SOWA

Data: 2009-06-05 17:12:39
Autor: Panslavista
SOWA
      Skargi na bandy żydowskie w strukturach MSWiA oraz Ministerstwa
Sprawiedliowości RP

Chopin-Gesellschaft Taunus e.V.
      Frau Ilse Schwarz-Schiller, Präsidentin Zimmersmühlenweg 27 - 61440
Oberursel Taunus
        Kategorie: Wszystkie | 20 Jahre Chopin in Oberursel | CHOPIN |
Detlev EISINGER | Henri SIGFRIDSSON | Hisako KAWAMURA | Intermusikale
Konzerte 2007 | Jacek KORTUS | Kevin KENNER | Krzysztof JABŁONSKI | Luiza
BORAC | Maciej LUKASZCZYK | Martin KASÍK, Iwan URWALOW, "Duo Reine
Elisabeth" | Musikschule Oberursel | Philippe GIUSIANO | Piotr PALECZNY |
Roland KRÜGER | Tatiana SHEBANOVA  RSS

czwartek, 04 czerwca 2009
9. Juni 2009, Oberursel. Chopin-Gesellschaft Taunus: Klavierabend
"Dreigestirn der Romantik" mit Roland Krüger

      Od Chopin-Gesellschaft Taunus e.V. Oberursel/Taunus taunus.blox.pl

9. Juni 2009, Oberursel. Chopin-Gesellschaft Taunus: Klavierabend
"Dreigestirn der Romantik" mit Roland Krüger
  a.. Dodane przez sowa dnia Czerwiec 3, 2009 o 11:18
  b.. Przeglądaj zdjęcia
  c.. Wstecz | Dalej

9.Juni 2009, Oberursel. Chopin-Gesellschaft Taunus: Klavierabend
"Dreigestirn der Romantik" mit Roland Krüger
dokonanego przez użytkownika sowa

http://sowa-frankfurt.ning.com/photo/9juni-2009-oberursel

13:49, kultur , Roland KRÜGER
Link
http://taunus.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Polski Komitet Narodowy
ogólnopolskie i ogólnonarodowe zjednoczenie ugrupowań pod historyczną
nazwą - volni@o2.pl - Listy na adres: 65906 Frankfurt am Main - Postfach 800
626 RFN
            Kategorie: Wszystkie | Klub Inteligencji Katolickiej | Andrzej
Łazowski | Bogusław Maśliński | Bohdan Poręba | Bolesław Tejkowski |
Eugeniusz Kościesza | Eugeniusz Skrobocki | Grzegorz Niedźwiecki | Ignacy
Jan Paderewski | Instytut Edukacji Narodowej | Jacek Andrzej Rossakiewicz |
Jan Kobylański | Jan Łopuszański | Janusz Górzyński | Jerzy Maliński | Jerzy
Pistelok | Jerzy Skoryna | Józef Bizoń | Kazimierz Switoń | Krzysztof
Zagozda | Lech Klekot | Lech Wałęsa | Manowce | Marek Rudnicki |
Marszałkowski Andrzej | Polityka Narodowa | Polski Komitet Narodowy | Polski
Komitet Słowiański | Prof. dr hab. inż Zbigniew Dmochowski, | Prof. dr inż.
Jan Szarliński | Ryszard Majewski | Stanisław Bulza | Stanisław Tymiński |
Stefan Kosiewski | Stowarzyszenie "Nasza przyszłość - POLSKA" |
Stowarzyszenie Narodowe | Stowarzyszenie SZCZERBIEC | Stronnictwo Narodowe |
Witold Filipowicz | Wojciech Papis | Zbigniew Nowak | Zygmunt Jankowski |
Zygmunt Wrzodak | do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka | dr.inz. Jan
Czekajewski: | na intencję odzyskania Polski dla Polaków | o. Vitold Yosyf
Kovaliv  RSS

      piątek, 05 czerwca 2009
      Wnoszę o ponowne rozpatrzenie moich skarg na zorganizowane bandy
przestępcze złożone z osobników żydowskiego pochodzenia.
       http://screeny.pl/3493

