SPADEK do ok 2600 da pole dla efektu stycznia-ale czy mam racje?

Data: 2010-12-14 14:29:13
Autor: kroovka
SPADEK do ok 2600 da pole dla efektu stycznia-ale czy mam racje?
Warto sie nawet dopatrzeć drobnej glowy i ramion, byle tylko kogos jeszcze ostrzec...tu sporo specjalistów wiec moze warto pomyslec a wyciagnięcie Piotra K. też coś tu wnosi....

kroovka

co nie oznacza zarabiania na wybranych spolkach...i na kontraktac shortach...

--

SPADEK do ok 2600 da pole dla efektu stycznia-ale czy mam racje?