SOWA

Data: 2009-04-23 10:54:57
Autor: Panslavista
SOWA
Grzegorz Niedzwiecki, Gazeta Powiatowa, Zgorzelec

Drogi Panie,
w Gazecie Powiatowej (24.04-7.5.2009 s.6) w zał. przedrukował Pan nie
podając źródła materiały opublikowane wcześniej w Magazynie Europejskim
SOWA, którego jestem wydawcą.
Okradł mnie Pan tym samym z mojej własności i muszę z przykrością
powiedzieć, że zachował się Pan niegodnie.
Domagam się satysfakcji przewidzianej w Polsce prawem.

Stefan Kosiewski

http://groups.google.de/group/sowa-frankfurt?hl=pl

  -- -- - Original Message -- -- -   From: Grzegorz Niedzwiecki