      Pan podinsp. Maciej Stańczyk
      Dyrektor Biura Kontroli
      Komendy Głównej Policji
                                                               Frankfurt nad
Menem, 5 czerwca 2009 r.

      http://www.mypodcast.com/fsaudio/sowa_20090605_0848-441052.mp3

      Szanowny Panie Dyrektorze,

      pismem DKSiW-E-052-802/09/JK  z  9 kwietnia 2009 r. Pani Adrianna
Zielińska, Zastępca Dyrektora Departamentu Skarg i Wniosków MSWiA przekazała
do Pana moje pisma z 16 grudnia 2008 r. oraz 25 marca 2009 r., w których
poinformowałem Ministra Spraw Wewnętrznych RP i Ministra Sprawiedliwości RP
o działaniu w strukturach MSWiA oraz Ministerstwa Sprawiedliwości, na
terenie Tomaszowa Mazowieckiego i Województwa Łódzkiego, zorganizowanych
band przestępczych złożonych z osobników żydowskiego pochodzenia.

      W obu pismach opisałem szczegółowo oraz udokumentowałem przestępczą
działalność żydowskiej mafii działającej w strukturach Policji na
wspomnianym terenie, wskazałem na istnienie dalszych dowodów, które mogą i
powinny być wykorzystane w działaniach kontrolnych.

      Tymczasem otrzymałem pismo Is-4544/3707/09/MJ z 11.05.2009 r.,
podpisane przez Zastępcę Naczelnika Wydziału Skarg i Wniosków Biura Kontroli
Komendy Głównej  Policji podinsp. Joannę Goralewską, które to pismo jest
dowodem nikczemnego  mataczenia, kolejnym przestępstwem popełnionym przez
pracownika Policji. Celem tego pisma jest wmówienie mi, że nie mam racji, bo
występując przeciwko przestępcom działającym w zmowie, zostałem już przez
nich ukarany zaocznym wyrokiem przez Sąd Rejonowy w Tomaszowie Mazowieckim.

      W piśmie podinsp. Goralewskiej nie ma najmniejszej wzmianki o tym, że
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi pismem T-II-MM-0510/534/3/08 z 16.12.2008
r. przekazała do Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim "informacje
o możliwości popełnienia przestępstwa przez policjantów z KPP w Tomaszowie
Mazowieckim, m.in. z art.  231 § 1 k.k.  w celu podjęcia merytorycznej
decyzji w tym zakresie".

      Pismo to zostało przy tym opatrzone pieczątką Zastępcy Naczelnika
Wydziału Kontroli Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi kom. Tomasza
Tyszkiewicza, a nie zostało podpisane jak należy ze względów, których nie
można tłumaczyć zwykłym niedopatrzeniem.

http://picasaweb.google.com/lh/photo/FSvDVlkuq-n9OFRiginbQQ?feat=directlink

      Nie można także tłumaczyć kobiecą naiwnością i beztroską wyjaśnień
podpisanych przez podinsp. Joannę Goralewską, Zastępcę Naczelnika Wydziału
Skarg i Wniosków Komendy Głównej Policji, która dopuszczając się wskazanego
mataczenia usiłuje wmówić Polakowi, że "zapadłe rozstrzygnięcia są wiążące
zarówno dla Pana, jak i Policji".

      Gdyby tak było, jak podinsp. Goralewska usiłuje wmówić obywatelowi RP,
że zapadłe w jakimkolwiek organie administracyjnym RP rozstrzygnięcia "są
wiążące" i nie ma od nich odwołania, to po co byłaby Konstytucja RP, prawo
dla Polaków w Polsce, Wydziały Skarg i Wniosków, Biura Kontroli na
wszystkich szczeblach i w strukturach wszystkich Ministerstw?

