SOWA

Data: 2009-04-23 05:23:46
Autor: Panslavista
SOWA
       Dialektyczna sprzeczność interesu z ludem Izraela Europa dwóch
prędkości
      EU - zwei Geschwindigkeiten. Europäisches Magazin SOWA. Herausgegeben
von Stefan KOSIEWSKI, Frankfurt am Main
            Kategorie: Wszystkie | Polnisches Kulturzentrum als
Kooperationspartner | Rumänien | ????? - Lwów - ????? - Lemberg |
Ahnenforschumg | Auto - EU-Führerschein - prawo jazdy | Bliski Wschód |
Czechy/ Słowacja | EU-Lügen - obiecanki i normy unijne | EURO 2012 | Gmina
Piecki | Gruzja | International Corporate Governance Network -
Międzynarodówka Kapitalistyczna | Jörg HAIDER | Moskwa | NATO - ASEAN | RKW
Eschborn | Schweiz | Serbia | Ungarn - Słowacy na Węgrzech | die Wahl -
wybory | energie odnawialne - erneuerbare Energien | in Brüssel | in
Deutschland | in Polen | news - nowości | łagry i kacety  RSS

      środa, 22 kwietnia 2009
      Dialektyczna sprzeczność interesu z ludem Izraela

      Drogi Lechu,

      w Tel Avivie mieszka jakieś 400 000 obywateli Izraela, a 1/3  tych
mieszkańców, to oficjalnie zarejestrowane lesby i pedały, większa Mekka od
San Francisco, w telewizji arte widziałam.

      A jeśli dzisiaj potomkowie syjonistycznych kolonistów Palestyny
wyrzekają się dla seksualnej wygody wiary swoich przodków, to przecież jak
ich chuć odejdzie, wrócą na starość przed śmiercią do rabina.

      Rzecz jest w tym, że jak w Konsulacie Polskim syjoniści z Warszawy
dają każdemu chętnemu na Dzień Dobry nie jakąś Kartę Polaka, lecz
szczeropolskie obywatelstwo w Unii Europejskiej i jeszcze do tego prawdziwy
paszport z orłem, który upoważnia nie tylko do otrzymania od swoich kredytu
na zakup domu w osiedlach żydowskich budowanych na Zachód od Gdańska,
Warszawy, Poznania i Krakowa ale i na jakiś geszeft na początku, to każdy
rabin  chyba musi się obawiać, że taki reemigrant, rerepatriant w drugim i
trzecim pokoleniu, czy jak go zwał, nie będzie już chciał wracać do
poprzedniego Raju.

      Bo jest obawa, że Obama przestanie finansować to i owo, a w Polsce jak
by nie było, zawsze jest na Bank.

      Dlatego każdy rabin w syjonistach, którzy w Polsce mają władzę i robią
te cuda z wygodami dla żydowskich ochotników, widzi gorszego antysemitę od
Hamana. I taka jest ta prawda, a piszę Ci o tym po polsku, żeby Mossad nie
musiał zatrudniać tłumacza.

      3maj sie

      twoja SOWA

      http://www.egyptfacebook.com/stickies/view/5

      http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3704136,00.html

      23:14, lech.walesa1 , Bliski Wschód
      Link Dodaj komentarz »
      http://eu.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

