SOWA

Data: 2009-06-13 15:58:36
Autor: Panslavista
SOWA
 Oto wicepremier Schetyna, szef MSWiA wydał rozporządzenie, żeby pobierać
opłaty od Katolików za wstęp do kościołów w Polsce

KONSERWATYSTA
od 1999 jako biuletyn Konserwatysta Malopolski ISSN 1773-3946
      Kategorie: Wszystkie | Konzervativní koalice | Marian Brudzyński |
Andrzej Ruraż – Lipiński | Arcybiskup Zygmunt Szczęsny Feliński | Bücher -
książki | Chrześcijanie Ewangeliczni | Dr. Adam Wielomski | František
Bednár-SR | Grzegorz Niedźwiecki | Impressum - Kontakt | Ing. Lubomír Balvín
| Instytut Edukacji Narodowej | Inż. Jerzy Skoryna - Meksyk | Janusz
Górzyński | Jędrzej Dmowski | Józef Siwiński | Komitet EWO - Akcja Polska |
Konzervativni Demokrati Slovenska | Konzervativni Strana | Krzysztof
Cierpisz: Jędrzej GIERTYCH | Manifest „The Next Conservatism“ zveřejněný v
The American Conservative č. 3/2007 | Marek Olzynski | Mgr inż. Józef Bizoń
| Nuncjusz Apostolski w Polsce | O. Dr. Franciszek Szajer, OFM | Pastor
Bonus | Podstawy Narodowe | Prof. Jacek Bartyzel | Prof. dr hab. inż. Jan
Szarliński | Prof. dr hab. inż. Zbigniew Dmochowski | Prof.dr hab.inż.
Włodzimierz Bojarski | Stanisław Bulza | Stefan Kosiewski | StefanDetko |
The Malbork Castle Museum | Vladimír Pavlík | Václav Klaus | Václav Lamr |
Witold Filipowicz | Witold Tomczak | Zdzisław Podkański | czas na normalność
| dr hab. Lesław Michnowski | godność, wolność, wlasność | hnutie pre rodinu
| konserwatyzm | ks. Witold Józef Kowalów, Krzysztof Madel SJ | manowce, TW
| ppłk rez. Edward Makowiecki | silva rerum | w doborowej stawce
wolnomularzy | zawsze wierni  RSS

piątek, 12 czerwca 2009
Madonna nás provokuje, zuří Poláci - żydówka Ciccione (Madonna) zarobi na
Polakach w święto Wniebowzięcia Najśw. Maryi Panny?
foto: wikipedia
http://www.polskieradio.pl/thenews/culture/artykul109914_madonna_concert_outrages_religious.html

2009-06-12 17:48:15
Czy żydówka Ciccione (Madonna) zarobi na Polakach, czy tylko żydowski
geszeft allegro zrobi sobie reklamę?
Donat LUSK
Czy żydówka Ciccione (Madonna) zarobi na Polakach w święto Wniebowzięcia
Najświętszej Maryi Panny? Czy tylko żydowski geszeft allegro zrobi sobie
reklamę na proteście Polaków? Stracić może tylko na tym żydowski Episkopat
Polski, jeśli żydopiskupy nie ruszą du(.)y w tej sprawie

Varšava - To nám dělá naschvál! rozčiluje se radní Marian Brudzinski. Slavná
zpěvačka Madonna si pro své vystoupení na varšavském letišti Bemowo vybrala
termín 15. srpna. „Ale vždyť je to den, kdy křesťané slaví svátek
Nanebevzetí PannyMarie!“ vysvětloval listu GazetaWyborcza, proč se rozhodl
svolat protest a sesbírat prostřednictvím internetu co nejvíc hlasů pro
zákaz koncertu. Už nyní jej podporuje několik stovek Poláků.
Brudzinski reaguje přesně tak, jak se to padesátileté Madonně líbí. Jako
červený hadr na něj působí všechny její propagační triky. Po chuti mu není,
že se spustila s dvaadvacetiletým brazilským modelem Jesusem, ani že dceři
dala jméno Lourdes, podle francouzského poutního místa. A teď chce ještě
znevážit den, kdy se tisíce Poláků vydávají na pouť a zpívají mariánské
písně! Ba co víc, den, kdy si připomínají „zlé dny varšavského povstání“.

