SOWA

Data: 2009-07-03 21:55:12
Autor: Panslavista
SOWA
Dezerterom zydowskim   z Wojska Polskiego Minister Schetyna chce przyznac
Obywatelstwo RP                no, no
technika, techniki, technologie, tu i tam
      Kategorie: Wszystkie | Badania i Ekspertyzy | BeBook | Biuro Podawcze
| Bedzin | Czeladz | DK2KWH | De-Mail | Dabrowa Górnicza | IHK |
IT-Dienstleister des Landes Hessen | Interaktives Mobile TV | Katowice |
Kulturzentrum | Las Vegas | Lech Walesa, Gdansk | Ministerstwo Spraw
Wewnetrznych i Administracji | Ministerstwo Sprawiedliwosci | Mobile
Gaming - Spiele | MyBlogLog | Poglady | Policja, UB | Sosnowiec | Stan
Tyminski | Surround- Audiotechnologien | Tomaszów Mazowiecki | Wielka
Polityka | Wielki Swiat | Wroclaw | You Tube | blox | dolar | facebook |
moblo | ning | podcast digital | presse - media | rozwadniacze, woda
aukcyjna | software | twitter | w mexyku | yasni | yur.TV  RSS

piatek, 03 lipca 2009
Dezerterom zydowskim z Wojska Polskiego Minister Schetyna chce przyznac
Obywatelstwo RP

dodana przez sowa Wiecej

Dezerterom zydowskim z Wojska Polskiego Minister Schetyna chce przyznac
Obywatelstwo RP
Prowokator zydowski Palikot (pierwszy milion w Czeladzi, twierdzy SB, Polmos
Lublin, oskarzenie o nieplacenie alimentów b. zonie i inne) ujawnil, ze
MSWiA przygotowuje nowelizacje ustawey o obywatelstwie, na mocy której
zdrajcy okupowanej przez Niemców Polski, syjonistyczni uciekinierzy z Wojska
Polskiego, zlodzieje broni i sprzetu wojskowego maja dostac obywatelstwo RP,
zamiast kuli w leb.
Kategoria:
Polityka/Panstwo
Zródlo:
http://wiadomosci.onet.pl
Dodano:
03-07-2009

Tagi:
Zydzi zlodzieje Palikot zydy MSWiA Schetyna dezerterzy obywatelstwo
syjonisci

sowa
        Zostan przyjacielem
http://elefanta.pl/bookmark.action?bookmarkId=10356020
14:57, reakcja , Ministerstwo Spraw Wewnetrznych i Administracji
Link Dodaj komentarz »
http://nono.blox.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

exclusiv
               sowa.mypodcast.com
      Kategorie: Wszystkie | Andrzej Ciolko | Andrzej Kumor | Andrzej
Marszalkowski | Bohdan Poreba | Christiane Link | Frantisek Bednár |
Grzegorz Niedzwiecki | Henryk Kreuz | Jerzy Skoryna | Krzysztof Pytel | Lech
Klekot | Lech Walesa | Rabbi Arthur Waskow | Remigiusz Dulko | Stanislaw
Tyminski | Stefan Grabski | Stefan Kosiewski | Tadeusz Zubinski | Teresa
Pospiech | The Shalom Center | Wiktor Dmuchowski | Witold Filipowicz  RSS

piatek, 03 lipca 2009
Naród Polski dotkliwie odczuwa obcosc wladzy, która rzadzi sie w Polsce w
interesie swojej grupy, kosztem Narodu Polskiego.

 (...)  Naród Polski dotkliwie odczuwa obcosc wladzy, która rzadzi sie w
Polsce w interesie swojej grupy, kosztem Narodu Polskiego.

Grupa zydowska borys-gawina realizuje skutecznie te polityke zydowskiej
Warszawy, polityke skierowana takze przeciwko Narodowi Polskiemu na
Bialorusi.

Naród Polski widzi to wszystko, bo dobrze rozpoznaje rzeczywistosc i reaguje
wlasciwie. Reaguje, a nie: dziala. Bowiem, by dzialac - naród musi byc
najpierw zorganizowany.

Zadaniem inteligentnych i madrych ludzi w kazdym narodzie jest formowanie
swoich rodaków, organizowanie ich w obronie wlasnych interesów narodowych
przed dzialaniami Zla, róznych osób, wrogich grup i narodów, które chca
podporzadkowac sobie i zniewolic uksztaltowane po chrzescijansku, dobre po
Bozemu narody Europy i Swiata, zeby panowac nad nimi w systemie
szatanskiego, nowozytnego niewolnictwa, apartheidu, syjonistycznego
kryptorasizmu.

