SOWA

Data: 2009-06-16 15:08:44
Autor: Panslavista
SOWA
Radek Sikorski i Walter Steinmeier - wspólna wyprawa na Kijów 17 czerwca
2009 to Inicjatywa Niekompetencji    Europa dwóch prędkości
EU - zwei Geschwindigkeiten. Europäisches Magazin SOWA. Herausgegeben von
Stefan KOSIEWSKI, Frankfurt am Main
            Kategorie: Wszystkie | Polnisches Kulturzentrum als
Kooperationspartner | Rumänien | Ahnenforschumg | Auto - EU-Führerschein -
prawo jazdy | Bliski Wschód | Czechy/ Słowacja | EU-Lügen - obiecanki i
normy unijne | EURO 2012 | Gmina Piecki | Gruzja | International Corporate
Governance Network - Międzynarodówka Kapitalistyczna | Jörg HAIDER | Moskwa
| NATO - ASEAN | RKW Eschborn | Schweiz | Serbia | Ukraina | Ungarn -
Słowacy na Węgrzech | die Wahl - wybory | energie odnawialne - erneuerbare
Energien | in Brüssel | in Deutschland | in Polen | news - nowości | łagry i
kacety  RSS

      wtorek, 16 czerwca 2009
      "Dwugłowy Minister Spraw Zagranicznych Unii Europejskiej" jest
inicjatywą niekompetencji Radka Sikorskiego

      http://www.oneview.de/SOWA

      Radek Sikorski i Walter Steinmeier - wspólna wyprawa na Kijów 17
czerwca 2009 to Inicjatywa Niekompetencji
      http://www.auswaertiges-amt.de/diplo/de/Sprecher,navCtx=21914.html#t1
      Sikorski i Steinmeier nie pełnią żadnych funkcji w Unii Europejskiej i
nie powinni uzurpować sobie prawa do symbolicznego nawet koordynowania
wspól...

[...]

wspólnej polityki zagranicznej Unii Europejskiej. Albo jadą obaj na Ukrainę
w jakiejś tajnej misji UE, albo chcą stworzyć precedens, który umożliwi
wkrótce wspólny wyjazd do Izraela Ministrów Spraw Wewnętrznych Republiki
Czeskiej, Malty i Łotwy, by tam rozmawiać z premierem Izraela o pomocy Unii
Europejskiej w uzbrojeniu policji państwa palestyńskiego. "Dwugłowy Minister
Spraw Zagranicznych Unii Europejskiej", czy też "DUET ORŁOW UE" jest
inicjatywą Radka Sikorskiego. Jest to inicjatywa niekompetencji.

      11:56, lech.walesa1 , Ukraina
      Link Dodaj komentarz »
      http://eu.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      Arbeit, job, praca w EU- UE, USA
      MAMON
            Kategorie: Wszystkie | Bez lichwy i podatków | Arbeitssklaverei
| BRD | C | Darmstadt | EU-Richtlinie | Grundeinkommen | Jelenia Góra |
Kryzys | Poradnik - ein Ratgeber | REIMAHG | Suzuki | US | Warschau - EU -
PL | die Christen | internet | job | nasze Judaica | o kulcie Mammona |
Česko , Slovensko  RSS

      wtorek, 16 czerwca 2009
      Kompetentnie, właściwy człowiek na właściwym miejscu: Minister Kupfer
(Franek Miedź) w Kombinacie Miedzi KGHM

      http://www.oneview.de/SOWA

      Kompetentnie, właściwy człowiek na właściwym miejscu: Minister Kupfer
(Franek Miedź) w Kombinacie Miedzi KGHM
      http://www.medienservice.sachsen.de/medien/news/34869
      Minister Saksonii Frank Kupfer (Miedź) odwiedzi 17.06.2009 Kombinat
Miedzi w Polsce, żeby podzielić się doświadczeniami w ochronie środowiska.
Minister Frank Kupfer jest Ministrem Rolnictwa i Ochrony Srodowiska
Saksonii.

      Sachsens Staatsminister für Umwelt und Landwirtschaft Frank Kupfer
reist ab morgen (17. - 19. Juni 2009) mit Unternehmern der Branche
Umweltschutz und erstmals auch mit Unternehmen aus dem Bereich der
ländlichen Entwicklung nach Polen. „Mit 27 teilnehmenden Firmen handelt es
sich um die größte Delegation, die bisher mit dem Sächsischen
Staatsministerium für Umwelt und Landwirtschaft auf Reisen gegangen ist. Das
unterstreicht, wie wichtig das Nachbarland Polen für den Freistaat Sachsen
ist“, so Kupfer.

      Unter anderem besucht die Delegation am 17. Juni den größten
europäischen Kupfererzeuger KGHM in Lubin bei Legnica/Liegnitz. Das
Unternehmen hat die Genehmigung zur Erkundung der Kupfervorkommen in der
sächsischen Lausitz erhalten. „Unsere Unternehmen haben auf dem Gebiet des
Umweltschutzes im Bergbau - auch mit Sanierungsaufgaben - sehr viel
Erfahrung. Außerdem könnte KGHM bald ein wichtiger Wirtschaftspartner in der
Lausitz werden“, so der Minister.

      Am 18. Juni wird Staatsminister Kupfer zwei Fachforen eröffnen. Themen
sind „Bergbausanierung, Bodenschutz und Revitalisierung von kontaminierten
Flächen“ sowie „Integrierte ländliche Entwicklung“. Außerdem ist Kupfer
einer der Gastgeber des Sommerfestes des Deutschen Generalkonsulates
Breslau, das sich traditionell an die Wirtschaftsforen anschließt und
jährlich 500 Gäste aus Polen und Deutschland zusammen führt.

http://www.oneview.de/user/url/details.jsf;jsessionid=36953777CE09D377F319331F2FD8FDD9?name=SOWA&urlId=63725919
      -- -- - Original Message -- -- -       From: medienservice@egov.sachsen.de