„Vyvolámemorální varšavské povstání!“ cituje Brudzinského list Dziennik. A
notuje mu i kněz Stanislaw Malkowski, kdysi těsně spjatý s
protikomunistickým odborovým hnutím Solidarita. Společně chtějí udělat
všechno proto, aby se „skandální“ koncert „perverzní“ hvězdy neuskutečnil.
Petici chtějí poslat na ministerstvo vnitra.

Jenže o tom, zda je Madonna v Polsku vítaná nebo ne, hovoří i to, že po 20
tisících vstupenkách se jen zaprášilo. Polští fanoušci královny popu je
vykoupili za hodinu. Brudzinski, někdejší člen ultrakonzervativní Ligy
polských rodin a přítel bývalého kontroverzního ministra školství Romana
Giertycha, naopak kvůli své hysterii sklízí posměch.

Jiní katoličtí duchovní totiž na show zpěvačky hledí s větším nadhledem. A
zdaleka ne všichni polští faráři jsou tak prudérní jako Malkowski.
„KoncertMadonny 15. srpna? To není špatný termín! Konec konců nejdřív lidé
můžou jít do kostela a potom se jít bavit,“ řekl tvn24.pl jezuita Dariusz
Kowalczyk.

Zdá se tedy, že ani v Polsku s datem Madonnina koncertu nikdo nehne. Leda,
že by na policii zazvonil někdo s informací, že na stadionu je bomba. Tak
jako to udělal v roce 2006 farář z Amsterdamu.

http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=135&r=ze_svetaa&c=1205488

http://konserwa.blox.pl/2009/06/Uderzaja-w-Matke-Boska-zaprotestuj-O-wycofanie.html

17:27, reakcja , Marian Brudzyński
Link Dodaj komentarz »
http://konserwa.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Polski Komitet Narodowy
ogólnopolskie i ogólnonarodowe zjednoczenie ugrupowań pod historyczną
nazwą - volni@o2.pl  - Listy na adres: 65906 Frankfurt am Main - Postfach
800 626 RFN
            Kategorie: Wszystkie | Klub Inteligencji Katolickiej | Andrzej
Łazowski | Bogusław Maśliński | Bohdan Poręba | Bolesław Tejkowski |
Eugeniusz Kościesza | Eugeniusz Skrobocki | Grzegorz Niedźwiecki | Ignacy
Jan Paderewski | Instytut Edukacji Narodowej | Jacek Andrzej Rossakiewicz |
Jan Kobylański | Jan Łopuszański | Janusz Górzyński | Jerzy Maliński | Jerzy
Pistelok | Jerzy Skoryna | Józef Bizoń | Kazimierz Switoń | Krzysztof
Zagozda | Lech Klekot | Lech Wałęsa | Manowce | Marek Rudnicki |
Marszałkowski Andrzej | Polityka Narodowa | Polski Komitet Narodowy | Polski
Komitet Słowiański | Prof. dr hab. inż Zbigniew Dmochowski, | Prof. dr inż.
Jan Szarliński | Ryszard Majewski | Stanisław Bulza | Stanisław Tymiński |
Stefan Kosiewski | Stowarzyszenie "Nasza przyszłość - POLSKA" |
Stowarzyszenie Narodowe | Stowarzyszenie SZCZERBIEC | Stronnictwo Narodowe |
Witold Filipowicz | Wojciech Papis | Zbigniew Nowak | Zygmunt Jankowski |
Zygmunt Wrzodak | do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka | dr.inz. Jan
Czekajewski: | na intencję odzyskania Polski dla Polaków | o. Vitold Yosyf
Kovaliv  RSS

      sobota, 13 czerwca 2009
      Oto wicepremier Schetyna, szef MSWiA wydał rozporządzenie, żeby
pobierać opłaty od Katolików za wstęp do kościołów w Polsce

      Ks. prof. Czesław S. Bartnik

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      Działalność naszych polityków i władz przypomina ciągle jakąś walkę
zespołów harcowników na oczach mniej lub więcej zainteresowanych tym widzów
lub jakieś gry na scenie państwowej: krzykliwe, dynamiczne, propagandowe,
samochwalcze, udziwnione, a przede wszystkim sztuczne, nierzeczowe i
płytkie. Polityka dzisiejsza zdaje się również ulegać kryzysowi
intelektualnemu, ideowemu, a przede wszystkim moralnemu(...)

