SOWA

Data: 2009-05-14 18:05:47
Autor: Panslavista
SOWA
      Kaczyński i Tusk mogą sobie składać kwiatki 4 czerwca w Magdalence.
Nie mają prawa robić hucpy w miejscu martyrologii Polaków!

Profanacja pomnika Profesorów Lwowskich
      jung
      Barcelona, Beijing, Bensheim, Berlin, Biała Rawska, Białystok, Bonn,
Buenos Aires, Cordoba, Czeladź, Frankfurt am Main, Góra św. Anny, Hamburg,
Hannover, Helsinki, Hohenheim, Kraków, Las Vegas, Łódź, Malbork, Mejszagoła,
Montreal, München, New York, Nowa Huta, Nowa Ruda, Philadelphia, PA, Praha,
Ratingen Rawka, Reims, Sosnowiec, Strzelin, Tarnów, Tel Aviv, Tomaszów
Mazowiecki, Vienna, Warszawa, Wrocław, Zakopane, Zawoja, Złotów, Żory
                  Kategorie: Wszystkie | 2. Sozialforum 2007 | Biała Rawska
| Chiny | Fellowweb | Journalisten | Polonia | Rawa Blues | Rawka | Schüler
machen Theater | Suzuki | US | Universe - Mirek Breguła | Zirkus | chess -
das Schachspiel - szachy | eine Welt - jeden świat | footbag - zośka | nasza
klasa | news | prezentacje, fotos | sport | Żory | światowo, międzynarodowo
RSS

            czwartek, 14 maja 2009
            Fiesta de la Constitucion Polaca
            Sowa Magazyn Europejski Fiesta

            Fiesta de la Constitucion Polaca 03may09- Buenos Aires - Arg
            Reencuentro de la Gente del verano 09 y amigos de facebook tb!
            Przez:Jose Pipek Bielewicz

            21:58 · Skomentuj · Lubię to! Nie lubię · Udostępnij Ty to
lubisz.

            Sowa Magazyn Europejski 9. Maja 2009 r. Polacy w Argentynie
             video
            Fiesta de la Constitucion Polaca en Córdoba Capiiiital
            Cantando el Himno Polaco en el salón principal de la Asociación
Polaca de Córdoba - Argentina
            Czas trwania::0:33

            15:35 · Skomentuj · Lubię to! Nie lubię · Udostępnij
            http://usopal.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?543568

            20:57, kultur , Polonia
            Link Dodaj komentarz »
            http://nowaruda.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

            Opozycja Pozaparlamentarna
            w stosunku do żydokracji, żydołaków, żydokomuny i żydokorowców
                        Kategorie: Wszystkie | Andrzej Marszałkowski |
Bogusław Maśliński | Bohdan Poręba | Edward Makowiecki | Elżbieta Adach |
Grzegorz Niedźwiecki | Jan Grudniewski | Janusz Piechociński | Jerzy
Kowalski | Józef Bizoń | Kazimierz J. Węgrzyn | Kazimierz Styrna | Kazimierz
Switoń | Krzysztof Cierpisz | Krzysztof Pytel | Lech Klekot | Leszek Skonka
| Magdalenka, PRL-Bis | Manowce | Marek Chrapan | Marian Barański | Michnik
Adam | Stanisław Tymiński | Stefan Kosiewski | Z Perspektywy Narodowej |
Zbigniew Nowak | Zbigniew Roliński | apartheid syjonistyczny | dr.inż. Jan
Czekajewski | ludobójstwo / zagłada / genocide | prof.Zbigniew Dmochowski
RSS

                  czwartek, 14 maja 2009
                   Kaczyński i Tusk mogą sobie składać kwiatki 4 czerwca w
Magdalence. Nie mają prawa robić hucpy w miejscu martyrologii Polaków!

                        Od PKN

                  Pod pomnikiem pamięci Polaków zamordowanych w 1970 r.
przez narzuconą Polsce, komunistyczną władzę, chcą składać kwiatki 4 czerwca
2009 r.  przedstawiciele władzy wywodzącej się ze zbrodniczego paktu  w
Magdalence z Jaruzelskim i z Kiszczakiem.

