SOWA

Data: 2009-05-25 11:51:22
Autor: Panslavista
SOWA
zydowskie bandy w Policji Polskiej kradna bron na masowa skale, jak kradly
bron w magazynach brytyjskich przed syjonistyczna likwidacja brytyjskiego
Mandatu w Palestynie 1949 roku. Czy Jedeopolonia powstanie jak Izrael
zbrojnym wysilkiem narodu zydowskiego i kosztem Narodu Polskiego?
sowa
  a.. « Mordanklage gegen George Bush? Als Mittäter : Wlodzimierz
Cimoszewicz, Aleksander Kwasniewski, Leszek Miller, Jerzy Szmajdzinski aus
Polen

  Katyn w religii holokaustu zaczyna odgrywac dla zydów taka sama role jak
Auschwitz
  von gazeta1 @ 2009-05-23 - 16:08:20

  tragedia zydów zamordowanych w Katyniu polegala na tym, ze nie zgineli oni
z bronia w reku walczac za polska ojczyzne, lecz przeszli z wlasnej woli do
swoich, na strone bolszewików, ufajac ze krzywda im sie od swoich nie
stanie, zaufali zydowskiej solidarnosci narodowej, zawierzyli zydokomunistom
i zaplacili za to wlasnym zyciem

  Lista Zydów sluzacych panstwu polskiemu, jenców wojennych zamordowanych w
Katyniu przez swoich z NKWD von gazeta1 am Freitag, 29. August, 2008

  zyd Seweryn, który w 1976 r. otrzymal paszport PRL i zgode na emigracje z
Polski do USA, odbiera w 2009 r. order przyznany przez Lecha Kaczynskiego,
syna Mundka za postawienie na cmentarzu w Chicago, USA pomnika
upamietniajacego zydów takich jak jego ojciec, którzy zamordowani zostali w
Katyniu przez swoich z NKWD za zajmowanie poplatnych pozycji w strukturach
wojska, policji, strazy granicznej RP

  b..
http://www.polishnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=841:powicenie-pomnika-katyskiego-w-chicago-&catid=81:news-from-chicago-wiadomoci-z-chicago&Itemid=198

  c.. Kommentar schreiben
  d.. Trackback
  e.. Permalink
  f.. Empfehlen / Bookmarken
  g..
http://magazyn.blog.de

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

sowa

  a.. Stona glówna
  b.. Zdjecia
  c.. Wideo
  d..
Piotr Bein i Kazimierz Switon: Parasol i Krzyz dla Polski w 2009 r.
  a.. Dodane przez sowa dnia Maj 25, 2009 o 10:39
  b.. Przegladaj pliki wideo

Piotr Bein i Kazimierz Switon: Parasol i Krzyz dla Polski w 2009 r.
Kazimierz Switon mówi o koniecznosci przebudzenia Narodu Polskiego pod
Krzyzem. Dr Piotr Bein mob... Znaczniki: Bein, Switon sowa
Kazimierz Switon mówi o koniecznosci przebudzenia Narodu Polskiego pod
Krzyzem.
Dr Piotr Bein mobilizuje od 10 lat pod szerszym Parasolem ludzkosc
niekoniecznie religijna, bo chce objac wszystkich, dlatego zgadza sie ze
Switoniem: tak nam dopomóz Bóg.

Caly ciag prezydentów po Solidarnosci to sa wszystko Judeocentrycy. Widac to
w tym, co zrobili, a czego nie zrobili dla Polaków. To jest robota calej tej
grupy (KOR) z Kompleksu "JOT".

Shalom,

a co zydowka ma z tego, ze nie chce przyjac do wiadomosci, iz tzw. zydowscy
katolicy koncesjonowani jak m.in.: Mazowiecki (Wiez), Piasecki i Reiff
(PAX), Skwara (ODISS), Morawiecki (ChSS) decyzja Ministra Bezpieczenstwa
Wewnetrzenego (zydowskie UB) otrzymali za zaslugi dla UB w dziele likwidacji
katolicyzmu w Polsce
rózne zaklady przemyslowe, ogólnie mówiac: INCO VERITATIS, a w drodze
prywatyzacji zarzadzonej na podstawie bandyckiej zmowy Kaczynskiego i Walesy
z Jaruzelskim i Kiszczakiem w Magdalence, przejeli sobie na prywatna
wlasnosc swoich rodzin te nigdy wczesniej nie bedace ich wlasnoscia
popolskie dobra?

P.S.
Czy zydówka robi za glupia na Zamku Królewskim, czy za piekna Esterke, która
ma sobie Zamek Królewski sprywatyzowac, a jeszcz tylko o tym nie wie?
Data: 2009-05-25 11:55:13
Autor: Tzva Adonai
SOWA
http://sowa-frankfurt.ning.com

Co to za ¶cierwo ta Sowa?.. Jaki¶ emerytowany STASIsta siedz±cy na garnuszku
niemieckiego podatnika?...

--

SOWA