SOWA

Data: 2009-05-23 14:17:34
Autor: Panslavista
SOWA
Jarosław Kaczyński  ma pomysł, żeby Rysiad zmienił sobie imię na bardziej
aryjskie,     Opozycja Pozaparlamentarna

w stosunku do żydokracji, żydołaków, żydokomuny i żydokorowców

            Kategorie: Wszystkie | Andrzej Marszałkowski | Bogusław
Maśliński | Bohdan Poręba | Edward Makowiecki | Elżbieta Adach | Grzegorz
Niedźwiecki | Jan Grudniewski | Janusz Piechociński | Jerzy Kowalski | Jerzy
Malinski | Józef Bizoń | Kazimierz J. Węgrzyn | Kazimierz Styrna | Kazimierz
Switoń | Krzysztof Cierpisz | Krzysztof Pytel | Lech Klekot | Leszek Skonka
| Magdalenka, PRL-Bis | Manowce | Marek Chrapan | Marian Barański | Michnik
Adam | Stanisław Tymiński | Stefan Kosiewski | Z Perspektywy Narodowej |
Zbigniew Nowak | Zbigniew Roliński | apartheid syjonistyczny | dr.inż. Jan
Czekajewski | ludobójstwo / zagłada / genocide | prof.Zbigniew Dmochowski
RSS

      piątek, 22 maja 2009
      dawno zdecydowalem, ze w ZADNYCH wyborach - do tego sztucznego tworu
zwanego Unia Europejska (UE) - udzialu brac nie bede

      Szanowny Panie Pulkowniku, Szanowni Panstwo:

      Ja juz dawno zdecydowalem, ze w ZADNYCH wyborach - do tego sztucznego
tworu zwanego Unia Europejska (UE) - udzialu brac nie bede.

      Powodow jest wiele:

      1.     UE nie ma podstaw prawnych by istniec

      2.     Jest to nazistowsko syjonistyczna terrorystyczna organizacja
niszczaca narody Europy, a - przede wszystkim - niszczaca Boskie prawo
naturalne kazdego czlowieka do godnego zycia

      3.     UE nikomu nic nie da czego przedtem innemu nie zabierze, a
Polska jest tym panstwem, ktory w ogolnym bilansie ciagle doplaca do tej
organizacji kosztem oczywiscie Polakow

      4.     Do wyborow PE w Polsce startuja wylacznie Zdrajcy Narodu
Polskiego i wszelkiej masci Antypolacy, ktorzy oszukuja Narod Polski i
niszcza ekonomie Polski, demoralizuja mlodziez, odbieraja Polakom prawo do
pracy i godnego zycia w Polsce, wypedzaja Polakow z Polski za chlebem,
wyprzedaja wszystko co Polacy wybudowali bez niczyjej pomocy od czasu IIWS
za gruba lapowki - rozkradaja Polske, odbieraja prawo do emerytury (gdyz bez
pracy NIKT nie wypracuje lat by ja otrzymac), gotuja Polakom Holokaust i
role najgorszych pariasow Europy; pod rzadami tych Zdrajcow nie ma ZADNEJ
przyszlosci dla Polakow w Europie; wyznaczaja Nam Polakom

      5.     Parlament Europejski (PE) jest jedynie miejscem, gdzie
najwieksi ze zdrajcow otrzymuja wysokie pensje i nie reprezentuja tam
interesow narodowych swoich wspolbraci z panstw, ktorych sa reprezentantami;
czyli sa miejscem gdzie za zdrade swojego narodu pobiera sie wysokie
wynagrodzenie; decyzje PE w wiekszosci pozostaja na papierze jesli nie sa
zgodne z interesami ponadnarodowych korporacji, ktorzy maja swoich
reprezentantow w Komisji Europejskiej (KE)

      6.     Jak widac UE-PE-KE jest struktura calkowicie nie
demokratyczna - jest totalitaryzmem przesylaniem dyrektyw z KE do PE i
poprzez media do panstw UE, w ktorych te wytyczne realizuja zdrajcy narodow;
panstwom Europy w wiekszosci sila narzucono uczestnictwo w tej organizacji
poprzez decyzje zdrajcow swoich narodow zasiadajacych w poszczegolnych
parlamentach panstw europejskich; gdyby byly referenda i rzetelna informacja
w mediach to wszystkie panstwa odrzucilyby udzial w tej barbarzynskiej
organizacji; Europa miala juz wiele totalitaryzmow i KAZDY prowadzil do jej
olbrzymiego niszczenia

      Mysle, ze w/w powody sa calkowicie wystarczajace aby zbojkotowac
wybory do PE.