      Bezczelność podinsp. Goralewskiej jest niebywała, bowiem policjantka
nie dokonuje rzeczowej analizy dowodów przestępstw popełnionych przez
policjantów z KPP w Tomaszowie Mazowieckim, lecz kontroluje stenogramy
nagrań rozmów telefonicznych obywatela  zawiadamiającego o przestępstwie, z
dyżurnym KPP w Tomaszowie Maz., a następnie wyciąga z tego taki wniosek, że
skoro obywatel dzwoniący na policję (informujący o napadzie na prywatne
mieszkanie, składający kilkakrotnie telefonicznie skargę na działalność
policjantów występujących w zmowie z autorem napadu) dziękował za każdym
razem policyjnemu rozmówcy uprzejmie za rozmowę, to znaczy, że skargi na
policjantów z KPP w Tomaszowie nie musi podinsp. Goralewska - w jej
mniemaniu - wcale rozpatrywać.

      W bezczelności swojej podinsp. Goralewska idzie tak daleko, że ośmiela
się drwić z pokrzywdzonego przez żydowskie bandy Polaka stwierdzając: "
uprzejmie informuję, że sporządzono stosowne stenogramy z odsłuchu
zarejestrowanych rozmów. Z ich treści wynika, iż ww.  funkcjonariusz
prowadził z Panem rozmowy w sposób nie naruszający zasad etyki zawodowej.
Pouczył Pana prawidłowo o możliwości złożenia skargi, za co na zakończenie
każdej rozmowy, podziękował Pan policjantowi. Jednocześnie informuję, że
stenogramy tych rozmów mogą być udostępnione na prośbę właściwych organów
wymiaru sprawiedliwości".

      Szanowny Panie Dyrektorze,

      wnioskuję jak we wcześniejszych pismach: o wysłuchanie
zarejestrowanych rozmów, a nie o odczytywanie stenogramów rozmów.

      Nie wiem, kto i dlaczego dopuścił się ukrywania dowodów w sprawie i
polecił sporządzanie stenogramów z nagranych zapisów moich 4 (słownie:
czterech) rozmów z KPP  w Tomaszowie Mazowieckim?

      Pani podinsp, Goralewska tak daleko sprzyja zacieraniu śladów
przestępstw popełnionych przez policjantów z KPP w Tomaszowie Maz., że nie
nie poprosiła o dowody w sprawie, o pliki elektroniczne z nagraniami rozmów,
lecz zadowoliła się dostarczonym jej opisem dowodów, który odesłała już z
powrotem do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, która to wyczyściła dla
niej wcześniej sprawę skargi na działalność policjantów z KPP w Tomaszowie
Mazowieckim i Komendy Wojewódzkiej w Łodzi.

      Składam niniejszym skargę na zaniechanie podjęcia obowiązków
służbowych przez podinsp.  Joannę Goralewską.

      Wnoszę o ponowne rozpatrzenie moich skarg, zawartych ww. pismach
informujących o konkretnych przestępstwach popełnionych przez działające w
strukturach MSWiA oraz MS zorganizowane bandy przestępcze złożone z
osobników żydowskiego pochodzenia.

      Z szacunkiem
      Stefan Kosiewski

http://pkn.blox.pl/2009/04/kolejna-skarga-Pana-Stefana-Kosiewskiego-ktora.html
      dziennikarz, poeta, prezes Polskiego Ośrodka Kultury we Frankfurcie
nad Menem

      Postfach 800626
      65906 Frankfurt am Main

http://pkn.blox.pl/2009/03/W-mundurach-i-w-strukturach-ZLO-Do-Ministra.html

      do wiadomości:
      - Minister Spraw Wewnętrznych RP
      - Minister Sprawedliwości RP
      - Minister Spraw Zagranicznych RP
      - Kancelaria Prezydenta RP

      http://pkn.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?80647
      http://sowa.mypodcast.com

      http://sowa.mypodcast.com/200906_archive.html

      Wednesday, Mar 25, 2009
      W mundurach i w strukturach ZŁO. Do Ministra Sprawiedliwości Andrzeja
Czumy prezes Stefan Kosiewski, Polnisches Kulturzentrum
      (126 downloads)
      Download this episode (17 min)   Polnisches Kulturzentrum e.V.
      Postfach 800 626
      65906 Frankfurt am Main
      Stefan Kosiewski, Vorsitzender
      Frankfurt nad Menem, 25.03.2009 r.

