SOWA

Data: 2009-04-07 14:32:33
Autor: Panslavista
SOWA

Sylwester Domański: Z perspektywy Cywilizacyjnej cz.2.

Podstawy Narodowe
  a.. Dodane przez sowa dnia Kwiecień 1, 2009 o 15:52
  b.. Przeglądaj zdjęcia
  c.. Wstecz | Dalej

Kwartalnik, pdf, mp3

http://kulturalny.blox.pl/2009/04/Sylwester-Domanski-Kontrkultura.html
Sylwester Domański: Z perspektywy Cywilizacyjnej cz.1.
http://opozycja.blox.pl/2009/04/Sylwester-Domanski-Z-perspektywy-Cywilizacyjnej.html
Sylwester Domański: Z perspektywy Cywilizacyjnej cz.2.

65 lat od zbrodni Wolynskiej
http://donbas.blox.pl/2009/03/Poreba-prowadzi-na-Ukrainie-akcje-zwalczajaca.html
Znaczniki: mp3, pdf
Albumy: Polski Komitet Narodowy
Widoki: 15
http://sowa-frankfurt.ning.com/photo/podstawy-narodowe

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

      no, no
      technika, techniki, technologie, tu i tam
      Kategorie: Wszystkie | Badania i Ekspertyzy | BeBook | Biuro Podawcze
| Będzin | Czeladź | DK2KWH | De-Mail | Dąbrowa Górnicza | IHK |
IT-Dienstleister des Landes Hessen | Interaktives Mobile TV | Katowice |
Kulturzentrum | Las Vegas | Lech Wałęsa, Gdańsk | Ministerstwo
Sprawiedliwości | Mobile Gaming - Spiele | MyBlogLog | Poglądy | Policja, UB
| Sosnowiec | Stan Tymiński | Surround- Audiotechnologien | Tomaszów
Mazowiecki | Wielka Polityka | Wielki Swiat | Wrocław | You Tube | blox |
dolar | moblo | podcast digital | presse - media | rozwadniacze, woda
aukcyjna | software | w mexyku | yasni | yur.TV  RSS

wtorek, 07 kwietnia 2009
W mundurach i w strukturach ZŁO. Do Ministra Sprawiedliwości Andrzeja Czumy
prezes Stefan Kosiewski, Polnisches Kulturzentrum
    http://www.mypodcast.com/fsaudio/sowa_20090325_1426-401836.mp3

sowa
european magazine - magazyn europejski - europäisches magazin

Wednesday, Mar 25, 2009
W mundurach i w strukturach ZŁO. Do Ministra Sprawiedliwości Andrzeja Czumy
prezes Stefan Kosiewski, Polnisches Kulturzentrum
(67 downloads)
Download this episode / ściągnij mp3, odsłuchaj (17 min)
 Polnisches Kulturzentrum e.V.
Postfach 800 626
65906 Frankfurt am Main
Stefan Kosiewski, Vorsitzender
Frankfurt nad Menem, 25.03.2009 r.

Pan Andrzej Czuma
Minister Sprawiedliwości-Prokurator Generalny RP

Szanowny Panie Ministrze,

jako Prezes Polskiego Ośrodka Kultury we Frankfurcie nad Menem i wydawca
Magazynu Europejskiego SOWA z przykrością przyjmowałem korespondencję z
atakami i zarzutami pod adresem Ministra Sprawiedliwości-Prokuratora
Generalnego RP, która nadchodziła do mnie w ostatnim czasie z różnych
środowisk Polonii całego Swiata.

Nie wolno nikogo bezkarnie pomawiać w państwie prawa, grzechem w Polsce jest
fałszywe świadectwo.