      Nie ma jakiegoś silnego ośrodka, który by poprawnie i godnie
kształtował świadomość i wiedzę społeczeństwa. Jesteśmy zupełnie zdani na
graczy i szulerów(...)

      Oto wicepremier Grzegorz Schetyna, szef MSWiA, jeden z ideologów PO,
wydał rozporządzenie, by wszelkie pochody katolików poza świątynią były
pilotowane przez grupy pilotów, którzy muszą najpierw odbyć długie kursy
przygotowawcze, wysoko płatne i powtarzane co dwa lata, czyli kilkakrotnie
częściej niż piloci odrzutowców. Same złośliwości. Chodzi tu nie tylko o
pielgrzymki, ale i o kondukty pogrzebowe, procesje, poświęcenia pól i inne
przejścia grupowe katolików drogą. Jest tu chyba założenie, że drogi są
państwowe, więc katolicy nie mogą nimi chodzić dowolnie, bez
koncesjonowanych kierowników i bez opłat. Czy nie chodzi tu jednak o
skasowanie pielgrzymek(...)

      Nadal w kołach inteligenckich u nas jest dużo pogardy wobec Kościoła,
a nawet i polskości, wobec - jak mówi prof. Leszek Kołakowski - "polactwa".
W filmie autobiograficznym, wyemitowanym w TVP 2 (25.05.2009 r.) opowiada
on, że jako student po wojnie musiał nosić pistolet jako członek PPR i Żyd,
bo podziemie polskie wielu takich zabijało, kontynuując podłą tradycję
przedwojenną, nacjonalistyczną i antysemicką. Coś z takiej pogardy wobec
polskości i katolicyzmu jest do dzisiaj u wielu wyższych figur naszego życia
publicznego, mimo że to właśnie polscy katolicy ich popierają w polityce i
potem na nowo wybierają. Kiedy córka gen. Augusta Emila Fieldorfa "Nila"
stwierdziła, że jacyś ludzie z organów sprawiedliwości do dziś chronią
sądowych zabójców jej ojca, będących Żydami komunistycznymi, to uznali ją za
antysemitkę(...).

      W ogóle wydaje się, jakby nasze społeczeństwo ciągle czekało jeszcze
po roku 1989 na jakiś prawdziwy polski rząd, autentyczny i rzetelny, a nie
przyniesiony przez jakieś wiatry ideologiczne, obce, przez jakieś nie nasze
nadania czy przez kosmopolityczne ośrodki (...)

      katolicy polscy winni się szybko odnaleźć w życiu publicznym Polski i
UE jako katolicy, żeby odrodzić nie tylko życie religijne, ale także
społeczne, polityczne, kulturalne i moralne. A ich polityka niech będzie
pełna prawdy, dobra, miłości, godności, wzniosłości i pokory (...)
      http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=my&dat=20090613&id=my31.txt

      12:13, reakcja , na intencję odzyskania Polski dla Polaków
      Link Dodaj komentarz »
      http://pkn.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      Djottin - Unterliederbach
      Partnerschaft verbindet Freunde. Five years of Friendship Between St.
Joseph Parish Djottin and St. Johannes Ap. Parish Frankfurtam Main -
Unterliederbach
            Kategorie: Wszystkie | Der Bischof von Limburg | Der Küster |
Estkommunionkinder | Fronleichnam | Madonna in der Pfarkirche | Marienmonat
| Partner in der Einen Welt | Pfarrblatt - gazeta parafialna | Pfarrer
Wolfram Pfaff | Pilger- u. Studienfahrtfahrt | Presse | Wielkanoc | photos
RSS

      sobota, 13 czerwca 2009
      ad multos annos/ sto lat: Herr Pfarrer Pfaff feiert seinen 70.
Geburtstag

      Herr Pfarrer Pfaff feiert seinen 70. Geburtstag
      18 Fotos

      13:29, kulturzentrum , Pfarrer Wolfram Pfaff
      Link Dodaj komentarz »
      Fronleichnam 2009 Prozession - Procesja
       video
      a.. Fronleichnam 2009 Frankfurt am Main - Boże Ciało we Frankfurcie
      Dodany przez sowa