            jazz und mehr
            künstlerisch, kunstvoll
            Kategorie: Wszystkie | international - mehrsprachig | Agnieszka
Galantowicz | Bianca Ryan (Wunderkind) | Classic Kult | Donat z Bazin | Dr.
Clemens Goldberg | European Central Bank | Europäischer Tag der jüdischen
Kultur | Eurovision Song Contest | Film - Theatre | Filmfestival Nippon
Connection | Fryderyk CHOPIN | Heinrich-Böll-Stiftung Hessen | Initiative
Deutsche Sprache - Stiftung Lesen | International Film Festival “Jewish
Motifs” | Jaroslav Hutka | Karolina Jakubowska | Klaus Rosenfeld | Konzerte
in St. Johannes | Kultur aus Polen und IN, Veranstaltungen | Küche | Lech
KLEKOT | Marlies Pufahl & Cornelia Krauledat | Michal Urbaniak | Musikmesse
| Musiktherapie | Ostsee-Akademie Travemünde | ROAN | Rock & Metal |
Rosenmontag | Rotary Club | Saskia Schneider, Freundeskreis
Frankfurt/Krakau - Honorarkonsul Klaus Sturmfels | Schmuf Hamburg |
Schultheater-Studio | art | bestregARTs.de | goEast - Filmfestival Wiesbaden
| jazz | myspace | poetry  RSS

      wtorek, 21 kwietnia 2009
      Joachim S. Russek: FELIX MENDELSSOHN MUSIC DAYS, MAI 8-16, 2009

magazyn

      02:12, kultur , Kultur aus Polen und IN, Veranstaltungen
      Link
      http://jj.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      Do Rektora KUL: protestuję przeciw planowanemu nadaniu tytułu Doctora
Honoris Causa Prezydentowi Ukrainy Wiktorowi Juszczence  Na Wołyniu i
Podolu, Polacy Donbasu - UKRAINA
      Towarzystwo Kultury Polskiej na Donbasie - śp. Prezes Ryszard
Zieliński zmarł 22.2.2008 w Makiejewce - Ks. Witold Józef Kowalów w Diecezji
Łuckiej na Wołyniu - ks. Jarosław Wiśniewski tymczasem na misji w CHINACH
        Kategorie: Wszystkie | 27. Wołyńska Dywizja Piechoty AK | 30.10.2005
czwarty raz poświęcony | Biesiada Krzemieniecka | Bohdan Poręba, reżyser |
Bp Marcjan Trofimiak | Irena Androszczuk | Jerzy Sowiński | Kazimierz J.
Węgrzyn | Ks. dr Józef Buraczewski | NATO i Unie Europejska | O. REMIGIUSZ
KRANC: Z Ostroga na Kolyme | Odchodzą Kazachstańcy – Sybiracy | Pawłokoma |
Polacy na Wołyniu | Polakom, Ofiarom UPA | Polsko-Polonijna Organizacja
Narodu Polskiego - Liga Polska | Ryszard Zieliński | Stefan Kosiewski |
Wasyl Konstanty Ostrogski | Wspolnota , Pomoc Polakom na Wschodzie, MSZ |
ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski | ks. Witold Józef Kowalów - Wołanie z Wołynia
| ks. Władysław Bukowiński | ks.Jaroslaw Wiśniewski | manowce, żydokomuna |
w Ostrogu nad Horyniem  RSS

środa, 22 kwietnia 2009
Do Rektora KUL: protestuję przeciw planowanemu nadaniu tytułu Doctora
Honoris Causa Prezydentowi Ukrainy Wiktorowi Juszczence
 Bohdan Poręba  dokonanego przez użytkownika sowa

Bohdan Poręba
Reżyser filmowy i teatralny
03-728 Warszawa
Ul. Targowa 33.m35
Tel:22-8181985
                                                            List Otwarty

 Na ręce Jego Magnificencji Księdza Profesora Doktora Habilitowanego
Stanisława Wilka
 Rektora Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
 a poprzez ręce Jego Magnificencji do całej Profesury i Studentów KUL

  Zwracam się w imieniu:
 Około dwustu tysięcy Polaków bestialsko pomordowanych przez OUN UPA
 ok. osiemdziesięciu tysięcy pomordowanych  Ukraińców nieposłusznych wobec
OUN UPA , lub solidarnych z Polakami
stu pięćdziesięciu pomordowanych księży zakonnic i zakonników katolickich
(w stosunku do duchownych katolickich stosowano wyjątkowo wyrafinowane
tortury)
kilkunastu księży greko-katolickich i prawosławnych , wiernych przykazaniu
„nie zabijaj”  kilkudziesięciu tysięcy pomordowanych Żydów, Czechów, Cyganów
i Ormian
a także w imieniu tych, którzy często okaleczeni, wynieśli życie z pożogi
ludobójstwa    rozpętanego na  rozkaz Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów
a wykonywanej przez tzw. Ukraińską Armię Powstańczą
gorąco protestuję przeciw planowanemu nadaniu tytułu Doctora Honoris Causa
Prezydentowi Ukrainy Wiktorowi Juszczence.

