SOWA

Data: 2009-03-12 02:01:45
Autor: Panslavista
SOWA
       I znowu umarł bezbożnik, znowu żydokomuna i znowu ten sam premier i
ten sam prezydent odprowadzą kolegę w ciemność.  KONSERWATYSTA
      od 1999 jako biuletyn Konserwatysta Malopolski ISSN 1773-3946
       czwartek, 12 marca 2009
      Przewodnicy ślepi

      Niedawno jeszcze jednego żyda chowało w Polsce trzech biskupów, nie
przed prześladowaniami żydokomuny, lecz na oczach katolickiego Boga, na
warszawskich Powązkach. Rabin tolerancyjnie kiwał się z boku otwarty na
Kadisz, który mocno trzymał w obu rękach, żeby trzymać się  litery prawa
śpiewając swoje po swojemu. Jąkała bez jąkania  przemawiał nad trumną - cuda
się zdarzają - emerytowany bojówkarz nawoływał nad grobem do boju z
ciemnotą.

      I znowu umarł bezbożnik, znowu żydokomuna i znowu ten sam premier i
ten sam prezydent odprowadzą kolegę w ciemność. Zapowiedziana została
uroczystość dwugodzinna z udziałem Wielkiego Mistrza Ceremonii, w obrządku
Wielkiego Wschodu, fartuszki, muzyka. Przedstawiciel Episkopatu Polski
zapowiedział, że biskupi jednak tym razem nie przyjdą. Nie wiedzieć, czemu
przypisać ten komunikat, bo biskupi katoliccy na pogrzebie ateisty nikogo
już nie zadziwią, a żyd mógłby się dać przewrócić w grobie od samej choćby
tylko wiarygodności poświęceń.

      Biada wam, uczeni w Piśmie i faryzeusze obłudnicy! Bo dajecie
dziesięcinę z mięty, kopru i kminku, lecz pomijacie to, co ważniejsze jest w
Prawie: sprawiedliwość, miłosierdzie i wiarę. To zaś należało czynić, a
tamtego nie opuszczać. Przewodnicy ślepi, którzy przecedzacie komara, a
połykacie wielbłąda. Mt 23, 23-24.

      Donat Lusk

      23:35, reakcja , czas na normalność
      Link Dodaj komentarz »
      Kategorie: Wszystkie | Konzervativní koalice | Andrzej Ruraż –
Lipiński | Arcybiskup Zygmunt Szczęsny Feliński | Bücher - książki |
Chrześcijanie Ewangeliczni | Dr. Adam Wielomski | František Bednár-SR |
Grzegorz Niedźwiecki | Impressum - Kontakt | Ing. Lubomír Balvín | Instytut
Edukacji Narodowej | Inż. Jerzy Skoryna - Meksyk | Janusz Górzyński | Jerzy
Tatol | Jędrzej Dmowski | Józef Siwiński | Komitet EWO - Akcja Polska |
Konzervativni Demokrati Slovenska | Konzervativni Strana | Krzysztof
Cierpisz: Jędrzej GIERTYCH | Manifest „The Next Conservatism“ zveřejněný v
The American Conservative č. 3/2007 | Marek Olzynski | Mgr inż. Józef Bizoń
| Nuncjusz Apostolski w Polsce | O. Dr. Franciszek Szajer, OFM | Pastor
Bonus | Prof. Jacek Bartyzel | Prof. dr hab. inż. Jan Szarliński | Prof. dr
hab. inż. Zbigniew Dmochowski | Prof.dr hab.inż. Włodzimierz Bojarski |
Stanisław Bulza | Stefan Kosiewski | StefanDetko | The Malbork Castle Museum
| Vladimír Pavlík | Václav Klaus | Václav Lamr | Witold Filipowicz | Witold
Tomczak | Zdzisław Podkański | czas na normalność | dr hab. Lesław
Michnowski | godność, wolność, wlasność | hnutie pre rodinu | konserwatyzm |
ks. Witold Józef Kowalów, Krzysztof Madel SJ | manowce, TW | ppłk rez.
Edward Makowiecki | silva rerum | w doborowej stawce wolnomularzy | zawsze
wierni
      http://konserwa.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      Unsinn
      nonsens   Kategorie: Wszystkie |
      wer soll das bezahlen? | APARTHEID, rasizm syjonistyczny, system
rządzenia Polakami w III RP | Bezwarunkowa Pensja dla Polaka | CZESKI FILM |
Donald Tusk | Emigracja Polityczna Polaków | Geremek | Jaruzelski | Lech
Wałęsa | Leszek Bubel | Marcel Reich-Ranicki, Hauptmann jüdischer STASI in
Polen nach 1945 | Partia Większości Polskiej w Polsce | Polak przeciwko
RFN - RP przeciwko Polakowi | Radio Maryja | STASI | Stan Tymiński | der
Nervenarzt | dolar | foto | lustracja | masoneria, lobby żydowskie w Polsce
| nonsens | po co się trapić | po francusku i od tyłu | żydokomuna |
żydomasoneria - Józef Hieronim Retinger - MAFIA  RSS

czwartek, 12 marca 2009
Polska tonie w długach. 11.03.2009 Gazeta Polska, Leszek Misiak: Tajfun
Vincent zmiecie rząd Tuska