Pan Minister był więźniem politycznym w PRL-u i pracownikiem Zarządu Regionu
Sląsko-Dąbrowskiego Solidarności. Tak się złożyło, że mnie wyrzucono ze
studiów na Uniwersytecie Sląskim w 1977 roku, a w marcu 1978 r. zostałem
skazany przez Sąd Rejonowy w Sosnowcu za rzekome pobicie milicjanta, w
istocie zostałem ukarany w ten sposób przez Służbę Bezpieczeństwa w związku
z podejmowaną przeze mnie próbą działalności niepodległej i demokratycznej w
środowisku studenckim. Ostatnim moim miejscem pracy w Polsce był ten sam
Zarząd Regionu Solidarności w Katowicach, który był Pana Pracodawcą,
tygodnik "Solidarność Jastrzębie". Piszę o tej zbieżności, ponieważ nie
miałem zaszczytu poznać Pana Ministra; być może wszedł Pan kiedyś na krótko
do zajmowanego m.in. przeze mnie pokoju redakcyjnego.

Niestety w Polsce ludzie używający nazwy Solidarność dogadali się w tajnych
rozmowach z autorami stanu wojennego, zawarto ugodę kosztem Narodu
Polskiego. Własność Polaków i władzę w naszej Ojczyznie przejęła
żydokomunistyczna hołota, jak nazwał ją po imieniu premier Jarosław
Kaczyński, zorganizowana na terenie całego kraju w lokalne bandy; krajową
reprezentację polityczną podzielono w Magdalence według klucza procentowego,
później rozdanie to miała zastąpić tzw. demokracja.

Jako emigrant polityczny i korespondent zagraniczny "Tygodnika Solidarność",
współpracownik Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa w Monachium a w
Warszawie Tygodnika Katolickiego ŁAD wspierałem wybory Lecha Wałęsy na
Prezydenta tego odmienionego PRL-u; prowadzone przeze mnie auto najechała w
tamtych dniach ciężarówka w Częstochowie na trasie z Katowic do Warszawy,
wiozłem trójkę pasażerów, jedna z tych osób została poszkodowana w wypadku.
Był ustalony bezpośredni sprawca, policja nie przekazała jednak sprawy do
sądu, nie byłem wzywany w charakterze świadka. Otrzymałem odszkodowanie za
skasowane auto, a Przewodniczącemu Solidarności w Katowicach, panu posłowi
Pietrzykowi odpowiedziałem wtedy, że nie wracam do pracy w Polsce ze
względów zdrowotnych. Konfrontacja ze Służbą Bezpieczeństwa w Katowicach,
Warszawie, Czeladzi i pod Jasną Górą nie skłaniała emigrantów politycznych
wtedy do powrotu na stałe do Ojczyzny.

Piszę po latach o tym wszystkim w liście otwartym do Pana Ministra, który w
serwisie magazynu europejskiego SOWA otrzyma dzisiaj 15 tysięcy Czytelników
w różnych państwach świata, bo ta sama hołota, banda złoczyńców o żydowskich
korzeniach i nazwiskach prześladuje w Polsce nie tylko Pana Ministra ale i
gnębi Polaków takich jak ja. Piszę otwarcie i wprost o tych przykrych
sprawach, bo nikt o zdrowych zmysłach nie może przecież oskarżyć Pana
Ministra o antysemityzm, niedorzecznością byłaby taka potwarz w stosunku do
autora niniejszych spostrzeżeń i uwag.

5 lipca 2008 roku zawiadomiłem policję w Tomaszowie Mazowieckim o napadzie
dokonanym na mieszkanie, w którym przebywałem. Patrol policji, który przybył
na miejsce przestępstwa, odmówił podjęcia niezbędnych czynności śledczych w
zgłoszonej przeze mnie telefonicznie sprawie. Policjanci ustalili sprawcę
przestępstwa w klatce schodowej a następnie przybyli razem z nim na miejsce
przestępstwa, jednakże nie w celu dokonania koniecznych czynności śledczych,
lecz z zamiarem ukrycia popełnionego przestępstwa poprzez fałszywe
oskarżenie mojej osoby o czyn, którego nie popełniłem. Policjanci wystąpili
w zmowie z pijanym napastnikiem i sprowadzili na mnie bezpośrednie
zagrożenie zdrowia a nawet życia. W miejscowym szpitalu udzielono mi pomocy
lekarskiej. Już po udzieleniu mi pomocy lekarskiej ponownie zostałem poddany
terrorystycznym i niebezpiecznym dla mojego życia działaniom przestępczym
trzech policjantów, których personalia spisałem z legitymacji służbowych.
Zarówno napastnik jak i policjanci byli żydowskiego pochodzenia, znałem
wcześniej osobiście napastnika, poznałem niepolskie nazwiska policjantów.

