SOWA

Data: 2009-05-05 05:06:24
Autor: Panslavista
SOWA
        Helga Zepp-LaRouche,   Bürgerrechtsbewegung Solidarität /
Solidarnosc na rzecz powolania "Komisji Pekory" do ustalenia przyczyn
kryzysu finansowego i osób odpowiedzialnych za ten kryzys
                                                               kultura
sracza Klo-Kultur
      kulisy zbrodniczej prywatyzacji Panstwowej Stadniny w Ochabach
Wielkich, i inne
            Kategorie: Wszystkie | Cesko , Slovensko | Jerzy Pistelok |
Klo-Kultur in Deutschland - Kultura sracza w Niemczech | NO | RU | Slovensko
| Switon i zydzi w Kosciele Katolickim | alkoholizm - zydokomunizm | bardach
w Polsce | element antydemokratyczny, kapusie i tw. SB | kulisy prywatyzacji
stadniny Panstwowej Stadniny w Ochabach Wielkich | kultura na Greenpoincie |
lesby - pedaly | nie zabijaj | pomyje i normy unijne | presse | zydowskie
gorzkie zale i krokodyle lzy  RSS

      poniedzialek, 04 maja 2009
      Kradziez zuchwala jest przestepstwem, w którym biora udzial antypolscy
radni w Bedzinie.

      sowa: Am 2. Mai 2009 im Quellenpark, 65812 Bad Soden, Germany?

      @ Zum Quellenpark (Zum Quellenpark, 65812 Bad Soden, Germany)
      sprywatyzowali park zbudowany w czynie spolecznym
      Autor: reakcja   04.05.09, 12:56
      Dodaj do ulubionych

      Za grosze wykupili sobie Park w Rogozniku
      zbudowany w czynie spolecznym
      przez klase robotnicza Zaglebia,

      a teraz za pieniadze spoleczne
      chca sobie dokapitalizowac (w drodze tzw. rewitalizacji)
      zagarniety majatek narodowy Polaków!

      Kradziez zuchwala jest przestepstwem,
      w którym biora udzial
      antypolscy radni w Bedzinie.

      Duch sw. jest jeden,
      uczy nas madrosci, widzi wszystko i czuwa
      http://brightkite.com/objects/c9a9147e389611dea018003048c0801e

      http://ro.weblog.ro

      http://brightkite.com/places/13e4d608389311de9298003048c0801e#

      W park w Rogozniku trzeba tchnac nowego ducha
      Ostatnia dekada nie byla dla parku w Rogozniku laskawa. Ulubione
niegdys miejsce spacerowiczów z Zaglebia podupadlo i stracilo na
atrakcyjnosci. Wladze starostwa bedzinskiego chca jednak tchnac w Rogoznik
nowego ducha.

      Przeczytaj artykul »
      http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=760&w=94823533&a=94835442
      12:23, reakcja , Bedzin

http://nono.blox.pl/2009/05/W-park-w-Rogozniku-trzeba-tchnac-nowego-ducha.html

      13:11, kulturzentrum , kulisy prywatyzacji stadniny Panstwowej
Stadniny w Ochabach Wielkich
      Link Dodaj komentarz »
      http://ochaby.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      sowa

        a.. Stona glówna

      Solidarnosc na rzecz powolania "Komisji Pekory" do ustalenia przyczyn
kryzysu finansowego i osób odpowiedzialnych za ten kryzys
      a..
      Solidarnosc na rzecz powolania "Komisji Pekory" do ustalenia przyczyn
kryzysu finansowego i osób odpowiedzialnych za ten kryzys
      Dodany przez sowa

        a.. Dodane przez sowa dnia Maj 4, 2009 o 19:13
        b.. Przegladaj pliki wideo
      http://www.mjutv.com/sowa

      Helga Zepp-LaRouche, (Ruch Praw Obywatelskich Solidarnosc)
Bürgerrechtsbewegung Solidarität postuluje powolanie przez Bundestag
"Komisji Pecory" (na wzór komisji pracujacej w latach 1933-34 w USA pod
kierownictwem amerykanskiego prokuratora Ferdynanda Pecory.

