SOWA

Data: 2009-03-27 18:48:58
Autor: Panslavista
SOWA

       o totalny bojkot tego eurokołchozu w Radio Maryja   Unsinn  nonsens
      Kategorie: Wszystkie | wer soll das bezahlen? | APARTHEID, rasizm syjonistyczny, system rządzenia Polakami w III RP | Bezwarunkowa Pensja dla Polaka | CZESKI FILM | Donald Tusk | Emigracja Polityczna Polaków | Geremek | Jaruzelski | Lech Wałęsa | Leszek Bubel | Marcel Reich-Ranicki, Hauptmann jüdischer STASI in Polen nach 1945 | Partia Większości Polskiej w Polsce | Polak przeciwko RFN - RP przeciwko Polakowi | Radio Maryja | STASI | Stan Tymiński | der Nervenarzt | dolar | foto | lustracja | masoneria, lobby żydowskie w Polsce | nonsens | po co się trapić | po francusku i od tyłu | żydokomuna  RSS

piątek, 27 marca 2009
a może by Pan zaapelował o totalny bojkot tego eurokołchozu w Radio Maryja

MARIAN KRZAKLEWSKI VEL DAWID ZIMMERMAN

Człowiek żydomasońskiej zmowy niszczącej Polskę!
W dniu 22.02.1998 r. w Radiu Maryja odbyło się spotkanie przew. Klubu AWS Mariana Krzaklewskiego vel Dawida Zimmermana ze słuchaczami. Przew.

AWS-u znalazł się w ogniu ostrej krytyki - członkowie AWS dzwonili i zarzucali mu zdradę, nie wypełnianie programu wyborczego, współpracę z żydo-komunistyczną UW, której przewodniczący Klubu przekazał w 80% władzę (zgodnie z wytycznymi osławionego zbrodniarza i ludobójcy Narodu Polskiego - tow. Jakuba Bermana). Mówiono o zbrodniczej prywatyzacji, która nie jest żadną prywatyzacją, a tylko rozpasanym, żydowskim rabunkiem polskiego majątku narodowego, któremu patronuje AWS pod kierownictwem M. Krzaklewskiego vel Dawida Zimmermana. Dawano tu przykłady Stoczni Gdańskiej, Ursusa i wielu innych zakładów, które za wszelką cenę chce Żydostwo zagrabić. Kiedy pani senator Jadwiga Stokarska zadzwoniła i powiedziała w oczy M. Krzaklewskiemu (vel D. Zimmerman), że jest on w zmowie z tymi, co niszczą Polskę i jej ludność doprowadzają do skrajnej nędzy, a polski majątek w całości oddają obcym (czytaj: Żydostwu), ten przebiegły i wszechstronnie wykształcony Żyd wił się jak piskorz, nie bardzo wiedząc co odpowiedzieć, więc zgodnie z żydowską mentalnością odpowiadał nie na dany temat, względnie tylko ślizgając się po temacie i dając wykrętne odpowiedzi, albo „obrażając” się -- twierdząc, że nie jest on w żadnej zmowie z nikim (ewidentne, żydowskie kłamstwo w żywe oczy).
Dzwoni±cy nie wiedzieli (jak i większość Polaków), że M. Krzaklewski vel Dawid Zimmerman jest skoligacony (t.j. ma powiązania rodzinne) ze środowiskami skrajnie żydo-komunistyczno-ludobójczymi. Siostra M. Krzaklewskiego wyszła za mąż, za syna Luny Bristigier - największego monstrum, zbrodniczego XX wieku!
Żydzi na przełomie 1943/44 r. opracowali zbrodniczy i ludobójczy plan wyniszczenia Narodu Polskiego pod tajnym kryptonimem „Czulent”. Luna - Julia Bristigier - „pułkownik” mbp. należała do ścisłego kierownictwa tego zbrodniczego zaprzysiężenia. To tutaj zasłynęła jako zbrodnicze monstrum przewyższające swym okrucieństwem niemieckie dozorczynie obozów koncentracyjnych. Sama prowadziła „śledztwa” - sama katowała i mordowała więźniów. Zazwyczaj kazała więźniowi rozbierać się do naga i potrafiła zgniatać mu genitalia (najczęściej zasuwając szufladę od biurka), albo bijąc młodych Polaków szpicrutą po jądrach. Takie to były metody śledcze „pułkownik” mbp. Oto jak poeta ją opisuje:
....a gdy Żydzi w Polsce ub-e założyli,
to wszechwładną kadrową tu była
bardzo postępowa Salcia - Luna Bristigierowa,
przy której największy łotr niech się schowa -
- „krwawa Luna” w okrucieństwie zbrodni i sławę zdobyła,
jako zboczona „krwawa suka” - „czerwona kobyła”,
(ona młodym Polakom genitalia miażdżyła).
Taka to była ta czerwona żydowska diablica -
- wściekle antypolska diablica -
wściekle antypolska krwawa wampirzyca!
Ona wielką figurą była w ludobójczej akcji „Czulentu”,
gdzie był ściek zbrodniczego żydowskiego elementu.
To była niezwykle zboczona i wściekła „krwawa suka”
z jej historii płynie dla nas taka nauka:
nienawiść do ludzi, co z Talmudu się wywodzi -
- w ludobójstwie i podłości ludzką wyobraźnię przechodzi!
Jan Łopata

„Ballada o naszych czasach”, Wrocław, maj 1996

Luna Bristiger pracowała w „Informacji”, która stanowiła centrum realizacji zbrodniczej akcji „Czulent”. Podlegała jej kontrola nad Sejmem, nad rządem i organizacjami politycznymi. Oto, z kim jest skoligacony „nasz” przewodniczący AWS - Marian Krzaklewski vel Dawid Zimmerman.

-- -- - Original Message -- -- - From: <rpn@rpn.com.pl>
Sent: Friday, March 27, 2009 12:04 PM
Subject: Re: rocznica zdrady

Witam
Pan Zbigniew Dmochowski
Panie Zbigniewie a może by Pan zaapelował o totalny bojkot wyborów do tego
eurokołchozu
i tym samym aby Naród Polski nie uwiarygadniał tę farsę wyborczą,która jest
fikcją demokracji,gdyż
niczym się nie różni obecny parlament europejski od sejmu w PRLu też
wybieranego w "demokratycznych" wyborach.

Pozdrawiam W.Kucia
-- -- - Original Message -- -- - From: "Zbigniew Dmochowski" <zdmochowski@dmocho.one.pl>

Sent: Friday, March 27, 2009 10:48 AM
Subject: rocznica zdrady