SOWA

Data: 2009-03-10 00:38:56
Autor: Panslavista
SOWA
22.März 2009. 19 Uhr Frankfurt am Main, Loge zur Einigkeit, Kaiserstr. 37:
Frühlingskonzert mit dem Krakauer Kammerensemble  Deutsch-Polnische
Gesellschaft
Freundeskreis Frankfurt Krakau, D-PG Frankfurt am Main e.V. - D-PG. Berlin
      Kategorie: Wszystkie | Dr. Gerhard Gnauck | Jan Truszczynski | Janusz
Tycner | Karl Dedecius | Krakau 750 | Neujahresempfang | Sommerfest |
Spielfilme im Filmmuseum Frankfurt | Die aktuelle Lage in Polen - ein
Vortrag | Ikonnenmuseum der Stadt Frankfurt | Jahresmitgliederversammlung. |
Konzert | Krakau | Oleksandr Nowosolov | Post / poczta | Sommerfest |
Spielfilm | Studienreisen | der Vorstand - zarzad  RSS

sobota, 07 marca 2009
Saskia Schneider -Flöte, Katarzyna Mateja, Ewa Olejniczak -Geige, Boguslawa
Jagielnicka -Cello, Marek Mieckowski -Kontrabass

http://jj.blox.pl/2009/03/22Mrz-2009-10-Uhr-Frankfurt-am-Main-Loge-zur.html

        Frau Barbara Jedrzejczak, Herr Eugen Gieldzik, Frau Saskia Schneider
mit Tochter, Der Honorarkonsul der Republik Polen Herr Klaus Sturmfels, Frau
Teresa Irena Czernecka-Gieldzik am 3. März 2009  Frankfurt

01:28, kulturzentrum , Konzert
Link Dodaj komentarz »
http://dpg.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

KONSERWATYSTA
od 1999 jako biuletyn Konserwatysta Malopolski ISSN 1773-3946
      Kategorie: Wszystkie | Konzervativní koalice | Andrzej Ruraz –
Lipinski | Arcybiskup Zygmunt Szczesny Felinski | Bücher - ksiazki |
Chrzescijanie Ewangeliczni | Dr. Adam Wielomski | František Bednár-SR |
Grzegorz Niedzwiecki | Impressum - Kontakt | Ing. Lubomír Balvín | Instytut
Edukacji Narodowej | Inz. Jerzy Skoryna - Meksyk | Janusz Górzynski | Jerzy
Tatol | Jedrzej Dmowski | Józef Siwinski | Komitet EWO - Akcja Polska |
Konzervativni Demokrati Slovenska | Konzervativni Strana | Krzysztof
Cierpisz: Jedrzej GIERTYCH | Manifest „The Next Conservatism“ zverejnený v
The American Conservative c. 3/2007 | Marek Olzynski | Mgr inz. Józef Bizon
| Nuncjusz Apostolski w Polsce | O. Dr. Franciszek Szajer, OFM | Pastor
Bonus | Prof. Jacek Bartyzel | Prof. dr hab. inz. Jan Szarlinski | Prof. dr
hab. inz. Zbigniew Dmochowski | Prof.dr hab.inz. Wlodzimierz Bojarski |
Stanislaw Bulza | Stefan Kosiewski | StefanDetko | The Malbork Castle Museum
| Vladimír Pavlík | Václav Klaus | Václav Lamr | Witold Filipowicz | Witold
Tomczak | Zdzislaw Podkanski | czas na normalnosc | dr hab. Leslaw
Michnowski | godnosc, wolnosc, wlasnosc | hnutie pre rodinu | konserwatyzm |
ks. Witold Józef Kowalów, Krzysztof Madel SJ | manowce, TW | pplk rez.
Edward Makowiecki | silva rerum | w doborowej stawce wolnomularzy | zawsze
wierni  RSS

poniedzialek, 09 marca 2009
Gratulacje dla srodowiska PropoPolonia.Pl, list profesora Józefa Wysockiego
do Ks. Kardynala Dziwisza

Gratulacje dla srodowiska  PropoPolonia.Pl.
Gratulacje dla Pana Krzysztofa Zagozdy
Pozdrawiam zyczac owocnych dzialan na rzecz Rzeczpospolitej
Z powazaniem
Marek Olzynski

Szanowny Panie Stefanie.