      Glebia swiatowego kryzysu gospodarczego zagadywana jest przez
polityków i ekonomistów, tymczasem kryzys ten od dawna daje sie swiatu
odczuc. System bankowy zostal przez spekulantów, którzy ciagle nowymi
przekretami usilowali wyczarowac profit z niczego, doprowadzony do
bankructwa pozbawionego nadziei. Teraz maja byc przerzucone na podatnika,
szacowane pobieznie na setki miliardw euro, sterty bezwartosciowych smieci
(trefnych papierów wartosciowych).

      Nieprawosci w przebiegu i w podejsciu do kryzysu musza zostac zbadane
i publicznie wyjasnione - tyle mozna powiedziec w najbardziej jeszcze mily
sposób. Helga Zepp-LaRouche zglosila 3 stycznia 2009 roku postulat powolania
przez Bundestag "Komisji Pecory" do pelnego wyjasnienia przyczyn kryzysu
finansowego!

      Stan faktyczny

      Kiedy rzad federalny usiluje wciaz podreperowac banki i fundusze oraz
wszelkie ich prywatne zadania finansowe zaspokoic coraz to wiekszymi sumami
z kasy podatnika, to katastrofalne zalamanie sie realnej gospodarki
swiatowej oraz hipeinflacyjna eksplozja sa juz w niedalekiej przyszlosci i
pewny jest spadek w ciemna przepasc. Publiczne i prywatne banki oraz zlozony
w nich majatek musza byc chronione, gdyz to jest wlasnie zdrowym sednem
systemu bankowego. Instytucje finansowe oraz osoby, które lokuja w
spekulacyjnym obszarze, musza przystac na straty, takze jesli to mogloby sie
im nie podobac.

      To, ze Berlin nie potrafil sie jeszcze dopracowac tego spostrzezenia,
widac po "czesciowej prywatyzacji" Commerzbanku i po planowanym
upanstwowieniu Hypo Real Estate, w których to operacjach bezwartosciowe
papiery zamienione beda na miliardowej wysokosci dlugi panstwa.

      Fakt, iz popieranie tej instytucji, która stworzona zostala w celu
wprowadzenia Niemiec do systemu miedzynarodowego - die True Sale
International (TSI) - ujete zostalo w 2005 roku w pakcie wielkiej koalicji,
studzi naturalnie nadzieje, ze rzad dobrowolnie przyzna, iz popelnil tym
samym gigantyczny blad. Kiedy sie przyjrzy zalozycielom towarzystwa TSI, do
których naleza: Commerzbank, Deutsche Bank, Dresdener Bank, DZ Bank, HVB
Group, KfW, Bayrische Landesbank, Citigroup, DekaBank, Eurohypo, HSH
Nordbank, Landesbank Hessen- Thüringen und West LB, to powiazania polityki
rzadowej oraz instytucji finansowych staje sie bardziej wyrazne. Wszedzie
zawiodly calkowicie instytucje kontrolne, od BaFin do SEC. Na oczach tychze
instytucji takie firmy jak: Worldcom, Enron, Parmalat, Madoff i wlasnie
ujawniony Joseph Forte robia swoje geszefty.

      Nasze zadanie

      Domagamy sie powolania Komisji na wzór historycznej Komisji Pecory w
latach trzydziestych w USA. Komisja ta powinna zbadac, jak moglo dojsc do
zalamania i zapasci finansowej oraz ustalic, kto jest temu winien. W USA
byly juz zapytania Komisji ds. Uslug Finansowych w tej sprawie oraz w
sprawie koniecznosci przebudowania tej instytucji.

      Popieram powyzsze zadania

http://www.bueso.de/formulare/wir-fordern-pecora-kommission-zur-untersuchung-ursachen-und-verantwortlichen-finanzkrise#unten

      spolszczyl: sk

        bzeouz.. Dodaj na stronie MySpace
        bzeozh.. Udostepnij w serwisie Facebook
       Klasyfikacja:
      Znaczniki: krise, kryzys, obama, pecora-kommission, zepp-larouche
      Widoki: 13
      Lokalizacja: Wiesbaden
      Udostepnij Dodaj do Ulubionych

      1 komentarz

         Skomentowane przez sowa Teraz
        Usun komentarz To: sowa-frankfurt@freenet.de
        Sent: Monday, May 04, 2009 11:17 PM
        Subject: Unser Gespräch

        Sehr geehrter Herr Kosiewski,

        hier finden Sie unsere Videos, die sich mit der Pecora-Kommission
beschäftigen:

http://bueso.de/news/pecora-kommission-fur-europa-was-ist-schief-gelaufen

http://bueso.de/news/buso-fordert-pecora-kommission-im-hessischen-fernsehen
        Einzelheiten erklären die Videos.