Zaprotestowałem przeciwko temu antypolskiemu pogromowi, złożyłem w kolejnych
dniach skargi na piśmie w Prokuraturze Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim i
w Prokuraturze Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim. O działaniu w strukturach
Policji w Tomaszowie Mazowieckim zorganizowanej grupy złoczyńców
poinformowałem w osobistej rozmowie, w obecności świadków, szefa miejscowej
Prokuratury Rejonowej Roberta Wiznera. Kopie najważniejszych pism w tej
sprawie wysyłałem m.in. do wiadomości Ministra Sprawiedliwości-Prokuratora
Generalnego RP oraz Ministra Spraw Wewnętrznych.

Banda złoczyńców zaplanowała sobie, że obroni swojego człowieka poprzez
fałszywe oskarżenie mnie o haniebny czyn, którego nie popełniłem. Oskarżono
mnie fałszywie i skazano zaocznie wyrokiem Sądu Rejonowego w Tomaszowie o
rzekomą kradzież starej piłki do gry w piłkę nożną, którą jako dowód
rzeczowy w sprawie złośliwego nękania mnie przez syna sprawcy napadu
dokonanego 5 lipca 2008 r. osobiście przekazałem jako dowód rzeczowy w
sprawie kolejnemu policjantowi o żydowskim nazwisku w Tomaszowie
Mazowieckim.

Działanie w strukturach Komendy Powiatowej Policji w Tomaszowie Mazowieckim
zorganizowanej grupy przestępców opisałem szczegółowo w skargach
skierowanych do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi, w kopiach
przesyłanych m.in. do wiadomości Ministra Spraw Wewnętrznych Grzegorza
Schetyny. Publikowałem część korespondencji w internecie, żeby uniemożliwić
dalsze łamanie prawa i prześladowanie mojej osoby przez zorganizowaną grupę
przestępczą.

W odpowiedzi otrzymałem pismo z Sądu Rejonowego w Tomaszowie Maz. z datą 7
października 2008r. informujące, że Kasację w sprawie o wykroczenie, którego
nie popełniłem, może wnieść wyłącznie Minister Sprawiedliwości-Prokurator
Generalny RP.

Prokurator Danuta Bator, Zastępca Dyrektora Biura Postępowania Sądowego w
Ministerstwie Sprawiedliwości-Prokuraturze Krajowej, odpowiadając pismem z
03.12. 2008 r. nie uwzględniła szeregu błędów faktycznych i logicznych
popełnionych w działaniach grupy złożonej z pracowników policji, prokuratury
i sądu w Tomaszowie Mazowieckim, dopuściła się niewłaściwej oceny
przedstawionych zdarzeń, niezgodnie z zasadami prawidłowego rozumowania,
wbrew wskazaniom wiedzy i doświadczeniu życiowemu stanęła po stronie
złoczyńców.

Prokurator Danuta Bator nie wywiązała się z zawodowego obowiązku, którym
było nie tylko sprawdzenie, czy sąd nie dopuścił się rażącego naruszenia
reguł postępowania, co miało wpływ na ustalenia faktyczne, a w konsekwencji
na treść krzywdzącego mnie, bezprawnego i terrorystycznego w istocie
orzeczenia, które oparte zostało na pomówieniu tak samo nonsensownym, jak
przysyłane do mnie przez Duszę i innych pomówienia pod adresem Pana
Ministra.