Do egzekucji praw i dóbr stawala przed wiekami w Rzeczypospolitej  szlachta.
Dzisiaj w Polsce szlachty jako niezaleznej ekonomicznie grupy spolecznej juz
nie ma; sa potomkowie rodzin szlacheckich i jest etos szlachecki, który
zamieszkal na dobre w sercach polskiego ludu.

Zapisu umacniania sie w Polakach dojrzalego poczucia wspólnoty narodowej
dostarcza fragment wspomnien Romana Dmowskiego dotyczacy okolicznosci
organizowania Wojska Polskiego prez Komitet Narodowy Polski w Paryzu:
"...przy odwiedzaniu oddzialów naszego wojska, co krok spotykalem
Poznanczyków, Pomorzan i Slazaków, i dusza mi sie radowala na widok tego
tegiego zywiolu w naszym niewielkim wojsku. Przyczynil mi on, co prawda,
troche klopotu. Jezeli ja z nieufnoscia patrzylem na Zydów, których
nieopatrznie przyjeto do szeregów, i staralem sie ich stopniowo usunac, moi
przyjaciele Poznanczycy buntowali sie wprost przeciw ich istnieniu i gwalt
robili, zeby ich natychmiast wypedzic.  Z zycia swojej dzielnicy wiedzieli,
ze wszyscy bez wyjatku Zydzi ida z Niemcami przeciw Polakom, logicznie wiec
wnioskowali, ze Zyd w szeregach polskich moze byc tylko szpiegiem lub
zdrajca".  Roman Dmowski: Polityka polska i odbudowanie panstwa, s.39.
sk
http://sowa-frankfurt.ning.com/profiles/blogs/bijmy-w-dzwony-rodacy

16:25, kulturzentrum , Wiktor Dmuchowski
Link Dodaj komentarz »
http://exclusiv.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

kultura sracza Klo-Kultur
kulisy zbrodniczej prywatyzacji Panstwowej Stadniny w Ochabach Wielkich, i
inne
      Kategorie: Wszystkie | Cesko , Slovensko | Jerzy Pistelok | Klo-Kultur
in Deutschland - Kultura sracza w Niemczech | NO | RU | Slovensko | Switon i
zydzi w Kosciele Katolickim | alkoholizm - zydokomunizm | bardach w Polsce |
element antydemokratyczny, kapusie i tw. SB | kulisy prywatyzacji stadniny
Panstwowej Stadniny w Ochabach Wielkich | kultura na Greenpoincie | lesby -
pedaly | nie zabijaj | pomyje i normy unijne | presse | zydowskie gorzkie
zale i krokodyle lzy  RSS

piatek, 03 lipca 2009
Czy szpieg z krainy Bildenbergu, kapus Olechowski, TW "MUSK" zdradza teraz
Tuska po to, zeby na tym stracic?
" .. Polska nie jest solidnym, dobrze rozpedzonym pociagiem jadacym na
sprawdzonych torach. Wszystko jeszcze moze nas spotkac - dobrego i zlego.
Nie wystarczy Polska administrowac, trzeba nia kierowac: wytyczac szlaki,
rozpoznawac przeszkody, sklaniac do podejmowania wyzwan.

Trzeba przywrócic powazny ton w polskiej debacie politycznej. Musimy pozbyc
sie dominujacej dzis nieznosnej mialkosci i atmosfery gry. Trzeba formulowac
powazne propozycje i przekonywac do nich obywateli. Czuje sie w obowiazku
aby podjac to wyzwanie. "

List do Donalda Tuska, szefa PO

..: Andrzej Olechowski,
czlonek Grupy Bildenbergu, zyd i komunista od 18 roku zycia w PZPR, szpieg i
kapus SB jako TW "MUSK" , wymieniany przez wyszukiwarki internetowe w
towarzystwie takich zydów i kapusiów, jak: Boni, Olbrychski, Kwasniewski,
Cimoszewicz, Borowski, Chrzanowski, Bolek, Wachowski, Widacki, Toeplitz,
inni