Niektóre z moich tekstów mozna podejrzec/przeczytac na moim blogu
http://tekstowisko.com/blog.marekpl.html
Tymczasem polecam ten list, który trafil na moja poczte

W liscie profesora Józefa Wysockiego do Ks. Kardynala Dziwisza w sprawie
zaklamywania prawdy historycznej czytamy o przemilczaniu i przeinaczaniu
faktów majacych miejsce w czasie II WS dzis nazywanych przez politpoprawne
srodowiska  stosunkami polsko-ukrainskimi. Marek Olzynski
http://gazetaprawdy.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=107&Itemid=47

01:25, reakcja , Marek Olzynski
Link Dodaj komentarz »
http://konserwa.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

      Cesko , Slovensko
      NAROD MA PRAVO SE BRANIT
            Kategorie: Wszystkie | Jan Šinágl | KOZY - Milkovice | AGORA |
Bratri Mašínové, Milan Paumer | Claudie Nikolajenková | Czech Footbag | Eva
Clarowa | Forum Angažovaných Krestanu | Fragmenty | František Cigánek |
František Všeticka | Fórum života | Hnuti za prímou demokracii | Ing. Jirí
Štefek | Ivo Dokoupil - Jaroslav Luner | Jan Baran | Jan Šinágl | Jana
Tutková (CBR) | Jaroslav Hutka | Jirí Vanek | Jozef Paluch | Jozef Rydlo |
KORUNA CESKÁ | Karel KRYL | Ladislav Jakl | Martin Vechet | Miroslav
Václavek | Pastor bonus | Pavel Zverina | Petr Cibulka | Robin K. Hajek |
Ross Hedvicek | Svetové združenie bývalých ceskoslovenských politických
väznov - SZCSPV-SR | Tomás Konc | URAN | USSU | Vaskovic Jozef | Veronika
Valdová & Jan Beneš | Vladimir Pavlik | case of Vladimir Hucin | czeski
Partner | do stolicy Czech - Pragi | exil | narod ma pravo se branit |
news - info | portál ceské literatury - niemieckie i polskie wiersze |
sowáci | Únia mužov Slovenska - Hnutie pre rodinu | Ústav pamäti národa  RSS

      wtorek, 10 marca 2009
      10. brezna 2009 od 17.30 hod. se uskutecní pred Cínskou ambasádou na
Praze 6, Pelléove ulici demonstrace
      V úterý 10. brezna 2009 od 17.30 hod. se uskutecní pred Cínskou
ambasádou  na Praze 6, Pelléove ulici demonstrace proti porušování lidských
práv v Cíne a Tibetu. Mužete-li prijít, udelejte to prosím, prípadne
prepošlete tento email vašim kamarádum a známým.

      Další aktivity porádané k 50-ti  letum od povstání tibetského lidu
proti cínské okupaci, která probíhá dodnes, najdete napr. na www.potala.cz
nebo www.tibinfo.cz . Noviny s obsáhlými informacemi ke stažení zde

      V kvetnu bude v Praze probíhat setkání EU – Cína. Je vhodné
pripomenout našim politickým reprezentantum mimo jiné usnesení Poslanecké
snemovny Parlamentu CR z dubna minulého roku, v kterém poslanci vyzývají
všechny své predstavitele, aby pri mezinárodních jednáních aktivne
vystupovali na obranu lidských práv obyvatel Cíny a Tibetské autonomní
oblasti. Až bude znám program onoho zasedání, budou vyhlášeny protestní
shromáždení, aby politici vedeli, co si o jednání, které by melo smerovat
jen k "ekonomické spolupráci", myslíme.