Wiktor Juszczenko jest protektorem lawinowo odradzających się pod jego
prezydenturą
organizacji OUN UPA.

Pod jego protektoratem kraj pokryły setki pomników teoretyków i praktyków
ludobójstwa: Stepana Bandery, Romana Szuchewycza, „Kłyma Sawura”
Klaczkiwśkiego .Nawet na budynku polskiej szkoły we Lwowie umieszczono
tablicę ku czci Romana Szuchewycza „Czuprynki”.

Pod protektoratem prezydenta Juszczenki odbywają się coraz częstsze i
liczniejsze kongresy kontynuatorów OUN, na które prezydent Juszczenko
przesyła posłania, lub sam w nich uczestniczy. Pod egidą OUN i w jego
miejsce, powstał Komitet Ukraińskich Nacjonalistów ( KUN) i aktualnie
działające i rozszerzające swe wpływy partie: Ukraińska Nacjonalna Asamblea
(przewodniczy jej syn Romana Szuchewycza)  .i Państwowa Niepodległość
Ukrainy które akcentują w swych dokumentach konieczność „radykalizacji ruchu
nacjonalistycznego! „
Coraz częściej stanowiska państwowe są obsadzane przez osoby wysuwane przez
KUN.
Co najgorsze, pod jego skrzydłami powstają liczne młodzieżowe organizacje
kontynuujące ideologię OUN UPA.
Apogeum tych działań była masowa demonstracja siły nacjo - faszystów w maju
2008 roku we Lwowie.