              Prozession - Procesja Od Frankfurt

      13:20, kulturzentrum , Fronleichnam
      Link Dodaj komentarz »
      http://djottin.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --
kultura sracza Klo-Kultur  kulisy zbrodniczej prywatyzacji Państwowej
Stadniny w Ochabach Wielkich, i inne
      Kategorie: Wszystkie | Cesko , Slovensko | Jerzy Pistelok | Klo-Kultur
in Deutschland - Kultura sracza w Niemczech | NO | RU | Slovensko | Switoń i
żydzi w Kościele Katolickim | alkoholizm - żydokomunizm | bardach w Polsce |
element antydemokratyczny, kapusie i tw. SB | kulisy prywatyzacji stadniny
Państwowej Stadniny w Ochabach Wielkich | kultura na Greenpoincie | lesby -
pedały | nie zabijaj | pomyje i normy unijne | presse | żydowskie gorzkie
żale i krokodyle łzy  RSS

piątek, 12 czerwca 2009
Rada Miasta Łodzi na temat penisa, którego gazeta wciska Kropiwnickiemu w
usta; czy żyd goja wg. tory, po linii, czy mobbingu?

Komentarze do artykułu
"Gdzie masz ch. czapkę?" na sesji
Sprawą zrugania strażnika przez prezydenta przy źródełku zajęli się łódzcy
radni. Po długiej dyskusji można było odnieść wrażenie, że to nie strażnik,
a sam prezydent został poniżony.

Przeczytaj artykuł »
Kropiwnicki: Nie żebym nazwał „ch...em”
Autor: lech.walesa1 ˘   12.06.09, 14:27
Dodaj do ulubionych

lebn.blogspot.com/2009/06/prezydent-odzi-jerzy-kropiwnicki-nie.html
1. żydy wrzucają temat zastępczy, żeby Narody Obrabowane i Zniewolone
nie umiały się pozbierać i podliczyć strat poniesionych w wyniku żydowskiego
panowania nad nimi od dziesiątków lat;

2. ślinouste tercjarstwo żyda rydzyka (michałkiewicz i nowak) obligatoryjnie
podejmą implantowany przez laudera temat ku uciesze żydokościoła, żeby
zwodzić Polaków na manowce;

3. ganley zrozumiał chyba, że został użyty przez masonerię jak szczurołap do
wygubienia politycznej młodzieży w Europie, wycofał się do wspóżycia
gospodarczego z ludźmi z KGB;

4. jakie wnioski ze swojego współudziału w zbrodni zwodzenia Polaków na
manowce libertas wyciągnął dla siebie katolik Pająk Roman?

5. skonka bredzi: nie można bowiem nazywać suksesem społeczeństwa samej
tylko
organicznej odmowy Narodów Europy na uczestnictwo w Dziele Szatana. Samo
tylko nie przykładanie ręki do Dzieł Szatana nie jest żadnym sukcesem; nie
mordujemy wszak oraz nie grabimy Narodów Europy, nie używamy przy tym
wulgarnych słów publicznie jak żyd kropiwnicki w Łodzi, nie jest to jednak
jeszcze żadnym sukcesem człowieka poczciwego. Ludźmi dobrymi stajemy się
dopiero w aktywnym życiu, poprzez uczynki nasze, działanie na rzecz Dobra;

6. pułkownik Makowiecki pół wypowiedzi kontrolował umysłem, w drugie połowie
pogubił się sromotnie, bo gdzież zmusili Arabowie żydów do odwrotu? Czy w
Libanie, Strefie Gazy, a może na Zachodnim Brzegu Jordanu? A może w Iraku,
lub
w Afganistanie, gdzie wyciągają sobie kasztany z ognia rękami wojskowych
Polaków?

7. Nie spisuje się na straty przegranego wojska, po reorganizacji żołnierz
dostaje nowy przydział; najpierw jednak trzeba to wojsko chcieć oraz umieć
od
nowa zorganizować, a dopiero potem nie wolno już siać w nim żydowskiej
dywersji, obcego zamętu!

Z Panem Bogiem. Niech nie opuszcza Was Duch Swięty, Duch Mądrości, Prawdy i
Dobra. Duch, który jest w Ludziach i w Narodach.