      Pan Andrzej Czuma
      Minister Sprawiedliwości-Prokurator Generalny RP

      Szanowny Panie Ministrze,

      jako Prezes Polskiego Ośrodka Kultury we Frankfurcie nad Menem i
wydawca Magazynu Europejskiego SOWA z przykrością przyjmowałem
korespondencję z atakami i zarzutami pod adresem Ministra
Sprawiedliwości-Prokuratora Generalnego RP, która nadchodziła do mnie w
ostatnim czasie z różnych środowisk Polonii całego Swiata.

      Nie wolno nikogo bezkarnie pomawiać w państwie prawa, grzechem w
Polsce jest fałszywe świadectwo.

      Pan Minister był więźniem politycznym w PRL-u i pracownikiem Zarządu
Regionu Sląsko-Dąbrowskiego Solidarności. Tak się złożyło, że mnie wyrzucono
ze studiów na Uniwersytecie Sląskim w 1977 roku, a w marcu 1978 r. zostałem
skazany przez Sąd Rejonowy w Sosnowcu za rzekome pobicie milicjanta, w
istocie zostałem ukarany w ten sposób przez Służbę Bezpieczeństwa w związku
z podejmowaną przeze mnie próbą działalności niepodległej i demokratycznej w
środowisku studenckim. Ostatnim moim miejscem pracy w Polsce był ten sam
Zarząd Regionu Solidarności w Katowicach, który był Pana Pracodawcą,
tygodnik "Solidarność Jastrzębie". Piszę o tej zbieżności, ponieważ nie
miałem zaszczytu poznać Pana Ministra; być może wszedł Pan kiedyś na krótko
do zajmowanego m.in. przeze mnie pokoju redakcyjnego.

      Niestety w Polsce ludzie używający nazwy Solidarność dogadali się w
tajnych rozmowach z autorami stanu wojennego, zawarto ugodę kosztem Narodu
Polskiego. Własność Polaków i władzę w naszej Ojczyznie przejęła
żydokomunistyczna hołota, jak nazwał ją po imieniu premier Jarosław
Kaczyński, zorganizowana na terenie całego kraju w lokalne bandy; k (...)
http://sowa.mypodcast.com/200903_archive.html

      16:13, reakcja , Stefan Kosiewski
      Link Dodaj komentarz »
      http://pkn.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

agenci tajnych służb rozbijają Polonię w Niemczech
ANGORA, Wochenblatt auf polnisch, Dortmund - Głos Polski, Pismo dla Polaków
w RFN, Recklinghausen - KURIER, Hamburg - SOWA, YES-Poland, mmagazyn
europejski, Frankfurt am Main
            Kategorie: Wszystkie | Deutscher Bundestag | fałszywi Polacy,
żydokomuna | przy pomocy "Wspólnoty Polskiej" i pieniędzy z Senatu RP | przy
pomocy Kongresu i tzw. Konwentu | przy pomocy Rodła | przy pomocy Zgody |
przy pomocy niemieckiego MSW i Ambasady RP | przy pomocy tzw. naukowców  RSS

      piątek, 05 czerwca 2009
      fałszywy mudżahedin ludowy i generał Sikorski, dziennikarz prasy
żydowskiej w Polsce, Radek - obejrzyj innych fałszywców

      kliknij, obejrzyj innych fałszywców

      12:04, kulturzentrum , fałszywi Polacy, żydokomuna
      Link
      http://zgoda.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

      Unsinn
      nonsens
      Kategorie: Wszystkie | wer soll das bezahlen? | APARTHEID, rasizm
syjonistyczny, system rządzenia Polakami w III RP | Bezwarunkowa Pensja dla
Polaka | CZESKI FILM | Donald Tusk | Emigracja Polityczna Polaków | Geremek
| Jaruzelski | Lech Wałęsa | Leszek Bubel | Marcel Reich-Ranicki, Hauptmann
jüdischer STASI in Polen nach 1945 | Partia Większości Polskiej w Polsce |
Radio Maryja | STASI | Stan Tymiński | der Nervenarzt | dolar | foto |
lustracja | nonsens | po co się trapić | po francusku i od tyłu | żydokomuna
RSS

piątek, 05 czerwca 2009
Nie idziemy na wybory unijne 7 czerwca, bo wieksza część naszych pieniędzy
wpłacanych do Brukseli jest zjadana przez żydokrację

