SOWA

Data: 2009-06-07 05:27:46
Autor: Panslavista
SOWA
MÓJ KOMENTARZ:

    Socjalizdy nie moga sie obejsc bez prób personalnej kompromitacji
przeciwników ich knowan i matactw.
Panslavista

Mirek Topolanek do riti   kultura sracza Klo-Kultur
kulisy zbrodniczej prywatyzacji Panstwowej Stadniny w Ochabach Wielkich, i
inne
      Kategorie: Wszystkie | Cesko , Slovensko | Jerzy Pistelok | Klo-Kultur
in Deutschland - Kultura sracza w Niemczech | NO | RU | Slovensko | Switon i
zydzi w Kosciele Katolickim | alkoholizm - zydokomunizm | bardach w Polsce |
element antydemokratyczny, kapusie i tw. SB | kulisy prywatyzacji stadniny
Panstwowej Stadniny w Ochabach Wielkich | kultura na Greenpoincie | lesby -
pedaly | nie zabijaj | pomyje i normy unijne | presse | zydowskie gorzkie
zale i krokodyle lzy  RSS

niedziela, 07 czerwca 2009
PENISY UNIJNE. Byly premier Czech Topolanek zostal sfotografowany nafikasa w
rezydencji Silvio Berlusconiego

elpais.com

Byly premier Czech Mirek Topolanek przyznal, ze to on zostal sfotografowany
w neglizu w rezydencji Silvio Berlusconiego na Sardynii, ale dodal, ze
opublikowane zdjecie z jego osoba jest fotomontazem.
Slowa Topolanka przytaczaja wloskie gazety w obszernych artykulach na temat
burzy, jaka wywolala publikacja fotografii w hiszpanskim dzienniku "El Pais"
(...)

Prasa wloska przypomina, ze gdy przed tygodniem podano informacje o
siedmiuset zdjeciach, wykonanych z ukrycia na terenie nalezacej do
Berlusconiego posiadlosci Villa Certosa, Topolanek dementowal doniesienia,
jakoby mógl zostac na nich uwieczniony w "klopotliwej" sytuacji.

- Zdjecia, o których mówi wloska prasa, nie istnieja - zapewnial w srode
byly czeski premier.

W piatek natomiast zobaczywszy wydanie "El Pais" potwierdzil, ze to on.

http://wiadomosci.onet.pl/1985420,12,item.html
http://sowa-frankfurt.ning.com/forum/topics/mirek-topolanek-do-riti
Fotos del día - Dos huéspedes de la finca de Il Cavaliere - ELPAÍS.com
Zródlo: www.elpais.com

http://sowa-frankfurt.ning.com/forum/topics/mirek-topolanek-do-riti

20:28, kulturzentrum , Cesko , Slovensko
Link Dodaj komentarz »
http://ochaby.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

protokól kulturalny
Polnisches Kulturzentrum e.V. in Frankfurt am Main
            Kategorie: Wszystkie | AKANT | Adam Lizakowski | Adam Mann |
Autoren - Literatur | Bohdan Poreba | Bücher - ksiazki | Chiny | Chopin |
Classik Kult | Dankhaus - Niemcy w USA | Deutsches-Polen Institut | Die
Romanfabrik | Domfestspiele St. Blasien | France | Giertych | Heinrich Heine
| Helmut Schmidt | Hessens Partnerregion Wielkopolska | Hiperrealizm | Jerzy
Grupinski | Karolina Jakubowska | Katyn - Andrzej Wajda | Krzysztof
Gasiorowski | Lech Klekot | Lech Kowalski | Lesung, Veranstaltung |
Literaturübersetzer | Maksymilian Biskupski | Manfred Hainz Rogalski | NOBEL
| New Jersey | Oper | Ostsee-Akademie | P.E.N. | Podiumsdiskussion |
Podstawy Narodowe | Poznan | PresseClub München e.V. | Remigiusz Dulko |
SLAM POEtry | SOKOLNIKI | Sakamoto | Slovak Union of Artist - Únia
slovenských spisovatelov, umelcov a kultúrnych tvorcov | Stanislaw Krawczyk
| Stanislaw Srokowski | Stefan Kosiewski | Tabor | Theatre | Václav Klaus |
ZPAP | Zbigniew Herbert | Zeitschrift | Zydzi w Polsce | Zloczyncy i
Zabytki, pod ochorna | arka | arte | artysci - foto - sztuka - video |
broadrippleart | die Rundfunk Orchester und Chöre | documenta, Kunsthalle
Fridericianum | film | goEast Wiesbaden | jazz | jewish | muzeum | pobocza |
sZAFa  RSS