Gdy Polska krwawiła na frontach jako liczący się członek koalicji
antyhitlerowskiej, OUN UPA była sojusznikiem Hitlera!
Jakie to są tradycje? Jaka to ideologia?
Gdy Polska krwawiła na wszystkich frontach jako liczący się członek koalicji
antyhitlerowskiej, OUN UPA była sojusznikiem Hitlera !
Powstałe we współpracy z Abwehrą, bataliony „Roland” i „Nachtigall” ,
przekształcone później w 201 batalion Shutzmanschaft ( dowódca Roman
Szuchewycz), brały udział w 1939 w agresji przeciw Polsce a potem
uczestniczyły w pacyfikacjach wsi polskich i białoruskich ( słynny Chatyń,
gdzie na kikutach spalonych domostw widnieją również polsko brzmiące
nazwiska ich mieszkańców) , a także w pacyfikacji Powstania Warszawskiego.
Powstała z inicjatywy OUN XIV dywizja SS „Galizien”  wsławiła się masowym
mordem ludności polskiej w Hucie Pieniackiej. Rocznice tej zbrodni niedawno
obchodziliśmy.Jej niemiecki dowódca podawał zawołania „Heil Ukrainien” a
dywizja odpowiadała:”Heil Hitler”.
Kamieniem węgielnym działań ukraińskiego faszyzmu były uchwały I Kongresu
OUN w  1929 roku w Wiedniu, na którym przyjęto program walki o ukraińskie
Państwo „Soborowe”, oparte na czynniku etnicznym, o powierzchni 1 miliona
km.2 z pretensjami o „ukraińskość”  terytoriów znajdujących się w granicach,
Polski, Słowacji, Białorusi  Rosji, Rumunii, jest więc jak wynika z
aktualnych dokumentów kongresów OUN, niezmiennym wyzwaniem dla Aktu
Końcowego w Helsinkach i groźbą na przyszłość dla ładu światowego. W ramach
Ukrainy  „od Lublina po Kaukaz” znajduje się również kolebka KUL
Lubelszczyzna.
Drugim postulatem Kongresu OUN w 1929 roku była likwidacja wszystkich
„okupantów” ( wg. ich terminologii: „zajmanców”), za jakich uznano
mniejszości narodowe, z których oczywiście za głównego wroga uznano Polaków.
Ludobójstwo podczas drugiej wojny światowej było konsekwencją tych
postulatów z 1929 roku..
Likwidacja odbywała się z zastosowaniem metod uśmiercania, które swoim
okrucieństwem przewyższały tortury Gestapo i NKWD. Bezbronnych Polaków
przybijano kowalskimi gwoździami do drzew ,rżnięto piłami, obcinano członki,
wydłubywano oczy, niemowlęta i małe dzieci nadziewano na sztachety; żywcem
obdzierano ze skóry (często stosowano  tzw „ rękawiczki” , czyli obdzieranie
skóry od palców do łokcia, które było aluzją do „pańskości” Polaków),
ciężarnym kobietom rozpruwano brzuchy, rozrywano końmi.
Egzekucje na Ukraińcach odbywały się przed całym oddziałem, przez odrąbanie
głowy siekierą.
Za tym wszystkim stała pogańska, neo darwinowska i neo malthuzjańska
ideologia  sformułowana przez Dmytro Doncowa, który swoje dzieło przyjęte
jako biblię OUN  p.t. „Nacjonalizm” pisał równolegle z powstawaniem dzieła
innego nacjonal - faszysty, Adolfa Hitlera.
3  Przytoczymy tylko dwa przykazania z bluźnierczego „dekalogu” Doncowa:
Siódme: „Nie zawahasz się wykonać największego przestępstwa, jeśli tego
wymagać będzie dobro Sprawy”
A więc w programie OUN-UPA od początku była przewidziana działalność
przestępcza!
Ósme: „Nienawiścią i podstępem będziesz przyjmować wroga twojej Nacji”  .
Doncow traktuje „nację” nie jako zjawisko  historyczne ale biologiczne, jako
gatunek w przyrodzie.. Jest więc rasistą. Głosi kult przemocy, wojny i
terroru jako dźwigni rozwoju „nacji”. Wyznaje kastowość i jednocześnie
pogardę dla pozostałej części narodu określanego jako „masa”, tłum”,
„okiełznane bydło”. Wymaga wyrzeczenia się Boga, ojca i matki, sumienia,
prawa i etyki ,miłości bliźniego i osobistych ludzkich  uczuć. Dla: ”
zdobędziesz albo zginiesz”.
W UPA nie składało się przysięgi na krzyż, lecz na rewolwer!

