SOWA

Data: 2009-05-22 06:09:45
Autor: Panslavista
SOWA
MÓJ  KOMENTARZ:
Eudioci wszedzie opluwaja tych, którzy widza prawde o UE...

      ..., ze prezident Klaus je agentem Ruska a budou pozadovat, aby
ratifikoval Lisabonskou smlouvu    KONSERWATYSTA

      od 1999 jako biuletyn Konserwatysta Malopolski ISSN 1773-3946
            Kategorie: Wszystkie | Konzervativní koalice | Andrzej Ruraz -
Lipinski | Arcybiskup Zygmunt Szczesny Felinski | Bücher - ksiazki |
Chrzescijanie Ewangeliczni | Dr. Adam Wielomski | Frantisek Bednár-SR |
Grzegorz Niedzwiecki | Impressum - Kontakt | Ing. Lubomír Balvín | Instytut
Edukacji Narodowej | Inz. Jerzy Skoryna - Meksyk | Janusz Górzynski |
Jedrzej Dmowski | Józef Siwinski | Komitet EWO - Akcja Polska |
Konzervativni Demokrati Slovenska | Konzervativni Strana | Krzysztof
Cierpisz: Jedrzej GIERTYCH | Manifest "The Next Conservatism" zverejnený v
The American Conservative c. 3/2007 | Marek Olzynski | Mgr inz. Józef Bizon
| Nuncjusz Apostolski w Polsce | O. Dr. Franciszek Szajer, OFM | Pastor
Bonus | Podstawy Narodowe | Prof. Jacek Bartyzel | Prof. dr hab. inz. Jan
Szarlinski | Prof. dr hab. inz. Zbigniew Dmochowski | Prof.dr hab.inz.
Wlodzimierz Bojarski | Stanislaw Bulza | Stefan Kosiewski | StefanDetko |
The Malbork Castle Museum | Vladimír Pavlík | Václav Klaus | Václav Lamr |
Witold Filipowicz | Witold Tomczak | Zdzislaw Podkanski | czas na normalnosc
| dr hab. Leslaw Michnowski | godnosc, wolnosc, wlasnosc | hnutie pre rodinu
| konserwatyzm | ks. Witold Józef Kowalów, Krzysztof Madel SJ | manowce, TW
| pplk rez. Edward Makowiecki | silva rerum | w doborowej stawce
wolnomularzy | zawsze wierni  RSS

      piatek, 22 maja 2009
      POCEMU?

      Proc dlouhodobe zastáváte ruské zájmy, a to i ve chvíli, kdy jsou v
rozporu se zásadními demokratickými principy?

      Proc jste prevzal Puskinovu medaili za sírení a studium ruského
jazyka, uchování kulturního dedictví a sblizování mezi obema národy spolecne
se strujci krvavého masakru na námestí Nebeského klidu - bývalým generálním
tajemníkem ÚV KS Cíny Tisang Ce-minem, nekdejsím predsedou cínské vlády Li
Pchengem nebo  cínským ministrem obrany Cchao Kang-cchuanem?

      Proc jste nikdy, jako demokrat za kterého se pokládáte, aktivne
nevystoupil proti zlocinému komunistickému rezimu?

      Proc jste se nikdy neodhodlal ke kritice Vladimíra Putina, a to ani v
dobe Cecenské války?

      Proc obhajujete vpád Ruska do Gruzie?

      Proc hájíte ruský pohled na balkánskou krizi?

      Proc nezvládáte prosazovat zahranicní politiku v souladu s ceskou
diplomacií?

      Proc vase knihy sponzorují rustí podnikatelé prímo propojení s Kremlel
a vyvíjející aktivitu na nasem trhu?

      Proc aktivisticky odmítáte podepsat Lisabonskou smlouvu?

      Proc jste proti eurozatykaci na zlocince?

      Proc jste se, mozná snad jen pasivne, podílel na pádu nelevicové
vlády?

      Proc se v této vyhrocené dobe aktivne podílíte na rozstepení pravice?

      Proc nerespektujete Ústavu CR a Ústavní soud?

      Proc tak aktivisticky vstupujete do debat o globálním oteplování a
architekture Prahy, prestoze jste v techto oborech amatér?

      Proc tak casto vyuzíváte post prezidenta k vyjadrování svých
narcisistních postoju?

      Proc nevíte, ze existuje rozdíl mezi cistým a spinavým spodním
prádlem?

      Proc máte nejradsi Völkle?

      Proc to sakra vsechno deláte?