      sobota, 06 czerwca 2009
      Basnik - Poeta

      PSI VINO - AKORD - PROGLAS - PSI VINO
      19:09, kultur , Stefan Kosiewski
      Link Dodaj komentarz »
      http://kulturalny.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      protokól kulturalny
      Polnisches Kulturzentrum e.V. in Frankfurt am Main
      Kup obraz znanego na swiecie, polskiego malarza: Lech KLEKOT, Basel

                  Rate:

                    From lechklekot folder

      12:45, kultur , Lech Klekot
      Link Dodaj komentarz »

http://kulturalny.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

by sciagnac pdf z artykulem dot. Apelu Helgi LaRouche o powolanie w
Bundestagu Komisji ds. zbadania przyczyn kryzysu finansowego oraz z
formularzem do zbierania podpisów osób popierajacych ten apel:
  sowa

   Skomentowane przez sowa 33 minut temu

  Tu mozna kliknac, by sciagnac pdf z artykulem dot. Apelu Helgi LaRouche o
powolanie w Bundestagu Komisji ds. zbadania przyczyn kryzysu finansowego
oraz z formularzem do zbierania podpisów osób popierajacych ten apel:
  Apel o zwolanie w Bundestagu komisji ds. zbadania przyczyn kryzysu
finansowego, podpisy z poparciem dla apelu.pdf
  Autorzy akcji zapewniaja, ze nie udostepnia osobom trzecim zgromadzonych
danych, które po zakonczeniu akcji zostana zniszczone, a Bundestag zostanie
jedynie powiadomiony przy udziale notariusza o liczbie zgromadzonych
podpisów.

  Domagamy sie powolania Komisji na wzór historycznej Komisji Pecory w
latach trzydziestych w USA. Komisja ta powinna zbadac, jak moglo dojsc do
zalamania i zapasci finansowej oraz ustalic, kto jest temu winien. W USA
byly juz zapytania Komisji ds. Uslug Finansowych w tej sprawie oraz w
sprawie koniecznosci przebudowania tej instytucji.

  Popieram powyzsze zadania
  Pan Bohdan Poreba a takze kazdy Polak zainteresowany udzieleniem poparcia
dla zadania przewodniczacej Ruchu Obrony Praw Obywatelskich Solidarnosc/
Bürgerrechtsbewegung Solidarität znajdzie tu takze adres tej organizacji.
  http://www.bueso.de/finanzkrise

  Wir fordern eine "Pecora-Kommission"! Der Finanzkollaps muß untersucht
werden!
  Von Stefan Tolksdorf,
  aus dem Bundesvorstand der BüSo

  Egal ob nach einem Brand, einem Autounfall oder sonstigen Vorfällen:
wichtig ist, daß untersucht wird, was vorgefallen ist, wer verantwortlich
ist. Im Falle des krachenden Finanzsystems sollte das allemal gelten, gerade
weil es ständig heißt, niemand habe gewußt oder wissen können, wie es zu
dieser Krise kommen konnte. Stimmt das wirklich?

  Ferdinand Pecora, 1933Josef Ackermann forderte doch bereits 2003 eine "bad
bank", um nicht mehr verkäufliche Wertpapiere aufzukaufen und damit den
anderen Banken abzunehmen. Gleichzeitig versicherte Ackermann auf seine
stets gut gelaunte Art, alles sei in bester Ordnung.

  Im Januar diesen Jahres erklärte der Chef des UN Büros für Drogenkontrolle
und Verbrechensverhütung, Antonio Maria Costa, daß in der zweiten Hälfte
2008 liquides Investitionskapital das größte Problem im Bankensystem war.
Ein Großteil der verfügbaren Liquidität stammte aus Drogengeldern und
Geldflüssen des organisierten Verbrechens. Sollte das nicht untersucht
werden?

