SOWA

Data: 2009-05-08 02:51:47
Autor: Panslavista
SOWA
gazeta wyborcza w Katowicach wycięła komentarze ujawniające przestępsto
popełnione przez Marka Mrozowskiego - żydowska solidarność złoczyńców nie
liczy się z gojami, wklejamy więc jeszcze raz:
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=760&w=94949648&a=95017031     no,
no
technika, techniki, technologie, tu i tam
      Kategorie: Wszystkie | Badania i Ekspertyzy | BeBook | Biuro Podawcze
| Będzin | Czeladź | DK2KWH | De-Mail | Dąbrowa Górnicza | IHK |
IT-Dienstleister des Landes Hessen | Interaktives Mobile TV | Katowice |
Kulturzentrum | Las Vegas | Lech Wałęsa, Gdańsk | Ministerstwo Spraw
Wewnętrznych i Administracji | Ministerstwo Sprawiedliwości | Mobile
Gaming - Spiele | MyBlogLog | Poglądy | Policja, UB | Sosnowiec | Stan
Tymiński | Surround- Audiotechnologien | Tomaszów Mazowiecki | Wielka
Polityka | Wielki Swiat | Wrocław | You Tube | blox | dolar | moblo |
podcast digital | presse - media | rozwadniacze, woda aukcyjna | software |
w mexyku | yasni | yur.TV  RSS

czwartek, 07 maja 2009
Prokuratura ma się zająć opłacaniem z Kasy Miasta przez Mrozowskiego firm
kolesiów (byłych SB-eków)

Komentarze do artykułu
Ludzie się bawili. Ochrona biła i kopała
Kopanie, bicie i zastraszanie. Tak zdaniem tych, którzy pojawili się w
niedzielę na Dniach Czeladzi wyglądała praca części ochroniarzy
zatrudnionych podczas imprezy.

Przeczytaj artykuł »

 video
Ludzie się bawili. Ochrona biła i kopała - Czeladź, burmistrz Marek
Mrozowski, KASA dla firmy kolegów z SB 02:35
Kopanie, bicie i zastraszanie. Tak zdaniem tych, którzy pojawili się w
niedzielę na Dniach Czelad... Znaczniki: SB, Mrozowski sowa 4 minut temu

Burmistrz Mrozowski dał KASE ochroniarzom !!!
Autor: reakcja   07.05.09, 11:26
Dodaj do ulubionych

Burmistrz Marek
Mrozowski opłaca już z Kasy Miasta Straż Miejską, która ma takie m.in.
zadania, jak pilnowanie porządku przy imprezach masowych.

Burmistrz Marek Mrozowski bezprawnie zatrudnił firmę ochroniarską do
zastraszania Polaków przy imprezie organizowanej na wolnym powietrzu w
ramach
tzw. Dni Czeladzi, czyli - jak zwykle - prywatnej propagandy burmistrza.

Nie pierwsze to nienormalne zachowanie burmistrza, bo jak widać na
załączonym
filmie Mrozowski zapłacił z Kasy Miasta za pomalowanie muszli koncertowej
bazgrołami (podobizna Niemena itp.), które przeszkadzać powinny przy
odbiorze
muzyki poważnej, klasycznej.

Chyba, że Mrozowski nie pomyślał, że Polacy mogą chcieć posłuchać Chopina na
wolnym powietrzu?

Prokuratura ma się zająć opłacaniem z Kasy Miasta przez Mrozowskiego firm
kolesiów (byłych SB-eków), które powołane są przecież w całej Polsce nie po
to, żeby bić Polaków jak na Zachodnim Brzegu, lecz po to, żeby pilnować
bezpieczeństwa dyskotek, handlu, dilerów itd.
ro.weblog.ro
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=760&w=94949648&a=94982277

11:50, reakcja , Czeladź
Link Dodaj komentarz »
http://nono.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

      Europa dwóch prędkości
      EU - zwei Geschwindigkeiten. Europäisches Magazin SOWA. Herausgegeben
von Stefan KOSIEWSKI, Frankfurt am Main   Kategorie: Wszystkie |
      Polnisches Kulturzentrum als Kooperationspartner | Rumänien | ????? -
Lwów - ????? - Lemberg | Ahnenforschumg | Auto - EU-Führerschein - prawo
jazdy | Bliski Wschód | Czechy/ Słowacja | EU-Lügen - obiecanki i normy
unijne | EURO 2012 | Gmina Piecki | Gruzja | International Corporate
Governance Network - Międzynarodówka Kapitalistyczna | Jörg HAIDER | Moskwa
| NATO - ASEAN | RKW Eschborn | Schweiz | Serbia | Ungarn - Słowacy na
Węgrzech | die Wahl - wybory | energie odnawialne - erneuerbare Energien |
in Brüssel | in Deutschland | in Polen | news - nowości | łagry i kacety
RSS

czwartek, 07 maja 2009
Liberałowie w Niemczech zainstalowali się na Facebooku - Strajk ostrzegawczy
  a.. Sowa Magazyn Europejski Liberałowie w Niemczech zainstalowali się na
FacebookuFDP vernetzt sich mit Facebook - Neue Kommentarfunktion online
Źródło: www.liberale.de Die Liberalen stellen ihre Vorreiterrolle im
Internet-Wahlkampf erneut unter Beweis: Als erste Partei in Deutschland
vernetzt die FDP ihre Internet-Seiten mit Facebook, dem weltweit größten
Social Network. „Wir öffnen uns damit der am schnellsten wachsenden
Community und unterstreichen damit unsere ... 18:05 · Skomentuj · Lubię to!
Nie lubię · Udostępnij

