SONDA?:KTÓRYM OSZUSTEM POLITYCZNYM POLACY POGARDZAJ?

Data: 2011-02-08 08:38:05
Autor: cytryna
SONDA?:KTÓRYM OSZUSTEM POLITYCZNYM POLACY POGARDZAJ?
Uprasza się oberoszustów medialnych typu Warzywniaka o nie zabieranie głosu. Wszyscy pozostali mogą wypowiadać się tak aby można było oparacowując sondaż
bez wątpliwości wyodrębnić agenturę kremlowska, berlińską i mosadowską.Start!

Data: 2011-02-08 08:19:23
Autor: MH
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
Uprasza się oberoszustów medialnych typu Warzywniaka o nie zabieranie głosu.

... aby uzyskać właściwą odpowiedź.

MH

Data: 2011-02-08 08:46:23
Autor: Przemysław Warzywny
SONDA?:KTÓRYM OSZUSTEM POLITYCZNYM WOLACY POGARDZAJ?

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

[...]

Agentura picowska:

http://patrz.pl/filmy/jaroslaw-kaczynski-spiewa-hymn-polski-new

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-08 09:00:20
Autor: cytryna
> [...]

> opracowując sondaż bez wątpliwości wyodrębnić agenturę kremlowska,

*******************************

Prosiłem aby humus polityczny(?) wypróżniał się na Czerskiej, dosyć mamy GWna
na codzień w mediach i na forach internetowych. Tak więc Warzywniak - proszę
WON!

Data: 2011-02-08 13:52:50
Autor: Przemysław Warzywny
[...]

Prosić możesz pod kościołem.

Przemek

Data: 2011-02-08 08:46:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-08 08:38, cytryna pisze:
[...]

Nie ma polityków prawdomównych w naszej polityce. Polacy pogardzają wszystkimi.

PS. a nie interesuje ciebie wyodrębnienie najgorszej z możliwych agentury - waszyngtońskiej?

Data: 2011-02-08 09:11:25
Autor: cytryna
[...]

****************

Niepomiernie Szanowny Panie Jadryś, wyodrębnienie agentury waszyngtońskiej jest ze wszechmiar interesujące, oby tylko była tak skuteczna jak-najlepszy
w XX wieku prezydent USA-Ronald Reagan. Już ta agentura skutecznie zapędzi wielbicieli pułkownika i miedwiedia do ruskiej budy i na podwórka gdzie ich miejsce. A jak się miewa pański idol,czy dalej gnije w mauzoleum osobliwości?

Data: 2011-02-08 11:19:55
Autor: Pomysłowy Dobromir

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2679.0000054c.4d50f2ddnewsgate.onet.pl...
[...]

hans kloss
obserwator

Na 100% to agenci sowieccy!

PD

SONDA?:KTÓRYM OSZUSTEM POLITYCZNYM POLACY POGARDZAJ?