  Diejenigen Banken, die bisher Hunderte von Milliarden an Garantien oder
Finanzspritzen erhielten, waren trotzdem scheinbar nicht willens oder nicht
in der Lage, dringend benötigten Kredit an den Mittelstand und andere
Unternehmen zu geben. Was ist also mit all dem Geld passiert? Sollte man
sich die Bücher dieser Banken nicht einmal ansehen, bevor man weitere
Steuergelder in dieses bodenlose Faß wirft, während schon von Inflation und
der Möglichkeit des Staatsbankrottes geredet wird?

  Kein vernünftiger Arzt verschreibt seinem Patienten eine Behandlung, ohne
gründliche Diagnose der Krankheit. Ohne die Feststellung der Gründe für den
fortschreitenden Finanzkollaps können auch keine wirkungsvollen Mittel zum
Schutz der Banken und der Bevölkerung ergriffen werden: eine
Untersuchungskommission des Bundestages ist absolut notwendig.

  FRANKLIN ROOSEVELTS PRÄZEDENZFALL

  Ein Vorbild für eine solche Untersuchungskommission gibt es. 1932/33
untersuchte der Bankenausschuß des USSenats die Gründe für den Börsenkrach
von 1929. Die Anhörungen fanden unter der Führung des energischen
Bezirksstaatsanwalts Ferdinand Pecora statt, der eine ganze Reihe von Wall
Street Größen unter Eid aussagen ließ. 171 Kisten mit Material und über
12.000 Seiten aufgezeichneter Zeugenaussagen wurden damals produziert, und
einige hohe Tiere wanderten für ihre Straftaten ins Gefängnis. Vor allem
jedoch zog Pecora die Verantwortlichen aus dem Dunkel ans Licht der
Öffentlichkeit und schuf damit in der Bevölkerung die Unterstützung für die
Ei
   Skomentowane przez Bohdan Poreba 4 godzin temu
  Usun komentarz Oczywiscie popieram to zadanie i chce sie pod nim podpisac,
ale wskazany link nie wyskakuje.Bohdan Poreba.
http://sowa-frankfurt.ning.com/video/solidarnosc-na-rzecz-powolania

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

      Frankfurt am Main
      Polnisches Kulturzentrum e.V. - Postfach 800 626 - 65906 Frankfurt am
Main
      Kategorie: Wszystkie | Biuro - Dolmetscher | Auto - Verkehr |
Brückenfunktion - Polnische Minderheit | Bus - Reisebüro | KAV - Stadt
Frankfurt | Partei für Soziale Gleichheit PSG | Pisarz | Presse - media -
news | SCHIRN | SPD | Soziale Stadt | Vorstand - Zarzad | business | durch
Frankfurt | foto - video | polnischer Probst | sklep - schlesiche
Spezialitäten | Ärzte - lekarze  RSS

niedziela, 07 czerwca 2009
die Wahl nach der Wahl - wyborów do wyboru

      Od Frankfurt

      sowa linki
      sobota, 06 czerwca 2009, kultur

http://cesko.blox.pl/2009/06/gdyby-wybory-mogly-cokolwiek-zmienic-dawno-by-ich.html

21:00, kulturzentrum , Soziale Stadt
Link Dodaj komentarz »
http://frankfurt.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Cesko , Slovensko
NAROD MA PRAVO SE BRANIT
      Kategorie: Wszystkie | KOZY - Milkovice | AGORA | Bratri Masínové,
Milan Paumer | Claudie Nikolajenková | Czech Footbag | Eva Clarowa | Forum
Angazovaných Krestanu | Fragmenty | Frantisek Cigánek | Frantisek Vseticka |
Fórum zivota | Hnuti za prímou demokracii | Ivo Dokoupil - Jaroslav Luner |
Jan Baran | Jan Pataky | Jana Tutková (CBR) | Jaroslav Hutka | Jirí Vanek |
Jozef Paluch | Jozef Rydlo | KORUNA CESKÁ | Karel KRYL | Ladislav Jakl |
Martin Vechet | Miroslav Václavek | Pastor bonus | Pavel Zverina | Petr
Cibulka | Robin K. Hajek | Ross Hedvicek | Svetové zdruzenie bývalých
ceskoslovenských politických väznov - SZCSPV-SR | Tomás Konc | URAN | USSU |
Vaskovic Jozef | Veronika Valdová & Jan Benes | Vladimir Pavlik | case of
Vladimir Hucin | czeski Partner | do stolicy Czech - Pragi | exil | for
USrael | narod ma pravo se branit | news - info | portál ceské literatury -
niemieckie i polskie wiersze | sowáci | Únia muzov Slovenska - Hnutie pre
rodinu | Ústav pamäti národa  RSS

sobota, 06 czerwca 2009
gdyby wybory mogly cokolwiek zmienic, dawno by ich zakazali
könnte die Wahl etwas ändern, würde sie schon längst verboten

Sowa Magazyn Europejski gdyby wybory mogly cokolwiek zmienic, dawno by ich
zakazali!