      Srdecne zdraví

      Stanislav Penc

      tel: 605/701081

      www.kozy.cz

      00:06, kultur , KOZY - Milkovice
      Link Dodaj komentarz »
      http://cesko.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Polski Komitet Narodowy
ogólnopolskie i ogólnonarodowe zjednoczenie ugrupowan pod historyczna
nazwa - volni@o2.pl  - Listy na adres: 65906 Frankfurt am Main - Postfach
800 626 RFN
            Kategorie: Wszystkie | Klub Inteligencji Katolickiej | Andrzej
Lazowski | Boguslaw Maslinski | Bohdan Poreba | Boleslaw Tejkowski |
Eugeniusz Kosciesza | Eugeniusz Skrobocki | Grzegorz Niedzwiecki | Ignacy
Jan Paderewski | Instytut Edukacji Narodowej | Jacek Andrzej Rossakiewicz |
Jan Kobylanski | Jan Lopuszanski | Janusz Górzynski | Jerzy Pistelok | Jerzy
Skoryna | Jerzy Tatol | Józef Bizon | Kazimierz Switon | Krzysztof Cierpisz
| Krzysztof Zagozda | Lech Klekot | Lech Walesa | Marek Rudnicki |
Marszalkowski Andrzej | Polityka Narodowa | Polski Komitet Narodowy | Polski
Komitet Slowianski | Prof. dr hab. inz Zbigniew Dmochowski, | Prof. dr inz.
Jan Szarlinski | Ryszard Majewski | Stanislaw Bulza | Stanislaw Tyminski |
Stefan Kosiewski | Stowarzyszenie "Nasza przyszlosc - POLSKA" |
Stowarzyszenie Narodowe | Stowarzyszenie SZCZERBIEC | Stronnictwo Narodowe |
Witold Filipowicz | Wojciech Papis | Zbigniew Nowak | Zygmunt Jankowski |
Zygmunt Wrzodak | do Europejskiego Trybunalu Praw Czlowieka | dr.inz. Jan
Czekajewski: | manowce, margines polityczny | na intencje odzyskania Polski
dla Polaków | o. Vitold Yosyf Kovaliv  RSS

      poniedzialek, 09 marca 2009
      hacker wlamal sie na serwer magazynu sowa; zniszczyl obrazki, pliki
mp3 wciaz do pobrania za darmo
      Pochwala hackera! Wlamano sie na serwer magazynu sowa; zniszczono
obrazki, pliki mp3 wciaz dostepne do pobrania za darmo

      Chwala hackerom, bo dokonuja zmian (na cudzych serwerach) wykazujac
sie przy tym nie tylko odwaga.

      W grudniu 2008 r. ze strony sowa.mypodcast.com sciagnieto 3116 pliki
dzwiekowe, w pazdzierniku i w listopadzie sciagnietych bylo 3502 i 3297 mp3.

      Zas w marcu 2009 roku dokonano wlamania na serwer z plikami magazynu
sowa i dokonano zniszczenia wiekszosci umieszczonych tam wczesniej obrazków;
pozostawiony zostal tylko portret matki 44-tego prezydenta USA, fotografia
obrazu prezydenta Baracka Obamy oraz kilka innych obrazków. Zostawiono
obrazek z Neptunem, którego wczesniej tam nie bylo. Nie tknieto zas plików
dzwiekowych, które nadal sa tam dostepne do sciagniecia za darmo.

      28 lutego Prezydent Lech Kaczynski wzial udzial w uroczystosciach 65.
rocznicy mordu polskich mieszkanców wsi Huta Pieniacka na Lwowszczyznie.  W
dniu 8 marca 2009 na oficjalnym kanale serwisu
http://www.youtube.com/user/wwwprezydentpl odnotowano 536 wyswietlen pliku
dokumentujacego to wydarzenie polityczne.
      Prawdziwy hacker wie, gdzie warto sie wlamywac i narazac. Bloger
wyglaszajac pochwale hackera nabiera na uwadze w uczciwy sposób mówiac o
tym, co warto atakowac i zmieniac. Chwala hackerom za dokonania i wklad w
aksjologie.