      Do tych wyborow pojda jedynie zdrajcy I ci co ich wspieraja. Dlatego
przed kadym punktem wyborczym powinno sie takich obrzucic zgnilymi jajami.

      Pozdr.

      Jerzy Malinski

      Toronto-Kanada

      -- -- - Original Message -- -- -       From: Jerzy Malinski
      Sent: Friday, May 22, 2009 5:11 PM
      Subject: RE: Stefan Kosiewski: czy jest szansa na zebranie paru
podpisow pod wezwaniem do Polakow, zeby nie szli na wybory?
      20:27, reakcja , Jerzy Malinski
      Link Dodaj komentarz »
      http://opozycja.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      Związek Polaków na Białorusi
      Społeczne Zjednoczenie
            Kategorie: Wszystkie | Cezary Rozwadowski, Stan Tymiński, |
Wołkowysk, 27.08.2005 | Agnieszka Grędzik-Radziak | Andrzej Dubikowski |
Eugeniusz Skrobocki | Jerzy Zurawowicz | Józef Łucznik | Plan Marszala |
ROTA - język polski - szkoły | Stelmachowski, Andrzej - Wspólnota Polska |
Tadeusz Kruczkowski | Wicemarszałek Sejmu RP Andrzej Lepper | Wiktor
Dmuchowski | do Ministra Spraw Zagranicznych RP | listy do redakcji  RSS

      sobota, 23 maja 2009
      MSZ potrafi jedynie niszczyć Polskość na Kresach i wyrażać pogardę w
stosunku do Polaków

      W jasnym świetle
      dokonanego przez użytkownika sowa

      (...) jestem świeżo po podróży po Kresach i różnego rodzaju rozmowach
przy kawie z rodakami na Białorusi, przyszło mi do głowy napisać coś  w
rodzaju krótkiej, bolesnej reminiscencji z mojego wyjazdu. Tym razem będę
bombardował polskie MSZ i polskich dyplomatów, za których jest mi /i nie
tylko mnie/ wstyd. Mój stryj zginął w polskim V Pułku Lotniczym w Lidzie
roku 1939, ale czuję, że - gdyby żył - też by głośno zareagował.

      MSZ potrafi ingerować jedynie w "sprawach" Polaków poza granicami RP,
niszcząc polskość na Kresach i wyrażając obojętność, pogardę w stosunku do
Polaków na Białorusi poprzez odmowę finansowania działalności polonijnej
oraz wprowadzenie zakazu wjazdu dla polskich kombatantów i działaczy
polonijnych !!  Myślałem naiwnie, że są zdolni tylko do tego – pomyliłem
się:
      kilka miesięcy temu jeden z kombatantów - Apolinary Woliński z
Grodna - wcześniej obłożony zakazem wjazdu do Polski /do kraju, za który
przelewał swoją krew/, właśnie dokonał żywota tak i nie otrzymując
zezwolenia polskiego MSZ-tu na wjazd do RP /przeprosin też/. Na pogrzebie
był prezes legalnie działającego ZPB p. Józef Łucznik i członkowie Komitetu
Pojednania z Białegostoku. Prasa jednak kłamliwie poinformowała o obecności
na pogrzebie p. Borys, co jest absolutną nieprawdą. Ani jej, ani -dyplomatów
polskich na pogrzebie nie było! Nie o to jednak chodzi...

      Wstydliwe i upokarzające, delikatnie mówiąc, jest to, iż wojskowe
honory przy grobie byłemu kombatantowi zostały oddane przez żołnierzy
białoruskich, nie polskich. Żadnej Kompanii Reprezentacyjnej Wojska
Polskiego konsul generalny w Grodnie nie sprowadził do Grodna. Orkiestra też
była z białoruskiej jednostki wojskowej, za co my Polacy chylimy przed nimi
czoło w podzięce (...) .

      Jednak ś.p. pan Apolinary Woliński był prawdziwym patriotą i Polakiem.
Cześć Jego Pamięci! Obecna polska władza zamknęła mu usta i związała ręce.
Pozostał jednak wolny na zawsze, bo myślą przekraczał ciasne granice czasu i
dążenia tępych głów do fałszowania historii.

      Pisałem już kiedyś i powtarzam raz jeszcze, że groby naszych przodków
zsyłają przekleństwo na tych nikczemników. Ciężko ich nazwać ludźmi!

