00
Autor: (heÂŽsk)
SONDA pl.soc.polityka: Boukun jest Żydem ? (glosowanie)
On Tue, 25 Jan 2011 11:37:23 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

[...]

 ze tez bawisz sie w takie durnoty. ty powazny przedsiebiorca...

SONDA pl.soc.polityka: Boukun jest Żydem ? (glosowanie)