18:02, kulturzentrum , element antydemokratyczny, kapusie i tw. SB
Link Dodaj komentarz »
http://ochaby.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Cesko , Slovensko
NAROD MA PRAVO SE BRANIT
      Kategorie: Wszystkie | KOZY - Milkovice | AGORA | Bratri Masínové,
Milan Paumer | Claudie Nikolajenková | Czech Footbag | Eva Clarowa | Forum
Angazovaných Krestanu | Fragmenty | Frantisek Cigánek | Frantisek Vseticka |
Fórum zivota | Hnuti za prímou demokracii | Ivo Dokoupil - Jaroslav Luner |
Jan Baran | Jan Pataky | Jan Sammer | Jana Tutková (CBR) | Jaroslav Hutka |
Jirí Vanek | Jozef Paluch | Jozef Rydlo | KORUNA CESKÁ | Karel KRYL |
Ladislav Jakl | Martin Vechet | Miroslav Václavek | Pastor bonus | Pavel
Zverina | Petr Cibulka | Robin K. Hajek | Ross Hedvicek | Svetové zdruzenie
bývalých ceskoslovenských politických väznov - SZCSPV-SR | Tomás Konc | URAN
| USSU | Vaskovic Jozef | Veronika Valdová & Jan Benes | Vladimir Pavlik |
case of Vladimir Hucin | czeski Partner | do stolicy Czech - Pragi | exil |
for USrael | narod ma pravo se branit | news - info | portál ceské
literatury - niemieckie i polskie wiersze | sowáci | Únia muzov Slovenska -
Hnutie pre rodinu | Ústav pamäti národa  RSS

piatek, 03 lipca 2009
Centrum pre bioetickú reformu sa usiluje ovplyvnovat prezidenta i verejnú
mienku

            Ich gebe diese Dateien für Sie frei/ udostepniam Panstwu nast.
wiadomosc:

            Klicken Sie auf das nachstehende Bild, um Ihre Datei anzuzeigen
oder herunterzuladen.

                 Name: info o potrate - list prezidentovi.pdf
                        Verfasser: Polnischer Schulverein OSWIATA
                        Link:
https://share.acrobat.com/adc/document.do?docid=70857369-8c22-4759-a369-8cf2aaeb5f0d

            CBR poslalo list prezidentovi SR Ivanovi Gasparovicovi s prosbou
o podpísanie novely zákona o zdravotnej starostlivosti, na základe ktorej
získa zena pred potratom kompletné informácie o dôsledkoch a alternatívach
umelého potratu ako i cas na ich zvázenie. Toto má podla CBR zabránit tomu,
aby sa zeny rozhodovali pre umelý potrat pod nátlakom okolia, ktoré im
odmieta pomôct. Oproti potratovému zákonu, zdedenému z cias komunizmu, táto
novela posilnuje práva a zodpovednost rodicov byt pri rozhodovaní svojich
neplnoletých detí, ked neocakávane otehotnejú.

               CBR v liste prezidenta povzbudzuje odolat tlaku
pseudo-zenských organizácií, ktoré chcú ponechat zeny v nevedomosti.
Parlament zas zavádzali nezáväznými medzinárodnými dokumentami,
prekrúteniami a nepravdami. "Napr. ochrana jednotlivcov pri automatickom
spracovaní osobných údajov nie je nijako ohrozená, nakolko sa spracovanie
údajov o zene, ziadajúcej o potrat, nijako nemení, len sa rozsiruje o zber
údaju o kompletnom informovanom súhlase. Novela i súcasná prax je v súlade
so standardnými medzinárodnými ochrannými mechanizmami," konstatuje Jana
Tutková, riaditelka CBR.

                Hoci CBR víta novelu, nepovazuje ju za postacujúcu. Umelý
potrat oznacuje za zlocin proti ludskosti a legalizáciu potratov za
genocídu. Nadalej vedie kampan Stop genocíde (www.stopgenocide.sk), ktorá
toto leto znova navstevuje hudobné festivaly a prvý krát ju uvidia aj
veriaci na pútiach. Tento víkend bude CBR mobilizovat zmenu verejnej mienky
na mariánskej púti v Levoci, na ktorej sa v minulom roku zúcastnilo 10%
populácie Slovenska.

