SOWA

Data: 2009-05-01 19:01:06
Autor: Panslavista
SOWA
Oj Walesa....taka polske wypracowales.../ Lech WALESA, solche Polen hasst Du
uns gelassen
Eingetragen am 01.05.2009 um 08:57 von mariak
in
  a.. Anti-Spam-Gesetz
  b.. Kaczynski
  c.. Polen
  d.. Radio Maryja
  e.. Sejm
  f.. Walesa

Lech KLEKOT, Basel: Oj Walesa....taka polske wypracowales...
 sowa european magazine - magazyn europejski - europäisches magazin
Thursday, Apr 30, 2009

Stefan Kosiewski: Projekty ustaw antyspamowych to Grzech!
Download this episode / kliknij, ściągnij mp3, wysłuchaj (2 min)

+
Szczęść Boże!

czy te projekty Ustaw antyspamowych uchwalanych w Sejmie Rzeczypospolitej
Polskiej przez żydowskich posłów zamierzają ograniczyć także prawo obywatela
do informacji religijnej? Czy te diabelskie poczynania nie godzą czasem w
obowiązujące w masońskim świecie Unii Europejskiej Prawa Człowieka i
Obywatela, albo przynajmniej w zapisy o wolności obywatela RP dokonane w
obowiązującej jeszcze w Polsce Konstytucji RP?

Tylko żydzi, ktorzy dla Mamona zarzucili swoje wyznanie, a razem z nim
aleksandryjski prozelityzm, mogą uchwalać ustawowe zakazy głoszenia Dobrej
Nowiny.

Synowie Diabła, ktorzy działaja bezkarnie na szkodę Kościoła Swiętego w
Sejmie i w Senacie RP, w Kancelarii Prezydenta Kaczyńskiego i w każdym innym
miejscu, gdzie sprawowana jest władza w Ojczyznie Jana Pawla II., walczą z
falami radiowymi, których skuteczność sprawdził Marconi na błoniach
sanktuarium Oropa, penalizują wolność religijną Polaka w internecie. Katolik
musi umieć powiedzieć głośno, że takie działanie złoczyńców to GRZECH!

Tak nam dopomóż Bóg!

we Frankfurcie nad Menem, w wigilię 1 maja 2009 roku mówił
Stefan Kosiewski
http://pons.eu/dict/search/results/?q=lassen&in=&l=depl
http://www.wordchamp.com/lingua2/Verb.do?text=hassen&languageID=17

-- - Original Message -- -- - From: SOWA
To: Redakcja "Obecni"
      From: prug@chello.pl
      To: Stan