SOWA

Data: 2009-04-30 16:49:33
Autor: Panslavista
SOWA
Polska jest okupowana przez UE i głosowanie i branie udziału w tzw. wyborach
do PE jest formą kolaboracji.

Polski Komitet Narodowy
ogólnopolskie i ogólnonarodowe zjednoczenie ugrupowań pod historyczną
nazwą - volni@o2.pl - Listy na adres: 65906 Frankfurt am Main - Postfach 800
626 RFN
            Kategorie: Wszystkie | Klub Inteligencji Katolickiej | Andrzej
Łazowski | Bogusław Maśliński | Bohdan Poręba | Bolesław Tejkowski |
Eugeniusz Kościesza | Eugeniusz Skrobocki | Grzegorz Niedźwiecki | Ignacy
Jan Paderewski | Instytut Edukacji Narodowej | Jacek Andrzej Rossakiewicz |
Jan Kobylański | Jan Łopuszański | Janusz Górzyński | Jerzy Pistelok | Jerzy
Skoryna | Józef Bizoń | Kazimierz Switoń | Krzysztof Zagozda | Lech Klekot |
Lech Wałęsa | Manowce | Marek Rudnicki | Marszałkowski Andrzej | Polityka
Narodowa | Polski Komitet Narodowy | Polski Komitet Słowiański | Prof. dr
hab. inż Zbigniew Dmochowski, | Prof. dr inż. Jan Szarliński | Ryszard
Majewski | Stanisław Bulza | Stanisław Tymiński | Stefan Kosiewski |
Stowarzyszenie "Nasza przyszłość - POLSKA" | Stowarzyszenie Narodowe |
Stowarzyszenie SZCZERBIEC | Stronnictwo Narodowe | Witold Filipowicz |
Wojciech Papis | Zbigniew Nowak | Zygmunt Jankowski | Zygmunt Wrzodak | do
Europejskiego Trybunału Praw Człowieka | dr.inz. Jan Czekajewski: | na
intencję odzyskania Polski dla Polaków | o. Vitold Yosyf Kovaliv  RSS

      czwartek, 30 kwietnia 2009
      NIE PAPLAJ! Bojkot tzw. wyborów do Paplamentu Europejskiego!

            http://sowa-frankfurt.ning.com/photo/nie-paplaj?context=user
            Libertas VETO, przeto: głosujmy na Libertas, powiedział em.
prof. Polit. Biał. Dmochowski, bo znowu Polaków ktoś musi wydmuchać

            Zbigniew Oszust - O sobie, start kampanii wyborczej komitetu UE
do ...
            UNIA ESTABLISZMENTU, PARTIA JAKICH KURDE MAŁO zbigniew oszust
premier prezyden...
            brak oceny 4 dni temu Liczba wyświetleń: 193 ZbigniewOszust brak
oceny
            23:29, kultur , po co się trapić

http://unsinn.blox.pl/2009/04/Libertas-VETO-przeto-glosujmy-na-Libertas.html
            http://unsinn.blox.pl/
            http://www.youtube.com/watch?v=Cx1ubYV9b8I

      14:21, reakcja , Prof. dr hab. inż Zbigniew Dmochowski,
      Link Dodaj komentarz »
      http://pkn.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

            jazz und mehr
            künstlerisch, kunstvoll
            Kategorie: Wszystkie | international - mehrsprachig | Agnieszka
Galantowicz | Bianca Ryan (Wunderkind) | Classic Kult | Donat z Bazin | Dr.
Clemens Goldberg | European Central Bank | Europäischer Tag der jüdischen
Kultur | Eurovision Song Contest | Film - Theatre | Filmfestival Nippon
Connection | Fryderyk CHOPIN | Heinrich-Böll-Stiftung Hessen | Initiative
Deutsche Sprache - Stiftung Lesen | International Film Festival “Jewish
Motifs” | Jaroslav Hutka | Karolina Jakubowska | Klaus Rosenfeld | Konzerte
in St. Johannes | Kultur aus Polen und IN, Veranstaltungen | Küche | Lech
KLEKOT | Marlies Pufahl & Cornelia Krauledat | Michal Urbaniak | Musikmesse
| Musiktherapie | Ostsee-Akademie Travemünde | ROAN | Rock & Metal |
Rosenmontag | Rotary Club | Saskia Schneider, Freundeskreis
Frankfurt/Krakau - Honorarkonsul Klaus Sturmfels | Schmuf Hamburg |
Schultheater-Studio | art | bestregARTs.de | goEast - Filmfestival Wiesbaden
| jazz | myspace | poetry  RSS

      czwartek, 30 kwietnia 2009
      Swetlana Sikora, filmfestival-goeast.de, benutzen Sie dienstliche
Adresse privat?

      -- -- - Original Message -- -- -       From: "SOWA" <sowa-frankfurt@t-online.de>