SOWA

Data: 2009-06-20 04:38:23
Autor: Panslavista
SOWA
       Zablokowano w Niemczech dostęp do serwerów w Iranie!
http://www.iranian-blog.com/sowa
      sk: Triptychos   kultura sracza Klo-Kultur
      kulisy zbrodniczej prywatyzacji Państwowej Stadniny w Ochabach
Wielkich, i inne
            Kategorie: Wszystkie | Cesko , Slovensko | Jerzy Pistelok |
Klo-Kultur in Deutschland - Kultura sracza w Niemczech | NO | RU | Slovensko
| Switoń i żydzi w Kościele Katolickim | alkoholizm - żydokomunizm | bardach
w Polsce | element antydemokratyczny, kapusie i tw. SB | kulisy prywatyzacji
stadniny Państwowej Stadniny w Ochabach Wielkich | kultura na Greenpoincie |
lesby - pedały | nie zabijaj | pomyje i normy unijne | presse | żydowskie
gorzkie żale i krokodyle łzy  RSS

      piątek, 19 czerwca 2009
      Stefan Kosiewski: Triptychos

            Od sowa magazyn

            Od sowa magazyn

            Od sowa magazyn

      18:43, kulturzentrum , Klo-Kultur in Deutschland - Kultura sracza w
Niemczech
      Link Dodaj komentarz »
      http://ochaby.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      no, no
      technika, techniki, technologie, tu i tam  środa, 03 czerwca 2009
      Zablokowano w Niemczech dostęp do serwerów w Iranie! Sarkozy w
Knessecie o wojnie z Iranem; uderzenie 27 państw UE

      Sarkozy w Knessecie o wojnie z Iranem ; uderzenie 27 państw UE w bank
Iranu

      Sowa Magazyn Europejski Cenzura w Niemczech : serwery w Iranie
zablokowane w Niemczech:
      http://www.iranian-blog.com/sowa

      209.85.129.132
      Źródło: 209.85.129.132
      To jest kopia z pamięci podręcznej Google adresu
http://www.iranian-blog.com/sowa. Zdjęcie przedstawia stan strony z 20 Maj
2009 02:19:56 GMT. Aktualna strona może wyglądać inaczej. Więcej informacji

      6 sekund temu · Skomentuj · Lubię to! Nie lubię · Udostępnij
      http://pl-pl.facebook.com/people/Sowa-Magazyn-Europejski/1235614229
      11:55, reakcja , Wielka Polityka
      Link Dodaj komentarz »
      http://nono.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

             jung  jung  Kategorie: Wszystkie | Berlin - Alte Pianofabrik |
Berlin - Der Grüne Salon | Berlin - SAKAMOTO | Bund der Deutschen
Katholischen Jugend | Chiny | Cottbus - Alte Chemiefabrik | Forschung |
German-Foreign-Policy | Howard Carpendale | Impressum - SOWA | Jerzy
Wierzchowski | KAV - Frankut am Main | Menschen mit Körperbehinderung |
Mexico - Jerzy Skoryna | Michał Kosciuszko - Suzuki | Michelle Conner |
Milkovice - Kozy | Najwyższa Izba Kontroli | Przewodniczący Rady Miasta
Czeladź | Rząd w Warszawie | Schlesisches Museum zu Görlitz | Silny Naród
Polski | USA | Uni - Studia | Zydzi | chess | do Księdza, Rabina, Pastora |
junge-presse | niewierzący | tu i tam  RSS

      piątek, 19 czerwca 2009
      Rafael F. Scharf 95th birthday
       Felek

      Our Friend and Benefactor, a great Amicus Cracoviae,
      Founding Father of the Judaica Foundation – Center for Jewish Culture
in Kazimierz, Cracow,
      Vice-Chairman of the Judaica Foundation Board,
      a bridge builder for Poles and Jews,
      Author of wise and beautiful texts about Polish Jews and Krakow.
      If He would be alive, we would celebrate his 95th birthday
      His Friends

      Joachim S. Russek
      Fundacja Judaica - Centrum Kultury Żydowskiej
      The Judaica Foundation - Center for Jewish Culture
      ul. Meiselsa 17, 31-058 Krakow, Poland
      www.judaica.pl   info1@judaica.pl

