SOWA

Data: 2009-04-20 16:30:29
Autor: Panslavista
SOWA
       Rzeznikami Narodów Europy sa EU-nuchy, pozbawiona skrupulów holota na
posadach EURO-deputatów.   ABW
      magazyn europejski sowa - frankfurt am main - sowa european magazine
       Kategorie: Wszystkie | Encyklopedia Wolnosci | Grozby karalne | KGB |
Minister Spraw Wewnetrznych i Administracji RP | Polacy na Bialorusi - Katyn
w Londynie | Policja, UB | Sluzba Bezpieczenstwa 1981-89 | TVP | UKRYTE,
CIEMNE SILY | Violetta Villas | Wojciech Jaruzelski | XYZ | wypadek
samochodowy Audi F-TN 899 | z  RSS

sobota, 18 kwietnia 2009
Brudu na policjantach nie bedzie widac, a Naród Polski zaplaci za to 370 mln
zl.

sowa-frankfurt
Brudu na policjantach nie bedzie widac, a Naród Polski zaplaci za to 370 mln
zl.

Wyposazenie w umundurowanie sluzbowe nowego wzoru wszystkich policjantów
bedzie - wedlug szacunków MSWiA - kosztowalo okolo 370 mln zl. Dostana nowa,
czarna jak GESTAPO bluze sluzbowa, letnia i zimowa kurtke (ta druga z zimowa
podpinka i ocieplaczem z polaru), ...

dodany niecala minute temu przez sowa-frankfurt
Tagi: brud, gestapo, mundury, policja, syf
  a.. Polec strone!
  b.. Dodaj do ulubionych
  Wyczajenie:
  http://wyczaj.to/9xpv
  Zródlo:  http://wyczaj.to/wyczajka.html?slug=9xpv
  http://wiadomosci.onet.pl/1954679,12,item.html

15:07, reakcja , Policja, UB
Link Dodaj komentarz »
http://abw.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

kultura sracza Klo-Kultur
kulisy zbrodniczej prywatyzacji Panstwowej Stadniny w Ochabach Wielkich, i
inne
      Kategorie: Wszystkie | Cesko , Slovensko | Jerzy Pistelok | Klo-Kultur
in Deutschland - Kultura sracza w Niemczech | NO | RU | Slovensko | Switon i
zydzi w Kosciele Katolickim | alkoholizm - zydokomunizm | bardach w Polsce |
element antydemokratyczny, kapusie i tw. SB | kulisy prywatyzacji stadniny
Panstwowej Stadniny w Ochabach Wielkich | kultura na Greenpoincie | lesby -
pedaly | nie zabijaj | pomyje i normy unijne | presse | zydowskie gorzkie
zale i krokodyle lzy  RSS

poniedzialek, 20 kwietnia 2009
Zawisza Czarny z domu Libertas, bo taka przewrotnosc jest w stylu od lopat.

Ola Grzymska Tygrys zostal dzis odbrykniety, w najlepszym stylu.

 Sowa Magazyn Europejski o 08:39, 20 kwietnia
gdyby ciebie tak odbrykneli w najlepszym stylu dla kota wygody, to bys sie
dopiero miala, co? Kotu jaj nie wrócisz, ale gdybys tak chciala jeszcze raz
oddac stworzenie Boze pod nóz rzezaka, to chyba bym ci jajniki wydlubala

Ola Grzymska o 10:26, 20 kwietnia
Sowo: po pierwsze nie kazdy Tygrys to kot. Po drugie odbrykniecie,
rzeczywiscie miewa cos wspólnego z kastracja ale raczej na poziomie
psychicznym. A co do Kota, to Zuzia nigdy jaj nie miala, a Ty masz chyba
bardzo wysoki poziom agresji?

 Sowa Magazyn Europejski o 11:05, 20 kwietnia
Powiedz sama, czy z toba nie mozna dostac kota w worku? Na jakiz to poziom
psychiczny spisujesz sie bowiem w internecie ty sama, jezeli stwierdzasz u
innych wysokie poziomy agresji tylko dlatego, ze odwazaja sie przyznac, iz
miluja kocieta mlode po tym, jak ty sama obwiescilas, ze kota wykastrowalas!

Kota mozesz oczywiscie odwracac ogonem i nazywac go: Zuzia, MS
Pilsudski,albo Zawisza Czarny z domu Libertas, bo taka przewrotnosc jest w
stylu od lopat.

Ola Grzymska o 11:18, 20 kwietnia
Wpis o Tygrysie nie dotyczyl ani mojej kotki ani zadnego innego zwierzaka :)

 Sowa Magazyn Europejski o 11:30, 20 kwietnia
Na jakim to trzeba byc poziomie, zeby zaraz brac sobie wszystko doslownie do
serca? Do czego to ciebie ten zwierz doprowadzil, moja droga?
http://www.facebook.com/profile.php?id=642793957&v=feed&story_fbid=71287183018

11:35, kulturzentrum , nie zabijaj
Link Dodaj komentarz »
http://ochaby.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

kultura sracza Klo-Kultur

Zydostwo spod ciemnej gwiazda Giertycha przeszlo do Ganleya: Libertas dla
Polska.

Zydostwo spod ciemnej gwiazda Giertycha przeszlo do Ganleya: Libertas dla
Polska.
- W dniu dzisiejszym zlozylem rezygnacje ze wszystkich funkcji w LPR.
Poprosilem jednoczesnie kolege Arnolda Masina, by zgodzil sie pelnic do
czasu Kongresu obowiazki Prezesa LPR - oswiadczyl Wojciech Wierzejski na
swoim blogu

zyd giertych Ganley holota masin wierzejski zydokomuna
Ocena:

http://elefanta.pl/bookmark.action?resourceId=10040738&pagesBrowseName=similarPagesBrowseUrl

11:26, kulturzentrum , pomyje i normy unijne
Link Dodaj komentarz »
http://ochaby.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

> [...]
Violetta Villas | Wojciech Jaruzelski | XYZ | wypadek samochodowy Audi F-TN

Czy Radek Sikorski wystapi o ekstradycje Eichmanna? - Robert Dziekanski mial
"kanadyjskie" pochodzenie po matce
Kanadyjscy policjanci, którzy w pazdzierniku 2007 r. zabili na lotnisku w
Vancouver Roberta Dziekanskiego pozostana bezkarni.
http://wiadomosci.onet.pl/1955292,11,nie_bedzie_sadu_nad_sprawcami_smierci_polaka,item.html

NASZ WYWIAD POWINIEN ZROBIC PORZADEK Z TYMI MORDERCAMI
~ZORRO
dzisiaj, 13:22 PO CICHU ALE SPRAWIEDLIWIE   http://gliny.notlong.com

Download this episode / kliknij, wysluchaj (17 min)
 Photograph by : Paul Pritchard

Tekla Stanczyk:
- Co czuje, co chcialby powiedziec Polak przebywajacy na emigracji
politycznej od 25 lat po obejrzeniu filmu dokumentalnego pokazujacego
brutalna akcje kanadyjskiej policji, w wyniku której umiera polski emigrant,
który nie znal jezyka kraju osiedlenia i napotkal na trudnosci, których nie
byl w stanie sam pokonac?

Stefan Kosiewski:
- Gleboki zal i smutek, wspólczucie dla Rodziny, solidarnosc w bólu z
Bliskimi Polaka, któremu nie mial kto podac pomocnej dloni. Juz kilka
miesiecy po przybyciu do Niemiec, w 1983 roku poznalem to uczucie
towarzyszac jako tlumacz w wedrówkach po róznych niemieckich urzedach matce
i siostrze zamordowanego we Frankfurcie Waldka, którym adwokat mówiacy po
polsku, a majacy pomagac za wynagrodzeniem, odpisal z mienia pozostalego po
zamordowanym nie tylko nalezne sobie honorarium ale i jeszcze kilka tysiecy
marek wyjasniajac, ze przekazal je wlascicielowi mieszkania za podloge
zalana krwia ofiary. Zas kiedy matka Waldka wyrazila watpliwosc w stosunku
do takiego postepowania adwokata, ten nie wahal sie zapytac: Czy chce pani
zarobic na smierci syna? A ona po prostu nie chciala sie dac okrasc z
ostatniej wyplaty Waldka.

Na filmie, który z prawdziwa przykroscia obejrzalem, jest scena bicia, a
raczej dobijania obezwladnionego juz, powalonego na ziemie czlowieka (...).
http://sowa.mypodcast.com/200711_archive.html
14:02, reakcja , Policja, UB
Link Dodaj komentarz »
http://abw.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

      Opozycja Pozaparlamentarna
      w stosunku do zydokracji, zydolaków, zydokomuny i zydokorowców
Kategorie: Wszystkie | Andrzej Marszalkowski | Boguslaw Maslinski | Bohdan
Poreba | Edward Makowiecki | Grzegorz Niedzwiecki | Jan Grudniewski | Janusz
Piechocinski | Jerzy Kowalski | Jerzy Tatol | Józef Bizon | Kazimierz J.
Wegrzyn | Kazimierz Switon | Krzysztof Cierpisz | Krzysztof Pytel | Lech
Klekot | Leszek Skonka | Ludwik Wasiak | Magdalenka, PRL-Bis | Marek Chrapan
| Michnik Adam | Stanislaw Tyminski | Stefan Kosiewski | Z Perspektywy
Narodowej | Zbigniew Nowak | apartheid syjonistyczny | dr.inz. Jan
Czekajewski | ludobójstwo / zaglada / genocide | prof.Zbigniew Dmochowski
RSS

poniedzialek, 20 kwietnia 2009
Jan Grudniewski i jego Stowarzyszenie to prowokacja Zydokomuny dla
latwowiernych i naiwnych Polakow. Kabaret

Pan Maslinski ma bardzo sluszne spostrzezenia.

Dodam ze wystarczy zobaczyc zdjecie Jana Grudniewskiego aby wiedziec z
jakiej grupy etnicznej on pochodzi.

Ten pan (nie jest on zadnym generalem, to samozwaniec) z ramienia WSI w 1990
roku zawodowo w calej Polsce zrywal mi wiece wyborcze z grupa 50-u
krzykaczy, po to aby wybory wygral Walesa.

Obecnie Jan Grudniewski i Bohdan Poreba wszelkimi sposobami (Facebook, etc)
chca sie do mnie przykleic a ja unikam ich jak ognia.

Z calym przekonaniem twierdze ze Jan Grudniewski i jego Stowarzyszenie to
prowokacja Zydokomuny dla latwowiernych i naiwnych Polakow.

Stanislaw Tyminski

http://ochaby.blox.pl/2009/03/Stan-Tyminski-wiedzial-ze-ma-do-czynienia-z.html

Boguslaw Maslinski Sent: April-19-09 11:06 AM
To: sowa

Polski Ruch Uwlaszczeniowy
to zwykla bezczelna zadyma, co smieszniejsze oni w ogóle sie nie
kryja ze to
kabaret naiwnosci z podtekstem zydowskiej zachlannosci.
Byly towarzysz General zydokomunistycznego aparatu jest
wspólzalozycielem.
Po wyborze Kwasniewskiego na prezydenta (...).

Panie Sowa prosilbym o zrobienie w grupie organizacji linku do POLSKI RUCH
UWLASZCZENIOWY  zgrupowalby pan dokumenty do wydruku ktore mamy i s a
potrzebne naszym wyborcom i pelnomocnikom. Nasz strona
www.polskiruchuwlaszczeniowy opoznia sie przez blokowanie  albo niedolestwo
administratora- dostal grypy jelitowej, Jakies pieniadze panu wyslemy. Przy
okazji chwyci pan wiele patriotycznych adresów.
Gen Grudniewski Jan
http://de.groups.yahoo.com/group/sowa/message/589

  jan G. Grudniewski Mezczyzna
  Warszawa
  Polska
  http://sowa-frankfurt.ning.com/profile/janGGrudniewski

12:41, reakcja , Stanislaw Tyminski
Link Dodaj komentarz »
http://opozycja.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

> [...]
Narodowej | Zbigniew Nowak | apartheid syjonistyczny | dr.inz. Jan
Czekajewski | ludobójstwo / zaglada / genocide | prof.Zbigniew Dmochowski

Pozostanie w domu, to najpewniejszy sposób na bojkot wyborów.

Bojkot wyborów do PE!

Uczestniczac w wyborach do PE:

a)  automatycznie tym samym uznajesz narzucony podstepnie obcy i
niebezpieczny dla Polski i Narodu Polskiego twór - UE.

b) uczestniczysz w przeniesieniu w ogólnej swiadomosci spolecznej centrum
wladzy z Warszawy (stolicy RP) do Brukseli (stolicy eurokolchozu) i
faktycznie uznajesz wladze brukselskich wladców na Polska i Narodem
 Polskim - dla których PE jest tylko listkiem figowym.

c) dajesz dowód tego, ze ostatecznie akceptujesz podstepne oszukancze
dzialanie towarzyszace wpychaniu Polski i Narodu Polskiego pod but
 Brukseli - ostatecznie, ze mozna ci napluc w twarz, a ty powiesz, ze to
majowy  deszcz pada.

d)  utwierdzasz w bezkarnosci wszystkich tych, którzy doprowadzili swym
dzialaniem do ruiny Panstwo Polskie i Naród Polski.

e) wyznajesz teorie mniejszego zla (tak krawiec kraje, jak materialu staje)
zamiast stosowania kryteriów: prawdy i falszu, dobra i zla.  Chcesz leczyc
smiertelnego na ciele wrzoda metoda jego uglaskiwania, wprowadzania do jego
wnetrza pojedynczych zdrowych komórek.

f) dajesz dowód tego, ze brak u ciebie wiary i tego ognia, które sa
konieczne dla  odbudowy i utrzymania niepodleglego i suwerennego Panstawa
Polskiego - ze sie poddales, ze ostatecznie masz juz metalnosc niewolnika,
ze mozna cie blystkotkami ludzic.

2. Trzeba tez wiedziec o istnieniu funkcjonujacej z bardzo dobrym skutkiem
zasadzie: wystarczy, ze byl, ze zlozyl swój podpis - reszte tak czy siak sie
dorobi.
Idac do wyborów, biorac karte do glosowania, podpisujac liste, dajesz
frekwencje wyborcza, która propaganda dniem i noca bedzie rozdmuchiwac i
interpretowac na wszelkie wygodne im sposoby. Co do skali glosów niewaznych
bedzie obowiazywal nakaz milczenia, ewentualnie tu i ówdzie ktos o tym powie
pólgebkiem.
Do tego, gdy ktos byl i jest jego podpis na liscie, to niezmiernie latwo
jest podmienic plik glosów niewaznych na plik glosów waznych - i to
praktycznie bez ryzyka wpadki, bo jakim cudem ktos udowodni, ze oddal glos
niewazny.
Przy podrabianiu podpisów (i to w ostatniej fazie otwarcia lokalu
wyborczego) na duza skale bardzo latwo jest wpasc, latwo ustalic dokonanie
przestepstwa, a oprócz tego zabiera to sporo czasu, a i wtajemnicznonych
ludzi potrzebna by byla znaczna ilosc, aby falszowac podpisy na duza skale,
trzeba by zliczyc ile sie takich podpisów sfalszowalo, no i szukac
sposobnosci aby taka znaczna ich ilosc jakos podrzucic.
Zabieranie kart do domów to juz znaczne ulatwienie dla dokonania szwidlu.
Podpisy juz sa. Wystarczy obserwowc ilu delikwentów wzielo karte do
glosowania i nie wrzucilojej do urny. Co jakis czas niewielkimi partiami
mozna to uzupelnic. Jesli ktos przyszedl ze strachu (bo w przeciwnym razie
mozemu to zaszkodzic) i zabral karte do domu, to jeszcze z wiekszego strachu
nigdzie i w zadnych okolicznosciach tej karty juz nie wykorzysta - a do tego
swoje juz zrobil, bo podniósl frekwencje wyborcza.

Pozostanie w domu, to najpewniejszy sposób na bojkot wyborów.

Na kazda wladze pada blady strach, gdy rzadzony przez nia naród odmawia jej
posluchu nie idac do urn wyborczych - pozostajac w domach.

Totalny bojkot tych wyborów do PE, to równiez jedyny sposób - w aktualnych
warunkch - wyrazenia bezwzglednego sprzeciwu Narodu Polskiego wobec
podstepnie wprowadzanego Traktatu Lizbonskiego (Konstytucji dla superpanstwa
UE)

Boguchwala, A.D. 19 kwietnia 2009r.
Józef Bizon

pan Jan Grudniewski
nawoluje do wyborów z Ruchu Uwlaszczeniowego- tak sie sklada ze od
samego poczatku czyli od stycznia 1996 roku jestem czlonkiem
Obywatelskiego Stowarzyszenia Uwlaszczeniowego oraz tym samym czlonkiem
Forum Stowarzyszen Uwlaszczeniowych, ktore zostaly powolane przez
prof.Adama Biele.Pan Grudniewski jest osoba ktora ten ruch caly czas
probowala rozbijac.Z reszta nie tylko on, dzisiaj w Polsce jest kilka
róznych Stowarzyszen ktore chca zdobyc glosy na uwlaszczeniu.Maja
dojscia do mediów i sadow i naprawde mieszja strasznie w tej
materii.Zamiast wlaczyc sie do duzego Forum Uwlaszczeniowego z siedziba
w Krakowie dzialaja dla swoich ugrupowan nie rozwiazujac problemów jak
chociazby Stowarzyszenie Obrony spóldzielców bardzo wspierane medialnie
przez PO robiace wrazenie walki o uwlaszczenie a faktycznie jest to
dalej tylko udupianie spóldzielców/Wyrok Trybunalu Konstytucyjnego z
17.12.2008 roku sedziowie desygnowani przez PO i SLD zadecydowali o ty,
ze ustawa korzystna dla lokatorów zostala poprostu zablokowana/.Tak wie
z dystansem odnosze sie takze do nawolywan pana J.Grudniewskiego.
-- -- - Original Message -- -- - From: "Urszula Kostuch" <ursulakostuch@wp.pl>
Monday, April 20, 2009

Návrh smernice:
http://register.consilium.europa.eu/pdf/en/08/st11/st11531.en08.pdf
Správa Agentúry Európskej únie pre základné práva (FRA):
http://fra.europa.eu/fraWebsite/products/publications_reports/pub_cr_homophobia_p2_0309_en.htm
Správa Agentúry Európskej únie pre základné práva (FRA) v Slovenských
médiách:
http://www.sme.sk/c/4372699/gayovia-a-lesbicky-celia-tyranizovaniu-a-diskriminacii-po-celej-europe.html

http://www.box.net/shared/ab0zc3l8a2

15:24, kultur , Pastor bonus
Link Dodaj komentarz »
http://cesko.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Opozycja Pozaparlamentarna

http://sowa-frankfurt.ning.com

http://groups.google.de/group/sowa-frankfurt?hl=pl