SOWA

Data: 2009-06-30 16:09:45
Autor: Panslavista
SOWA
 Rodzina Jerzego Wysockiego prześladowana w Polsce przez rasistów  Polski
Komitet Narodowy
ogólnopolskie i ogólnonarodowe zjednoczenie ugrupowań pod historyczną
nazwą - volni@o2.pl  - Listy na adres: 65906 Frankfurt am Main - Postfach
800 626 RFN
            Kategorie: Wszystkie | Klub Inteligencji Katolickiej | Andrzej
Łazowski | Bogusław Maśliński | Bohdan Poręba | Bolesław Tejkowski |
Eugeniusz Kościesza | Eugeniusz Skrobocki | Grzegorz Niedźwiecki | Ignacy
Jan Paderewski | Instytut Edukacji Narodowej | Jacek Andrzej Rossakiewicz |
Jan Kobylański | Jan Łopuszański | Janusz Górzyński | Jerzy Maliński | Jerzy
Pistelok | Jerzy Skoryna | Józef Bizoń | Kazimierz Switoń | Krzysztof
Zagozda | Lech Klekot | Lech Wałęsa | Manowce | Marek Rudnicki |
Marszałkowski Andrzej | Polityka Narodowa | Polski Komitet Narodowy | Polski
Komitet Słowiański | Prof. dr hab. inż Zbigniew Dmochowski, | Prof. dr inż.
Jan Szarliński | Ryszard Majewski | Stanisław Bulza | Stanisław Tymiński |
Stefan Kosiewski | Stowarzyszenie "Nasza przyszłość - POLSKA" |
Stowarzyszenie Narodowe | Stowarzyszenie SZCZERBIEC | Stronnictwo Narodowe |
Witold Filipowicz | Wojciech Papis | Zbigniew Nowak | Zygmunt Jankowski |
Zygmunt Wrzodak | do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka | dr.inz. Jan
Czekajewski: | na intencję odzyskania Polski dla Polaków | o. Vitold Yosyf
Kovaliv  RSS

      wtorek, 30 czerwca 2009
      żydowskie władze w Polsce nie uznają za Polaków emigrantów: Rodzina
Jerzego Wysockiego prześladowana w Polsce przez rasistów
           european magazine

      EUGENIUSZ KOŚCIESZA Rozdział 24. KRYPTO- RASIZM JAKO ISTOTA SYTEMU
POLITYCZNEGO PRL.pdf

       Link to EUGENIUS...

      Kraj
      żydowskie władze w Polsce nie uznają za Polaków emigrantów
      30-6-2009 00:27, PL
      Kryptorasizm syjonistyczny w Polsce nie uznaje obywatelstwa polskiego
emigrantów z Solidarności. Rodzina Jerzego Wysockiego prześladowana w Polsce
przez żydowską hołotę. Są w Ojczyźnie rachunki krzywd, obca dłoń ich nie
przekreśli.

      0
      Komentarze (0)
      http://www.gwar.pl/u/kulturzentrum.html

      -- -- - Original Message -- -- -       From: Jerzy Wysocki
Autor: reakcja   30.06.09, 03:50
Dodaj do ulubionych

Prokuratura w Częstochowie tak bada sprawę śmierci Polaka, że kolegę
zabitego oskarża o napaść na policjantów, żeby go zastraszyć i
skazać.

Powinna się zająć tą sprawą prokuratura z innego miasta. Jaffy, albo
Tel Aviva, bo w Polsce żydowscy prokuratorzy zdegenerowali się i nie
potrafią już ukryć prawdy pod pozorem jej szukania.

elefanta.pl/bookmark.action?bookmarkId=10354300

http://forum.gazeta.pl/forum/w,902,97247706,97273471,Nalezy_oskarzyc_prokuratora_o_ukrywanie_zbrodni.html

24:03, kulturzentrum , nie zabijaj
Link Dodaj komentarz »
http://ochaby.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

[...]

