SOWA

Data: 2009-04-16 13:23:03
Autor: Panslavista
SOWA
Rzad Tuska splaci kredyty hipoteczne zydokomunie, która pobudowala sie
kosztem Narodu Polskiego.   sowa

sowa

Bohdan Poreba
  a.. Dodane przez sowa dnia Marzec 29, 2009 o 13:00
  b.. Przegladaj zdjecia
  c.. Wstecz | Dalej

na XIV Walnym Zebraniu USOPAL
http://usopal.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?438505
http://donbas.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?196783
http://pkn.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?166854

Kazdy czas jest moim, bo w nim zyje i tworze. - rozmowa z Bohdanem Poreba,
rezyserem

(...) Który okres twórczosci ocenia pan jako najbardziej dla siebie owocny?

- Zaczalem od tego, ze pierwsze piec lat to jedyne moje lata w wolnej
Polsce. Potem byl stalinizm, walka o bialo-czerwony kolor i katolickie i
narodowe wartosci w PRL. Nawet moi oponenci nie moga zaprzeczyc, ze "Hubal"
byl i pozostaje najwiekszym manifestem polskosci i katolicyzmu, czyli takiej
Polski, przed która jawnie odzegnuje sie jak przed kataklizmem, Adam
Michnik, poslanka Senyszyn czy prof. Sroda. I teraz zyje w Polsce, której
wlascicielami sa korowcy i liberalowie, w której dla mnie znowu nie ma
miejsca. Ale nie ma w niej miejsca i dla stoczniowców, i dla jednej trzeciej
Polaków zyjacych w nedzy i Sienkiewicza w programach szkolnych. To Polska
Pani Srody, Michnika, Palikota, przesmiewców, destruktorów i agitatorów
uksztaltowanych przez miedzynarodówki.
Ale wlasnie w tej ich Polsce zrealizowalem najwazniejsze swoje dzielo po
"Hubalu", "Zmartwychwstanie", bo na premierze teatralnej znalazl sie ktos,
kto umozliwil mi filmowa ekranizacje. Bo w chaosie w jakim zyjemy, decyduja
przypadki, a wiec opatrznosc. Wiec nie trace nadziei, ze doczekam chwili,
gdy "Zmartwychwstanie" wejdzie triumfalnie na szerokie ekrany i jeszcze
zrealizuje od dawna noszone pod sercem scenariusze: o ksieciu Józefie
Poniatowskim, o Walerianie Lukasinskim, o losach rodziny lwowskiej w okresie
paktu Ribbentropp-Molotow, polska wersje Dymitra Samozwanca, czy
przygotowywane scenariusze o ludobójstwie na Wolyniu i o Jedwabnem.

Czy czuje sie pan czlowiekiem spelnionym? Po 1989 roku to nie jest pana
czas.

- Pyta Pan Redaktor, czy czuje sie spelniony? Te 75 lat to kilka waznych
filmów dokumentalnych, okolo dwudziestu filmów fabularnych, okolo
trzydziestu spektakli teatralnych w kraju i za granica, kilka znaczacych w
teatrze TV (mimo nagród, zgodnie z wilczym biletem, nigdy nie powtarzanych),
to dziesiatki milionów widzów moich filmów, to nabijanie kies kolegom,
którzy zywia sie dzis wyprodukowanymi przeze mnie filmami, bo po lamiacym
ustawy odebraniu mi zespolu, by nie powstal mój film o katach i ofiarach
Katynia, zaopatrzony trzydziestoma spolecznymi rekomendacjami, odebrano mi
zespól. To niemalo moich artykulów na lamach "Mysli Polskiej", to tysiace
spotkan z publicznoscia w kraju i obu Amerykach, to wielu przyjaciól, o
których mlodziez bedzie uczyla sie w polskich szkolach, o ile one przetrwaja
"reformy" zawzietej na etos polskiego szkolnictwa pani minister Hall). Czy
jest to mój czas? Kazdy czas jest moim, bo w nim zyje i tworze. I walcze. I
w kazdym usiluje jak najlepiej potrafie sluzyc narodowi. Kiedy krece film,
rezyseruje w teatrze czy w telewizji, przemawiam z trybuny, uprawiam
publicystyke. Dzis czuje sie dojrzaly i w pelni sil twórczych. I nie
zamierzam sie poddac. Zamierzam tworzyc. Bo czuje sie odpowiedzialny za nasz
wspólny los, i za nasza tozsamosc.

