SOWA

Data: 2009-07-02 16:53:39
Autor: Panslavista
SOWA
MÓJ  KOMENTARZ:
ZDRADA !!!

                  Rząd RP zgodził się spełnić miliardowe roszczenia żydów -
fałszywa zgoda fałszywych Polaków dla fałszywych spadkobierców

                  YES - POLAND
                  Sygn. akt. I. Ns. Rej. Pr 159 - 2000 r. Postanowienie o
wpisaniu do rejestru dzienników i czasopism * YES - POLAND European Magazine
* TAK - POLSKA Magazyn Europejski * JA - POLEN Europäisches Magazin *

                    Kategorie: Wszystkie | "Nettelbeck" - diesen Platz - to
miejsce | 14. Mai 2004 Frankfurt | Ambasada - das Botschaft | Buchmarkt -
rynek książki | Der Bundeskanzler | Litwa, Polska i EU | Nauka -
Wissenschaften | Polska XXI wieku | Prezydent RP | RSS SOWA | Regiony | Rej.
Pr 1513 | Rząd RP - stosunek do Projektu Pisma YES - POLAND - od 1998 r. |
Sejm RP - Klub Samoobrona RP | W Kancelarii Prezydenta RP |
Wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego u nas we Frankfurcie |
Województwo Sląskie - Land Nordrhein-Westfalen | art - kunst | nasze judaica
| varia  RSS

            czwartek, 02 lipca 2009
            Rząd RP zgodził się spełnić miliardowe roszczenia żydów -
fałszywa zgoda fałszywych Polaków dla fałszywych spadkobierców

            Sowa Magazyn Europejski Rząd TUSKA podpisał bezprawną deklarację
w Pradze, która będzie stanowiła dla żydów podstawę do ubiegania się o
wypłacenie z budżetu pażstwa polskiego wielomiliardowych sum dla światowej
organizacji żydowskiej, która wyciąga rękę po rzekomy spadek, do którego nie
ma prawa.

            Deklaracja podpisana w Pradze jest fałszywą podstawą prawną
stworzoną dla fałszywych spadkobierców przy udziale fałszywych Polaków z
rządu w Warszawie.

            Rząd RP zgodził się spełnić miliardowe roszczenia żydów -
Elefanta.pl
            Źródło: digg.com
            – Polacy mają prawo uważać, że deklaracja nie dotyczy ich kraju.
My mamy jednak nadzieję, że otwiera ona drogę do negocjacji na temat zwrotu
własności – powiedział „Rz” Dawid Peleg, szef Światowej Żydowskiej
Organizacji na rzecz Zwrotu Mienia. ...

            32 sekund temu · Dodaj komentarz · Lubię to! Nie lubię ·
Udostępnij
            http://pl-pl.facebook.com/profile.php?id=1235614229
            12:41, kulturzentrum , nasze judaica
            Link Dodaj komentarz »
            http://yes.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

            Arbeit, job, praca w EU- UE, USA
            MAMON
                  Kategorie: Wszystkie | Bez lichwy i podatków |
Arbeitssklaverei | BRD | C | Darmstadt | EU-Richtlinie | Grundeinkommen |
Jelenia Góra | Kryzys | Poradnik - ein Ratgeber | REIMAHG | Suzuki | US |
Warschau - EU - PL | die Christen | internet | job | nasze Judaica | o
kulcie Mammona | Česko , Slovensko  RSS

            czwartek, 02 lipca 2009
            "Wypędzeni Steibach" wspominają kolonializację Europy: eine
Ausstellung über die Geschichte der "deutschen Ostsiedlung"
             Die deutsche Ostsiedlung

