SOWA

Data: 2009-03-08 23:35:47
Autor: Panslavista
SOWA
      hacker włamał się na serwer magazynu sowa; zniszczyl obrazki, pliki
mp3 wciąż do pobrania za darmo   no, no
      technika, techniki, technologie, tu i tam
      Kategorie: Wszystkie | Badania i Ekspertyzy | BeBook | Biuro Podawcze
| Będzin | Czeladź | DK2KWH | De-Mail | Dąbrowa Górnicza | IHK |
IT-Dienstleister des Landes Hessen | Interaktives Mobile TV | Katowice |
Kulturzentrum | Las Vegas | Lech Wałęsa, Gdańsk | Ministerstwo
Sprawiedliwości | Mobile Gaming - Spiele | MyBlogLog | Poglądy | Policja, UB
| Sosnowiec | Stan Tymiński | Surround- Audiotechnologien | Tomaszów
Mazowiecki | Wielka Polityka | Wielki Swiat | Wrocław | You Tube | blox |
dolar | moblo | podcast digital | presse - media | rozwadniacze, woda
aukcyjna | software | w mexyku | yasni | yur.TV  RSS

niedziela, 08 marca 2009
Pochwała hackera! Włamano się na serwer magazynu sowa; zniszczono obrazki,
pliki mp3 wciąż dostępne do pobrania za darmo

Chwała hackerom, bo dokonują zmian (na cudzych serwerach) wykazując się przy
tym nie tylko odwagą.

W grudniu 2008 r. ze strony sowy.mypodcast.com ściągnięto 3116 pliki
dźwiękowe, w październiku i w listopadzie ściągniętych było 3502 i 3297 mp3.

Zaś w marcu zaś 2009 roku dokonano włamania na serwer z plikami magazynu
sowa i dokonano zniszczenia większości umieszczonych tam wcześniej obrazków;
pozostawiony został tylko portret matki 44-tego prezydenta USA, fotografia
obrazu prezydenta Baracka Obamy oraz kilka innych obrazków. Zostawiono
obrazek z Neptunem, którego wcześniej tam nie było. Nie tknięto zaś plików
dźwiękowych, które nadal są tam dostępne do ściągnięcia za darmo.

28 lutego Prezydent Lech Kaczyński wziął udział w uroczystościach 65.
rocznicy mordu polskich mieszkańców wsi Huta Pieniacka na Lwowszczyźnie.  W
dniu 8 marca 2009 na oficjalnym kanale serwisu
http://www.youtube.com/user/wwwprezydentpl odnotowano 536 wyświetleń pliku
dokumentującego to wydarzenie polityczne.
Prawdziwy hacker wie, gdzie warto się włamywać i narażać. Bloger wygłaszając
pochwałę hackera nabiera na uwadze w uczciwy sposób mówiąc o tym, co warto
atakować i zmieniać. Chwała hackerom za dokonania i wkład w aksjologię.

Donat Lusk

Frankfurt nad Menem, 2009 roku, w Międzynarodowy Dzień Kobiet

Monday, Jan 12, 2009

Stan David Ligoń: Państwo Izrael nazywamy państwem żydowskim
(31 downloads)
Download this episode (6 min)
 W Sylwestra 2008 r. powiesił się w Jichlawie Jiří Simon, któremu zbudowany
przez globalnych inwestorów supermarket zasłonił widok na historycznie
czeskie miasto.

Wykorzystał tę śmierć do swoich politycznych celów żydowski lobbista Jan
Šinágl, który fotografię wisielca a także jego list pożegnalny rozesłał
przez internet razem z wezwaniem do manifestacji w Pradze 11 stycznia 2009
r. na rzecz poparcia dla Izraela, czyli dokonywanego akurat żydowskiego
ludobójstwa w Gazie.

Šinágl, który podaje się za niezależnego publicystę, wykorzystuje do
lobbingu na rzecz Izraela nie tylko ludzką tragedię ale i materiały
informacyjne upowszechniane przez Amerykanów kojarzonych z CIA (ibidem). Nie
waha się przy tym porównać powieszenia się zmęczonego życiem Simona z aktem
samospalenia się Jana Palacha.

W Republice Czeskiej, która należy do Unii Europejskiej, każdy obywatel może
sobie organizować demonstracje i każdy ma prawo popełnić samobójstwo
przeciwko agresji globalnych inwestorów.

