SOWA

Data: 2009-05-01 19:00:49
Autor: Panslavista
SOWA
UOP
Urząd Ochrony Państwa
      Kategorie: Wszystkie | 2007 | Dr hab. Romuald Szeremietiew |
Jaruzelski i Michnik | Jerzy Prus, New Jersey - agent Służby
Bezpieczeństwa | Lech Kaczyński | Lech Wałęsa | Policja | Stefan
Hryniewicz (właściwe nazwisko: Kosiewski) | Władysław Wilczynski |
archiv - sowa.blogg.de - offline | ks. Witold Józef Kowalów | poczta z UOP
| solidarnosc "walcząca" | ustawa | wystawa  RSS

piątek, 01 maja 2009
W jakiej formacji MON był płk. Grudniewski, członek trockistowskiej
organizacji żyda Kornela Morawieckiego?

Jakim członkiem antykomunistycznej, trockistowskiej tak samo jak KOR,
organizacji żyda Kornela Morawieckiego był generał PDS Jan Grudniewski
bedac jednocześnie oficerem Ministerstwa Obrony Narodowej ?  Jaka to była
formacja MON? Wywiad wojskowy PRL, kontrwywiad, czy WSI?

Ordery i odznaczenia z okazji 25. rocznicy powstania „Solidarności
Walczącej”

  nazwiska

-- -- - Original Message -- -- -   From: prug@chello.pl
  To: Stan
Data: 2009-05-01 19:12:27
Autor: boukun
SOWA

Uytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisa w wiadomoci
[...]

Ha, ha, ha, a od biskupa wzwy sami ydzi, bo tylko ydzi mog nosi jarmuki.

boukun

 Przesylam pozdrowienia
 Gen Jan G. Grudniewski

SOWA