SOWA

Data: 2009-05-26 15:44:30
Autor: Panslavista
SOWA
        zydy sprzedaly zydom polskie stocznie, ostatnio w Gdyni i w
Szczecinie
      bo Polacy nie maja w Polsce wlasnej, narodowej i katolickiej partii
politycznej   NSZZ Solidarnosc po latach
      Dzialacze w Ojczyznie i na emigracji politycznej. Lech Walesa, Gdansk.
            Kategorie: Wszystkie | Jerzy Buzek, Jaroslaw Kaczynski | 1980 -
2000, 20 lat Solidarnosc, | 5 mln Polaków zyje w skrajnym ubóstwie | Andrzej
Gwiazda | Bogdan Lis | Jan Rulewski | Katalog IPN | Kazimierz Biskupek -
Aachen | Lech Walesa | Maciej Pokora | NSZZ RI "Solidarnosc" | Solidarnosc
80 | Stanislaw Aloszko - Francja | Stefan Kosiewski - 1976 (albo: 1978) -
2008 | Switon, Sosnierz - Wolne Zwiazki i Fundacje w Katowicach | W OBLICZU
ZBRODNI | Zbigniew Bujak | Zofia i Zbigniew Romaszewski | na uslugach Zla |
strajk, Stocznia Gdanska | w 22 rocznice wprowadzenia stanu wojennego |
who´s who | zrobic cos dla Sosnowca - 1996 r.  RSS

      niedziela, 24 maja 2009
      MOSSAD, Armia Izraela? Kto naprawde kupil majatek stoczni w Gdyni i
Szczecinie? Puls Biznesu; SOWA: Ojczyzne Polaków zaorac?

      zydy sprzedaly zydom polskie stocznie, ostatnio w Gdyni i w Szczecinie
      bo Polacy nie maja w Polsce wlasnej, narodowej i katolickiej partii
politycznej

      bo Wiekszosc Polska w Polsce nie ma nawet takiej autonomii
      jaka maja Palestynczycy na Zachodnim Brzegu

      wybory unijne 7 czerwca to chucpa zydowska, dyktatura masonska
      Ganley nazwal w Rzymie krytyków we wlasnej partii IDIOTAMI

      czy byl Pan posród tych, których tak nazwal,
      czy posród tych, których jeszcze nie nazwal po imieniu?
      --
      na pozycji 1. libertasa z Pomorza jest kandydat o zydowskim nazwisku:
SOMMER na miejscu 2. ,za Polaka: Pajak Roman

      -- -- - Original Message -- -- -       From: Roman Pajak