SOWA

Data: 2009-05-09 07:03:23
Autor: Panslavista
SOWA
Zbierzmy 500 tysięcy podpisów i przeprowadźmy ogólnopolskie referendum w
celu rozwiązania Polskiego Związku Piłki Nożnej.
      Arbeit, job, praca w EU- UE, USA
      MAMON
            Kategorie: Wszystkie | Bez lichwy i podatków | Arbeitssklaverei
| BRD | C | Darmstadt | EU-Richtlinie | Grundeinkommen | Jelenia Góra |
Kryzys | Poradnik - ein Ratgeber | REIMAHG | Suzuki | US | Warschau - EU -
PL | die Christen | internet | job | nasze Judaica | o kulcie Mammona |
Česko , Slovensko  RSS

      piątek, 08 maja 2009
      podivejte se na fotky z Chicaga... Amerykanie protestują przeciwko
Obamie!

       Jsem si jist, ze vam ceske noviny, tak jako nase komunisticke CNN a
NBC vali kliny do hlavy o tom, jak je Obama popularni a dokonce ho jeden
slabsi na hlavu pohladil po hlave v Praze. Opak je pravdou - Americani si
zacinaji uvedomovat, ze s Obamou si prdli do gati... podivejte se na fotky z
Chicaga...

      -- -- - Original Message -- -- -       From: "Ross Hedvicek" <ross@scanlon.im1.net>
        Wednesday, Jan 28, 2009

      Tekla Stańczyk: Barack i Debora
      (67 downloads)

      Download this episode (1 min)
Dobry film dzisiaj Niemcy puścili, o terrorystach żydowskich w Palestynie. W
głównej roli bohaterskiego bojowca młody Paul Newman, którego ojciec Barak
Ben Kanaan miał na imię akurat jak biblijny Barak, syn Abinoama.

      Film wszedł na ekrany w 1960 roku, a 4 sierpnia 1961 roku Stanley Ann
Dunham (tj. Stanisława Anna), niewierząca a piękna jak Debora urodziła syna
i długo się nie zastanawiając dała mu imię: Barack, po ojcu Obama.

      Z Frankfurtu nad Menem czytał
      Stefan Kosiewski
      http://debora.notlong.com

      http://kulturalny.blox.pl/2009/01/Tekla-Stanczyk-Barak-i-Debora.html

      foto: wikipedia
      Posted by sowa at 4:29 PM |

http://sowa.mypodcast.com/2009/01/Tekla_Staczyk_Barack_i_Debora-178517.html
http://sowa.mypodcast.com
http://job.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

      Europa dwóch prędkości
      EU - zwei Geschwindigkeiten. Europäisches Magazin SOWA. Herausgegeben
von Stefan KOSIEWSKI, Frankfurt am Main    Kategorie: Wszystkie |
      Polnisches Kulturzentrum als Kooperationspartner | Rumänien | ????? -
Lwów - ????? - Lemberg | Ahnenforschumg | Auto - EU-Führerschein - prawo
jazdy | Bliski Wschód | Czechy/ Słowacja | EU-Lügen - obiecanki i normy
unijne | EURO 2012 | Gmina Piecki | Gruzja | International Corporate
Governance Network - Międzynarodówka Kapitalistyczna | Jörg HAIDER | Moskwa
| NATO - ASEAN | RKW Eschborn | Schweiz | Serbia | Ungarn - Słowacy na
Węgrzech | die Wahl - wybory | energie odnawialne - erneuerbare Energien |
in Brüssel | in Deutschland | in Polen | news - nowości | łagry i kacety
RSS

sobota, 09 maja 2009
Eurospryciarze: Mundek Wysocki, Grudniewski, Ganley, Piskorski, Buzek,
Czarnecki, Rsati, Wolski-Sarjusz, Siwiec-pseudopapież

     Eurospryciarze

Numer: 19/2009 (1374)

Sześć tysięcy złotych dożywotniej emerytury za pięć lat pracy. Mają do tego
prawo wszyscy europosłowie. W tym także z Polski, tacy jak Paweł Piskorski,
Jerzy Buzek, Ryszard Czarnecki, Dariusz Ro- Rosati, Jacek Saryusz-Wolski czy
Marek Siwiec. Co prawda fundusz, który obracał m.in. ich składkami, stracił
na spekulacyjnych inwestycjach 120 mln euro, jednak zgodnie z unijnym
prawem, stratę tę pokryją podatnicy. – To skandal. Kiedy zwykli obywatele
tracą pieniądze, nikt im ich nie zwraca – komentował Martin Schulz,
przewodniczący Grupy Socjalistycznej w Parlamencie Europejskim.
Powrót do treści
~gen Jan G. Grudniewski napisał(a):
Libertas nie ma przewodniczacego w Polsce, Libertas nie ma programu dla
Polski Declan Ganley W roku 1992 pracował jako doradca ekonomiczny rządu
Łotewskiego, oraz jako doradca w sprawach ekonomicznych lokalnego rządu
Vologdy (Rosja) w latach 1995-96.
http://opozycja.blox.pl/2009/05/Grudniewski-Ganley-KGB-miliony-i-Libertas.html

2009-05-08 21:26

-- -- - Original Message -- -- - From: Krzysztof Pytel
Data: 2009-05-09 07:08:11
Autor: Panslavista
SOWA

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci

Zbierzmy 500 tysięcy podpisów i przeprowadźmy ogólnopolskie referendum w
celu rozwiązania Polskiego Związku Piłki Nożnej.

    Dobre, ale lepiej zmieńmy konstytucję i wbudujmy w ni± JOW. WyjdĽmy z
UE, która okazała się bardziej żarłoczna niż RWPG - tamta przynajmniej
budowała w Polsce zakłady pracy, aby ludzie mogli sk±po, bo sk±po, żyć.
Wyjebmy tzw "klasę polityczn±" obcego autoramentu. Polacy nie gęsi i
własnych polityków, posłów i senatorów mieć mog±.

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!

SOWA