(...)  600 mld zł – dług publiczny skarbu państwa; 300 mld zł – zadłużenie
gospodarstw domowych; blisko 200 mld zł długu z tytułu kredytów
hipotecznych, z czego prawie 70 proc. denominowane w walutach obcych;
zadłużenie spółek skarbu państwa i przedsiębiorstw polskich za granicą –
około 100 mld euro; zadłużenie banków zagranicznych działających w Polsce w
innych bankach poza granicami Polski – 40 mld euro; zadłużenie ludności na
kartach kredytowych – 12 mld zł; niespłacone długi obywateli i firm pod
koniec 2008 r. – 63 mld zł, z tego dług wobec banków – 35 mld zł, długi z
tytułu kredytów gotówkowych – 15 mld zł; zaległości wobec skarbu państwa –
21 mld zł, wobec gmin – 10 mld zł. Poza tym w 2009 r. suma tzw. zapadalnych
długów polskich wobec zagranicy, które trzeba będzie refinansować, plus
obsługa zadłużenia zagranicznego ok. 5 mld euro – to dodatkowo około 25 mld
zł, które bezwzględnie trzeba będzie oddać w tym roku. Czego nie dotknąć –
ogromne zadłużenie. Polska tonie w długach.

Kryzys powoli dosięga wszystkich, więc sprawa pomocy dla krajów Europy
Środkowo-Wschodniej, której nie poparł w Brukseli rząd Tuska, być może i tak
wróci.

I to szybciej, niż się niektórym wydaje. Nawet jeśli nie zwróci się o nią
polski rząd, częściowo wymuszą to kraje, które mają banki w Polsce –
Austria, Włochy, Belgia, Holandia. Jeśli Austria zainwestowała w banki w
Polsce około 290 mld dol., Niemcy i Włosi po 200 mld dol., nie dopuszczą do
tego, by ich finanse były zagrożone z powodu upadku tych banków. Zrobią
wszystko, by otrzymały pomoc.

Ale do Ukrainy nam daleko…

Byłbym ostrożny w takich sformułowaniach. Na Ukrainie jest duża sfera
gospodarki i biedy nieobjęta systemem bankowym – tzw. szara strefa. U nas
ponad 50 proc. ludności ma rachunki bankowe. Nasza sytuacja jest
korzystniejsza niż Ukrainy, ponieważ mamy większe oszczędności ludności,
dość duży rynek wewnętrzny i duży popyt wewnętrzny. Są one naszym głównym
atutem, gdyż podtrzymują koniunkturę. Bo na eksport nie mamy co liczyć –
załamie się on w tym roku. Renomowane zachodnie instytucje finansowe
twierdzą, że skala zagrożenia bankructwem, niewypłacalnością państw Europy
Środkowo-Wschodniej, w tym Polski, jest bardzo duża.

Za Gierka, gdy mówiło się o ogromnym zadłużeniu kraju za granicą, wynosiło
ono ponad 20 mld zł, ale mieliśmy majątek narodowy – przedsiębiorstwa,
fabryki, nieruchomości.

Dzisiaj mamy około 170 mld euro długu za granicą, a majątek w większości
sprzedany. Można zadać pytanie: pożyczyliśmy prawie 600 mld zł, bo tyle
wynosi dług publiczny skarbu państwa, majątku nie mamy, więc gdzie są
pieniądze? Powinniśmy opływać w luksusy.

No właśnie, gdzie?

Wyjechały z Polski. Nie ma innego wytłumaczenia. Bo gdyby zbudowano w ciągu
tych 20 lat od upadku PRL sieć autostrad, szybkie linie kolejowe itp. duże
inwestycje państwowe, można by powiedzieć – na to wydaliśmy pieniądze.
Tymczasem dużych inwestycji nie było, zadłużone są szpitale, ludzie, firmy.

Przez 20 lat od upadku PRL społeczeństwo w Polsce nie dostrzegało, że krok
po kroku układ III RP pogrąża kraj? (...)