Sowa Magazyn Europejski Strajk ostrzegawczy 6 maja 2009 r - Związek Zawodowy
VERDI

Warnstreik : VERDI in Frankfurt am Main-Höchst am 6 05 2009
Źródło: www.youtube.com
sowa europäisches magazin Die Aktion am 6.05.2009 in Frankfurt-Höchst wurde
im Internet nicht angekündigt:
http://www.chancen-foerdern.de/erfahrungen-protestieren-aktionen/aktionen
trotzdem/ a mimo to ... 00:41 · Skomentuj · Lubię to! Nie lubię · Udostępnij
21:23, lech.walesa1 , in Deutschland
Link Dodaj komentarz »
http://eu.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Česko , Slovensko
NAROD MA PRAVO SE BRANIT
      Kategorie: Wszystkie | KOZY - Milkovice | AGORA | Bratři Mašínové,
Milan Paumer | Claudie Nikolajenková | Czech Footbag | Eva Clarowa | Forum
Angažovaných Křesťanů | Fragmenty | František Cigánek | František Všetička |
Fórum života | Hnuti za přímou demokracii | Ivo Dokoupil - Jaroslav Luner |
Jan Baran | Jan Pataky | Jana Tutková (CBR) | Jaroslav Hutka | Jirí Vanek |
Jozef Paluch | Jozef Rydlo | KORUNA ČESKÁ | Karel KRYL | Ladislav Jakl |
Martin Věchet | Miroslav Václavek | Pastor bonus | Pavel Zvěřina | Petr
Cibulka | Robin K. Hajek | Ross Hedvicek | Svetové združenie bývalých
československých politických väzňov - SZCSPV-SR | Tomás Konc | URAN | USSU |
Vaskovic Jozef | Veronika Valdová & Jan Beneš | Vladimir Pavlik | case of
Vladimir Hučin | czeski Partner | do stolicy Czech - Pragi | exil | for
USrael | narod ma pravo se branit | news - info | portál české literatury -
niemieckie i polskie wiersze | sowáci | Únia mužov Slovenska - Hnutie pre
rodinu | Ústav pamäti národa  RSS

czwartek, 07 maja 2009
KREYSONFEST 2009, který se uskuteční na podporu naší petice: "Na komunisty
si zvykat nechceme"

      Od Česko , Slovensko

      Vážení petenti petice "Na komunisty si zvykat nechceme",

      rádi bychom Vás pozvali na koncertní turné KREYSONFEST 2009, který se
uskuteční
      na podporu naší petice.

      KREYSONFEST 2009

      Termíny a místa konání koncertů:

      PÁ 8.5. Jihlava
      SO 9.5. Zlín
      ST 13.5. Praha
      ČT 14.5. Ostrava
      PÁ 15.5. Mušov

      Kreyson v květnu vyráží na společné koncertní turné s přední českou
rockovou
      kapelou Doga! Obě kapely slovy svých leaderů - jak Ládi Křížka tak
Romana "Izzi"
      Izaiáše chtějí podpořit petici "Na komunisty si zvykat nechceme!"
      (www.viteznyunor.cz), ke které budou moci účastníci koncertů připojit
svůj
      podpis přímo na místě koncertu. Petici podepsalo již více než 66 000
občanů
      České republiky.

      "Je pro mne nepochopitelnou skutečností, že 20 let po pádu komunismu v
této zemi
      mohou vzniknout v krajích koalice této totalitní strany se sociálními
      demokraty", řekl Roman Izzi Izaiáš. A Láďa Křížek dodává - "I když
jsme tour
      připravovali již delší dobu, uskuteční se v době, kdy je hlavní
myšlenka tour
      velmi aktuální. Lidi zapomínaj a na tour bychom chtěli také vyjádřit
poctu Karlu
      Krylovi - bojovníku proti komunismu coververzí jeho skladby Salome.
Fotografie
      Jindřicha Štreita, předního českého fotografa, jsme připravili i na
premiéru
      videoklipu této písně".

      KREYSON
      Kapela Kreyson v čele s Ladislavem Křížkem patří ke stálicím české
hudební
      scény. Na svém kontě má více než 500 000 prodaných hudebních nosičů. V
květnu
      2009 vychází v USA deska "Best of Kreyson 2009"!

      DOGA
      Ostravská skupina není v českém hudebním světě žádným nováčkem. Letos
oslaví své
      jednadvacáté výročí vzniku. V roce 1992 vyhráli celostátní soutěž
Zlatý Ambrož,
      díky čemuž mohli natočit svou první desku. Od té doby vydali ještě
dalších šest,
      právě vychází sedmá řadovka s názvem Karikatury a k dvacátým
"narozeninám" jim
      vyšla i kniha "20 let dogové závislosti". Doga je složena ze čtyř
členů - Izzi
      (zpěvák a stěžejní autor Dogy), Mrňus, Lumos a Pepsi.

      Speciálním hostem turné je hardrocková kapela Nobody Knows.

      NOBODY KNOWS
      Libereckou kapelu založil v roce 2003 zpěvák Lessy. Jejich tvorbu
ovlivňuje
      taková klasika, jakou je například Black Sabbath či Kiss. Jejich
skladby jsou
      plné energie a nasazení, vokální schopnost všech členů je zřejmá na
první
      poslech. Nobody Knows mají v současné době tři členy, a to Lessyho
(kytara,
      zpěv), Tommyho Rocka (bicí, zpěv) a Stanleyho G (basa, zpěv). S
kapelou Kreyson
      mají zkušenosti, vystupovali s nimi už během turné v roce 2008.

      Bližší informace na http://www.petarda.cz/kreysonfest-2009

      S pozdravem
      Jan Jakob
      člen petičního výboru