      Donat Lusk

      Frankfurt nad Menem, 2009 roku, w Miedzynarodowy Dzien Kobiet

      Monday, Jan 12, 2009

      Stan David Ligon: Panstwo Izrael nazywamy panstwem zydowskim
      (31 downloads)
      Download this episode (6 min)
       W Sylwestra 2008 r. (...)
      Wojska zydowskiego Izraela bombarduja od 27 grudnia 2008 roku cywilna
ludnosc Palestyny w Gazie. Sa setki zabitych, tysiace rannych ludzi. Rada
Bezpieczenstwa Narodów Zjednoczonych wezwala juz Izrael do przerwania
bombardowan i nalotów. Izrael nie wpuszcza dziennikarzy do Strefy Gazy, lecz
wykorzystuje zydowskich lobbistów takich jak eurodeputowany z Polski Ryszard
Czarnecki do tego, zeby pokazac im przez lornetke sterowane komputerowo i
laserowo bombardowanie Gazy oraz dac obejrzec z bliska rury pocisków,
mozdzierzy i rakiet domowej roboty, które spadly kiedykolwiek na Izrael.
Ryszard Czarnecki chce zostac ponownie wybrany w Polsce na bardzo dobrze
platne stanowisko w Brukseli, dlatego logicznie lobbuje na rzecz Izraela. Ja
n Šinágl tez pewnie ma swoje powody, ze osmiela sie zestawic z bohaterem
Czeskiego Narodu postac samobójcy, czytelnika Alberta Camus.
      Panstwo Izrael powstalo w Palestynie wysilkiem zbrojnym narodu
zydowskiego, dlatego nazywamy je panstwem zydowskim.
      Jan Šinágl wezwal do manifestacji dla poparcia Izraela, a Ludmila
Hallerová , stará soví babicka (po 80) leci na miesiac do Izraela i zacheca
w cieplych slowach dobrych ludzi do towarzystwa, zalacza informacje
Ministerstwa Turystyki panstwa Izrael, w której zapewnia sie bezpieczenstwo
obywatelom Izraela i turystom.
      Ludmila Hallerová, Jan Šinágl i Ryszard Czarnecki promuja panstwo
Izrael, a nie Chiny Ludowe, dlatego nazywamy ich zydowskimi lobbistami, a
nie chinskimi.
      Nizej podpisany moze byc nazywany lobbista polskim, bo promuje jezyk
polski w swiecie i zacheca dobrych ludzi do wiary w Pana Boga, który
podzielil ludzi na narody nie po to, zeby sie jeden wynosil nad drugim, ale
po to oddal swoje zycie na krzyzu, zeby nie bylo juz dluzej Zyda i Greka.
      Z Frankfurtu nad Menem mówil
      Stan David Ligon

http://cesko.blox.pl/2009/01/przeciw-zydokomunistyczno-liberalnym-antysemickim.html

http://sowa-frankfurt.webs.com/europischesmagazin.htm?blogentryid=4438628

      Posted by sowa at 5:09 PM |  MAKE A COMMENT

      http://sowa.mypodcast.com

      21:21, reakcja , podcast digital
      Link Dodaj komentarz »
      http://nono.blox.pl/

      Takie przypadki nalezy oddawac do policji

      Kc

      O czym filozofujemy; hacker wlamal sie tu: http://sowa.mypodcast.com
      sowa korzysta nieodplatnie m.in. z przestrzeni na ww. serwerze;
      o wlamaniu powiadomiony zostal wlasciciel serwera.

      Powiadomieni zostali uzytkownicy serwisu informacyjnego sowa:
      mozna nadal sciagac nieodplatnie pliki z serwera.