Prokurator Danuta Bator tak samo jak wcześniej pracownicy policji w
Tomaszowie i w Łodzi popełniła przestępstwo zatajenia wiedzy o popełniołnych
5 lipca 2008 r. przestępstwach związanych z antypolskim pogromem na osobie
polskiego emigranta politycznego. Prokurator Danuta Bator powinna
odpowiedzieć za ukrywanie informacji o przestępstwach, nadużyciach prawa i
niedopełnieniu obowiązków służbowych przez grupę policjantów, którzy
działają nadal w porozumieniu i w celu utrudniania prawidłowego przebiegu
toczącego się postępowania kontrolnego.

Przestępstwo mataczenia, którego dopuszcza się prokurator Danuta Bator
dokumentuje kolejne podpisane przez nią pismo, z datą 4.03.2009 r.,
nadesłane na adres prowadzonego przeze mnie we Frankfurcie nad Menem
Polnisches Kulturzentrum e.V., w odpowiedzi na moje pismo wysłane do Sądu
Rejonowego w Tomaszowie Mazowieckim z datą 19.02.2009 r., przesłane w kopii
do wiadomości Ministra Sprawiedliwości.

Wyjaśniam, że moje pismo do Sądu Rejonowego, na które zareagowała bezmyślnie
prokurator Bator dotyczyło nie sprawy Kasacji bezprawnego wyroku, lecz było
wnioskiem do Sądu o przekazanie ponownie do zbadania przez Prokuraturę
sprawy szeregu przestępstw popełnionych przez grupę policjantów i
prokuratorów w Tomaszowie Mazowieckim.

Wnoszę, jak we wszystkich moich wcześniejszych pismach, o niezwłoczne
zabezpieczenie zapisu rozmów telefonicznych przeprowadzonych z dyżurnym
Wódzkim z Komendy Powiatowej Policji w Tomaszowie Maz. w dniu 5 lipca 2008
r., przy wykorzystaniu telefonicznego numeru alarmowego: 997. Wnoszę o
ściganie zorganizowanej grupy przestępczej w strukturach Ministerstwa
Sprawiedliwości RP i Ministerstwa Spraw Wewnętrznych ze wskazaniem na dowody
przedstawione przeze mnie we wcześniejszych pismach.

Ze wzglądu na dostrzeżone mataczenie wnoszę o natychmiastowe 0dsunięcie od
mojej sprawy prokurator Danuty Bator, która nie czytając najwidoczniej
mojego pisma z 19.02.2009 r. ośmieliła się ostrzec obywatela, że "kolejne
pismo nie wskazujące na nowe okoliczności, zostanie pozostawione bez
dalszego biegu".

Dotychczas wskazane przeze mnie okoliczności wystarczają do postawienia w
stan oskarżenia kilku pracowników policji, prokuratury i sądownictwa w
Polsce. Nowe okoliczności zarówno w tej jak i w każdej innej sprawie zawsze
mogą się pojawić, niezbędna jednak jest dobra wola i bezstronność urzędnika,
których to nie dostrzega się niestety w tym wypadku w stosunku do polskiego
emigranta politycznego w Polsce.

Wnoszę o Kasację wyroku nakazowego Sygn. akt VI W 701/08 z powodu uchybień
wymienionych w art. 104 k.p.s.w. - tzw. bezwzględne przyczyny odwoławcze -
jak również z powodu rażącego naruszenia prawa, co miało wpływ na treść
absurdalnego orzeczenia Sądu Rejonowego w Tomaszowie Mazowieckim w rocznicę
wybuchu Powstania Warszawskiego, 1 sierpnia 2008 r., z obwinienia Komendy
Powiatowej Policji w Tomaszowie Mazowieckim zawierającego błędy i
przekłamania a będącego elementem zaskarżanego przestępstwa.