      Wiktor Dmuchowski, Częstochowa

      http://exclusiv.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?456732

      00:50, reakcja , listy do redakcji
      Link Dodaj komentarz »
      http://by.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      NSZZ Solidarność po latach
      Działacze w Ojczyźnie i na emigracji politycznej. Lech Wałęsa, Gdańsk.
            Kategorie: Wszystkie | Jerzy Buzek, Jarosław Kaczyński | 1980 -
2000, 20 lat Solidarność, | 5 mln Polaków żyje w skrajnym ubóstwie | Andrzej
Gwiazda | Bogdan Lis | Jan Rulewski | Katalog IPN | Kazimierz Biskupek -
Aachen | Lech Wałęsa | Maciej Pokora | NSZZ RI "Solidarność" | Solidarność
80 | Stanisław Aloszko - Francja | Stefan Kosiewski - 1976 (albo: 1978) -
2008 | Switoń, Sośnierz - Wolne Związki i Fundacje w Katowicach | W OBLICZU
ZBRODNI | Zbigniew Bujak | Zofia i Zbigniew Romaszewski | na usługach Zła |
strajk, Stocznia Gdańska | w 22 rocznicę wprowadzenia stanu wojennego |
who´s who | zrobić coś dla Sosnowca - 1996 r.  RSS

      czwartek, 05 marca 2009
      STANOWISKO Zarządu Regionu Mazowsze z dnia 2 marca 2009 roku dot.
braku działań Rządu RP wobec kryzysu w Polsce

      dlaczego nie zalozysz sobie darmowego adres na interii, ktora
czytujesz?
      czy to za duzo kosztuje?

      a co to jeszcze miedzy innymi zydami roman giertych robi,
      od ktorego w sejmie serewr od dawna odrzuca?
         sowa

      Fw: o atrapach i geszeftach, czyli o tym, co sie komu oplaca

      http://sowa-frankfurt.ning.com/photo/stefan-kosiewski-zlota-krowa-z

      Czekamy na cud nad Wisłą

      STANOWISKO Zarządu Regionu Mazowsze z dnia 2 marca 2009 roku dot.
braku działań Rządu RP wobec kryzysu w Polsce

      Zarząd Regionu Mazowsze NSZZ "Solidarność" z rosnącym niepokojem
obserwuje nie podejmowanie lub markowanie przez Rząd działań związanych z
zapobieganiem skutkom kryzysu w Polsce.

      Już w drugim kwartale ubiegłego roku niezależni eksperci oraz
przedstawiciele NSZZ "Solidarność" ostrzegali, że kryzys finansowy w USA
rozprzestrzeni się na cały świat, w tym Polskę. Tymczasem Rząd przez wiele
miesięcy zaklinał rzeczywistość twierdząc, że w naszym kraju kryzysu nie ma
i nie będzie. Ta bierność doprowadziła do tego, że obecnie, gdy kłopoty
dotykają kolejne branże, Rząd nie mając wypracowanych konkretnych propozycji
pomocy, rzuca za pośrednictwem mediów kolejne hasła bez
      pokrycia. Na tle innych krajów UE Rząd Polski wyróżnia się wyjątkową
biernością. Gdy w innych krajach wprowadzane są kolejne pakiety ratunkowe u
nas decydenci gorąco dyskutują nad tematami zastępczymi typu: kiedy
zamienimy złotówkę na euro. Przedstawiciele kolejnych branż zagrożonych
kryzysem próbują wszelkimi sposobami wpłynąć na zmianę biernej postawy
Rządu. Ze szczególną determinacją walczą o swoje zakłady pracy
przedstawiciele wielu branż: motoryzacyjnej, zbrojeniowej, producentów AGD i
RTV, hutnictwa, rolnictwa, handlu i usług itd..

      Spotkania z posłami, Komisjami Sejmu i Senatu, przedstawicielami Rządu
niestety niewiele dają. Postulaty ludzi zajmujących się realną gospodarką
trafiają na biurokratyczną ścianę doktrynerskich formułek. Przedstawiciele
Rządu wydają się całkowicie oderwani od rzeczywistości. Koalicja rządząca
      PO i PSL bardziej dba o swój wizerunek niż o gospodarkę, bagatelizuje
ona skalę kryzysu i jego zasięg. Ministerstwo Gospodarki dopiero w dniu
22.01.2009 r. przyjęło "Działania na rzecz stabilności i rozwoju". Plan ten
jest przykładem działań pozorowanych, nie jest odpowiedzią na rzeczywistość.
Powołuje się komisje, pisze dezyderaty i nic z tego nie wynika. W czasie
szalejącego kryzysu najmocniej uderzającego w branżę motoryzacyjną np.
decyzją Prezydent Warszawy podnosi się opłatę za użytkowanie wieczyste
gruntów FSO z ok. 1,9 mln na ok. 22 mln zł.
      Drastyczny wzrost cen energii dla przedsiębiorstw o 40-70% jest
kolejnym czynnikiem niszczącym zakłady.

