SOWA

Data: 2009-05-19 15:19:08
Autor: Panslavista
SOWA
Stan David Ligoń: Czy Traktat Lizboński może być miły Bogu? NEIN zur
EU-Diktatur!
   sowa

  a.. Stona główna
  b.. Uczestnicy
  c.. Zdjęcia
  d.. Wideo
  e.. Forum
  a.. Wszystkie dyskusje

Stan David Ligoń: Czy Traktat Lizboński może być miły Bogu? NEIN zur
EU-Diktatur!
  a.. Wysłane przez użytkownika sowa w dniu Maj 19, 2009 o 22:21

EU-Vertrag bedeutet neue Diktatur!

Traktat Lizboński oznacza dla Europy nową, oligarchiczną dyktaturę!

Oligarchię w Rzeczypospolitej Polskiej oraz we wszystkich innych państwach
powstałych z rozpadu Układu Warszawskiego stanowi niewielka grupa ludzi
wywodzących się z elit żydokomunistycznych.

Ci ludzie zagarnęli dla siebie i dla swoich rodzin majątek narodów pośród
których żyją pod przybraną, cudzą tożsamością. Do swojego zaistnienia w
postaci oligarchii wykorzystali oni cały aparat organizacjny i techniczny
tajnych służb specjalnych (KGB, SB, Stasi, StB i innych), który wzmocnili
strukturami mafijnymi. Upodlili dostojników wszystkich bez wyjątku wyznań
religijnych, a grupy osób wykształconych, inteligencję zamienili w posłuszne
im bydło.

Teheran, Jałta, Poczdam i Lizbona to kolejne ogniwa w łańcuchu zniewolenia
narodów Europy przez oświeconych złotym blaskiem Mamony wyznawców
Diabelskiej Sztuki Nowego Porządku Swiata.

Czy była zgoda mądrych i dobrych ludzi na oddanie w bolszewicką, sowiecką
niewolę chrześcijańskich Narodów Europy? Czy była zgoda mądrych i dobrych
ludzi na zbrojną inwazję bezbożnych, komunistycznych Chin na pokojowy od
stuleci Tybet?

Antysłowiańska agresja Zachodu na Bałkanach tak jak i permanentna wojna na
wszystkich frontach świata są dziełem globalistycznej oligarchii.

Apartheid syjonistyczny w Palestynie oraz mafijny kryptosyjonizm w Europie
to takie samo bezbożne panowanie jednych nad drugimi, nowa feudalizacja,
zagłada cywilizacji europejskiej.

Mądrzy i dobrzy Ludzie, sprawiedliwi pośród sprawiedliwych świata powiedzcie
sami, czy taka Jałta, Teheran i Lizbona mogą być miłe Panu Bogu?

Stan David Ligoń

http://eu.blox.pl/2009/05/Stan-David-Ligon-Czy-Traktat-Lizbonski-mo...

Nein zur EU-Diktatur!

2008-04_Bro_EU-Diktatur_bunt.pdf

Sehr geehrter Herr Kosiewski,

die Finanzkrise fordert ihren Tribut. Die Regierungen wollen jetzt die
Gelder, die sie im Bankensektor verbrannt haben, durch Einsparungen im
Gesundheitswesen ausgleichen. Angesichts einer drohenden Pandemie müssen wir
das Gesundheitswesen aufbauen und nicht in den Bankrott treiben.

Ärzte werden in den kommenden Tagen streiken. Wir haben eine Erklärung von
Dr.med Wolfgang Lillge, Vorsitzender der BüSo-Berlin und des Club of
Life,"Erst kommen die Menschen! Gemeinwohl vor Finanzinteressen"
vorbereitet. Sie werden Sie in Kürze hier finden:
http://bueso.de/publikationen . Bringen Sie diese Erklärung Ihren Ärzten. In
den nächsten Tagen werden weitere Flugblätter folgen.

Mit freundlichen Grüßen
Barbara Spahn
0611-7365353
Sent: Monday, May 18, 2009 10:17 PM
Subject: "Erst kommen die Menschen!"
http://sowa-frankfurt.ning.com/video/scheitert-amerika-an-obamas
http://sowa-frankfurt.ning.com/video/solidarnosc-na-rzecz-powolania
Znaczniki: büso, eu-diktatur, kosiewski, ligoń, spahn

Udostępnij
  Załączniki:
    a..  EU-Vertrag bedeutet neue Diktatur!.pdf, 4.7 MB
  ˇ Odpowiedz na to

http://sowa-frankfurt.ning.com/forum/topics/stan-david-ligon-czy-traktat

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Chytrze bydlą z Pany kmiecie. Dialog ekumeniczny: Wawrylak, Andrea Re: ocena
Twa zbyt pochopna
  a.. Wysłane przez użytkownika sowa w dniu Maj 19, 2009 o 13:37
  b.. Wyświetl Mój blog

"Waw. A." de.fect@interia.eu

żyd zdefektowany,
przez siebie samego de.fectem nazwany,
czyż to Israela Ambasador namaszczany
ostatkiem sil na nadeslanym przez żyda zdjęciu?

czy Szewach Weiss widział choć raz, na oczy Staszów?
Carcasonne w Kieleckiem, żydowskie miasto,
gdzie nasza konnica ze szczękiem pałaszów,
z wesołym okrzykiem, ruszyła w bój szykiem...

sowa
ps.
poglądów nie zmieniam łatwo, bo:

1. czy jest coś dobrego w biadoleniu mężczyzny, cienkim jak dziecka śpiew:
mało nas, mało nas do pieczenia chleba...
2. czy nie trzeba się jeszcze za dlonie z dorosłymi Polakami chwytać?
Przyjaciół dobrać do kółeczka, mądrzejszych od siebie, jeżeli szuka się
rady, pomocy dla Narodu w najwyższej potrzebie?
3. Czy zabrania ktoś chętnemu przyłączyć się na ten przykład do Switonia? Ze
Staszowa do Oświęcimia koniem w pół dnia, adres Switonia w internecie; tu
założenia, statut organizacji: http://www.jesusclick.net/blogs/mariak
3. Bień jest miasteczko w gminie Stąporków, do 1939 roku żydoskie jak
Staszów. Czy szukał dla siebie daleko nazwiska pozbawiony fantazji żyd z
małego miasteczka, sztetla: Rakowski, Opolski, Czajkowski, Przysucha, Bień?
4. Lista żydów zamordowanych w Katyniu przez swoich z NKWD jest długa
http://magazyn.blog.de/2008/08
długa i cierpka jest nienawiść żydokomunisty do żyda, który włożył polski
mundur po to, by swoich, bolszewików zabijać. Wspomnij wszak, czyż Mojżesz
nie kazał takich za odstępstwo do nogi wybijać?

sowa-frankfurt