Stan David Ligoń

http://sowa-frankfurt.ning.com/photo/stefan-kosiewski-ucho-z-cyklu
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=755&w=96518340&a=96546590

16:00, kulturzentrum , bardach w Polsce
Link Dodaj komentarz »
http://ochaby.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Česko , Slovensko
NAROD MA PRAVO SE BRANIT
      Kategorie: Wszystkie | KOZY - Milkovice | AGORA | Bratři Mašínové,
Milan Paumer | Claudie Nikolajenková | Czech Footbag | Eva Clarowa | Forum
Angažovaných Křesťanů | Fragmenty | František Cigánek | František Všetička |
Fórum života | Hnuti za přímou demokracii | Ivo Dokoupil - Jaroslav Luner |
Jan Baran | Jan Pataky | Jan Sammer | Jana Tutková (CBR) | Jaroslav Hutka |
Jirí Vanek | Jozef Paluch | Jozef Rydlo | KORUNA ČESKÁ | Karel KRYL |
Ladislav Jakl | Martin Věchet | Miroslav Václavek | Pastor bonus | Pavel
Zvěřina | Petr Cibulka | Robin K. Hajek | Ross Hedvicek | Svetové združenie
bývalých československých politických väzňov - SZCSPV-SR | Tomás Konc | URAN
| USSU | Vaskovic Jozef | Veronika Valdová & Jan Beneš | Vladimir Pavlik |
case of Vladimir Hučin | czeski Partner | do stolicy Czech - Pragi | exil |
for USrael | narod ma pravo se branit | news - info | portál české
literatury - niemieckie i polskie wiersze | sowáci | Únia mužov Slovenska -
Hnutie pre rodinu | Ústav pamäti národa  RSS

piątek, 12 czerwca 2009
Vladimir Pavlik: Trestné oznámenie na ministra Harabina
Ak by bola Slovenská republika aspoň náznakom právneho štátu, orgány činné v
trestnom konaní by už dávno konali a ak by bola opozícia aspoň náznakom
opozície, iniciovala by odvolanie ministra Harabina a napadla jeho
kandidatúru na predsedu Najvyššieho súdu SR.
http://sowa-frankfurt.ning.com/photo/vladimir-pavlik-trestne

Sent: Friday, June 12, 2009 6:14 AM
Subject: Trestne oznamenie na ministra Harabina
http://www.obcania.szm.sk/ns/ns.html
http://www.bohemia.htmlplanet.com/index.html

16:38, kultur , Vladimir Pavlik
Link Dodaj komentarz »
http://cesko.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

      Chopin-Gesellschaft Taunus e.V.
      Frau Ilse Schwarz-Schiller, Präsidentin Zimmersmühlenweg 27 - 61440
Oberursel Taunus - Tel. 06171-582840
      Kategorie: Wszystkie | 20 Jahre Chopin in Oberursel | CHOPIN | Detlev
EISINGER | Henri SIGFRIDSSON | Hisako KAWAMURA | Intermusikale Konzerte 2007
| Jacek KORTUS | Kevin KENNER | Krzysztof JABŁONSKI | Luiza BORAC | Maciej
LUKASZCZYK | Martin KASÍK, Iwan URWALOW, "Duo Reine Elisabeth" | Musikschule
Oberursel | Philippe GIUSIANO | Piotr PALECZNY | Roland KRÜGER | Tatiana
SHEBANOVA  RSS

czwartek, 04 czerwca 2009
9.Juni 2009, Oberursel. Chopin-Gesellschaft Taunus: Klavierabend
"Dreigestirn der Romantik" mit Roland Krüger

      Od Chopin-Gesellschaft Taunus e.V. Oberursel/Taunus taunus.blox.pl

      Od Chopin-Gesellschaft Taunus e.V. Oberursel/Taunus taunus.blox.pl

9. Juni 2009, Oberursel. Chopin-Gesellschaft Taunus: Klavierabend
"Dreigestirn der Romantik" mit Roland Krüger
  a.. Dodane przez sowa dnia Czerwiec 3, 2009 o 11:18
  b.. Przeglądaj zdjęcia
  c.. Wstecz | Dalej

9.Juni 2009, Oberursel. Chopin-Gesellschaft Taunus: Klavierabend
"Dreigestirn der Romantik" mit Roland Krüger
dokonanego przez użytkownika sowa

http://sowa-frankfurt.ning.com/photo/9juni-2009-oberursel

13:49, kultur , Roland KRÜGER
Link
http://taunus.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

art
sztuka
      Kategorie: Wszystkie | Galerie SAKAMOTOcontemporary | Opole | Peter
Holzhubbel, Austria -Egil Olav Bjornsson, Norwegia | Sandomierz | Schirn
Frankfurt am Main | Tarnów | Willa Krzyska | Young Artists from Eastern
Europe | news | the SOWA Art District  RSS