Stan David Ligoń: równość szystkich obywateli wobec bezprawia, czyli 1,2
tys. zł miesięcznie dla bezrobotnego żyda w Polsce

      Od sowa magazyn

      Dla powodzian, Polaków dotkniętych klęską planowej bezmyślności ekip
rządzących Polską na mocy umów zawartych w Magdalence, żaden premier,
prezydent, poseł nie zaproponował jeszcze podobnych uregulowań, jak dla
nowobogackich (nowej nomenklatury żydowskiej w Polsce), której nigdy
przecież nie będzie stać na spłacenie bankom kredytów hipotecznych.

      Koszty realizacji zamierzonych uregulowań DLA NOWOBOGACKICH w Polsce,
jak wszystkie inne koszty panowania BEZPRAWIA, poniesie w systemie
kryptorasistowskiej segregacji syjonistycznej, eksploatowany Naród Polski,
bo każdy kredyt w systemie apartheidu kosztuje goja, a żaden bank nie
udziela nikomu bezprocentowych pożyczek.

      Planowane uregulowanie jest sprzeczne z Konstytucją RP,  w której musi
być chyba gdzieś zapisana: równość szystkich obywateli wobec bezprawia, bez
względu na ich pochodzenie narodowe.

      Stan David Ligoń

http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/332838,1_2_tys_zl_miesiecznie_dla_bezrobotnego_na_splate_kredytu_mieszkaniowego.html

Pokój nauczycielski: dzienniki przy pisuarach
Nauczyciele z Zespołu Szkół Specjalnych w Orzeszu musieli przenieść swój
pokój nauczycielski do... toalety. Niedaleko pisuaru powiesili szafkę z
przegródkami na dzienniki. To wynik wojny, jaką prowadzą z Zespołem Opieki
Zdrowotnej

Przeczytaj artykuł »
komentarz zamieszczony przez nas a odnoszący się do panoszenia się
żydowskiej hołoty w systemie szkolnictwa polskiego usunięty został przez
admina gazaty w Katowicach do sracza

Od sowa magazyn

11:59, kulturzentrum , bardach w Polsce
Link Dodaj komentarz »
http://ochaby.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Moje zdjęcia>Schlesisches Museum

http://sowa-frankfurt.ning.com/profiles/blogs/stefan-kosiewski-o-zabytkach

mp3: http://www.mypodcast.com/fsaudio/sowa_20090624_0938-452149.mp3

     sowa magazyn
      Jun 30, 2009 4:06 PM
            Subskrybuj

http://sowa.mypodcast.com/200906_archive.html

http://sowa-frankfurt.ning.com/profiles/blogs/stefan-kosiewski-o-zabytkach
piątek, 26 czerwca 2009, kultur
Dodaj podpis
http://unsinn.blox.pl/2009/06/Stefan-Kosiewski-O-zabytkach-kultury-narodowej-Do.html

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

       24h  Michael Jackson z Hamburga na okrągło najlepsze i największe
przeboje króla popu  jazz und mehr
      künstlerisch, kunstvoll
      Kategorie: Wszystkie | international - mehrsprachig | Agnieszka
Galantowicz | Bianca Ryan (Wunderkind) | Classic Kult | Donat z Bazin | Dr.
Clemens Goldberg | European Central Bank | Europäischer Tag der jüdischen
Kultur | Eurovision Song Contest | Film - Theatre | Filmfestival Nippon
Connection | Fryderyk CHOPIN | Heinrich-Böll-Stiftung Hessen | Initiative
Deutsche Sprache - Stiftung Lesen | International Film Festival “Jewish
Motifs” | Jaroslav Hutka | Karolina Jakubowska | Klaus Rosenfeld | Konzerte
in St. Johannes | Kultur aus Polen und IN, Veranstaltungen | Küche | Lech
KLEKOT | Marlies Pufahl & Cornelia Krauledat | Michael Jackson | Michal
Urbaniak | Musikmesse | Musiktherapie | Ostsee-Akademie Travemünde | ROAN |
Rock & Metal | Rosenmontag | Rotary Club | Saskia Schneider, Freundeskreis
Frankfurt/Krakau - Honorarkonsul Klaus Sturmfels | Schmuf Hamburg |
Schultheater-Studio | art | bestregARTs.de | goEast - Filmfestival Wiesbaden
| jazz | myspace | poetry  RSS

poniedziałek, 29 czerwca 2009
Michael Jackson z Hamburga na okrągło 24h

A Tribute to Michael Jackson - muzyka na okrągło 24h
michaeljackson.radio.de — Z Hamburga na okrągło najlepsze i największe
przeboje króla popu, chyba największego muzyka naszych czasów. Różnie można
myśleć o jego życiu pełnym skandalicznych doniesień, o jego muzyce można
wypowiadać się tylko z podziwem i zachwytem.