      20:41, kultur , Zydzi
      Link Dodaj komentarz »
      http://jung.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      Europa dwóch prędkości
      EU - zwei Geschwindigkeiten. Europäisches Magazin SOWA. Herausgegeben
von Stefan KOSIEWSKI, Frankfurt am Main
                  Kategorie: Wszystkie | Polnisches Kulturzentrum als
Kooperationspartner | Rumänien | Ahnenforschumg | Auto - EU-Führerschein -
prawo jazdy | Bliski Wschód | Czechy/ Słowacja | EU-Lügen - obiecanki i
normy unijne | EURO 2012 | Gmina Piecki | Gruzja | International Corporate
Governance Network - Międzynarodówka Kapitalistyczna | Jörg HAIDER | Moskwa
| NATO - ASEAN | RKW Eschborn | Schweiz | Serbia | Ukraina | Ungarn -
Słowacy na Węgrzech | die Wahl - wybory | energie odnawialne - erneuerbare
Energien | in Brüssel | in Deutschland | in Polen | news - nowości | łagry i
kacety  RSS

            czwartek, 18 czerwca 2009
            Europa dwóch prędkości/ EU-zwei Geschwindigkeiten

            Europa dwóch prędkości/ EU-zwei Geschwindigkeiten
              a.. Dodane przez sowa dnia Czerwiec 19, 2009 o 12:38
              b.. Przeglądaj zdjęcia

http://sowa-frankfurt.ning.com/photo/europa-dwoch-predkosci-euzwei/

            16:17, lech.walesa1 , łagry i kacety
            Link Dodaj komentarz »
            http://eu.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

            no, no
            technika, techniki, technologie, tu i tam
            Kategorie: Wszystkie | Badania i Ekspertyzy | BeBook | Biuro
Podawcze | Będzin | Czeladź | DK2KWH | De-Mail | Dąbrowa Górnicza | IHK |
IT-Dienstleister des Landes Hessen | Interaktives Mobile TV | Katowice |
Kulturzentrum | Las Vegas | Lech Wałęsa, Gdańsk | Ministerstwo Spraw
Wewnętrznych i Administracji | Ministerstwo Sprawiedliwości | Mobile
Gaming - Spiele | MyBlogLog | Poglądy | Policja, UB | Sosnowiec | Stan
Tymiński | Surround- Audiotechnologien | Tomaszów Mazowiecki | Wielka
Polityka | Wielki Swiat | Wrocław | You Tube | blox | dolar | facebook |
moblo | ning | podcast digital | presse - media | rozwadniacze, woda
aukcyjna | software | w mexyku | yasni | yur.TV  RSS

      piątek, 19 czerwca 2009
      Czy można odzyskać Polskę dla Polaków? Ankieta Online
      Sowa Magazyn Europejski Czy można odzyskać Polskę dla Polaków?

      Ankieta Online  http://www.ebadania.pl/04a5d46f69acbc08

      Czy można odzyskać Polskę dla Polaków? Ankieta Online - magazyn
europejski
      Źródło: sowa-frankfurt.ning.com
      Czy można odzyskać Polskę dla Polaków? Magazyn Europejski SOWA stawia
7 zasadniczych pytań; odpowiedzi pomogą nam m.in. w dostosowaniu serwisu do
narodowych oczekiwań. http://www.ebadania.pl/04a5d46f69acbc08
sowa...@t-online.de Stefan Kosiewski: moczary. Z cyklu: pieriestrojka,
collage 1987  http://pl-pl.facebook.com/profile.php?id=1235614229

      21:09, reakcja , facebook
      Link Dodaj komentarz »
      http://nono.blox.pl/

      no, no  RSS

piątek, 19 czerwca 2009  http://sowa-frankfurt.ning.com

 Dabrowa Gornicza komunistyczny pomnik 2007 - magazyn europejski

Art. 13. Zakazane jest istnienie partii politycznych i innych organizacji
odwołujących się w swoich programach do totalitarnych metod i praktyk
działania nazizmu, faszyzmu i komunizmu, a także tych, których ...
Znajdź więcej podobnych zdjęć na magazyn europejski
12:13, reakcja , ning
Link Dodaj komentarz »
http://nono.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

> [...]
Energien | in Brüssel | in Deutschland | in Polen | news - nowości | łagry i

      w 65 rocznicę ludobójstwa dokonanego na Narodzie Polskim przez
bandytów ukraińskich w Małopolsce Wschodniej
       "Przeciwko Zapomnieniu - Dla Demokracji"
            Od Schlesisches Museum
      Niedziela, 21 czerwca, g. 14.00 -  Wrocław - msza św.
      ormiańskokatolicka w kościele ojców dominikanów z okazji odpustu św.
Antoniego, nawiązującego do tradycji odpustów ormiańskich w Kutach nad
Czeremoszem.