        Mit freundlichen Grüßen
        Barbara Spahn
        0611-7169744

        PS.: Wenn Sie diese e-mail weiterschicken, dann geben Sie bitte
hessen@bueso.de als Absender an.
      Powiazane pliki wideo
        a..  Scheitert Amerika an Obamas Narzißmus?
        01:33
      http://sowa-frankfurt.ning.com/video/solidarnosc-na-rzecz-powolania

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

       sowa
      Zamieszczone zdjecia
        a..
        3 Maja 2009 roku.
        dokonanego przez uzytkownika Michal Stoklosa

        b..
        Kraków uroczystosci 3 majowe
        dokonanego przez uzytkownika Pawel Biernacki

        c..
        Kraków uroczystosci 3 majowe
        dokonanego przez uzytkownika Pawel Biernacki

        d..
        Kraków uroczystosci 3 majowe
        dokonanego przez uzytkownika Pawel Biernacki

        e..
        sztandar NSZZ Solidarnosc 80 Malopolska
        dokonanego przez uzytkownika Pawel Biernacki

      Przegladaj wszystkich

      http://sowa-frankfurt.ning.com/photo

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

            Na Wolyniu i Podolu, Polacy Donbasu - UKRAINA
            Towarzystwo Kultury Polskiej na Donbasie - sp. Prezes Ryszard
Zielinski zmarl 22.2.2008 w Makiejewce - Ks. Witold Józef Kowalów w Diecezji
Luckiej na Wolyniu - ks. Jaroslaw Wisniewski tymczasem na misji w CHINACH
            Kategorie: Wszystkie | 27. Wolynska Dywizja Piechoty AK |
30.10.2005 czwarty raz poswiecony | Biesiada Krzemieniecka | Bohdan Poreba,
rezyser | Bp Marcjan Trofimiak | Irena Androszczuk | Jerzy Sowinski |
Kazimierz J. Wegrzyn | Ks. dr Józef Buraczewski | NATO i Unie Europejska |
O. REMIGIUSZ KRANC: Z Ostroga na Kolyme | Odchodza Kazachstancy - Sybiracy |
Pawlokoma | Polacy na Wolyniu | Polakom, Ofiarom UPA | Polsko-Polonijna
Organizacja Narodu Polskiego - Liga Polska | Ryszard Zielinski | Stefan
Kosiewski | Wasyl Konstanty Ostrogski | Wspolnota , Pomoc Polakom na
Wschodzie, MSZ | ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski | ks. Witold Józef Kowalów -
Wolanie z Wolynia | ks. Wladyslaw Bukowinski | ks.Jaroslaw Wisniewski |
manowce, zydokomuna | w Ostrogu nad Horyniem  RSS

      poniedzialek, 04 maja 2009
      Manifest poslów wolynskich przeciw prawu uchwalonemu w dniu 3 maja, 13
V 1791 rok

            Link to Manifest...

      Kosciól farny w Ostrogu fot. Marek Kulakowski
      Dodane przez Vitold-Yosif Kovaliv

      (...) Niedawno jeden z kaplanów - skadinad bardzo zasluzony - nie
znajacy
      jednak skomplikowanej naszej historii, oceniajac architekture kosciola
      parafialnego w Ostrogu stwierdzil, "ze nie jest to swiatynia sensu
      stricte katolicka". No cóz.
      Niepojetych rzeczy jest wiele...

      M.KUCHARSKI
      dokonanego przez uzytkownika Pawel Biernacki

      Wracajac do Konstytucji 3 Maja. Jestem dumny, ze wlasciciel sporej
      czesci ordynacji Ostrogskiej Stanislaw Malachowski byl jednym z
      inicjatorów Konstytucji. Jestem dumny z ks. Hugona Kollataja. Ale nie
      jest tajemnica, ze bardzo wielu poslów wolynskich bylo przeciwnikami
      Konstytucji 3 Maja (...).

      sowa has shared a file with you on Box.net. To access this file,
please visit the following link:

      http://www.box.net/shared/jva2qorvgx

                   Manifest poslów wolynskich...