      Policja w Polsce i w Niemczech jest w rozdzielniku serwisu sowa,
      w osobach licznych przedstawicieli obecne sa rózne tajne sluzby.
      Kogóz to jednak, Drogi Kolego, obchodzi jeszcze temat wartosci?

                       Przeszkadzac wam i stale was zaczepiac beda,
                   w dzien wkladac patyk w szprychy, w nocy sypac w tryby
piach,
      abyscie tylko nie byli jedno,  abyscie nie chodzili po tych samych
sciezkach

      Twój Donat
      http://de.groups.yahoo.com/group/sowa/message/513

      19:47, reakcja , manowce, margines polityczny
      Link Dodaj komentarz »
      http://pkn.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Sowa Magazyn Europejski opublikowal(a) link 12:19
Radoslaw Sikorski wykorzystuje zajmowane jeszcze w Polsce ...
Zródlo: pkn.blox.pl

ogólnopolskie i ogólnonarodowe zjednoczenie ugrupowan pod historyczna
nazwa - volni@o2.pl - Listy na adres: 65906 Frankfurt am Main - Postfach 800
626 RFN
    Ambasadorzy beda lobbowac za Sikorskim?

~sowa

czy to Rzeczpospolita Polska sie ubiega o cos i uzywa w tym celu swoich
placówek dyplomatycznych?

czy tez Radoslaw Sikorski stara sie o bardzo dobrze platna posade na
Zachodzie

i wykorzystuje do celów prywatnych zajmowane jeszcze w Polsce stanowisko
publiczne?

http://www.facebook.com/profile.php?id=777516599#/profile.php?id=777516599&pub=2719290516

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Uwolnic Naród Polski z niewoli apartheidu!
Eingetragen am 25.09.2008 um 21:29 von mariak
in
  a.. Polen
Drodzy Rodacy! Minelo juz kilka dziesiatek lat, a organizacje
patriotyczno-narodowe zamiast rozwijac sie i rozrastac maleja z roku na rok.

  a.. Weblog von mariak
  a.. Weiterlesen
Jan Kobylanski, Prezes USOPAL 18.08.08 do Kazimierza Switonia: Na rzecz
obrony prawdziwej historii Polski.
Eingetragen am 25.09.2008 um 08:41 von mariak
in
  a.. Auschwitz

Jan Kobylanski, Prezes USOPAL 18.08.08

Szanowny Pan
Kazimierz Switon
Prezes Stowarzyszenia
Szanowny Panie Kazimierzu,
Otrzymalem Panska wiadomosc z apelem do Polaków zyjacych w
kraju i za granica naszej Ojczyzny o poparcie dzialalnosc powolanego w
Katowicach „Stowarzyszenia Pamieci Polaków Zamordowanych w K.L.
Auschwitz im.sw. Maksymiliana Marii Kolbego w Oswiecimiu”. My wszyscy,
którzy jestesmy bylymi wiezniami niemieckich obozów koncentracyjnych
chcemy poprzec Panska wzniosla i bardzo potrzebna inicjatywe.

  a.. Weblog von mariak
  a.. Weiterlesen
Kazimierz Switon mówi swiadectwo za o. Tadeusza Rydzyka, CSsR - Was hat
früher der Gründer des Radio Maryja Senders gemacht?
Eingetragen am 22.09.2008 um 22:12 von mariak
in
  a.. Radio Maryja
  b.. Rydzyk
  c.. Switon
  d.. Walesa

  a.. Weblog von mariak
  a.. Weiterlesen
http://www.jesusclick.net/blog_archive/348/200809