      Intencja mszy św.  - o blogosławieństwo Boże dla Ormian i Polaków oraz
ich potomków z Pokucia i  Kresów Południow-Wschodnich. Po mszy św. zapraszam
na spotkanie środowiskowe.

      25 czerwca g. 18.00  Prabuty  - msza św. w intencji ofiar ludobójstwa
dokonanego przez OUN-UPA w czasie II wojny światowej odprawiona w
konkatedrze św. Wojciecha przy ul. Barczewskiego  (kazanie ks. Zaleski) .

      Po mszy, złożenie kwiatów pod pomnikiem-symboliczną mogiłą
pomordowanych na Kresach Wschodnich II Rzeczypospolitej - Cmentarz komunalny
ul. Parkowa

      26 czerwca g. 10.00  Prabuty  - Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury ul.
Łąkowa 22 w Prabutach.
      1. Powitanie uczestników konferencji - Burmistrz Miasta i Gminy
Prabuty Pan Bogdan Pawłowski
      2.Otwarcie konferencji i wystawy (tej z Wrocławia) Andrzej Mosiejczyk
      3.Wykład dr Leona Popka z IPN w Lublinie- Zbrodnie OUN-UPA w 1943 roku
na Wołyniu.

      4. Wykład ks. Tadeusza Isakowicza-Zaleskiego - Ludobójstwo Polaków na
Kresach, na tle ludobójstwa Ormian w Turcji i holocaustu Żydów.
      5. Wystąpienia zaproszonych gości.
      6.Wręczenie nagród laureatom konkursu "Kresy-moje korzenie".

      Organizator - Prabuckie Stowarzyszenie Kresowiaków.

      Wtorek 30 czerwca, g. 13.00 - Lublin - konferencja organizatorów
protestu przeciwko nadaniu doktoratu h. c. Wiktorowi Juszczence przez KUL.

      Wtorek 1 lipca, g. 18.00 - Lublin - mój wykład  sali konferencyjnej
hotelu Mercure Unia Lublin przy al. Racławickich 12 pt. "Ludobójstwo
dokonane przez nacjonalistów ukraińskich na Kresach Wschodnich II RP".

      Niedziela, 5 lipca, 11.00 - Światowy Zjazd Kresowian  i Pielgrzymka na
Jasną Górę.  Msza św. z moim kazaniem w kaplicy Cudownego Obrazu, a
nastepnie uroczysta akademia i sesja naukowa.

      Sobota, 11 lipca - Chełm - uroczystości ku czci pomordowanych w 65
rocznicę ludobójstwa w Małopolsce Wschodniej (dokładny program podam w
najbliższym terminie).

      Niedziela, 12 lipca - Legnica - uroczystości ku czci pomordowanych  w
65 rocznicę ludobójstwa w Małopolsce Wschodniej

      13.00 - msza św. w kościele ojców franciszkanów z kazaniem ks.
Tadeusza Isakowicza-Zaleskiego.

      14.00 - spotkanie autorskie ks. Tadeusza Isakowicza-Zaleskiego, autora
"rzemilczanego ludobójstwa na Kresach".

      Organizator: Stowarzyszenie Kulturalne "Krajobrazy" i Towarzystwo
Miłośników Lwowa i Kresów Południowo-Wschodnich w Legnicy.

      Prosze o przekazanie ww. zaproszeń innym zainteresowanym oraz o
umieszczenie ich na swoich stronach internetowych. W imieniu organizatorów
protestu dziękuję wszystkim, którzy protest ten poparli.
      Podpisy pod nim można nadal składać poprzez mój e-mail.

      Szczęśc Boże!

      ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski

http://groups.google.de/group/wolanie/browse_thread/thread/36e0219cf3fac4f2?hl=uk

      23:22, lech.walesa1 , Ahnenforschumg
      Link Dodaj komentarz »

http://eu.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

> [...]
Energien | in Brüssel | in Deutschland | in Polen | news - nowości | łagry i

      Jana Tutková: Občan a demokracia chce pre ženy demokraciu a lŕ KĽDR?!