Sent: Friday, July 03, 2009 9:54 AM
Od:     Centrum pre bioetickú reformu (CBR)
Jana Tutková, riaditelka (0907 534 623)
13:35, kultur , Jana Tutková (CBR)
Link Dodaj komentarz »
http://cesko.blox.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

  a.. sowa

  a.. Stona glówna
  b.. Zapros
  c.. Moja strona
  d.. Uczestnicy
  e.. Zdjecia
  f.. Wideo

Bijmy w dzwony RODACY!
  a.. Wyslane przez uzytkownika Wiktor Dmuchowski w dniu Lipiec 2, 2009 o
14:37
  b.. Wyslij wiadomosc   Wyswietl blog uczestnika Wiktor Dmuchowski

  Usun artykul
Nasunela mi sie refleksja.
Finansowanie malej gawinowsko-borysowskiej grupki nieudaczników polskie MSZ
nazywa "obrona polskiej racji stanu i interesów", a nie wpuszczanie rodaków
z Bialorusi do kraju, ochrona przed czyhajacymi zagrozeniami - smieszny i
zawstydzajacy poziom myslenia "dyplomatów"! Dzisiaj Zyd czy Niemiec decyduje
o tym, czy Polak rzeczywiscie jest Polakiem i czy na 100% moze byc tym
"zawodowym Polakiem". Nigdy chyba jeszcze w historii Polski czegos takiego
nie bylo!?...
Przeraza mnie to wszystko! Ale jestem pewien, ze kiedys ten ropniak peknie!!
Ta "polska choroba na górze" ma to dobrego do siebie, ze tworzy
przeciwciala. Obserwujac stopien zaangazowania sie spoleczenstwa polskiego w
zycie polityczne swojego kraju /wyalienowanie i deprecjonowanie
spoleczenstwa/ mozna wywnioskowac, ze tworzace sie "przeciwciala" zaczynaja
przerastac w ogólne niezadowolenie spoleczne. Poziom rzadzenia naszym krajem
jest zenujacy. Niegospodarnosc, aby nie powiedziec zdrade interesów
narodowych szarego panstwa polskiego, widac golym okiem.
Wskaznik glosujacych w stosunku do uprawnionych do glosowania w ostatnich
wyborach do europarlamentu przeszedl wszelkie oczekiwania /nie na reke to
"elycie" rzadzacej/ - kilkanascie procent obywateli w wieku wyborczym
podejmuje jakze chybione decyzje co do postawy i miejsca w Europie calego
polskiego narodu. Ci, którzy sie nie zgadzaja z tym, okazuja sie na bruku,
bez perspektyw i zadnej przyszlosci. Czym to jest, jak nie rezim? Jest to
wlasnie rezim w najczystszej jego postaci i próba ponizenia wartosci
wlasnego narodu! Czy nie jest to dyktatura? Tak, jest to jedna z najbardziej
obrzydliwych dyktatur chorego systemu. Kilkanascie osób w panstwie polskim
nakreslilo plan niszczenia Polski, Polaków i polskosci w kraju i za granica;
w dodatku bezkarnie i dosyc skutecznie go realizuja. Nie mozemy siedziec
bezczynnie i dac sie zniewolic i oglupic. Srodki przekazu jeszcze do konca
nie zrobily swojej zaplanowanej roboty - nie wytarly z naszego "twardego
polskiego intelektualnego dysku" informacji, pozwalajacych myslec zdrowo i
pozytywnie. Wystarczy prania mózgu, obudzmy cale spoleczenstwo z letargu!
Polska nas potrzebuje i na nas czeka...

Udostepnij

  a.. < Poprzedni post
http://sowa-frankfurt.ning.com/profiles/blogs/bijmy-w-dzwony-rodacy
      magazyn europejski

            Wiktor Dmuchowski Sprawdz Bijmy w dzwony RODACY!
            Lacze:
            Bijmy w dzwony RODACY!

            Informacje o magazyn europejski
            sowa
                    34 uczestników
                  105 zdjecia
                  48 plików wideo
                 Dyskusje: 6
Data: 2009-07-03 22:03:11
Autor: Panslavista
SOWA

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci

Dezerterom zydowskim   z Wojska Polskiego Minister Schetyna chce przyznac

I wrzucić na utrzymanie Narodowi Polskiemu.
Wygl±da na to, ze Schetyna juz do¶ć się napasł na nasz koszt.

Data: 2009-07-04 06:51:32
Autor: ypsilanti
SOWA

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2lnol$gou$1atlantis.news.neostrada.pl...
Dezerterom zydowskim   z Wojska Polskiego Minister Schetyna chce przyznac
Obywatelstwo RP                no, no

   nie wszyscy poszli za takimi (nad) ludzmi jak manechem.

   nie ktorzy poszli dalej.

   co z nimi?

   hm

[...]

List do Donalda Tuska, szefa PO