            BERLIN/ASTANA/SIBIU (Eigener Bericht) - Der Bund der
Vertriebenen (BdV) kündigt ein neues PR-Projekt zur Werbung für das
"Deutschtum" in Ost- und Südosteuropa an. Wie der Verband bestätigt, wird
Mitte Juli im Berliner Kronprinzenpalais eine Ausstellung über die
Geschichte der "deutschen Ostsiedlung" eröffnet. Sie befasst sich unter
anderem mit deutschsprachigen Siedlungen in Russland ("Wolgadeutsche") und
in der Donauebene ("Donauschwaben") und stellt deren Vergangenheit als
            modellhaft dar: "Es war ein friedliches Miteinander der
Menschen", urteilt die BdV-Präsidentin. In vielen der behandelten
"Deutschtums"-Gebiete leben noch heute deutschsprachige Minderheiten, die
der deutschen Politik sowie der deutschen Industrie als exklusive
Unterstützer für ihre Expansion nach Ost- und Südosteuropa dienen.
            Ihre Strukturen werden von Berlin gepflegt und gestärkt, nicht
zuletzt mit Mitteln der sogenannten Entwicklungspolitik. Unter den nach
Deutschland eingewanderten Minderheitenangehörigen, die auch weiterhin
dichte Kontakte in ihre Herkunftsgebiete unterhalten, zeichnet sich eine
politische Radikalisierung ab. So haben in den letzten Jahren Teile der
"Russlanddeutschen", deren Geschichte in der BdV-Ausstellung gewürdigt wird,
begonnen, offen mit der rechtsextremen NPD zu kooperieren.
            mehr: http://www.german-foreign-policy.com/de/fulltext/57567

            21:22, kultur , BRD
            Link
            http://job.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

            Na Wołyniu i Podolu, Polacy Donbasu - UKRAINA
            Towarzystwo Kultury Polskiej na Donbasie - śp. Prezes Ryszard
Zieliński zmarł 22.2.2008 w Makiejewce - Ks. Witold Józef Kowalów w Diecezji
Łuckiej na Wołyniu - ks. Jarosław Wiśniewski tymczasem na misji w CHINACH
            Kategorie: Wszystkie | 27. Wołyńska Dywizja Piechoty AK |
30.10.2005 czwarty raz poświęcony | Biesiada Krzemieniecka | Bohdan Poręba,
reżyser | Bp Marcjan Trofimiak | Irena Androszczuk | Jerzy Sowiński |
Kazimierz J. Węgrzyn | Ks. dr Józef Buraczewski | NATO i Unie Europejska |
O. REMIGIUSZ KRANC: Z Ostroga na Kolyme | Odchodzą Kazachstańcy – Sybiracy |
Pawłokoma | Polacy na Wołyniu | Polakom, Ofiarom UPA | Polsko-Polonijna
Organizacja Narodu Polskiego - Liga Polska | Ryszard Zieliński | Stefan
Kosiewski | Strony o Wołyniu | Wasyl Konstanty Ostrogski | Wspolnota , Pomoc
Polakom na Wschodzie, MSZ | ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski | ks. Witold Józef
Kowalów - Wołanie z Wołynia | ks. Władysław Bukowiński | ks.Jaroslaw
Wiśniewski | manowce, żydokomuna | w Ostrogu nad Horyniem  RSS

      czwartek, 02 lipca 2009
      29 czerwca 1940 r. trzecia masowa deportacja Polaków z Kresów w głąb
ZSRR - 29 czerwca 1943 r. napadli bandyci ukraińscy

      29 czerwca 1940 r. - odbyła się trzecia masowa deportacja ludności
polskiej z Kresów w głąb ZSRR. Wywieziono w niej głównie uciekinierów z
zachodniej i centralnej Polski, którzy schronili się we wschodnich
województwach Polski, w tym na Wołyniu.

      29 czerwca 1943 r. - bandyci ukraińscy napadli na Zastawie, gmina
Ludwipol, powiat Kostopol, województwo wołyńskie. Wiele osób zginęło.
      Ocalała ludność uciekała przede wszystkim do Janówki i Huty Starej i
przetrwała na Zasłuczu do 1945 r., tj. do czasu wyjazdu na Ziemie Zachodnie
Polski. Kolonia Zastawie po napadzie w końcu czerwca 1943 r.
      została spalona i obecnie nie istnieje. Zob.:
http://wolyn.ovh.org/opisy/zastawie-03.html

http://groups.google.de/group/wolanie/browse_thread/thread/5d8c35a6409f8069?hl=uk

      21:08, kulturzentrum , Strony o Wołyniu
      Link
      http://donbas.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