      Vázení prátelé,
      vzhledem k narustajícímu poctu otazníku nad nezodpovedným jednáním
pana prezidenta Václava Klause, jsme si dovolili sestavit seznam nekolika
doposud nezodpovezených otázek, na které se zeptáme formou happeningu 21. 5.
09 v 16:30 na Hradcanském námestí.
      David Cerný, Václav Marhoul, Martin Kotas, Hedvika Docekalová, David
Koller, Jan Machácek, Martin C. Putna, Ondrej Neff, Petr Zelenka, Jan
Hrebejk, Eva Holubová, Jirí Boudník, Tereza Brdecková a dalsí.
http://pocemu.net/

        a..
        Stefan Kosiewski: aurora
        dokonanego przez uzytkownika sowa

      Omluva: akce na Hradcanech se koná dnes. (mail prisel vcera v noci  a
proto ta chyba v textu)

      Pozor!

      Vsichni vlastenci dnes na Hradcany!!!

      Dnes, 21. 5.2009, se na Hradcanském námestí od 16:30 koná provokace
"ceské" kulturní fronty pod vedením herecky Holubové a výtvarníka Cerného,
nazvaná "Pocemu". Organizátori tvrdí, ze prezident Klaus je agentem Ruska a
budou pozadovat, aby ratifikoval Lisabonskou smlouvu (viz napr. zde:
http://kultura.idnes.cz/proc-se-lisate-k-rusku-zeptaji-se-umelci-na-happeningu-klause-p57-/filmvideo.asp?c=A090519_143104_filmvideo_jaz)
Vzhledem k zamerení organizátoru akce je jisté, ze o novináre a televizní
stáby nebude nouze. Sdruzení D.O.S.T hodlá na témze míste v tu samou hodinu
usporádat protiakci. Nemáte-li dnes nic neodkladného, prijdte, prosím,
podporit Petra Bahníka, Frantiska Cervenku a dalsí vlastence (budou mít
transparenty, tak je snadno najdete). A rajce s sebou, budete ho potrebovat!

      Kulturne-hospodárská revue Fragmenty
      Adresa redakce:
      K Vodojemu 35, 150 00 Praha 5
      mailto: fragmenty@fragmenty.cz
      mailto: haslingerova@fragmenty.cz
      Tel.:  222 769 819,  561 034 519
      séfredaktorka:
      RNDr. Ivana Haslingerová, CSc.
      mobil: 736 683 251
      www.fragmenty.cz

      http://sowa-frankfurt.ning.com/photo/stefan-kosiewski-aurora
      01:39, reakcja , Václav Klaus
      Link Dodaj komentarz »
      http://konserwa.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

       Petycja eurosceptycznych osób i srodowisk narodowych do Piotra
Farfala, Prezesa TVP

           sowa

        a.. Stona glówna
        b.. Zapros
        c.. Moja strona
        d.. Uczestnicy
        e.. Zdjecia
        f.. Wideo
        g.. Forum
      http://sowa-frankfurt.ning.com/profile/AndrzejSkorski
        W dniu Maj 22, 2009 o godz. 2:21 uzytkownik sowa powiedzial...

        Petycja eurosceptycznych osób i srodowisk narodowych do Piotra
Farfala, Prezesa TVP

        W Polsce toczy sie publiczna debata zwiazana z wyborami do
Parlamentu Unii Europejskiej - zwanego w sposób nieuzasadniony Parlamentem
Europejskim. Dotychczasowy przebieg debaty, realizowanej glównie za
posrednictwem Telewizji Polskiej, umozliwia wyrazanie pogladów, po
pierwsze - jedynie zwolennikom uczestniczenia w wyborach, po drugie - w
debacie tej w publicznych mediach - praktycznie obecni sa wylacznie
przedstawiciele rzadzacej koalicji, w tym glównie czlonkowie, badz sympatycy
PO oraz zwolennicy paneuropejskiej partii Libertas.

        Pozostaje to w sprzecznosci z szeregiem postanowien Konstytucji
Rzeczypospolitej Polskiej. Miedzy innymi z art.32, w mysl którego: "1.
Wszyscy sa wobec prawa równi. Wszyscy maja prawo do równego traktowania
przez wladze publiczne.2.Nikt nie moze byc dyskryminowany w zyciu
politycznym, spolecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny. Równiez
z art.54, w mysl którego"1.Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania swoich
pogladów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.2. Cenzura
prewencyjna srodków spolecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy sa
zakazane."

        W toczaca sie debate angazuja sie ponadto jako strona, nawet
najwyzsi ranga urzednicy panstwowi - z premierem polskiego rzadu na czele. W
dniu 10.05.2009r. biorac udzial w konwencji wyborczej PO inaugurujacej
malopolska kampanie przed wyborami do Parlamentu Unii Europejskiej- pan
premier Donald Tusk w agitacyjnym zapale wezwal m.in. do publicznej debaty
wszystkich oponentów.

