SPAM

Data: 2012-01-26 12:31:54
Autor: Waldek Godel
SPAM
Dnia Thu, 26 Jan 2012 13:01:16 +0100, 4CX250 napisał(a):

/skopiuj ten komentarz i dodaj gdzie się da by każdy mógł się dowiedzieć

Bełkoczesz jak rzecznik rządu.
Nie stać Cię, żeby chociaż tak ważne teksty napisać w prostym i zrozumiałym
języku polskim?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-01-26 13:36:11
Autor: 4CX250
SPAM
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:12qrsfg85dgnr.dlglepper.institute.com...
[...]

Walduś. Ty na poważnie myślisz że ja jestem autorem tego tekstu?
Naprawdę nie wiesz co oznaczaja tez znaczki "/"

Data: 2012-01-26 13:02:02
Autor: Waldek Godel
SPAM
Dnia Thu, 26 Jan 2012 13:36:11 +0100, 4CX250 napisał(a):

Walduś. Ty na poważnie myślisz że ja jestem autorem tego tekstu?
Naprawdę nie wiesz co oznaczaja tez znaczki "/"

Dla ciebie Waldek.
Nie interesuje mnie kto jest autorem, ty się podpisałeś pod tym bełkotem.
Jeżeli nie stać cię na nic więcej, to daj sobie spokój, bo w zasadzie tylko
szkodzisz całemu pomysłowi. Później środki masowego rażenia będą się woziły, że cały ruch przeciw ACTA
to jakaś garstka matołów-analfabetów, którzy sie boją, że ich odetną od
redtube.

Data: 2012-01-26 15:17:19
Autor: 4CX250
SPAM
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:39g4215wzbzn.dlglepper.institute.com...

Nie interesuje mnie kto jest autorem, ty się podpisałeś pod tym bełkotem.

Walduś. Dziecko wskaż mi gdzie ja się pod tym tekstem podpisałem. W którym miejscu widziałeś mój podpis?

Marek

SPAM