SOWA

Data: 2009-05-13 18:21:14
Autor: Panslavista
SOWA
      Jan KOBYLANSKI - USOPAL - Polonia - WOLNA POLSKA
      sobota, 09 maja 2009
      9 maja Fiesta de la Constitucion Polaca "Estaremos presentes con
nuestro stand en la Asociacion Polaca de Cordoba"

      Sowa Magazyn Europejski Fiesta de la Constitucion Polaca
      "Estaremos presentes con nuestro stand en la Asociacion Polaca de
Cordoba"

      Oberek
      Czas trwania::1:10

      5 minutes ago · Skomentuj · Lubie to! Nie lubie · Udostepnij

      Balet Krakus de Córdoba en la Colonia Polaca -Lagranja
      13 maja 05:42

      sowa-frankfurt.ning.com

      Jose zaprasza cie jutrzejsze "Fiesta de  la Constitucion Polaca".

      Wydarzenie: Fiesta de  la Constitucion Polaca
             "Estaremos presentes con nuestro stand en la Asociacion Polaca
de Cordoba"
      Rodzaj wydarzenia: Club Party
      Organizator: Colonia Polaca PMS LaGranja - Córdoba -  Abierta todo el
ano
      Czas rozpoczecia: Jutro, 9 maja o 21:00
      Czas zakonczenia: Jutro, 9 maja o 23:50
      Miejsce: Asociacion Polaca de Córdoba

      Aby wyswietlic szczególy wydarzenia i odpowiedziec na zaproszenie,
kliknij ponizszy link:

http://www.facebook.com/n/?event.php&eid=95698309918&mid=6eb521G49a5fa15G25bd73G7