sobota, 13 czerwca 2009
Zrob fotki, wstaw do internetu; moze ktos przyjdzie na impreze specjalnie z
twojego powodu? kwiatpaproci

spokojny i kreatywny remont oraz dekoracja

malowana ściana

kwiat paproci
Ponieważ dzieje się dużo i wiecznie czasu brak, dziś informacja o imprezie,
na której będzie można wygrać i wylicytować obrazy i obrazki mojego
skromnego autorstwa. Obrazki, tak samo jak impreza, będą dla dorosłych :-)

www.kwiatpaproci.art.pl

1 komentarze:
  lebn pisze...
  Czy Ty chcesz sprzedac te obrazki, czy tylko podniecac chlopow gadaniem o
obrazkach dla doroslych?

  Jesli sie oferuje cos do sprzedania, to nalezy chyba na blogu pokazac, co
to jest?

  Zrob fotki, wstaw do internetu; moze ktos przyjdzie na impreze specjalnie
z twojego powodu?

  02:26

http://malowanasciana.blogspot.com/2009/06/kwiat-paproci.html?showComment=1244885219819#c5678787759716878944

Joanna Wrześniowska Bataev

Dodaj do znajomych
Dziś o 14:17
Zgłoś wiadomość
Ponieważ nie podoba mi się Twoja retoryka pozwoliłam sobie usunąć Twoje
"dobre rady" z mojego profilu i bloga :-)

Sowa Magazyn Europejski

Dziś o 14:41
dziękuję, że zapoznałaś Czytelników Magazynu Europejskiego SOWA ze swoim,
skompilowanym nieco życiem osobistym i zajebistym jak mówi młodzież,
despotycznym zaiste podejściem do jedynego wpisu na twoim blogu;

życzę ci, żebyś jednak najpierw malowała obrazki, a potem dopiero
obwieszczała w internecie, że je wystawiasz na akcję, a nie odwrotnie,bo
uświadomienie ci tego rozejścia się twojego myślenia i działania było w
końcu przyczyną twojego zażenowania i reakcji godnej czeczenskiego
wojownika: wykastrować bloga za cudzą retorykę, to nie mieści się przecież w
kanonie europejskich zachowań;

czy twoje dolegliwości nie biorą się stąd, że zbyt szybko reagujesz na
bodźce? Odczekaj chwilę, pomyśl, zanim coś napiszesz, a jak już chcesz się
rozmawiać o retoryce, to, co by ci tu polecić na początek? może: Horacy,
Seneka, Kochanowski, a za Katona się nie bierz, bo tego powinno się brać
dopiero po rozwodzie;

verba volant, scripta manent: w przyrodzie się zginie, ale nie w internecie:
[...]

http://www.facebook.com/inbox/readmessage.php?t=1189813985378
http://tarnow.blox.pl/2009/06/Zrob-fotki-wstaw-do-internetu-moze-ktos-przyjdzie.html
11:41, kultur , news
Link
http://tarnow.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

http://www.facebook.com/profile.php?id=1235614229&ref=name

http://patrz.pl/filmy/sowa

http://sowa-frankfurt.ning.com
Opozycja Pozaparlamentarna

http://groups.google.de/group/sowa-frankfurt?hl=pl

http://mysowa.blog.de
http://www.myspace.com/mysowa

http://25lat.blox.pl
http://abw.blox.pl

Instytut Pamięci Narodu Polskiego
Konserwatysta

http://tomas.blox.pl
http://ro.weblog.ro
sowa.moblo.pl

http://nono.blox.pl
http://unsinn.blox.pl

Magdalenka
http://sowamagazyn.blogspot.com

http://magazyn.blog.de
Shalom

Polski Komitet Narodowy

http://sowa.mypodcast.com

__._,_.___
Beiträge zu diesem Thema (1) Antworten (Auf der Website) | Neues Thema
Beiträge | Links | Mitglieder | Kalender
http://sowa-frankfurt.ning.com
http://sowa.mypocast.com
http://sowa.beeplog.de

Einstellungen per Internet ändern (Yahoo!-ID erforderlich)
Einstellungen: In "Tägliche Zusammenfassung" ändern | In "Klassisch" ändern
Besuchen Sie Ihre Group | Nutzungsbedingungen von Yahoo! Groups | Abonnement
kündigen
Letzte Aktivität
Besuchen Sie Ihre Group
Yahoo! 360ş