      Jednocześnie Ministerstwo Skarbu nie zamierza zredukować swoich
szerokich planów prywatyzacyjnych, również w sektorze energetycznym tak
ważnym dla bezpieczeństwa Państwa i obywateli. Wyprzedaż majątku w obecnej
fazie światowego kryzysu odbędzie się kosztem zaniżonych wycen, a
dotychczasowa
      polityka wyprzedaży majątku narodowego, a szczególnie banków obnażyła
błędną politykę prywatyzacyjną kolejnych rządów po 1989 r. Polityka ta
przyczyniła się do wyzbycia się przez Polskę narzędzi, jakimi są regulatory
związane z bezpieczeństwem Państwa i jego finansami.

      W naszej ocenie takie działania i zaniechania Rządu doprowadzają do
upadku całych gałęzi gospodarki, wielu zakładów pracy, drastycznego wzrostu
bezrobocia i pauperyzacji Polaków.

      NSZZ "Solidarność" Region Mazowsze nie będzie biernie przyglądał się
tej sytuacji. Ponieważ dotychczasowe intensywne próby wpływania na działania
strony rządowej polegające na spotkaniu z Ministrem Skarbu Państwa,
obecności wspólnie z pracodawcami, prezentowaniu stanowiska Związku na
posiedzeniach połączonych Komisji Sejmowych Gospodarki i Infrastruktury oraz
Senackiej Komisji Gospodarki Narodowej nie dały spodziewanych efektów, a
wręcz utwierdziły nas w przekonaniu o całkowitej bierności Rządu, Zarząd
Regionu Mazowsze postanawia:

        -  zwrócić się do organizacji zakładowych z ankietą nt. sytuacji w
ich zakładzie pracy, skali ewentualnych zwolnień oraz gotowości do wzięcia
udziału w ogólnopolskich akcjach protestacyjnych,
        -  zwrócić się do KK i pozostałych Regionów o rozpoczęcie
przygotowań do ogólnopolskiej akcji protestacyjnej,
        -  zwrócić się do niezależnych ekspertów o wskazanie wszelkich
działań niezbędnych do ratowania polskiej gospodarki,
       -  zorganizować konferencję nt. sposobów walki z kryzysem.

      W ocenie Zarządu Regionu Mazowsze w przypadku dalszych pozorowanych
działań Rządu, NSZZ Solidarność powinien zorganizować najpóźniej w drugiej
połowie kwietnia ogólnopolską akcję protestacyjną, której celem będzie
sprzeciw wobec pozorowanych działań Rządu i zmuszenie go do skutecznej walki
z kryzysem

         Zarząd Regionu Mazowsze

      Sent: Thursday, March 05, 2009 6:46 PM
      Subject: STANOWISKO Zarządu Regionu Mazowsze

      > Pan Stefan Kosiewski,
      >
      > Dziekuje za info.
      >
      > Dostalem dzis ponizsze STANOWISKO.
      > Jestem delegatem naszego Instytutu
      > na W.Z. Krajowej Sekcji Nauki NSZZ"S".
      >
      > pozdrawiaM
      20:06, reakcja , Maciej Pokora
      Link Dodaj komentarz »
      http://25lat.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

      Unsinn
      nonsens
      Kategorie: Wszystkie | wer soll das bezahlen? | APARTHEID, rasizm
syjonistyczny, system rządzenia Polakami w III RP | Bezwarunkowa Pensja dla
Polaka | CZESKI FILM | Donald Tusk | Emigracja Polityczna Polaków | Geremek
| Jaruzelski | Lech Wałęsa | Leszek Bubel | Marcel Reich-Ranicki, Hauptmann
jüdischer STASI in Polen nach 1945 | Partia Większości Polskiej w Polsce |
Radio Maryja | STASI | Stan Tymiński | der Nervenarzt | dolar | foto |
lustracja | nonsens | po co się trapić | po francusku i od tyłu | żydokomuna
RSS

piątek, 22 maja 2009
o równe prawa dla Polaków i obywateli RP w Polsce, o dostęp do TVP dla
przeciwników wyborów unijnych 7 czerwca 2009 r.

-- -- - Original Message -- -- - From: SOWA
Data: 2009-05-23 12:42:52
Autor: Tzva Adonai
SOWA
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):
Szanowny Panie Pulkowniku, Szanowni Panstwo:

Ruskie trepy z LWP i znudzona esbecja urz±dzaj± sobie odczyty na temat
"nazistowsko-syjonistycznej" Unii Europejskiej... Tyle dobrego, że smród jaki
generuj± nie wychodzi poza ich kanapę... --

Data: 2009-05-23 14:39:12
Autor: boukun
SOWA

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

kaczyński jako zdolny talmudysta wie co gada.

boukun

SOWA