      Europa dwóch prędkości
      EU - zwei Geschwindigkeiten. Europäisches Magazin SOWA. Herausgeber:
Stefan KOSIEWSKI, Frankfurt am Main
      Kategorie: Wszystkie | Polnisches Kulturzentrum als
Kooperationspartner | Rumänien | Ahnenforschumg | Auto - EU-Führerschein -
prawo jazdy | Bliski Wschód | Czechy/ Słowacja | EU-Lügen - obiecanki i
normy unijne | EURO 2012 | Gmina Piecki | Gruzja | International Corporate
Governance Network - Międzynarodówka Kapitalistyczna | Jörg HAIDER | Moskwa
| NATO - ASEAN | RKW Eschborn | Schweiz | Serbia | Ukraina | Ungarn -
Słowacy na Węgrzech | die Wahl - wybory | energie odnawialne - erneuerbare
Energien | in Brüssel | in Deutschland | in Polen | news - nowości | łagry i
kacety  RSS

środa, 01 lipca 2009
Jeden porządny KANAŁ PUBLICZNY zamiast BARACHŁA, które mamy w Polsce po
Magdalence!

Rafal Glogowski zamieścił(a) link do filmu.
Wt o 14:42.
Christianity: A History | Catholic Upbringing | Channel 4
Źródło: www.youtube.com
Cherie Blair visits Liverpool, the city where she was brought up a
Catholic... | Watch Christianity: A History FREE on Catch-Up
http://www.channel4.com/video/brandless-catchup.jsp?vodBrand=christianity-a-history
    Rozwiążmy TVP i stwórzmy coś takiego jak w Wielkiej Brytanii Channel 4
Stacje społeczną, a jednak przynoszącą zyski, rozważną, a jednak nie bojącą
się trudnych tematów. Jeden, ale porządny kanał publicznej telewizji. Jeden,
ale porządny kanał publicznego radia (jak BBC Radio 4) Bez orkiestr dętych i
pań na etacie do obsługi promptera.
Dodaj komentarz · Lubię to! Nie lubię
Zgłoś przywieszkę
You and Tomek Kolodziejak like this.
Tomek Kolodziejak lubi to.

 Sowa Magazyn Europejski o 22:59, 2 lipca
Czy można rozwiązać Rząd, Sejm, Senat i Prezydenta RP i stworzyć w to
miejsce coś takiego jak w Wielkiej Brytanii, stację społeczną, przynoszącą
zyski, rozważną a jednak nie bojącą się trudnych tematów?

Jeden porządny KANAŁ PUBLICZNY zamiast BARACHŁA, które mamy w Polsce po
Magdalence!
http://kanal4.notlong.com
23:28, lech.walesa1 , in Polen
Link Dodaj komentarz »
http://eu.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

protokół kulturalny
Polnisches Kulturzentrum e.V. in Frankfurt am Main
            Kategorie: Wszystkie | AKANT | Adam Lizakowski | Adam Mann |
Autoren - Literatur | Bohdan Poręba | Bücher - książki | Chiny | Chopin |
Classik Kult | Dankhaus - Niemcy w USA | Deutsches-Polen Institut | Die
Romanfabrik | Domfestspiele St. Blasien | France | Giertych | Heinrich Heine
| Helmut Schmidt | Hessens Partnerregion Wielkopolska | Hiperrealizm | Jerzy
Grupiński | Karolina Jakubowska | Katyń - Andrzej Wajda | Krzysztof
Gąsiorowski | Lech Klekot | Lech Kowalski | Lesung, Veranstaltung |
Literaturübersetzer | Maksymilian Biskupski | Manfred Hainz Rogalski | NOBEL
| New Jersey | Oper | Ostsee-Akademie | P.E.N. | Podiumsdiskussion |
Podstawy Narodowe | Poznań | PresseClub München e.V. | Remigiusz Dulko |
SLAM POEtry | SOKOLNIKI | Sakamoto | Slovak Union of Artist - Únia
slovenských spisovateľov, umelcov a kultúrnych tvorcov | Stanisław Krawczyk
| Stanisław Srokowski | Stefan Kosiewski | Tabor | Theatre | Václav Klaus |
ZPAP | Zbigniew Herbert | Zeitschrift | Zydzi w Polsce | Złoczyńcy i
Zabytki, pod ochorną | arka | arte | artyści - foto - sztuka - video |
broadrippleart | die Rundfunk Orchester und Chöre | documenta, Kunsthalle
Fridericianum | film | goEast Wiesbaden | jazz | jewish | muzeum | pobocza |
sZAFa  RSS

      czwartek, 02 lipca 2009
      Centro de Pastoral Liturgica: New titles from CPL

      -- -- - Original Message -- -- -       From: CPL