Rozmawial: Jan Engelgard
Nr 15-16 (12-19.04.2009)
http://nowa.myslpolska.pl/node/9659
Klasyfikacja:
Znaczniki: poreba
Albumy: Polski Komitet Narodowy
Widoki: 22
http://sowa-frankfurt.ning.com/photo/bohdan-poreba

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --
Unsinn
nonsens
Kategorie: Wszystkie | wer soll das bezahlen? | APARTHEID, rasizm
syjonistyczny, system rzadzenia Polakami w III RP | Bezwarunkowa Pensja dla
Polaka | CZESKI FILM | Donald Tusk | Emigracja Polityczna Polaków | Geremek
| Jaruzelski | Lech Walesa | Leszek Bubel | Marcel Reich-Ranicki, Hauptmann
jüdischer STASI in Polen nach 1945 | Partia Wiekszosci Polskiej w Polsce |
Radio Maryja | STASI | Stan Tyminski | der Nervenarzt | dolar | foto |
lustracja | nonsens | po co sie trapic | po francusku i od tylu | zydokomuna
sroda, 15 kwietnia 2009
Rzad Tuska splaci kredyty hipoteczne zydokomunie, która pobudowala sie
kosztem Narodu Polskiego.

Osoba, która straci prace w rzadzie, samorzadzie, lub administracji bedzie
mogla otrzymac w tym roku ponad 1750 zl miesiecznie na splate kredytu
hipotecznego i z tytulu zasilku dla bezrobotnych. W przyszlym roku kwota ta
wyniesie 1917 zl. Tak wynika z projektu ustawy...

Rzad Tuska splaci kredyty hipoteczne zydokomunie, która pobudowala sie
kosztem Narodu Polskiego.

Kategoria:
Dom, Ogród/Inne
Zródlo:
http://praca.gazetaprawna.pl
Dodano:
15-04-2009
Tagi:
hipoteka Tusk zydokomuna zlodzieje banda holota mafia lumpenproletariat
Ocena:

http://elefanta.pl/bookmark.action?bookmarkId=10337707

15:46, kultur , Donald Tusk
Link Dodaj komentarz »
http://unsinn.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Magdalenka
Europäisches Magazin SOWA - Frankfurt am Main - Herausgeber: Stefan
KOSIEWSKI
      Kategorie: Wszystkie | Biuro Lecha Walesy | Geremek, Mazowiecki |
Jaruzelski | Kaczynski | Michnik | The Judeo-American "Poland" | kontakt |
noga w noge | pije Kuba do Jakuba | prawda i wyzwolenie | zmowa  RSS

czwartek, 16 kwietnia 2009
zmowa zydów z Chazarami

nach dem Interview von Bischof Orszulik in der Gazeta Wyborcza aus Anlass
des 10. Jahrestages des Runden Tisches: "Diese Banditen, mit denen ich
zusammenkam".

08:51, reakcja , zmowa
Link Dodaj komentarz »
http://ma.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

 Magdalenka

-- -- - Original Message -- -- - From: <malgorzata.krotki@kpk.gov.pl>
Datum: Freitag, 17.04.09
Uhrzeit: 12:00 - 13:00 h
Ort: Warsteiner HockeyPark Mönchengladbach (2.Etage)
Am Hockeypark 1
41179 Mönchengladbach

Hierzu möchten wir Sie herzlich einladen.

Wenn Sie teilnehmen möchten, senden Sie uns bitte eine kurze
Bestätigungsmail an warsteiner@hockeypark.de.
Wir freuen uns auf Sie!
Mit freundlichen Grüssen,

Michael Hilgers
Geschäftsführer Warsteiner HockeyPark

-- -- - Original Message -- -- - From: "Profact Pressedienst" <pressedienst-redaktion@profact.de>
Autor: magazyn europejski o 15:28
Linki do tego posta
Link erstellen

http://sowamagazyn.blogspot.com/2008/05/lista-oficerw-dyskredytowanych-do-flagi.html#links

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Opozycja Pozaparlamentarna

http://sowa-frankfurt.ning.com

http://groups.google.de/group/sowa-frankfurt?hl=pl