           Share files by e-mail

      Katalog Skarbów - Manifest poslow wolynskich  przeciw prawu
uchwalonemu w dniu 3 maja, 13 V 1791 rok

      http://www.box.net/files#0:f:24100544/KONSERWATYSTA

      14:39, kulturzentrum , Polacy na Wolyniu
      Link
      http://donbas.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      no, no
      technika, techniki, technologie, tu i tam  Kategorie: Wszystkie |
Badania i Ekspertyzy | BeBook | Biuro Podawcze | Bedzin | Czeladz | DK2KWH |
De-Mail | Dabrowa Górnicza | IHK | IT-Dienstleister des Landes Hessen |
Interaktives Mobile TV | Katowice | Kulturzentrum | Las Vegas | Lech Walesa,
Gdansk | Ministerstwo Spraw Wewnetrznych i Administracji | Ministerstwo
Sprawiedliwosci | Mobile Gaming - Spiele | MyBlogLog | Poglady | Policja, UB
| Sosnowiec | Stan Tyminski | Surround- Audiotechnologien | Tomaszów
Mazowiecki | Wielka Polityka | Wielki Swiat | Wroclaw | You Tube | blox |
dolar | moblo | podcast digital | presse - media | rozwadniacze, woda
aukcyjna | software | w mexyku | yasni | yur.TV  RSS

poniedzialek, 04 maja 2009
W park w Rogozniku trzeba tchnac nowego ducha - nielegalnie wycieli drzewa w
parku, do prokuratora!

nielegalnie wycieli drzwa w parku, do prokuratora!
Autor: lech.walesa1 ?   04.05.09, 11:36
Dodaj do ulubionych

Narty wodne, zeby mogly jezdzic po Rogozniku, to motorówka, które je
pociagnie,
bedzie sie musiala rozpedzac w Przeczycach, albo w Goczalkowicach.

W parku Rogoznik ma byc cisza, zeby ludzie mogli spokojnie wypoczywac po
dniu
spedzonym na bezowocnym poszukiwaniu pracy,
a jesli ktos sie uwlaszczyl na
osrodku zbudowanym w CZYNIE SPOLECZNYM
przez Polaków z Zaglebia,
sprywatyzowal sobie lapczywie knajpe i campingi,
to niech oglosi teraz upadlosc, bo geszeftów
w Rogozniku na stawie nie zrobi,
nawet jesli zainstaluje tam skocznie wodna i
Malysza.

W Swierklancu jest takze zalew zbudowany spolecznie przy upanstwowionym w
PRL
prywatnym parku,
a obok zalewu prywatny inwestor postawil aquapark
ze zjezdzalnia i robi na tym udanie geszeft.

Gdzie sa do Parku w Rogozniku Ksiegi Wieczyste?

Przeciez w tych Ksiegach Wieczystych musi byc zapisane,
kto jest wlascicielem alejek w parku,
kto ma prawo wycinac trawe w parku i wycinac drzewa,

czy alejki spacerowe maja miec po 2 metry szerokosci,
do spaceru, czy po 4 metry, do mijania sie samochodów
na tych nielegalnie poszerzonych alejkach,
z których przegania sie w ten sposób spacerowiczów.

Samowolna wycinka drzew w kazdym polskim parku jest przestepstwem,
a jesli to jest wycinka drzew na Slasku, czy w Zaglebiu,
to prokurator ma prawo i obowiazek
takiego zloczynce na 3 miesiace do paki wsadzic,
bo zachodzi uzasadniona obawa, ze zbrodniarz
zacznie wycinac drzewka w Wojewódzkim Parku Kultury i Nauki.

A tych wszystkich radnych w Bedzinie, co pomagaja zloczyncy
w dotarciu do KASY -
trzeba odwolac za wspóldzialanie ze zloczynca

http://ro.weblog.ro

[...]