Zwracam się do Pana Ministra z zaufaniem i życzeniami owocnej pracy dla
dobra naszej Ojczyzny.

Z szacunkiem

Stefan Kosiewski
Prezes Polskiego Ośrodka Kultury, nauczyciel, dziennikarz i poeta
http://tomas.blox.pl
<b>Flash player error: JavaScript must be enabled!</b>

Posted by sowa at 2:26 PM |  MAKE A COMMENT

http://sowa.mypodcast.com/200903_archive.html

10:22, reakcja , Ministerstwo Sprawiedliwości
Link Dodaj komentarz »
http://nono.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

kultura sracza Klo-Kultur
kulisy zbrodniczej prywatyzacji Państwowej Stadniny w Ochabach Wielkich, i
inne
      Kategorie: Wszystkie | Cesko , Slovensko | Jerzy Pistelok | Klo-Kultur
in Deutschland - Kultura sracza w Niemczech | NO | RU | Slovensko | Switoń i
żydzi w Kościele Katolickim | alkoholizm - żydokomunizm | bardach w Polsce |
element antydemokratyczny, kapusie i tw. SB | kulisy prywatyzacji stadniny
Państwowej Stadniny w Ochabach Wielkich | kultura na Greenpoincie | lesby -
pedały | nie zabijaj | pomyje i normy unijne | presse | żydowskie gorzkie
żale i krokodyle łzy  RSS

wtorek, 07 kwietnia 2009
Czy Czuma prawem cadyka awansował bezkarnego alkoholika na Dyrektora Kadr w
Ministerstwie Sprawiedliwości RP, żeby odejść?

Czy Czuma świadomie przebrał miarkę, żeby odejść ze stanowiska z honrem za
błędną decyzję kadrową, a nie za to, że miał życie w Ameryce jak jakiś
cadyk, co nie robi sobie nic z tego, że robi długi, a dla gojów to zaprawdę
istny cud?
http://elefanta.pl/bookmark.action?bookmarkId=10335761

-- -- - Original Message -- -- - From: "Piotr Dabrowski" <piotrdabrowski@core.com>

Sent: Monday, April 06, 2009 4:51 PM
Subject: Ciag dalszy sprawy Andrzeja Czumy - HIbernatusa

Weszlismy w posiadanie dokumentów swiadczacych, ze Andrzej Czuma posiada
USA niesplacone dlugi, które nie byly przedmiotem postepowania sadowego.
Poprzednie sprawy opisywane w polskiej prasie dotyczyly jedynie spraw,
które
toczyly sie w sadzie. Tymczasem zbiorczy raport kredytowy zawierajacy
informacje zebrane przez trzy nastepne amerykanskie instytucje badajace
zdolnosci kredytowewymieniaja inne zobowiazania obecnego Ministra
sprawiedliwosci.

I tak aktualne (luty 2009 rok) dlugi Andrzeja Czumy sa nastepujace:

Board of Education Nr. rachunku 51826000040 widnieje rachunek
niezaplacony
na $1064.00,

Carta Kredytowa Unifund Nr rachunku 140515990 nie zaplacona na sume
$718.00
, prawdopodobnie za benzyne, gdyz karta wydawana jest przez siec stacji
paliwowych

Rachunek HSBC20255002557928 na sume $507.00 niezaplacony, Rachunek za
telefon Verizon

Ponadto Nr rachunku 78035226800001 na sume $206.00 widnieje takze jako
niezaplacony. Dane te byly zarejestrowane jako niezaplacone w dniu 16
lutego
2009.

W zalaczeniu przesylamy cytowany przez nas raport kredytowy.

Ponadto zwracamy uwage ze poprzednich dlugów Andrzej Czuma wcale nie
uregulowal dobrowolnie. Zostal do tego zmuszony po tym jak wlasciciel
jego
pozyczki hipotecznej wystapil do sadu.