      Od sowa magazyn

      -- -- - Original Message -- -- -       From: Marek Chrapan

      Sent: Thursday, June 04, 2009 6:29 PM
      Subject: Fw: Bojkotujemy wybory eurosojuznicze

 video
0:33
kaczory wybory PL
Liczba wyświetleń: 6
22:54, kultur , wer soll das bezahlen?
Link Dodaj komentarz »
http://unsinn.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

art
sztuka
      Kategorie: Wszystkie | Galerie SAKAMOTOcontemporary | Opole | Peter
Holzhubbel, Austria -Egil Olav Bjornsson, Norwegia | Sandomierz | Schirn
Frankfurt am Main | Tarnów | Willa Krzyska | Young Artists from Eastern
Europe | news | the SOWA Art District  RSS

wtorek, 02 czerwca 2009
Adam Mann: junge Polin, acryl 2009

      View full size

http://www.esnips.com/selectedfile/emaildoc/3e0e2413-4117-4638-ae4c-b022e3c14676

16:06, kultur , news
Link
http://tarnow.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Europa dwóch prędkości
EU - zwei Geschwindigkeiten. Europäisches Magazin SOWA. Herausgegeben von
Stefan KOSIEWSKI, Frankfurt am Main
            Kategorie: Wszystkie | Polnisches Kulturzentrum als
Kooperationspartner | Rumänien | ????? - Lwów - ????? - Lemberg |
Ahnenforschumg | Auto - EU-Führerschein - prawo jazdy | Bliski Wschód |
Czechy/ Słowacja | EU-Lügen - obiecanki i normy unijne | EURO 2012 | Gmina
Piecki | Gruzja | International Corporate Governance Network -
Międzynarodówka Kapitalistyczna | Jörg HAIDER | Moskwa | NATO - ASEAN | RKW
Eschborn | Schweiz | Serbia | Ungarn - Słowacy na Węgrzech | die Wahl -
wybory | energie odnawialne - erneuerbare Energien | in Brüssel | in
Deutschland | in Polen | news - nowości | łagry i kacety  RSS

      czwartek, 04 czerwca 2009
      Merkels Angriff auf inflationäre Politik verärgert City of London, so
die BüSo-Vorsitzende Helga Zepp-LaRouche

      Merkels Angriff auf inflationäre Politik der Zentralbanken verärgert
City of London

http://www.bueso.de/news/merkels-angriff-auf-inflationare-politik-zentralba...
      Merkels Äußerungen, so die BüSo-Vorsitzende Helga Zepp-LaRouche,
bestätigten jedenfalls die Warnungen vor einer hyperinflationären Politik,
wie si...
      mehr

      Vollständige Beschreibung:

      Titel: Merkels Angriff auf inflationäre Politik der Zentralbanken
verärgert City of London

      Beschreibung: (...) Merkels Äußerungen, so die BüSo-Vorsitzende Helga
Zepp-LaRouche, bestätigten jedenfalls die Warnungen vor einer
hyperinflationären Politik, wie sie von der LaRouche-Bewegung schon seit
langem zu hören sind. Offenbar hätten wesentliche Teile der Eliten jetzt
erkannt, daß LaRouche mit seiner Analyse richtig gelegen habe. Nun -
unmittelbar vor den Europawahlen ist das ein weiterer zwingender Grund, BüSo
zu wählen, da diese Partei die Leute hat, die das offen ausspricht, was sich
die Politiker anderer Parteien erst mit großer Verspätung zu sagen trauen.