W Czechosłowacji, która należała do RWPG (Rady Wzajemnej Pomocy Gospodarczej
w Moskwie), Jan Palach dokonał samozniszczenia na znak protestu przeciwko
inwazji na jego Ojczyznę wojsk żydokomunistycznego Układu Warszawskiego .

Wojska żydowskiego Izraela bombardują od 27 grudnia 2008 roku cywilną
ludność Palestyny w Gazie. Są setki zabitych, tysiące rannych ludzi. Rada
Bezpieczeństwa Narodów Zjednoczonych wezwała już Izrael do przerwania
bombardowań i nalotów. Izrael nie wpuszcza dziennikarzy do Strefy Gazy, lecz
wykorzystuje żydowskich lobbistów takich jak eurodeputowany z Polski Ryszard
Czarnecki do tego, żeby pokazać im przez lornetkę sterowane komputerowo i
laserowo bombardowanie Gazy oraz dać obejrzeć z bliska rury pocisków,
moździerzy i rakiet domowej roboty, które spadły kiedykolwiek na Izrael.
Ryszard Czarnecki chce zostać ponownie wybrany w Polsce na bardzo dobrze
płatne stanowisko w Brukseli, dlatego logicznie lobbuje na rzecz Izraela.
Jan Šinágl też pewnie ma swoje powody, że ośmiela się zestawić z bohaterem
Czeskiego Narodu postać samobójcy, czytelnika Alberta Camus.

Państwo Izrael powstało w Palestynie wysiłkiem zbrojnym narodu żydowskiego,
dlatego nazywamy je państwem żydowskim.

Jan Šinágl wezwał do manifestacji dla poparcia Izraela, a Ludmila Hallerová
, stará soví babička (po 80) leci na miesiąc do Izraela i zachęca w ciepłych
słowach dobrych ludzi do towarzystwa, załącza informację Ministerstwa
Turystyki państwa Izrael, w której zapewnia się bezpieczeństwo obywatelom
Izraela i turystom.
Ludmila Hallerová, Jan Šinágl i Ryszard Czarnecki promują państwo Izrael, a
nie Chiny Ludowe, dlatego nazywamy ich żydowskimi lobbistami, a nie
chińskimi.

Niżej podpisany może być nazywany lobbistą polskim, bo promuje język polski
w świecie i zachęca dobrych ludzi do wiary w Pana Boga, który podzielił
ludzi na narody nie po to, żeby się jeden wynosił nad drugim, ale po to
oddał swoje życie na krzyżu, żeby nie było już dłużej Zyda i Greka.

Z Frankfurtu nad Menem mówił

Stan David Ligoń
http://cesko.blox.pl/2009/01/przeciw-zydokomunistyczno-liberalnym-antysemickim.html
http://sowa-frankfurt.webs.com/europischesmagazin.htm?blogentryid=4438628

Posted by sowa at 5:09 PM |  MAKE A COMMENT

http://sowa.mypodcast.com

21:21, reakcja , podcast digital
Link Dodaj komentarz »
http://nono.blox.pl/
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

kultura sracza Klo-Kultur
kulisy zbrodniczej prywatyzacji Państwowej Stadniny w Ochabach Wielkich, i
inne
      Kategorie: Wszystkie | Cesko , Slovensko | Jerzy Pistelok | Klo-Kultur
in Deutschland - Kultura sracza w Niemczech | NO | RU | Slovensko | Switoń i
żydzi w Kościele Katolickim | bardach w Polsce | choroba: alkoholizm -
żydokomunizm | element antydemokratyczny, kapusie i tw. SB | kulisy
prywatyzacji stadniny Państwowej Stadniny w Ochabach Wielkich | kultura na
Greenpoincie | lesby - pedały | nie zabijaj | pomyje i normy unijne | presse
| żydowskie gorzkie żale i krokodyle łzy  RSS

sobota, 07 marca 2009
Prawda jest taka, że każdy ksiądz może mieć tyle kochanek , ile zechce, a
gdyby miał babę, to musiałby z jedną się zadowolić
-- -- - Original Message -- -- - From: Lech Klekot
-- -- - Original Message -- -- - From: Lech Klekot