SPADAM STĄD !

Data: 2010-04-09 13:31:07
Autor: Piotr
SPADAM STĄD !
Zmierziło mnie to, że na jawną deklarację debili (pochwała nazizmu z
wszystkimi jego konsekwencjami) nikt, poza mną i dwoma innymi osobami,
którzy próbowali dyskutować, nie zareagował.

Milczenie jest wyrazem
poparcia, a na pewno nie sprzeciwu.

Wiem, że są w naszym kraju
neonaziści, ale nie spodziewałam się, że aż tyle osób ich popiera, czy
choćby milcząco toleruje.
Dyskutujemy i "dyskutujemy" o d*Maryni, potrafimy wypowiedzieć się z
ikrą i gorąco, czy Panslavista jest trzeźwy, czy nie, dzielimy włos
na czworo w błahych sprawach.

A gdy ktoś tu pisze niemal panegiryk na cześć nazizmu, cisza. I w tle
gaworzenie o spódnicach i legginsach i problemach emocjonalnych Panslavisty.

Data: 2010-04-09 05:07:14
Autor: zbig
SPADAM STĄD !
On 9 Kwi, 13:31, "Piotr" <piotrwie...@interia.pl> wrote:
Zmierzi o mnie to, e na jawn deklaracj debili (pochwa a nazizmu z
wszystkimi jego konsekwencjami) nikt, poza mn i dwoma innymi osobami,
kt rzy pr bowali dyskutowa , nie zareagowa .

Milczenie jest wyrazem
poparcia, a na pewno nie sprzeciwu.

Wiem, e s w naszym kraju
neonazi ci, ale nie spodziewa am si , e a tyle os b ich popiera, czy
cho by milcz co toleruje.
Dyskutujemy i "dyskutujemy" o d*Maryni, potrafimy wypowiedzie si z
ikr i gor co, czy Panslavista jest trze wy, czy nie, dzielimy w os
na czworo w b ahych sprawach.

A gdy kto tu pisze niemal panegiryk na cze nazizmu, cisza. I w tle
gaworzenie o sp dnicach i legginsach i problemach emocjonalnych Panslavisty.

Ale o ssso chodzi?
Który tekst cie rozsierdził?

Data: 2010-04-09 14:13:35
Autor: Panslavista
SPADAM STĄD !

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:c7c89808-6631-4c21-b998-485a996714765g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Pewnie zdał sobie sprawę z pierdolenia NEKO o tym, że jestem pijakiem, co jest absolutną nieprawdą.

Data: 2010-04-09 14:14:13
Autor: Wacek
SPADAM STĄD !
Użytkownik "Panslavista"

Pewnie zdał sobie sprawę z pierdolenia NEKO o tym, że jestem pijakiem, co jest absolutną nieprawdą.

a-rzyt ?

Data: 2010-04-09 13:50:20
Autor: Panslavista
SPADAM STĄD !

"Piotr" <piotrwielki@interia.pl> wrote in message news:hpn373$6hf$1news.onet.pl...
[...]

Jakie problemy emocjonalne w moim życiu?
Mógłbyś wyjść stąd i otrzepać za drzwiami kurz z twoich tufli?

Data: 2010-04-09 14:30:21
Autor: Polok_Prawdziwy
SPADAM STĄD !
[...]

Znacysiem Pietrosku, ło jakom beblaninem cisiem rozchodzi...?

Data: 2010-04-09 14:33:01
Autor: Roman Rumian
SPADAM STĄD !
Piotr,

W dniu 2010-04-09 13:31, Piotr pisze:
Zmierziło mnie to, że na jawną deklarację debili (pochwała nazizmu z
wszystkimi jego konsekwencjami) nikt, poza mną i dwoma innymi osobami,
którzy próbowali dyskutować, nie zareagował.

o jaki wątek chodzi ?

Wiesz, ja czytam dosyć wybiórczo, bo szkoda czasu na wiele z nich ...

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2010-04-09 13:54:13
Autor: Antenka
SPADAM STĄD !

To nie ja, ja nie widz dooko a samych "nazist w".  :-)
Piotr

Przecież to śmierdzi na kilometr tzvą albo boukunem hehehe :D

Antenka

Data: 2010-04-09 14:47:18
Autor: jadrys
SPADAM STĄD !
[...]

Spadaj prowoku, prawdziwego Piotra tylko śmierć może rozłączyć z psp.

Data: 2010-04-09 22:49:05
Autor: jadrys
SPADAM STĄD !
W dniu 2010-04-09 14:57, Piotr pisze:

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpn7l3$jhk$1news.onet.pl...

Spadaj prowoku, prawdziwego Piotra tylko śmierć może rozłączyć z psp.

Albo kalectwo, he, he...
Piotr

Umysłowe kalectwo nie przeszkadza niektórym grupowiczom funkcjonować na psp :-(

Oczywiście nie mam tu na myśli ciebie.

SPADAM STĄD !