http://nono.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

      Opozycja Pozaparlamentarna
      w stosunku do zydokracji, zydolaków, zydokomuny i zydokorowców
Kategorie: Wszystkie | Andrzej Marszalkowski | Boguslaw Maslinski | Bohdan
Poreba | Edward Makowiecki | Elzbieta Adach | Grzegorz Niedzwiecki | Jan
Grudniewski | Janusz Piechocinski | Jerzy Kowalski | Józef Bizon | Kazimierz
J. Wegrzyn | Kazimierz Józef Styrna | Kazimierz Switon | Krzysztof Cierpisz
| Krzysztof Pytel | Lech Klekot | Leszek Skonka | Magdalenka, PRL-Bis |
Manowce | Marek Chrapan | Marian Baranski | Michnik Adam | Stanislaw
Tyminski | Stefan Kosiewski | Z Perspektywy Narodowej | Zbigniew Nowak |
Zbigniew Rolinski | apartheid syjonistyczny | dr.inz. Jan Czekajewski |
ludobójstwo / zaglada / genocide | prof.Zbigniew Dmochowski  RSS

piatek, 01 maja 2009
Eurospryciarze, trockistowska Miedzynarodówka Libertas, Grudniewski,
Sendecki

Grudniewski + Sendecki = Unia Lubelska Libertas 04:31
Znaczniki: Grudniewski
http://sowa-frankfurt.ning.com/video/grudniewski-sendecki-unia

[sowa]   Eurorspryciarze!
Pora na modlitwe i prace polityczna z Narodem Polskim

" jedno miejsce biorace, 11 miejsc dawajacych..." - to nie jest polityka i
nie jest jezyk polski.
To zulia, jezyk marginesu, zdegenerowanych srodowisk, które dla pieniedzy
zjednocza sie z Diablem
i jeszcze beda nazywac ten proceder madroscia.

Pora na modlitwe i prace polityczna z Narodem Polskim.

Szczesc Boze
Donat LUSK

     Eurospryciarze

Numer: 19/2009 (1374)
Szesc tysiecy zlotych dozywotniej emerytury za piec lat pracy. Maja do tego
prawo wszyscy europoslowie. W tym takze z Polski, tacy jak Pawel Piskorski,
Jerzy Buzek, Ryszard Czarnecki, Dariusz Ro- Rosati, Jacek Saryusz-Wolski czy
Marek Siwiec. Co prawda fundusz, który obracal m.in. ich skladkami, stracil
na spekulacyjnych inwestycjach 120 mln euro, jednak zgodnie z unijnym
prawem, strate te pokryja podatnicy. - To skandal. Kiedy zwykli obywatele
traca pieniadze, nikt im ich nie zwraca - komentowal Martin Schulz,
przewodniczacy Grupy Socjalistycznej w Parlamencie Europejskim.
W rozmowach z "Wprost" unijni parlamentarzysci podkreslaja, ze na swoja
emeryture sami odkladaja. Nie dodaja jednak, ze z ich pieniedzy pochodzi
tylko jedna trzecia skladki - 1200 euro miesiecznie. Pozostale 2400 euro
dokladaja im podatnicy. Co wiecej, te 1200 euro, które rzekomo sami
odkladaja, nie pochodzi z ich pensji, tylko z tzw. budzetu biura (o ce
expense allowance). Teoretycznie powinni je pózniej zwrócic, ale nikt nie
sprawdza, czy to robia.

http://www.wprost.pl/ar/160145/Eurospryciarze/

....Obydwie te Partie tych miare madrych moich propozycji nie przyjely bo
kazda myslale ze sama zawojuje swiat.
A swiat mozna zawojowc tylko w jednosci i madrosci a nie w glupocie i
rozbiciu.

gen Jan G. Grudniewski
  W tych wyborach polaczylismy 3 komitety wyborcze KW Polski Ruch
Uwlaszczeniowy, KW Ruch Patriotyczny, KW Zwiazek Slowianski i weszlismy
razem w czwarty komitet  KW Libertas.  Majac 12 swioich ludzi na listach
Libertasu.  W  tym 1- osoba  na miejscu bioracym.       2 miejsce na liscie
Libertasu w okregu Lubelskiego....

Po tym jak guru Libertas zaprosil Walese na sped do Wloch - na otwarcie
kampanii wyborczej obertasa do PE  - to z cala pewnoscia wyjdziecie na tym
OBERTASIE jak Zablocki na mydle, czego wam wszystkim zjednoczonym medrcom
zycze - no i przy tym udanej slizgawicy na tym mydle, ale uchowaj Panie Boze
od tego zjednoczenia Naród Polski.

Boguchwala A.D. 04.05.2009 r. - Józef Bizon.
-- -- - Original Message -- -- - From: prug@chello.pl