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

protokól kulturalny
Polnisches Kulturzentrum e.V. in Frankfurt am Main
            Kategorie: Wszystkie | AKANT | Adam Lizakowski | Autoren -
Literatur | Bohdan Poreba | Bücher - ksiazki | Chiny | Chopin | Classik Kult
| Dankhaus - Niemcy w USA | Deutsches-Polen Institut | Die Romanfabrik |
Domfestspiele St. Blasien | France | Giertych | Heinrich Heine | Helmut
Schmidt | Hessens Partnerregion Wielkopolska | Hiperrealizm | Jerzy
Grupinski | Katyn - Andrzej Wajda | Krzysztof Gasiorowski | Lech Klekot |
Lech Kowalski | Lesung, Veranstaltung | Literaturübersetzer | Maksymilian
Biskupski | NOBEL | New Jersey | Oper | Ostsee-Akademie | Podiumsdiskussion
| Poznan | PresseClub München e.V. | Remigiusz Dulko | SLAM POEtry |
SOKOLNIKI | Slovak Union of Artist - Únia slovenských spisovatelov, umelcov
a kultúrnych tvorcov | Stanislaw Krawczyk | Stanislaw Srokowski | Stefan
Kosiewski | Tabor | Theatre | Václav Klaus | Zbigniew Herbert | Zeitschrift
| Zydzi w Polsce | Zloczyncy i Zabytki, pod ochorna | arka | arte |
artysci - foto - sztuka - video | broadrippleart | die Rundfunk Orchester
und Chöre | documenta, Kunsthalle Fridericianum | film | goEast Wiesbaden |
jazz | jewish | muzeum | pobocza | sZAFa  RSS

      poniedzialek, 09 marca 2009
      16.-17.9. III. IN OUT FESTIVAL Gdansk, Poland

        a.. Posty uzytkownika Sowa

        Sowa utworzyl(a) wydarzenie. 23:06

        III IN OUT FESTIVAL
            Rules & Submision
              Kiedy:  19:00 16 wrzesnia
              Gdzie:  Centrum Sztuki Wspólczesnej Laznia

              Organizator: Centrum Sztuki Wspólczesnej Laznia
              Rodzaj: Inne - Festiwal
              Siec:: Global
              Czas rozpoczecia: 16 wrzesnia 2009 o 19:00
              Czas zakonczenia: 17 wrzesnia 2009 o 22:00
              Miejsce: Centrum Sztuki Wspólczesnej Laznia
              Ulica: ul. Jaskólcza 1
              Miejscowosc: Gdansk, Poland
              :

              Numer telefonu: 0583054050
              E-mail: office@laznia.pl

        b.. Centrum Sztuki Wspólczesnej Laznia (Laznia Contemporary Art
Centre) hereby announces the Competition for the best film as part of the
3rd edition of the IN OUT Festival 2009, which is to be held from 16th to
17th October 2009 in CSW Laznia in Gdansk.

        The patronage of the project was taken by the Marshal of Pomerania
Province, Jan Kozlowski.
        REGULATIONS OF IN OUT Festival 2009
        16-17 October 2009

        The Organizer Centrum Sztuki Wspólczesnej ‘Laznia’ ( CSW Laznia) in
Gdansk, 80-767 Gdansk ul. Jaskólcza 1, hereby announces the all-Poland open
competition as part of the IN OUT Festival 2009.
        Rules of the competition:

        1. The competition consists of two stages. Both professionals and
students of art faculties creating their works on the basis of motion
picture, hereinafter referred to as ‘films’, are invited to take part.

        2. Each participant may put forward up to three films.

        3. Prizes and distinctions in the competition are as follows:

        1st prize: PLN 2 000.00

        2nd prize: PLN 1 000.00

        distinction: PLN 500.00

        audience award: PLN 500.
        c..

        d.. (mehr/ wiecej informacji:

http://www.facebook.com/event.php?eid=58553422029#/event.php?eid=58553422029&ref=mf

      IN OUT FESTIVAL - CCA LAZNIA
      Zródlo: video-art.pl
          > Please help me to distribute this informations and link this
website:

      > http://video-art.pl/inout
      -- -- - Original Message -- -- -       From: