SOWA

Data: 2009-04-21 17:55:57
Autor: Panslavista
SOWA
Każdy, kto ma Boga w sercu powinien plunąć na te i każde następne wybory!
Elżbieta Adach: Sprzedano nas razem z naszymi mieszkaniami    Opozycja
Pozaparlamentarna

w stosunku do żydokracji, żydołaków, żydokomuny i żydokorowców
            Kategorie: Wszystkie | Andrzej Marszałkowski | Bogusław
Maśliński | Bohdan Poręba | Edward Makowiecki | Elżbieta Adach | Grzegorz
Niedźwiecki | Jan Grudniewski | Janusz Piechociński | Jerzy Kowalski | Jerzy
Tatol | Józef Bizoń | Kazimierz J. Węgrzyn | Kazimierz Switoń | Krzysztof
Cierpisz | Krzysztof Pytel | Lech Klekot | Leszek Skonka | Ludwik Wasiak |
Magdalenka, PRL-Bis | Marek Chrapan | Michnik Adam | Stanisław Tymiński |
Stefan Kosiewski | Z Perspektywy Narodowej | Zbigniew Nowak | Zbigniew
Roliński | apartheid syjonistyczny | dr.inż. Jan Czekajewski | ludobójstwo /
zagłada / genocide | prof.Zbigniew Dmochowski  RSS

      wtorek, 21 kwietnia 2009
      Sprzedano nas razem z naszymi mieszkaniami zakładowymi jak... las ze
zwierzętami! ...Wszystkich Mieszkań Huty Zabrze

      poniedziałek, 05 marca 2007, kulturzentrum
      http://tygodnik.blox.pl/2007/03/kod-html-1.html

      Komitet Obrony Mieszkańców Wszystkich Mieszkań Huty Zabrze.
      Już dziesięć lat walczymy o ludzkie prawo mieszkaniowe.
      Sprzedano nas razem z naszymi mieszkaniami zakładowymi jak...  las ze
zwierzętami !
      Dziesięcioletnie zabiegi w kierunku sejmu o ustawę przywracającą prawa
sprzedanym najemcom do ich mieszkań, związane z tym doświadczenia płynące z
kontaktów z parlamentarzystami ich postrzeganie problemów ludzkich
UPOWAŻNIAJĄ  nas do takiego stanowiska w sprawie wyborów.
      Takich komitetów w Polsce jest kilkanaście i wszyscy ci ludzie
(najemcy sprzedanych mieszkań - w Zabrzu 1818 rodzin) co tworzą te komitety
dawno już stracili zaufanie do polityków od lewa do prawa!
      sredecznie poxzdrawiam
      Elżbieta Adach

      -- -- - Original Message -- -- -       From: komitet_obrony@interia.pl