13:32, kultur , żydokomuna
Link Dodaj komentarz »
http://unsinn.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

      SENAT
      wybory 2007, 2005. Komisja Spraw Emigracji i Polaków za Granicą
      Kategorie: Wszystkie | Ryszard H. Kozłowski | Alojzy Lysko | Donat
Lusk | Jerzy Piasecki | Józef Dziemdziela | Komisja Spraw Emigracji i
Polaków za Granicą | Marek Głogoczowski | Stanisław Tymiński | Wladyslaw
Sidorowicz | XYZ  RSS

piątek, 13 marca 2009
XXI Memoriał Jana Strzeleckiego, zamordowanego jesienią 1988 roku na
Wisłostradzie narciarza i taternika

7 marca br udało się rozegrać 21 edycję jednych z najstarszych w Polsce
(obok „Pucharu Połonin” organizowanego przez KW Rzeszów) zawodów w
ski-alpinizmie, zwaną Memoriałem Jana Strzeleckiego – zamordowanego jesienią
1988 roku na Wisłostradzie w Warszawie narciarza i taternika, który w latach
“realnego socjalizmu” był znanym, acz niechętnie tolerowanym przez władze,
opozycyjnym socjologiem oraz pisarzem, otwarcie marzącym o realizacji w
naszym kraju „szwedzkiego” modelu socjalizmu. (Czyli marzył on o czymś, o
czym w rok po jego tragicznej śmierci w „wolnej” Polsce zupełnie
zapomniano.) Po raz siódmy rozegrano tę, organizowaną połączonymi siłami
Klubów Wysokogórskich w Warszawie i Krakowie, narciarską imprezę w Dolinie
Kościeliskiej, z bazą w schronisku na Ornaku. Tym razem jednak trasa zawodów
była całkowicie odmienna od poprzednich ich edycji w tej wielkiej dolinie
Tatr Zachodnich. Mianowicie zawodnicy, zamiast ruszyć ze schroniska w
kierunku doliny Tomanowej i Czerwonych Wierchów ruszyli, ze startu
zbiorowego przed schroniskiem, w kierunku przeciwnym, na Przełęcz Iwaniacką
i na grzbiet Ornaku.

Wytyczona w piątek przed zawodami zielonymi (podbiegi) oraz czerwonymi
(zjazdy) chorągiewkami trasa miała przebiegać grzbietem masywu Ornak, na
wysokości około 1800 – 1850 metrów aż do Siwej Przełęczy, z której
przygotowano zjazd w formie terenowego super-giganta do doliny Starej
Roboty, już w rejonie Doliny Chochołowskiej. Niestety warunki pogodowe w
sobotę rano były bardzo złe, przy schronisku na Ornaku po prostu padał
deszcz, nie było żadnej widoczności i ze względów bezpieczeństwa zawody
rozegrano na trasie znacznie zmodyfikowanej. Mianowicie po dobiegnięciu, w
zespołach dwu osobowych na czas, tak jak planowano, do szczytu Zadniego
Ornaku (1800 m n.p.m.), zawodnicy wracali z powrotem na Przełęcz Iwaniacką
(1460 m), skąd czekał ich zjazd „terenowy”, w zespołach na czas, aż do
połączenia się, na wysokości ok. 1100 m, szlaku turystycznego z przeł.
Iwaniackiej ze szlakiem biegnącym wzdłuż doliny Starej Roboty. Od tego
miejsca, jako odcinek fakultatywny, zawodnicy mieli jeszcze podbiec w górę
doliny Starorobociańskiej, gdzie powyżej górnej granicy lasu znajdowała się
przygotowana, w piątek poprzedzający zawody, meta zjazdu na czas z Siwej
Przełęczy. Z tego punktu, tak jak w początkowym planie, zawodnicy wracali
poprzez Starą Robotę i Przeł. Iwaniacką, do schroniska na Ornaku. By dokonać
tej dość długiej „wycieczki”, o deniwelacji ok. 1400 metrów, zawodnicy mieli
6 godzin.