      Centrum pre bioetickú reformu ďakuje všetkým poslancom, ktorí
posilnili ochranu nenarodených detí a emancipáciu žien hlasovaním za novelu
zákona o zdravotníckej starostlivosti. „Tešíme sa, že poslanci ostali verní
odbornosti a nepodľahli ideologickému tlaku pseudo-ženských organizácií,
ktoré ich neustále bombardovali ideologickými prekrúteniami a klamstvami.“
konštatuje Jana Tutková, riaditeľka Centra pre bioetickú reformu.

      „Nehoráznosťou bol aj dokument Kancelárie Svetovej zdravotníckej
organizácie, ktorá predložila poslancom návrhy

         v rozpore s Ústavou SR – legálnosť potratu až do pôrodu

      v rozpore s množstvom odborných štúdií - vraj pôrod má viac rizík ako
umelý potrat

        v rozpore s logikou - vraj informovaný súhlas sa dá dať bez
predchádzajúceho poučenia.“

      CBR poslalo poslancom materiál, aby tieto a ďalšie bludy vyvrátilo.

      Občan a demokracia to však zaklincoval po schválení novely svojimi
výrokmi, ktoré odhalili, že nepozná Ústavu SR a rozhodnutie ÚS SR vo veci
umelého potratu, ktoré ponecháva na zákonodarcovi stanoviť ochranu
nenarodeného dieťaťa a obmedziť neexistujúce „právo ženy na potrat“.

      „Občan a demokracia by azda najradšej chcelo takú demokraciu, akú majú
v Korejskej ľudovo-demokratickej republike, kde štát stanoví, koľko detí
žena môže mať, podobne ako je to v Číne. Proti tejto nedemokratickosti a
porušovaniu ľudských práv Občan a demokracia nikdy neprotestovalo. Napokon
spolu s ďalšími feministicko-lesbickými organizáciami robí propagandu s tým
istým cieľom aj u nás, aby ženy mali čo najmenej detí vo falošnom strachu
„preľudnenia planéty“...“

      Jana Tutková, riaditeľka (0907 534 623)

      Centrum pre bioetickú reformu (CBR)
      http://cesko.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?489856

      23:47, lech.walesa1 , Czechy/ Słowacja
      Link Dodaj komentarz »
      http://eu.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

http://patrz.pl/filmy/sowa

http://sowa-frankfurt.ning.com
Opozycja Pozaparlamentarna

http://groups.google.de/group/sowa-frankfurt?hl=pl

http://mysowa.blog.de
http://www.myspace.com/mysowa

http://25lat.blox.pl
http://abw.blox.pl

Instytut Pamięci Narodu Polskiego
Konserwatysta

http://tomas.blox.pl
http://ro.weblog.ro
sowa.moblo.pl

http://nono.blox.pl
http://unsinn.blox.pl

Magdalenka
http://sowamagazyn.blogspot.com

http://magazyn.blog.de
Shalom

Polski Komitet Narodowy

http://sowa.mypodcast.com

__._,_.___
Beiträge zu diesem Thema (1) Antworten (Auf der Website) | Neues Thema
Beiträge | Links | Mitglieder | Kalender
http://sowa-frankfurt.ning.com
http://sowa.mypocast.com
http://sowa.beeplog.de

Einstellungen per Internet ändern (Yahoo!-ID erforderlich)
Einstellungen: In "Tägliche Zusammenfassung" ändern | In "Klassisch" ändern
Besuchen Sie Ihre Group | Nutzungsbedingungen von Yahoo! Groups | Abonnement
kündigen
Letzte Aktivität
Besuchen Sie Ihre Group
Yahoo! 360ş
Jetzt ausprobieren

Bloggen und Leute treffen

Y! Avatare
Jetzt ausprobieren

Hippe Mode tragen

Mein Yahoo!
Jetzt ausprobieren

Alles auf einen Blick

..

Data: 2009-06-20 12:59:23
Autor: boukun
SOWA

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1hi6p$j75$1atlantis.news.neostrada.pl...
      Zablokowano w Niemczech dostęp do serwerów w Iranie!
http://www.iranian-blog.com/sowa

Można się było spodziewać, jak pisałem, większo¶ć irańskich emigrantów w Niemczech ma poggl±dy lewicowe i poiera Ahmadineżada oraz jest przeciwnikami USA i syjonistów, jak chociażby wspominany przeze mnie mój kolega Jacob Zabed. Irańczycy w Niemczech to przeważnie ludzie wysoko wykształceni i inteligentni.

boukun

SOWA