      http://www.oneview.de/user/url/details.jsf?name=SOWA&urlId=63212497
      23:55, lech.walesa1 , die Wahl - wybory
      Link Dodaj komentarz »
      http://eu.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      Česko , Slovensko
      NAROD MA PRAVO SE BRANIT
            Kategorie: Wszystkie | KOZY - Milkovice | AGORA | Bratři
Mašínové, Milan Paumer | Claudie Nikolajenková | Czech Footbag | Eva Clarowa
| Forum Angažovaných Křesťanů | Fragmenty | František Cigánek | František
Všetička | Fórum života | Hnuti za přímou demokracii | Ivo Dokoupil -
Jaroslav Luner | Jan Baran | Jan Pataky | Jana Tutková (CBR) | Jaroslav
Hutka | Jirí Vanek | Jozef Paluch | Jozef Rydlo | KORUNA ČESKÁ | Karel KRYL
| Ladislav Jakl | Martin Věchet | Miroslav Václavek | Pastor bonus | Pavel
Zvěřina | Petr Cibulka | Robin K. Hajek | Ross Hedvicek | Svetové združenie
bývalých československých politických väzňov - SZCSPV-SR | Tomás Konc | URAN
| USSU | Vaskovic Jozef | Veronika Valdová & Jan Beneš | Vladimir Pavlik |
case of Vladimir Hučin | czeski Partner | do stolicy Czech - Pragi | exil |
for USrael | narod ma pravo se branit | news - info | portál české
literatury - niemieckie i polskie wiersze | sowáci | Únia mužov Slovenska -
Hnutie pre rodinu | Ústav pamäti národa  RSS

      piątek, 05 czerwca 2009
      Petiční výbor "Na komunisty si zvykat nechceme": Mějme na paměti, že
právo svobodné volby není vždy samozřejmostí!

                     V Praze 4. června 2009

      Vážení přátelé,

      v těchto dnech začala Česká televize vysílat unikátní dokument o
zinscenovaném soudním procesu, který právě v těchto dnech před 59 lety vedla
komunistická moc s Miladou Horákovou a několika dalšími demokraticky
smýšlejícími lidmi. Chtěli bychom Vám tento pořad doporučit, neboť v něm
komunisté odhalují sami sebe a ukazují v něm svoji pravou tvář.
      Více o pořadu zde:
http://ceskatelevize.cz/program/10153697395-proces-h-den-ctvrty.html?deid=3091

      Je s podivem, s jakou razancí proti vysílání tohoto pořadu,
vytvořeného na základě nahrávek STB a stenografického záznamu řízení,
vystoupili představitelé Komunistické strany Čech a Moravy, kteří sami sebe
označují za demokraty. Kdo jiný, než právě dnešní komunisté by tedy měli
tento program podpořit!?

      Zvláště šokující je pro nás výrok předsedy komunistů Filipa.:„KSČM je
jinou politickou stranou než KSČ a má vlastní historii. To ale neznamená, že
se nehlásíme k minulosti i současnosti“.

      Hlásí se tedy i současní komunisté k politické vraždě Milady Horákové
a dalších stovek našich spoluobčanů?

      Touto nepřiměřenou hysterií pouze dokládají, že se nikterak nezměnili
a že je třeba se mít i dvacet let od pádu komunistického monopolu na
ovládání veřejného života na pozoru jak před nimi samými, tak i před těmi,
kteří se nepokrytě hlásí k budoucí spolupráci s nimi.

      V pátek a sobotu 5. a 6. června náš čekají volby do Evropského
parlamentu. Máme opět po čase příležitost projevit svůj názor a tímto svým
konáním ovlivnit další vývoj české a evropské společnosti.

      Na našich webových stránkách se od ledna objevují názory významných
osobností, které podpořily naši petici. Několik dalších se zde objevilo v
minulých dnech.  Věříme, že jejich názory pro Vás mohou být inspirující:
http://www.viteznyunor.cz/Ohlasy/Ohlasy-osobnosti.html

      Prosíme Vás, přijďte k volbám a volte tak, jak dovedete nejlépe. Mějme
na paměti, že právo svobodné volby není vždy samozřejmostí!

      Petiční výbor „Na komunisty si zvykat nechceme“

      Jan Cieslar,  Jan Jakob, Viktor Meca, Jan Sixta

      -- -- - Original Message -- -- -       From: "Petiční výbor" info@viteznyunor.cz