Przytoczmy ukraińskie świadectwa i opinie  o działalności OUN UPA.
Założyciel UPA, późniejszy przeciwnik ze względu na demokratyczne
przekonania, ataman Taras Bulba Boroweć pisze do Stepana Bandery:
„co wspólnego z wyzwoleniem Ukrainy maja banderowskie usiłowania by
podporządkować masy ukraińskie swojej partyjnej dyktaturze i faszystowskiej
ideologii, która jest wstrętna narodowi ukraińskiemu, przeciw której walczy
cały świat?” ( list z sierpnia 1943) .
W innym liście do Stepana Bandery Boroweć pisze:
„wy wyznajecie faszystowską zasadę dyktatury waszej partii a my staliśmy na
pozycjach fizycznej i duchowej jedności z narodem Chcecie, by podporządkować
się partii, która budowę państwa rozpoczyna od wyrzynania mniejszości
narodowych i obłędnego palenia ich domostw! Ukraina ma bardziej groźnych
wrogów niż Polacy! Z tych względów pytam: o co wy walczycie? O Ukrainę, czy
o waszą OUN?  O Państwo Ukraińskie, czy o dyktaturę w tym państwie? …”wasza
władza postępuje w terenie jak zwyczajna banda. Zamiast zwalczać anarchię
,sami ją szerzycie, przez swoje haniebne postępowanie ,które sprowadza się
do barbarzyńskiego mordowania bezbronnych kobiet i dzieci spośród
mniejszości narodowych, palenia ich mienia, czym ściągacie na cały naród
ukraiński wieczna hańbę…Przez was cały świat kulturalny traktuje Ukraińców
nie jak ludzi, którzy walczą o swoje państwo, lecz jak zwyrodniałych
barbarzyńców i zwyczajnych bandytów…
Tym, że nic się nie zmieniło w ideologii, strategii i praktyce OUN i
podległych mu organizacji, świadczy apel 95 parlamentarzystów ukraińskich z
sierpnia 1996 roku:
” Do narodów ,parlamentarzystów i rządów Ukrainy, Białorusi, Izraela,
Polski, Rosji, Słowacji i Jugosławii”
„Na sumieniu OUN UPA które uzurpowały sobie prawo występowania w imieniu
narodu ukraińskiego, są setki tysięcy wymordowanej ludności cywilnej innych
krajów, w tym również Ukraińców. Tak oto, tylko na Wołyniu i i w Halicji te
formacje w bestialski sposób zamordowały co najmniej 100 tysięcy cywilnej
ludności za to tylko, że byli Polakami. Ukraińscy nacjonaliści brali aktywny
udział w zbrodniach faszystowskiego reżymu okupacyjnego. To na ich sumieniu
są masowe morderstwa na cywilnej ludności, w tym Babi Jar i Chatyń, oraz
krwawe tłumienie powstań antyfaszystowskich narodów Białorusi, Polski,
Słowacji i Jugosławji….

Zbrodnie te kwalifikują się  jako potępiane przez społeczność międzynarodową
ludobójstwo. Działanie zmilitaryzowanych formacji tego ruchu podpada pod
pojęcie zbrodniczych organizacji w rozumieniu Międzynarodowego Trybunału w
Norymberdze….Jednakże, wbrew prawdzie historycznej, wbrew prawu
międzynarodowemu współcześni następcy nacjonalizmu ukraińskiego ,
wykorzystując sprzyjające warunki, prowadzą masową kampanię, skierowaną na
rehabilitację OUN-UPA, żądaja zrównania tych zbrojnych formacji z
żołnierzami, którzy wywalczyli zwycięstwo nad faszyzmem…,
W wielu miastach, szczególnie zachodnich obwodów, nadaje się ulicom i placom
imiona złej sławy zbrodniarzy, stawia się na ich cześć pomniki, tablice
pamiątkowe…
Współcześnie działające koła nacjonalistyczne nie odżegnały się od tzw „idei
soborowości Ukrainy i dlatego formułowane są w agresywnej formie pretensje
terytorialne…”

Magnificencjo!
Prezydent Juszczenko ma śladowe poparcie na Ukrainie. Sięga ono dzisiaj
kilku procent. Głosują na niego niemal wyłącznie wyznawcy Doncowa, z
zachodniej Ukrainy, która stanowi około 20% powierzchni tego wielkiego
kraju.
Na obchody 440 lecia Unii Lubelskiej nie przyjeżdża prezydent Białorusi.
Zamiast prezydenta Juszczenki również mógłby przyjechać i zostać
uhonorowanym  np. premier lub ktoś z parlamentarzystów.

Magnificencjo!
Uhonorowanie prezydenta Juszczenki, promotora kontynuacji najgorszych
tradycji Ukrainy, będzie wprawdzie gestem wobec obowiązującej ( jak długo?)
a stosowanej przez polskie władze poprawności politycznej, ale pozostanie
ciemną, niezmywalną plamą na historii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego,
który jest dumą wszystkich Polaków.

       Pozostaję z szacunkiem
       Bohdan Poręba

-- -- - Original Message -- -- - From: Bohdan Poręba