        To wezwanie premiera traktujemy z cala powaga, jako skierowane takze
do tych Polaków, dla których nieuczestniczenie w przewidzianych na dzien 7
czerwca 2009r. wyborach, jest sposobem wyrazenia zdecydowanie opozycyjnej
postawy wobec ponadnarodowej instytucji , nie nalezacej do polskiego
porzadku ustrojowo-prawnego, jaka jest tzw. Parlament Europejski.

        Ta postawa wynika z poczucia najwyzszej odpowiedzialnosci za losy
Ojczyzny, a takze z przyslugujacego kazdemu Polakowi, zapisanego w
Konstytucji RP prawa do wyrazania swoich pogladów oraz z narodowego i
konstytucyjnego obowiazku obrony Rzeczypospolitej Polskiej .

        Grono osób, zwiazanych z portalem internetowym ProPolonia.pl i tam
realizowana kampania "Wladza, to odpowiedzialnosc", wychodzac naprzeciw
wezwaniu premiera, wystosowala w dniu 15.05.2009r. skierowany do pana
Donalda Tuska apel o publiczna debate w dniu 24.05,2009r, w obecnosci
dziennikarzy. W trakcie proponowanej debaty, przeciwnicy uczestniczenia w
wyborach do tzw. Parlamentu Europejskiego mieliby w koncu mozliwosc
skorzystac z przyslugujacych im konstytucyjnych praw i przedstawic
publicznie swoje poglady.

        Jak zostalo to zaproponowane w apelu z 15.05.2009r, i co my, nizej
podpisani, potwierdzamy takze obecnie - najlepszym miejscem do publicznej
debaty premiera z przedstawicielami rzeczywistej opozycji, bedzie studio
publicznej Telewizji Polskiej.

        Potrzebe takiej debaty uzasadniaja jeszcze bardziej wydarzenia
ostatnich dni. Jedno z nich, to zorganizowane przy udziale TVP spotkanie
pana premiera z karykaturalna reprezentacja zwiazków zawodowych przemyslu
stoczniowego, przypominajace wiernie spotkania kierownictwa PZPR z
wytypowanymi zwiazkowcami. Drugim natomiast, znacznie wazniejszym
wydarzeniem jest kontekst sprzedazy - przez ministra skarbu rzadu Donalda
Tuska - stoczni w Gdyni i w Szczecinie, stanowiacych dorobek kilku pokolen
Polaków - kontrahentowi zagranicznemu, powiazanemu z tajnymi sluzbami obcego
panstwa.

        Geneza upadku obu stoczni oraz finalny akt sprzedazy pokazuje z
jednej strony calkowite bankructwo tzw. polityki równouprawnienia i
solidarnosci krajów Unii Europejskiej oraz korporacyjny i narodowy
partykularyzm Komisji Europejskiej, z drugiej zas strony calkowite
bankructwo polityki gospodarczej obecnego rzadu oraz wszystkich
okraglostolowych "elit".

        Polityke tych ostatnich mozna okreslic jako antypolska. Zamyka sie
ona w symbolicznych datach minionego dwudziestolecia. Otwiera je data 4
czerwca 1989r, kiedy to oszukani Polacy zostali naklonieni do glosowania na
uzgodnionych w Magdalence kandydatów, którzy otwierali sztafete likwidatorów
Polski. Natomiast zamyka ten okres niemal symbolicznie data 7 czerwca
2009r., kiedy to w jeszcze bardziej wyrafinowany sposób oszukiwani Polacy,
zachecani sa do glosowania na ostatecznych likwidatorów suwerennosci Polski.

        Prezes publicznej telewizji polskiej, jako osoba w gestii której sa
wszystkie srodki programowe i techniczne do przeprowadzenia publicznej
debaty, jest zobowiazany do jej umozliwienia zanim Naród Polski nie upomni
sie o bezposrednie sposoby sprawowania swej - Konstytucja przewidzianej
wladzy.

        Do wiadomosci:

        1. Kancelaria premiera RP
        2. KRRiTV
        3. Rzecznik Praw Obywatelskich
        4. Komisje sejmowe wg. wlasciwosci

        Podpisy sygnatariuszy petycji:

        Stanislaw Baj
        Marian Baranski
        Marian Brudzynski
        Tadeusz Dylak
        Roman Kafel
        Witold Karolewski
        Dariusz Kosiur
        Kazimierz Murasiewicz
        Andrzej Skorski
        Ryszard Szkopowski
        Pawel Zieminski

        Kazdy, kto identyfikuje sie z przeslaniem petycji moze ja podpisac:
        http://www.propolonia.pl/petycje.php?id=10