                  4 czerwca 1989 r. był dniem triumfu oszustów, fałszu i
zakłamania. Udawanego, rzekomego zwycięstwa w spektaklu tzw. wyborów do
Sejmu Kontraktowego. To była zwykła, żydowska hucpa.

                  4 czerwca 2009 r. prezydent Kaczyński i premier Tusk mogą
sobie składać kwiatki dla upamiętnienia tamtego sukcesu, ale w Magdalence, a
nie pod pomnikiem postawionym dla uczczenia Polaków zamordowanych w grudniu
1970 r. przez żydokomunistów.

                  4 czerwca 2009 r.  Wałęsa, Michnik, Jaruzelski, Urban,
Kiszczak, Rydzyk i Gwiazda nie mają prawa urządzać hucpy w miejscu
martyrologii Narodu Polskiego.

                  Nie ma prawa świętować 20. rocznicy haniebnego cyrku żaden
ksiądz, żaden biskup katolicki. Polacy nie biorą udziału w takich cudzych
świętach.

                  kulturzentrum.wrzuta.pl

                  04:13, reakcja , ludobójstwo / zagłada / genocide
                  Link

            http://opozycja.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      jung
      jung Kategorie: Wszystkie | Berlin - Alte Pianofabrik | Berlin - Der
Grüne Salon | Berlin - SAKAMOTO | Bund der Deutschen Katholischen Jugend |
Chiny | Cottbus - Alte Chemiefabrik | Forschung | German-Foreign-Policy |
Howard Carpendale | Impressum - SOWA | Jerzy Wierzchowski | KAV - Frankut am
Main | Menschen mit Körperbehinderung | Mexico - Jerzy Skoryna | Michał
Kosciuszko - Suzuki | Michelle Conner | Milkovice - Kozy | Najwyższa Izba
Kontroli | Przewodniczący Rady Miasta Czeladź | Rząd w Warszawie |
Schlesisches Museum zu Görlitz | Silny Naród Polski | USA | Uni - Studia |
Zydzi | chess | do Księdza, Rabina, Pastora | niewierzący | tu i tam  RSS

środa, 13 maja 2009
Pekin, 18.05.2009 Krystyna Man Li Szczepańska, piano and Ewa Warta-Śmietana,
sopran. Forbidden City Concert Hall, 19*30

????——??·????????????
Man Li Szczepańska z muzyką Chopina w Chinach

http://jj.blox.pl/2009/05/Man-Li-Szczepanska-z-muzyka-Chopina-w-Chinach.html
20:54, kultur , Chiny
Link Dodaj komentarz »
http://jung.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Schach
            Kategorie: Wszystkie | 17. Frankfurter Schulschachturnier
"Hibbdebach-Dribbdebach" 2007. | Arcymistrz Bartłomiej MACIEJA | Bożena
Pytel | Eltville | Frankfurt-Unterliederbach | Hessische
Jugendeinzelmeisterschaften - Bad Homburg | Hessischer Schachturnier Pokal |
MMS Krzysztof Pytel Francja | Mistrzostwa Europa | Mistrzostwa Polski |
Mistrzostwa Swiata | Olimpiada Szachowa | Personalabteilung | Polonia |
Puchar Swiata w Szachach | S. V. Oberursel / Taunus | Schachturnier | meine
Fotos  RSS

      środa, 13 maja 2009
      Krzysztof Pytel ma urodziny
       <<kliknij, żeby powiekszyć

      Send on birthday (May 15, 2009)
      http://mysowa.blog.de/2008/10/11/champagne-ruinart-4857001