Przesylamy skany raportu kredytowego Andrzeja Czumy wraz z wyjasnieniem
dotyczacym niezaplaconych rachunkow. Oczywiscie mozecie sobie sami
wszysko
sprawdzic na przeslanych dokumentach.

Pozdrawiam serdecznie
best regards

Piotr Sven Dabrowski

07:21, kulturzentrum , alkoholizm - żydokomunizm
Link Dodaj komentarz »
http://ochaby.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

      agenci tajnych służb rozbijają Polonię w Niemczech
      ANGORA, Wochenblatt auf polnisch, Dortmund - Głos Polski, Pismo dla
Polaków w RFN, Recklinghausen - KURIER, Hamburg - SOWA, YES-Poland, mmagazyn
europejski, Frankfurt am Main
      Kategorie: Wszystkie | Deutscher Bundestag | fałszywi Polacy,
żydokomuna | przy pomocy "Wspólnoty Polskiej" i pieniędzy z Senatu RP | przy
pomocy Kongresu i tzw. Konwentu | przy pomocy Rodła | przy pomocy Zgody |
przy pomocy niemieckiego MSW i Ambasady RP | przy pomocy tzw. naukowców  RSS

wtorek, 07 kwietnia 2009
 zmarł 84-letni doradca prezydenta RP Andrzej Stelmachowski; czy Angelika
BORYS będzie doradcą ds. Polonii?
....efektem działań Służby Bezpieczeństwa kierowanej przez ubeckiego generała
Kiszczaka były m.in. tzw. tajne spotkania w Magdalence i tzw. porozumienia
okrągłego stołu.
Marszałkiem Sejmu RP a następnie przewodniczącym stowarzyszenia Wspólnota
Polska wyznaczony został uczestnik tych parateatralnych układów
żydokomunistycznych Andrzej Stelmachowski;
wczoraj zmarł 84-letni doradca prezydenta RP Andrzej Stelmachowski
....znowu żydokomuna i znowu ten sam premier i ten sam prezydent odprowadzą
kolegę w ciemność...

Biada wam, uczeni w Piśmie i faryzeusze obłudnicy! Bo dajecie dziesięcinę z
mięty, kopru i kminku, lecz pomijacie to, co ważniejsze jest w Prawie:
sprawiedliwość, miłosierdzie i wiarę. To zaś należało czynić, a tamtego nie
opuszczać. Przewodnicy ślepi, którzy przecedzacie komara, a połykacie
wielbłąda.
Mt 23, 23-24. http://sowa.mypodcast.com/2009/03/Przewodnicy_lepi-189679.html
10:54, kulturzentrum , przy pomocy "Wspólnoty Polskiej" i pieniędzy z Senatu
RP
Link Dodaj komentarz »
http://zgoda.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Opozycja Pozaparlamentarna
w stosunku do żydokracji, żydołaków, żydokomuny i żydokorowców
            Kategorie: Wszystkie | Bogusław Maśliński | Bohdan Poręba |
Edward Makowiecki | Jan Grudniewski | Janusz Piechociński | Jerzy Kowalski |
Jerzy Tatol | Józef Bizoń | Kazimierz J. Węgrzyn | Krzysztof Cierpisz |
Krzysztof Pytel | Lech Klekot | Leszek Skonka | Ludwik Wasiak | Magdalenka,
PRL-Bis | Marek Chrapan | Michnik Adam | Stanisław Tymiński | Stefan
Kosiewski | Z Perspektywy Narodowej | apartheid syjonistyczny | dr.inż. Jan
Czekajewski | ludobójstwo / zagłada / genocide | prof.Zbigniew Dmochowski
RSS

      wtorek, 07 kwietnia 2009
      Zarządzanie własnością intelektulaną. Udział w szkoleniu jest
bezpłatny! albo zajmuje się pan pisaniem, albo kradzieżą?
      Bogusław Maśliński: Morąg moje miasto.

      -- -- - Original Message -- -- -       From: "SOWA" <sowa-frankfurt@t-online.de>