A Tribute to Michael Jackson
Zur Website des Senders
Aus Hamburg, Deutschland, 128kbps   http://digg.com/d1vDb7?t

      Zur Website des Senders Michael Jackson lebt! Der King of Pop ist von
uns gegangen, aber seine Musik bleibt unsterblich. Hier laufen die größten
Hits und schönsten Songs, eines der größten Musiker unserer Zeit.

      kliknij w link poniżej, a po wyświetleniu się playera -  w biały
krzyżyk

22:42, kultur , Michael Jackson
Link
http://jj.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

protokół kulturalny
Polnisches Kulturzentrum e.V. in Frankfurt am Main
            Kategorie: Wszystkie | AKANT | Adam Lizakowski | Adam Mann |
Autoren - Literatur | Bohdan Poręba | Bücher - książki | Chiny | Chopin |
Classik Kult | Dankhaus - Niemcy w USA | Deutsches-Polen Institut | Die
Romanfabrik | Domfestspiele St. Blasien | France | Giertych | Heinrich Heine
| Helmut Schmidt | Hessens Partnerregion Wielkopolska | Hiperrealizm | Jerzy
Grupiński | Karolina Jakubowska | Katyń - Andrzej Wajda | Krzysztof
Gąsiorowski | Lech Klekot | Lech Kowalski | Lesung, Veranstaltung |
Literaturübersetzer | Maksymilian Biskupski | Manfred Hainz Rogalski | NOBEL
| New Jersey | Oper | Ostsee-Akademie | P.E.N. | Podiumsdiskussion |
Podstawy Narodowe | Poznań | PresseClub München e.V. | Remigiusz Dulko |
SLAM POEtry | SOKOLNIKI | Sakamoto | Slovak Union of Artist - Únia
slovenských spisovateľov, umelcov a kultúrnych tvorcov | Stanisław Krawczyk
| Stanisław Srokowski | Stefan Kosiewski | Tabor | Theatre | Václav Klaus |
ZPAP | Zbigniew Herbert | Zeitschrift | Zydzi w Polsce | Złoczyńcy i
Zabytki, pod ochorną | arka | arte | artyści - foto - sztuka - video |
broadrippleart | die Rundfunk Orchester und Chöre | documenta, Kunsthalle
Fridericianum | film | goEast Wiesbaden | jazz | jewish | muzeum | pobocza |
sZAFa  RSS

      wtorek, 30 czerwca 2009
      Anna BORCZ: Malarstwo. 3.07.2009 Opole, Krakowska 1
           european magazine

            View full size

http://www.esnips.com/selectedfile/emaildoc/a520a10f-4a42-4184-8c3d-6dc78581ca74

            ZWIĄZEK POLSKICH ARTYSTÓW PLASTYKÓW OKRĘG OPOLSKI
            ZAPRASZA NA WERNISAŻ WYSTAWY  MALARSTWA I KOLAŻU

            dwa dzbany, collage

            gotyk, collage

            kwiaty, olej

            http://www.esnips.com/web/kultur

      13:42, kultur , ZPAP
      Link Dodaj komentarz »

http://kulturalny.blox.pl/

-- --

KONSERWATYSTA
od 1999 jako biuletyn Konserwatysta Malopolski ISSN 1773-3946
Marian Barański zaprasza na spotkanie protestacyjne na Bemowie 1 lipca 2009
r. z udziałem TV Trwam; ProPolonia prożydowska?
 wideo
  ppłk. rez. Edward Makowiecki

-- -- - Original Message -- -- - From: makowiecki edward