      18:02, kulturzentrum , MMS Krzysztof Pytel Francja
      Link Dodaj komentarz »

http://schach.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

protokół kulturalny
Polnisches Kulturzentrum e.V. in Frankfurt am Main
            Kategorie: Wszystkie | AKANT | Adam Lizakowski | Autoren -
Literatur | Bohdan Poręba | Bücher - książki | Chiny | Chopin | Classik Kult
| Dankhaus - Niemcy w USA | Deutsches-Polen Institut | Die Romanfabrik |
Domfestspiele St. Blasien | France | Giertych | Heinrich Heine | Helmut
Schmidt | Hessens Partnerregion Wielkopolska | Hiperrealizm | Jerzy
Grupiński | Karolina Jakubowska | Katyń - Andrzej Wajda | Krzysztof
Gąsiorowski | Lech Klekot | Lech Kowalski | Lesung, Veranstaltung |
Literaturübersetzer | Maksymilian Biskupski | Manfred Hainz Rogalski | NOBEL
| New Jersey | Oper | Ostsee-Akademie | P.E.N. | Podiumsdiskussion |
Podstawy Narodowe | Poznań | PresseClub München e.V. | Remigiusz Dulko |
SLAM POEtry | SOKOLNIKI | Sakamoto | Slovak Union of Artist - Únia
slovenských spisovateľov, umelcov a kultúrnych tvorcov | Stanisław Krawczyk
| Stanisław Srokowski | Stefan Kosiewski | Tabor | Theatre | Václav Klaus |
ZPAP | Zbigniew Herbert | Zeitschrift | Zydzi w Polsce | Złoczyńcy i
Zabytki, pod ochorną | arka | arte | artyści - foto - sztuka - video |
broadrippleart | die Rundfunk Orchester und Chöre | documenta, Kunsthalle
Fridericianum | film | goEast Wiesbaden | jazz | jewish | muzeum | pobocza |
sZAFa  RSS

      czwartek, 14 maja 2009
      P.E.N. Jahrestagung beginnt in Görlitz

            Kunstministerin Dr. Eva-Maria Stange: "Politik kann das, was
Schriftstellerinnen und Schriftsteller machen, nicht ersetzen"

            "Politik kann das, was Schriftstellerinnen und Schriftsteller
leisten, nicht ersetzen. Schriftsteller können schreibend Brücken bauen, wo
die Politik noch nach Worten sucht", sagte Sachsens Staatsministerin für
Wissenschaft und Kunst, Dr. Eva-Maria Stange, heute im Vorfeld der Eröffnung
der P.E.N Jahrestagung in Görlitz. Politik könne aber dazu beitragen,
Rahmenbedingungen zu verbessern. Der Freistaat Sachsen verstehe sich als
Land reicher Kultur und sei sich der Verantwortung um die Pflege und die
Weiterentwicklung dessen, worauf dieser Ruf sich gründe, wohl bewusst. Dies
zeige sich unter anderem am sächsischen Kulturraumgesetz, das sich bewährt
habe und nun zeitlich unbegrenzt gelte. Die Staatsregierung setze im Rahmen
des Kulturraumgesetzes jährlich 86,7 Millionen Euro ein, um regional
bedeutsame Kultur zu fördern. Dies werde von den in den ländlichen
Kulturräumen zusammenarbeitenden Landkreisen um jeweils mindestens noch
einmal die Hälfte ihres Anteils ergänzt. "Die Entscheidungen, was zu fördern
ist, fällt vor Ort. So konnte die Finanzierung der überaus reichen
sächsischen Kultur auch außerhalb der großen Städte dauerhaft auf sichere
Füße gestellt werden."

            Die Kunstministerin verwies auch auf das Leipziger
Literaturinstitut als einzige universitäre deutsche Ausbildungsstätte für
Schriftstellerinnen und Schriftsteller als einen frappierenden Beweis dafür,
dass Dichtkunst lehrbar sei – Talent und Engagement vorausgesetzt.

            Das P.E.N.* Zentrum Deutschland tritt in der Zeit vom 14. bis
zum 17. Mai unter dem Motto: "Schreibend Brücken bauen" zu seiner
Jahrestagung in Görlitz zusammen. Neben öffentlichen Diskussionen und
Lesungen, unter anderem gemeinsam mit polnischen Autoren, wird es auch
Lesungen an Schulen geben.

            *Die Abkürzung P.E.N, die auf Englisch zugleich
"(Schreib-)Feder" bedeutet, entsteht aus den englischen Worten "Poets,
Essayists, Novelists"
            -- -- - Original Message -- -- -             From: medienservice@egov.sachsen.de