Fotky na zdi
Przez: Daniel Cechtický

okolo minuty temu ·
sowa linki
15:13, kultur , sowáci
Link Dodaj komentarz »
http://cesko.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

[...]

Opätovná ziadost ministrovi vnútra o ospravedlnenie sa aktivistom proti
potratom

Vázený pán
Róbert Kalinák
minister
Ministerstvo vnútra SR
Pribinova 2
812 72 Bratislava

5.6.2009
Vec: Opätovná ziadost o ospravedlnenie za výroky poskodzujúce dobrú povest
zdruzenia

Vázený pán minister Kalinák,

 ako iste viete, Ústavný súd SR tento týzden uznal, ze kampan Stop genocíde
nemôze byt pohorsujúca, pretoze je proti vsetkým formám násilia, a teda ze
kosická polícia porusila právo na slobodný prejav Centra pre bioetickú
reformu (CBR). ÚS SR priznal CBR aj náhradu nemajetkovej ujmy zo strany
kosickej polície.
Ministerstvo vnútra SR sa vsak v médiách opakovane vyjadrovalo o tom, ze CBR
konalo nelegálne v rozpore s priestupkovým zákonom. Pritom priestupkové
konanie bolo zastavené, nakolko sa CBR nijakého priestupku ani nedopustilo.
Preto trváme na ospravedlnením zo strany MV SR, lebo povazujeme za
neprípustné, aby státny orgán svojimi výrokmi znevazoval prácu aktivistov za
ludské práva.
MV SR a Prezídium PZ SR navyse sírilo dezinformácie, ze kampan Právo na
zivot bola neetická a predcasne stiahnutá pre arbitrázny nález Rady pre
reklamu (RPR). Pravda je taká, ze rozhodnutie RPR sa trvania kampane nijako
nedotklo. RPR tiez vo svojom arbitráznom rozhodovaní postupovala v rozpore
so svojim Etickým kódexom, ktorý jej nedával kompetenciu posudzovat
nekomercnú reklamu. Vyhlásenia Vasich zástupcov vytvárali dojem, ze ide o
státny orgán, hoci RPR je len jedno z vela obcianskych zdruzení.
Tieto dohady mali byt pre MV SR dôvodom, preco vraj obrázky Stop genocíde
boli pohorsujúce pre sirokú verejnost. Väcsou morálnou autoritou v SR je
pritom Katolícka cirkev, ktorá ústami predsedu KBS, Mons. Frantiska Tondru,
verejne odobrila kampan pre agentúru SITA: "Akceptujem túto kampan, lebo
treba ukázat pravú tvár potratu". Aj Vysoká skola zdravotníctva a sociálnej
práce v Bratislave udelila riaditelke CBR medailu pre jej angazovanost za
zrovnoprávnenie pocatých.
Nielen právo na slobodný prejav, ale aj dobrá povest zdruzenia bola
poskodená tak zásahom polície, ako aj výrokmi zástupcov rezortu vnútra. Je
najvyssí cas, aby sa Ministerstvo vnútra SR verejne ospravedlnilo za svoje
unáhlené závery, prezentované v médiách.

S úctou,

Ing. Jana Tutková, MA
riaditelka

Vázený pán hovorca Tomás,

v prílohe pripájam list pre pána ministra Kalináka, v ktorom vzhladom na
rozsudok Ústavného súdu SR v prospech slobodného prejavu CBR trváme na
ospravedlnení sa MV SR za medializované výroky, poskodzujúce dobrú povest
CBR.

S úctou,
Jana Tutková

Centrum pre bioetickú reformu
P.O. Box 1, 054 01 Levoca
tel. 0692 013 223
email: info@pravonazivot.sk
web: www.pravonazivot.sk

-- -- - Original Message -- -- - From: CBR Europe