Na starcie zawodów w sobotę rano, pomimo bardzo niesprzyjającej pogody
zjawiło się aż 36 dwuosobowych zespołów, w tym cała „czołówka” polskich
ski-alpinistów. Zawody wygrał ten sam zespół, który dwa lata temu wygrał
Memoriał Strzeleckiego w Tatrach Wysokich, mianowicie Mariusz Wargocki (KW
Zakopane) z Szymonem Zachwieją (GOPR Szczawnica). Zespól ten ustanowił
rekord bardzo trudnego zjazdu terenowego z przeł. Iwaniackiej w 2 min. 56
sek. Najlepszy jednak czas, liczącego 700 metrów deniwelacji podbiegu, miał
zespół z KW i KTJ Nowy Sącz Tomasz Brzeski z Kubą Przystasiem, którzy na
Zadni Ornak wybiegli ze schroniska w 36 min 18 sek. Zjechali jednak na czas
nieco gorzej i w rezultacie w punktacji ogólnej zajęli 3 miejsce za
Andrzejem Bargielem i Maćkiem Ziarko z Tatra Team w Zakopanem. Miejsce
czwarte w klasyfikacji ogólnej i pierwsze w klasyfikacji „mieszanej”
(żeńsko-męskiej) zajął zespół Klaudia Tasz i Przemysław Sobczyk z KW i SNPTT
Zakopane, z doskonałym czasem zjazdu, zaledwie o 5 sek gorszym od
zwycięzców. Doskonale się także spisał zespół naszych juniorek Anny Figury i
Julii Wajdy z ze śląskiego klubu „Kandahar”, które w niedawno rozegranych
Mistrzostwach Europy w Belluno we Włoszech zdobyły, w biegach
indywidualnych, srebrny oraz brązowy medal. W naszych zawodach okazały się
one najlepszym zespołem żeńskim, ale wskutek błędu w odczytywaniu zamazanych
przez deszcz wyników sklasyfikowano je początkowo na miejscu dalszym, za co
organizatorzy przepraszają.
W sumie tegoroczny Memoriał okazał się imprezą bardzo udaną i wyjątkowo dużą
pomimo złych warunków atmosferycznych, które zmusiły organizatorów do
rezygnacji z całkowicie nowej i ambitnej, naprawdę wysokogórskiej trasy,
która miała dobiegać aż do szczytu Wierchu Starorobociańskiego (2172 m).
Około godziny 5 po południu odbyło się w schronisku na Ornaku uroczyste
zakończenie imprezy, którą sponsorował w szczególności Polski Związek
Alpinizmu, KW Kraków oraz KW Warszawa, firma Robobat w Krakowie, a nagrody
ufundowały firmy polski HI-Mountain, czeski Tendon, zakopiański TOPR, i
krakowski sklep Wierchy.

Dr Marek Głogoczowski, kierownik zawodów.
00:09, reakcja , Marek Głogoczowski
Link Dodaj komentarz »
http://senat.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

piątek, 13 marca 2009
From The Times, March 12, 2009 Double life of Witold Pilecki, the Auschwitz

Double life of Witold Pilecki, the Auschwitz volunteer who uncovered
Holocaust secrets
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/europe/article5891132.ece
Kamil Tchorek It was perhaps the bravest act of espionage of the Second
World War. After voluntarily being imprisoned in the Auschwitz concentra...

http://www.oneview.de/user/url/details.jsf?name=SOWA&urlId=59585945
-- -- - Original Message -- -- - From: Krzysztof Cierpisz
Sent: Thursday, March 12, 2009 7:57 PM
Subject: he told her that his time in Auschwitz was child's play by
comparison.
From The Times

March 12, 2009

Double life of Witold Pilecki, the Auschwitz volunteer who uncovered
Holocaust secrets

Kamil Tchorek

It was perhaps the bravest act of espionage of the Second World War. After
voluntarily being imprisoned in the Auschwitz concentration camp for 2˝
years, and smuggling out its darkest secrets to the Allies, Witold Pilecki
overcame a guard and, with two comrades, escaped almost certain death.

Now new details have emerged of the extraordinary tale of the Polish officer
who hatched a plot with the country's resistance to be rounded up by the
occupying Germans in September 1940 and sent to the most notorious Nazi
extermination centre.

At the time Auschwitz was predominantly a camp for captured resistance
fighters, although Jews and anyone considered a threat to the Nazi regime
were also being sent there.

Newly released documents from the Polish archives reveal how Mr Pilecki,
going under the false name Tomasz Serafinski, went about setting up an
underground resistance group in the camp, recruiting its members and
organising it into a coherent movement.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

http://groups.google.de/group/sowa-frankfurt?hl=pl

http://mysowa.blog.de
http://www.myspace.com/mysowa

http://25lat.blox.pl
http://abw.blox.pl

Instytut Pamięci Narodu Polskiego
Konserwatysta

http://tomas.blox.pl
http://ro.weblog.ro

http://nono.blox.pl
http://unsinn.blox.pl

Magdalenka
http://sowamagazyn.blogspot.com

http://magazyn.blog.de
Shalom

Polski Komitet Narodowy

__._,_.___
Beiträge zu diesem Thema (1) Antworten (Auf der Website) | Neues Thema
Beiträge | Links | Mitglieder | Kalender
http://www.bloglines.com/blog/sowa
http://sowa.beeplog.de

http://kulturzentrum.w.interia.pl

Einstellungen per Internet ändern (Yahoo!-ID erforderlich)
Einstellungen: In "Tägliche Zusammenfassung" ändern | In "Klassisch" ändern
Besuchen Sie Ihre Group | Nutzungsbedingungen von Yahoo! Groups | Abonnement
kündigen
Letzte Aktivität
  a..  27Neue Mitglieder
Besuchen Sie Ihre Group